• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 14:35 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik mis je nou al.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil echt janken. Godverdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hoop echt dat ik die baan krijg plz

    busje busje busje

    Ik heb zin om te eten


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil eind juni nog een keer overdoen. Ik mis mijn friendos echt te hard :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hyunchunjigong schreef:
    Ik wil eind juni nog een keer overdoen. Ik mis mijn friendos echt te hard :c

    Ik wil de zomer helemaal overdoen :c


    And then we'll see it.

    Asdfghjkl ik voel me zo'n oppervlakkige jongere maar eerlijk? Mijn gsm is behoorlijk traag en kapot en oud en irritant en ik ben ontzettend blij dat ik via m'n moeder nu zo'n goede gsm kan regelen voor 100 euro en de 31e is ie er en yes

    [ bericht aangepast op 19 nov 2017 - 20:36 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Waarom ben ik zo kwaad om een freaking 5,4 voor wiskunde verdomme


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oké, ik ben te verslaafd aan mijn vaper maar het is zo gaaf om van die grote rookwolken te blazen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Er is dus een HP famfictie waarin het kasteel seks heeft met de giant squid, disturbing much.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I've been praying for somebody to save me, no one's heroic
    And my life don't even matter, I know it, I know it
    I know I'm hurting deep down but can't show it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Samen sport maken in de woonkamer voelt goed. We kunnen flink wat en dat is echt super. Voel me ook goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God, wat ben jij een naar persoon.


    Ik ben echt bang dat ik deze vriendschap verpest heb.. Het zou me in ieder geval niet verbazen. Ik bedoel.. Wie wilt er nou vrienden zijn met zo'n kutmens als ik? Niemand. Ugh. Ik haat mezelf, en niet zo'n klein beetje ook.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @ mijn oor: s t o p, dude.

    het is goed dat mijn achtjarige zelf gevalideerd werd in haar pijn, maar nu weten we het wel weer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan