• In downtown New York zwermt het onder de ogen van de normale mensen door van de criminele circuits, partners en onderlinge, duistere deals. Het dagelijkse leven voor de criminelen bestaat uit het verdienen van geld en het opbouwen van onderlinge connecties. . . Of misschien wel het afbreken van sommige connecties waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.
    Deze duistere kant van de stad gaat niet onder iedereen zijn neus door, een groepje undercover agenten bevindt zich door dit enorme circuit wat elke dag lijkt te groeien in een van de meest grote, geheime operaties. Zes agenten gaan undercover in dit circuit en zullen de komende maanden rondsnuffelen in bepaalde clubs, restaurants en zo proberen in de kern te komen en die zo langzaam aan uit te schakelen. Hiermee hopen ze op een stad zonder criminaliteit maar of ze deze operatie zullen voltooien tot de laatste crimineel is opgepakt is nog maar de vraag, de gevaren die ze kunnen oplopen zijn namelijk eindeloos.

    – In het duistere gedeelte van New York is er een stripclub die bekend staat om de verzamelplaats, hier leggen ze veel connecties en gebeuren er ook wel eens wat deals ookal zien de eigenaars dit niet gebeuren
    - Er zijn meerdere plekken waar ze meeten en het is dan ook niet gek als er bepaalde criminelen op chique gala events, feestjes en evenementen belanden
    - De undercover agenten zijn al maanden al niet jaren bezig met dit project en er is dan ook overal wel over nagedacht
    - De undercover agenten kunnen zich als alles voor doen, bedenk iets leuks! Zolang ze maar dichter in de buurt komen van hun slachtoffers, denk aan jongens die graag in het circuit willen belanden en hulp vragen of vrouwen die zich in hun armen doen laten vallen.


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (vanaf 24 het liefst);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties;
    Extra:


    ROLLEN

    Criminelen
    –– Santino Tonio Bianchi – 1.3 – maffia en drugs – h1gh
    –– Kieran Gideon Roth – 1.5 – eigenaar stripclub en organiseert illegale pokertoernooien – Greenlight
    –– Cristiano Romano Marino-Lombardi – 1.3 – chantage, maffia en hitman – Maluma
    –– Monica Noelle "Mo" Prescott – 1.2 – afpersing en drugs – Hopps
    –– Blaze Andrade – 1.3 – afpersing – Azlain
    Adrina Camila Marino-Lombardi – 1.3 – maffia en actief in miljoenenbedrijf – WrittenWords
    VOL!!!

    Undercover
    ––Jason Ryder – Undercover: [/i]Ezra Miller[/i](?) – 1.4 – Jowen
    ––Kellan Pierce – Undercover Grayson(Gray) – 1.5 – Paracosmic
    ––Beau Stealson – Undercover: Rai – 1.5 – Meisner
    ––Gereserveerd
    ––Novia Santiago – 1.3 – Undercover; ? – Thessalhydra
    ––
    ––Christina Deborah Price-Lawson – Undercover: Prince(?) – 1.3 – Zynthra
    ––

    VROUWEN NODIG


    REGELS:
    –– 300 woorden, een keer wat minder is niet erg maar probeer de 300 woorden aan te tikken!
    –– Maak geen ruzie buiten het verhaal om, nergens voor nodig!
    –– Als je je inschrijft weet dan zeker dat je actief blijft om mee te doen
    –– Hou het realistisch, niemand is perfect en niemand is overal even goed in
    –– Sluit niemand buiten!!!!!
    –– OOC in het praattopic
    –– Twee personages per persoon behalve als het anders wordt vermeldt
    –– 16+ toegestaan



    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 14:31 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Hey Saar!!! Heb alleen nog maar een plekje undercover agent mannelijk, zou je dat willen?


    Is guud c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Even een vraagje; waarom staan beiden rollen van mij bij undercover? Was je druk bezig? Hehe, ik wil graag een vrouwelijke crimineel en mannelijke undercover. (blush)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik faceclaim Saffi Karina vast


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Santino Tonio Bianchi




    Naam
    Santino Tonio Bianchi
    Santino means Saint
    Zijn vrienden noemen hem meestal Tony of Tonio omdat dat wat makkelijker is en Santino dat ook een leukere naam vindt

    Leeftijd
    Zeventwintig jaar oud.

    Rol
    Crimineel, is in het maffiawereldje gekomen op zijn drieëntwintigste en doet nu ook zaken rondom en in het drugswereldje.

    Innerlijk

    eigenwijs
    intelligent
    dominant
    arrogant

    charismatisch
    onbetrouwbaar
    materalistisch
    vastberaden

    ongeduldig
    afhankelijk
    zelfzuchtig
    alert

    serieus
    onhandig
    impulsief
    ongevoelig


    Tony kijkt met een serieuze blik op al zijn zaken in het leven, hij heeft weinig aan het oppervlak en is nogal ongevoelig als het aankomt op relatie's en mensen. Geld heeft vaak prioriteit en zo zie je dat hij erg gericht is op materialistische dingen. Hij heeft altijd al een soepel praatje gehad en is een echte charmeur, alles komt oprecht over en hij praat zich gemakkelijk zijn weg in je hart en bouwt zo snel vertrouwensbanden op.
    ondanks dat het z'n makkelijke prater is heeft hij het nooit mee gekregen in zijn botten, hij is nogal onhandig en zeker met de eigenschap impulsief komt hij nog wel eens dommig over. Alsof hij er nergens over nadenkt, het tegendeel is echter waar want hij is ongelofelijk intelligent al is dit misschien niet zo met het leren uit boeken maar wel met zaken. Zijn impulsieve acties zijn dan misschien niet volledig doorgedacht maar blijken wel altijd goed te werken, zo heeft hij zijn weg naar de top makkelijk uitgestippeld.
    In relaties is hij vaak dominant en ook met vriendschappen houdt hij graag controle over de situatie, hij is iet wat zelfzuchtig maar het is geen verassing als Tony het goed bedoelt; ook al lijkt dit niet zo. Hij is afhankelijk en heeft voor zijn gevoel niemand nodig, al is dit zeer onjuist, hij is namelijk een groot fan van gezelschap. Toch hangt hij van niemand af en probeert hij dit ook niet te doen.
    Hij is vastberaden en Tony gaat voor wat hij in zijn doel heeft en wat hij wilt bereiken, hij is namelijk ook heel alert voor de situatie om hem heen. Echter is hij niet geheel betrouwbaar en moet je zelf ook altijd op je hoede zijn als je in zijn buurt komt.



    Uiterlijk
    –– Zijn haar strak opzij gekamd, is erg op zijn uiterlijk gericht
    –– Draagt haast altijd dure merk kleding en trekt altijd een netjes overhemd aan
    –– Ongeveer 1,79m en heeft een wat voller postuur, hij is niet bezig met zijn gezondheid
    –– Tattoo's vrijwel over zijn hele lichaam behalve zijn nek
    –– Ruikt naar rook en mannendeodorant
    –– Heeft groene ogen en ook een paar piercings, in zijn oor en in zijn neus
    –– Draagt vaak kettingen van echt goud en dure horloges

    Geschiedenis
    Santino was geboren in Little Italy en is daar ook opgegroeid, zijn vader was hardwerkend en zijn moeder bleef altijd thuis voor de kinderen. Tony had drie broertjes en twee oudere zussen, een tweeling. Het leven was niet persé moeilijk aangezien zijn vader een goede zaak had maar daardoor was hij maar weinig thuis, er waren dan ook vaak grote ruzie's tussen de ouders en die conflicten leken nooit op te houden. Hierdoor was Tony vaak op straat en schopte hij vaak herrie met de buurjongens of op school. Het was dan ook geen verassing dat toen Tony achttien werd hij was opgehouden met school, hij was er helemaal klaar mee en kon zich maar niet aanpassen aan het systeem. De opvolgende jaren waren hel en Tony verdiende een magerloontje in de lokale slager, zijn ouders waren ook niet tevreden geweest met zijn keuze en zo eindigde Tony bij een vriend in een logeerkamer. Tony was dit leven helemaal zat en zat er helemaal doorheen, het duurde niet lang voor hij zijn geld begon uit te geven aan stomme dingen en bijna ieder weekend in de stripclub zat, de connecties groeide maar pas op zijn drieëntwintigste kwam hij terecht in de nog duistere wereld waar hij over had gehoord maar nog nooit werkelijk had gezien. Het leven ging opeens veel makkelijker en het geld, de drugs en de vrouwen hielpen daarbij. Het leven draaide plotseling niet alleen meer om luxe toen hij voor het eerst zijn geld op moest halen en zo stootte hij ook op de agressieve kant van het werk– dit bleek voor Tony geen probleem aangezien hij zijn gevoelens makkelijk kon afsluiten en dit al jaren zo had gedaan. Het was namelijk niet de eerste keer geweest dat hij iemand had geslagen of pijn gedaan.

    Extra
    Likes; Vrouwen, geld, mooie auto's, drugs, dure sigaren, kleding, winter, New York, zijn familie, eten, pasta, films ( voorkeur maffia films ), actie, succes
    Dislikes; Falen, armoede, gezeur, tegenwerking, wachten, onduidelijkheid, de kleur oranje, toeristen, football ( sport in het algemeen ), vrouwen die geen tijd steken in hun uiterlijk, donker, verjaardagen, zwemmen


    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 17:35 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cristiano Romano Marino-Lombardi


    — Naam
    Cristiano ~ aangewezene, volger van Christus
    Romano ~ van Rome (Italië)
    Marino (last name dad) ~ ster van de zee, schoonheid
    Lombardi (last name mom) ~ gelukkig

    Zijn naam wordt nog wel eens afgekort naar Chris. Ook stelt hij zich voor met zijn tweede achternaam, nooit met zijn eerste. Dus 'Cristiano Lombardi' en niks anders.

    — Leeftijd
    Hij is 27 jaar en geboren op 16 augustus. Dit maakt hem een leeuw.

    — Rol
    Chris is een crimineel. Hij kwam al jong terecht in het wereldje, slechts 14 toen hij een loopjongen werd voor de drugsdealers en maffiosi in de stad. Een paar jaar later was hij zelf een dealer met een behoorlijke krantenkring. Een goede naam, zeker voor zijn leeftijd. 16 destijds. Dealen heeft hij vrij lang gedaan maar tegelijk werd hij steeds meer verdiept in het wereldje. Hij deed steeds meer en kreeg steeds meer invloed. Tegenwoordig houd hij zich het meest bezig met chanteren en zo nu en dan speelt hij voor hitman. De rest laat hij meer over aan de mensen onder hem.


    — Geschiedenis
    Chris komt uit een vrij arme, Italiaanse familie. Al sinds zijn geboorte was hij heel close met zijn moeder en dit is nooit veranderd. Ook met zijn vader was alles in het begin nog vrij goed. Drie jaar na zijn geboorte kwam ook zijn zusje Adrina ter wereld en door de jaren heen zijn die twee heel close geworden. Chris beschermt haar nog altijd met zijn leven, zelf al weet hij dat ze een sterke, jonge vrouw is. Ze blijft ook zijn kleine zusje.
    Chris was een jongen die al vroeg begon te puberen. Zijn uiterlijk en gedrag veranderde vroeg in vergelijking met zijn leeftijdsgenoten op school. Al snel was hij de grote, sterke jongen die veel te zeggen had. Chris merkte dat hij makkelijk invloed kon hebben op anderen en gebruikte dit ook. Hij was pas 14 jaar toen hij zijn eerste stappen zette in het criminele wereldje, hij begon ooit als simpele loopjongen voor de grote jongens in het wereldje. Gewoon om wat extra geld te hebben voor zijn familie, al kon hij ook niet ontkennen dat hij een zekere interesse had. Chris was door zijn vader al bestempeld als probleemkind. Hij was opstandig en wat zijn vader zei of deed, deed hem niks meer. Dit zorgde voor veel spanning tussen de twee en hun relatie is nooit meer verbeterd. Dit zette ondertussen ook druk op de relatie van zijn ouders. Hij was nog altijd heel close met zijn moeder en ook zij zou voor de jongen door het vuur gaan. Chris was 15 toen zijn ouders uit elkaar gingen en in tegenstelling tot zijn zusje kon hij bij zijn moeder blijven. Zijn vader begon ondertussen door te krijgen wat zijn zoon aan het doen was en probeerde zijn dochter weg te houden. Het was echter al te laat. Chris was al close met zijn zusje en nam haar vaak genoeg mee om rond te hangen met hem en zijn vrienden waardoor ze ook in het wereldje verwikkeld raakte.
    Chris begon ondertussen de ladder te beklimmen. Hij groeide uit tot een dealer met zijn eigen grote klantenkring en vanaf daar ging het verder. Tegenwoordig is hij maar een al te bekende naam tussen de criminelen. Hij hoort bij de maffia en heeft hier vrij veel te zeggen. Ook staat hij bekend als een van de beste hitmans die er rondloopt en chanteren is ondertussen een koud kunstje.

    — Karakter
    - Loyaal
    - Charmant
    - Selectief zorgzaam
    - Stiekeme romanticus
    - Intelligent
    - Doelgericht
    - Humoristisch
    - Wantrouwig
    - Agressief
    - Ongeduldig
    - Licht gevalletje bindingsangst
    - Dominant
    - Heel koppig
    - Sarcastisch




    — Uiterlijk [FC = Zayn Malik]
    Huid: Lichtgetint, snel bruiner
    Haar: Zijn haar heeft een donkerbruine kleur die, zeker in de winter, nog wel eens zwart uitvalt.
    Wenkbrauwen: Recht en donkerbruin van kleur.
    Ogen: Hij heeft lichtbruine ogen omringt met lange wimpers die menig vrouw jaloers maakt.
    Neus: Recht en past goed bij zijn gezicht.
    Lippen: Vrij vol en zacht.
    Gezicht: Strak afgetekend met duidelijke kaaklijnen en altijd een kort baardje
    Lengte: 1,88
    Lichaam: Vrij gespierd en fit, vrij veel littekens
    Piercings: Enkel zijn oren waar hij lang niet altijd wat mee doet
    Tattoos: Hij zit helemaal onder

    — Relaties


    — Extra
    Nationaliteit
    Italiaans.

    Beroep
    Gangsta.

    Angsten
    Hij heeft verdrinkingsangst. Hij kan op zich zwemmen maar hij voelt zich toch niet op zijn gemak in het water. Niet dat hij dit laat merken.

    Dromen
    Familie is belangrijk voor hem en hij hoopt stiekem er later ook een te hebben. Niet veel mensen weten dit van hem.

    Talenten
    Hij kan gewéldig koken en heeft ook een prachtige stem, dit laatste toont hij zelden.

    Talen
    Italiaans is zijn eerste en beste taal. Hij spreekt het beter dan Engels. Naast deze twee talen spreekt hij ook een aardig woordje Spaans en Portugees.

    Verslavingen
    Hij rookt en drinkt behoorlijk wat, van drugs is hij ook niet vies maar dat is niet echt een verslaving.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2017 - 22:28 ]


    El Diablo.

    Hahaha fuck. Mijn personage gaat Christina heten, ofwel Chris. Ik vrees dat dat te verwarrend gaat zijn??


    Go ahead and leave me paralyzed.

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 9:50 ]

    Damn, ik heb helemaal inspiratie voor een mannelijke undercover die zijn eigen agenda heeft door tegelijkertijd met zijn werk op zoek te gaan naar een nichtje/vriendin/verloren zusje/whatevs die in het criminele circuit zit. Maar ik heb pas volgende week maandag tijd om iets in elkaar te zetten als dat wordt geaccepteerd en dan is alles al bezig en zijn de relaties allemaal al gesmeed. D:


    •

    Paracosmic schreef:
    Damn, ik heb helemaal inspiratie voor een mannelijke undercover die zijn eigen agenda heeft door tegelijkertijd met zijn werk op zoek te gaan naar een nichtje/vriendin/verloren zusje/whatevs die in het criminele circuit zit. Maar ik heb pas volgende week maandag tijd om iets in elkaar te zetten als dat wordt geaccepteerd en dan is alles al bezig en zijn de relaties allemaal al gesmeed. D:


    Ooohhh nu al liefde voor deze man. Als-ie komt. Mocht je het willen, ik kan Mo wat aanpassen eventueel. (: Maar dan moet er nog tijd/ruimte/wat dan ook zijn hehe. Doe meeeee Mirts.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Paracosmic schreef:
    Damn, ik heb helemaal inspiratie voor een mannelijke undercover die zijn eigen agenda heeft door tegelijkertijd met zijn werk op zoek te gaan naar een nichtje/vriendin/verloren zusje/whatevs die in het criminele circuit zit. Maar ik heb pas volgende week maandag tijd om iets in elkaar te zetten als dat wordt geaccepteerd en dan is alles al bezig en zijn de relaties allemaal al gesmeed. D:


    Ik wilde heel enthousiast YAAAAS antwoorden, maar Christina is ook een cop haha D:


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Faceclaim Aaron Taylor-Johnson!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Paracosmic schreef:
    Damn, ik heb helemaal inspiratie voor een mannelijke undercover die zijn eigen agenda heeft door tegelijkertijd met zijn werk op zoek te gaan naar een nichtje/vriendin/verloren zusje/whatevs die in het criminele circuit zit. Maar ik heb pas volgende week maandag tijd om iets in elkaar te zetten als dat wordt geaccepteerd en dan is alles al bezig en zijn de relaties allemaal al gesmeed. D:


    Wat een gaaf idee! Dat hoeft niet persé het geval te zijn, ik denk dat veel relaties omdat undercover — criminelen elkaar nog niet kennen pas in het rpg echt leren kennen!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Wat een gaaf idee! Dat hoeft niet persé het geval te zijn, ik denk dat veel relaties omdat undercover — criminelen elkaar nog niet kennen pas in het rpg echt leren kennen!


    Mocht het idee goedgekeurd worden, dan zou ik graag een reservatie op de lijst plaatsen (met daarbij gezegd dat ik pas eind dit weekend / volgende week mijn rol kan maken).

    Mocht iemand een personage hebben (crimineel) waarvan hij/zij denkt: ik zou graag die band willen hebben met Paracosmic’s personages, stuur me even een GB’tje met je idee. (:


    •

    BLAZE ANDRADE

    some days, I can conquer the world.
    others days, it takes me three hours to convince myself to shower

    NAME
    Blaze Andrade
    Nickname: Bee

    LEEFTIJD
    Net enkele weken vierentwintig.

    ROL
    Afperser.
    Blaze slaat rijke mannen aan de haak die al een vriendin hebben, of zelfs al getrouwd zijn. Vervolgens zorgt ze er voor dat haar partner in crime kiekjes kan maken van intieme momentjes, waarna de mannen met die beelden gechanteerd worden. Eerst deed ze dit chanteren ook zelf, maar sinds die ene keer dat het een beetje uit de hand liep, heeft haar partner het chanteren en afpersen ook overgenomen.


    if I could go back to the day I met you,
    I would have stayed home.

    INNERLIJK
    sassy, ambitious, too curious, likes to learn, impatient, doesn’t trust fate, revengeful, borrows stuff without asking if she can borrow it, flirt, hates it when people try to decide things for her, passionate, hard, manipulative, resentful, bold, self-concious, temperamentful, trustworthy, independent

          Blaze is een dame die zichzelf prima kan redden. Ze vertrouwt anderen niet snel, en niet hun hulp accepteert ze ook niet snel. Dit komt ook doordat ze een doorzetter is en alles liever zelf honderd keer probeert en dan slaagt, in plaats van dat ze gelijk slaagt met iemands hulp. Ze kan er dan ook absoluut niet tegen wanneer mensen achter haar rug om haar proberen te helpen, ook al weet ze dat het goed bedoeld is, ze waardeert het niet. Ergens diep in haar wil ze graag mensen kunnen vertrouwen, maar ze weet dat het in haar wereldje gewoonweg niet mogelijk is.
          Ze heeft ook een duidelijke, eigen mening, en ze weet wat ze wilt, maar zal die lang niet altijd delen. Vaak simpelweg omdat ze het de moeite niet waard vindt. Net als met behulpzame mensen, kan ze er ook niet goed tegen wanneer mensen dingen voor haar proberen te bepalen. Ze heeft een grote neiging om dan juist precies het tegenovergestelde te doen.
          Als je haar iets flikt, dan zal ze dat niet snel vergeven. In tegendeel zelfs, ze zal je willen terug pakken. Dit slaat niet alleen op serieuze dingen, maar ook gewoon om dingen zoals pranks.
          Ze is closed off en eerder mysterieus over zichzelf, dan dat ze veel informatie weggeeft. Al praat ze sowieso niet erg veel, ze is meer iemand die luistert, wat wel van pas komt bij wat ze allemaal uitspookt in de criminele wereld, gezien de mannen die ze uitkiest vaak types zijn die graag over zichzelf praten. Door haar "baantje" kan ze zich ook snel aan situaties aanpassen en heeft ze geen moeite met veel veranderingen.


    UITERLIJK
    ☾ Ze heeft een lengte van 1.74 meter, waarmee ze langer is dan de gemiddelde vrouw.
    ☾ Slank, fit figuur met ronde billen. Ze zou wel een vollere boezem willen hebben.
    ☾ Ze heeft zeegroene ogen, waar afgezien een geamuseerde sprankeling, vaak geen emotie in te vinden is wanneer ze dit niet wilt.
    ☾ Ze heeft een lichtgetinte huid door haar latina roots, en voor verbranding hoeft ze niet echt bang te zijn.
    ☾ Haar gezicht wordt omlijst door lichtbruine lokken (met high lights), die tot twee dagen geleden nog tot halverwege haar middel vielen. Ze was haar lange haar echter wel een beetje zat, en zette de schaar er in, waardoor het nu tot op haar schouders valt.
    rozentattoo op haar linkeronderarm, en een tattoo op haar rug. it was painful, but worth it.
    ☾ Haar kleding past ze aan op de man die ze op dat moment om haar vingers wilt wikkelen, maar haar eigen kledingstijl is met name stoer en vrouwelijk.



    keep your head high
    and your middle finger higher

    RELATIES
    Tonio
    "De relatie tussen Blaze en Tonio is nogal onstuimig. De twee hebben ongeveer driekwart jaar een relatie gehad. Hoelang precies is lastig te zeggen, gezien ze ook wel korte breaks hebben gehad. Hun relatie was verre van een sprookje te noemen, door Tonio met zijn losse handjes. Felle dame als ze is liet ze zichzelf niet onderdoen hierdoor en ze heeft hem regelmatig een klap terug gegeven. Ruzies hadden er vaak mee te maken dat Blaze andere mannen zoende voor haar "werk", wat Tonio niet goed kon hebben, maar het viel verkeerd bij haar omdat hij maar wel al te graag meegenoot van het geld dat ze er mee verdiende. Uiteindelijk is het een halfjaartje geleden uitgegaan, maar er is nog wel spanning tussen de twee en Blaze kan ook niet ontkennen dat ze hem nog steeds aantrekkelijk vindt. "

    Dash/Beau
    Dash is Blaze zeker wel eens opgevallen in de club, met zijn overtorende lengte en lichte ogen. Eigenlijk wel meer dan eens zelfs, maar echt heel veel aandacht heeft ze hem nooit gegeven in de club zelf, op wat stiekeme blikken na, omdat ze daar in eerste instantie heen gaat om de rijke mannen te versieren. Flirten met de beveiliger zou daar niet echt bij helpen. Afgezien wat simpele gesprekswisselingen had ze tot drie maanden terug niet met hem gepraat. Er was toen een man die niet zo zeer snapte wat Blaze bedoelde met "nee", waar Dash lucht van kreeg en er tussen kwam. Ze was er behoorlijk pissig over, want ze was van mening dat ze het allemaal wel in de hand had, wat Dash alleen maar amuserend vond. Sindsdien hebben de twee steeds meer contact met elkaar, wat met name begon nadat ze een tattoo bij hem had gezet. Dit contact is zowel in de club, al dan niet in vol zicht, als buiten de club.


    FAMILIE&GESCHIEDENS
    Komt

    EXTRA
    Likes
    2048 game, winning, alcohol, soft drugs, long baths, snuggling, books, sports, latte's
    Dislikes
    hard drugs, guns, the colour pink,
    Hogwarts house
    Slytherin
    Talents
    Blaze heeft altijd al een aanleg gehad voor tekenen, en sinds enkele jaren uit ze dit ook door mensen te tatoeëren. Ze doet dit niet fulltime, slechts enkele uren per week, en zet ook niet zomaar bij iedereen tattoo's.
    Talen
    Vloeiend Engels en Spaans. Van Tonio heeft ze enkele woordjes en zinnetjes Italiaans opgepikt.

    dancing in the dark
    in the pale moonlight

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 19:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NOVIA SANTIAGO



    INNERLIJK

    Novia is niet het meest uitbundige figuur, ze staat niet graag op de voorgrond en zoekt de spotlight niet op. Soms komt ze zelfs een beetje verlegen over, maar af en toe kan ze brutaal uit de hoek komen. Toch is ze wel een heel gezellig persoon met wie je zeker weten kan lachen, ze heeft een goed gevoel voor humor en is heel sociaal. Ze is gemakkelijk te bevrienden, hoewel ze zelf iets moeilijker vrienden maakt.

    De jonge vrouw heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid, ze zal altijd opstaan voor de zwakkeren en kan er niet tegen als iets oneerlijk gaat. Helaas is Novia soms wel erg goedgelovig en vertrouwt ze mensen redelijk snel. Dit is voor haar echt een test om dit af te leren. Haar beoordelingsvermogen word nog al eens beïnvloed door dat soort dingen. Gelukkig is Novia wel een intelligente meid, dat scheelt enorm in sommige situaties.

    Verder is Novia redelijk trouw, ze is goed in bevelen van haar meerderen opvolgen, maar denkt wel graag over dingen en hun gevolgen na. Ze is leergierig en ergens enorm enthousiast om deze kans aan te grijpen om meer te leren en zich voor te doen als ander persoon, maar ze is ook enorm zenuwachtig en zelfs een beetje bang.


    UITERLIJK

    Als het iets is waar Novia onzeker over is, is het haar gewicht. Ze is zeker wat steviger dan de meeste meiden en heeft zachte en ronde vormen, hoewel ze blij is dat het tenminste een zandloper figuur is. Daarbij is ze ook redelijk lang met haar 1,78, iets wat haar ook onzeker maakt. Ze heeft een wat donkere huidskleur door haar afkomst en ziet er altijd uit alsof ze in de zon gelegen heeft. Novia heeft verder geen tatoeages of piercings. Hoewel ze iets te zwaar is, sport ze wel graag en heeft ze een redelijk goede conditie.

    Iets wat echt Novia is, zijn de donkerbruine krullen die je altijd zal vinden. Ze komen tot haar schouders en ze stijlt het echt nooit. Haar ogen zijn amandelvormig en een goudbruine kleur. Als ze in de zon geweest is, vind je sproetjes op haar neus, die ze van haar moeder heeft. Haar rozige lippen zijn vol en ze heeft een stel goed onderhouden, witte tanden. Ze draagt niet veel make-up, maar vind het wel leuk om zich af en toe op te tutten.


    GESCHIEDENIS

    Vader: Juan Santiago
    Moeder: Emily Callaghan


    Novia is het enige kind van een Cubaans/Filipijnse vader en een Ierse moeder. Deze gemengde culturen hebben voor een levendige jeugd gezorgd. Hierdoor is ze ook tweetalig opgevoed. Haar jeugd was redelijk probleemloos, haar vader was ook een agent en haar moeder was een middle school teacher. Ze werd echter op school al gepest met haar gewicht, aangezien ze toen ook al te zwaar was. Haar vader vond echter het tegengestelde en gaf haar altijd eten als ze verdrietig of blij was, iets wat ze nu nog steeds doet.


    RELATIES

    Kellan Pierce — Partner
          Als het iets is waar Novia blij mee is, is het haar partner. Ze kan het goed met hem vinden en heeft een goede band opgebouwd met hem, waardoor ze zich een stuk fijner voelt om undercover te gaan. Ze weet dat ze op hem kan vertrouwen en hij kan ook geheel op haar vertrouwen.


    EXTRA

    — Geaardheid: Heteroseksueel
    — Talen: Engels, Spaans
    — Slechte gewoontes:
    — Likes: Cola cherry
    — Dislikes:

    NAAM

    Novia Santiago
    Origin: Latin

    Undercover: Victoria 'Vicky' Diaz


    LEEFTIJD

    28
    Born: 13-03-1989
    Place of birth: Dublin, Ireland


    ROL

    Undercover agente

    Novia is al vijf jaar agente en dit is haar eerste keer undercover. Ze werkt pas 9 maanden aan deze zaak. Ze is agente geworden omdat haar vader ook agent was, en later rechercheur. Novia wilt graag in zijn voetsporen treden en hem trots maken.




    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 16:11 ]


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"