• In downtown New York zwermt het onder de ogen van de normale mensen door van de criminele circuits, partners en onderlinge, duistere deals. Het dagelijkse leven voor de criminelen bestaat uit het verdienen van geld en het opbouwen van onderlinge connecties. . . Of misschien wel het afbreken van sommige connecties waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.
    Deze duistere kant van de stad gaat niet onder iedereen zijn neus door, een groepje undercover agenten bevindt zich door dit enorme circuit wat elke dag lijkt te groeien in een van de meest grote, geheime operaties. Zes agenten gaan undercover in dit circuit en zullen de komende maanden rondsnuffelen in bepaalde clubs, restaurants en zo proberen in de kern te komen en die zo langzaam aan uit te schakelen. Hiermee hopen ze op een stad zonder criminaliteit maar of ze deze operatie zullen voltooien tot de laatste crimineel is opgepakt is nog maar de vraag, de gevaren die ze kunnen oplopen zijn namelijk eindeloos.

    – In het duistere gedeelte van New York is er een stripclub die bekend staat om de verzamelplaats, hier leggen ze veel connecties en gebeuren er ook wel eens wat deals ookal zien de eigenaars dit niet gebeuren
    - Er zijn meerdere plekken waar ze meeten en het is dan ook niet gek als er bepaalde criminelen op chique gala events, feestjes en evenementen belanden
    - De undercover agenten zijn al maanden al niet jaren bezig met dit project en er is dan ook overal wel over nagedacht
    - De undercover agenten kunnen zich als alles voor doen, bedenk iets leuks! Zolang ze maar dichter in de buurt komen van hun slachtoffers, denk aan jongens die graag in het circuit willen belanden en hulp vragen of vrouwen die zich in hun armen doen laten vallen.


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (vanaf 24 het liefst);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties;
    Extra:


    ROLLEN

    Criminelen
    –– Santino Tonio Bianchi – 1.3 – maffia en drugs – h1gh
    –– Kieran Gideon Roth – 1.5 – eigenaar stripclub en organiseert illegale pokertoernooien – Greenlight
    –– Cristiano Romano Marino-Lombardi – 1.3 – chantage, maffia en hitman – Maluma
    –– Monica Noelle "Mo" Prescott – 1.2 – afpersing en drugs – Hopps
    –– Blaze Andrade – 1.3 – afpersing – Azlain
    Adrina Camila Marino-Lombardi – 1.3 – maffia en actief in miljoenenbedrijf – WrittenWords
    VOL!!!

    Undercover
    ––Jason Ryder – Undercover: [/i]Ezra Miller[/i](?) – 1.4 – Jowen
    ––Kellan Pierce – Undercover Grayson(Gray) – 1.5 – Paracosmic
    ––Beau Stealson – Undercover: Rai – 1.5 – Meisner
    ––Gereserveerd
    ––Novia Santiago – 1.3 – Undercover; ? – Thessalhydra
    ––
    ––Christina Deborah Price-Lawson – Undercover: Prince(?) – 1.3 – Zynthra
    ––

    VROUWEN NODIG


    REGELS:
    –– 300 woorden, een keer wat minder is niet erg maar probeer de 300 woorden aan te tikken!
    –– Maak geen ruzie buiten het verhaal om, nergens voor nodig!
    –– Als je je inschrijft weet dan zeker dat je actief blijft om mee te doen
    –– Hou het realistisch, niemand is perfect en niemand is overal even goed in
    –– Sluit niemand buiten!!!!!
    –– OOC in het praattopic
    –– Twee personages per persoon behalve als het anders wordt vermeldt
    –– 16+ toegestaan



    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 14:31 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Adrina is finished (:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 12:36 ]

    Hey guys ik zit dus met een mayor problem :') ik vind maar geen leuke fc

    Ik had er wel enkele maar ik heb jullie mening nodig (lees , Saar kan niet kiezen en is desperate tussen veel te veel hotties)

    1


    2


    3


    4


    5


    6


    7


    8


    9


    10


    oke joke on the last one :'D

    Of verder zoeken?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Hey guys ik zit dus met een mayor problem :') ik vind maar geen leuke fc

    Ik had er wel enkele maar ik heb jullie mening nodig (lees , Saar kan niet kiezen en is desperate tussen veel te veel hotties)

    1


    2


    3


    4


    5


    6


    7


    8


    9


    10


    oke joke on the last one :'D

    Of verder zoeken?


    Ik zou voor 4,5 of 9 gaan als ik jou was


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Thessalhydra schreef:
    (...)

    Ik zou voor 4,5 of 9 gaan als ik jou was


    Ik ben het eens met Thessalhydra, maar ipv 9 zou ik voor 10 gaan. DIE IS GEWOON DAMN HOT(-DOG)


    I have seen my own sun darkened

    Ik vind 4, 6, 7 en 9 leuk

    Zal ik vandaag het praattopic openen?

    @Mirte, dat moet lukken!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jowen schreef:
    Hey guys ik zit dus met een mayor problem :') ik vind maar geen leuke fc

    Ik had er wel enkele maar ik heb jullie mening nodig (lees , Saar kan niet kiezen en is desperate tussen veel te veel hotties)

    1


    2


    3


    4


    5


    6


    7


    8


    9


    10


    oke joke on the last one :'D

    Of verder zoeken?


    5, 8 of 10 :Y)


    El Diablo.

    Okay :'D 4,5 of 9 is meest gekozen atm, ik ga ze nog even stalken en ga dan een keuze maken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vind 9 het leukst haha.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Oké, even een kleine update wat betreft Mo: ik maak haar zo snel mogelijk helemaal af, maar ik ben as we speak met WrittenWords in overleg over hoe Mo die wereld in is gerold. Ook zal ik volgende week ergens met Mirte/Paracosmic overleggen over hun relatie samen. Haar geschiedenis kan dus nog wat veranderen, maar dit zal niet heel erg heftig worden. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JASON EZRA RYDER MILLER

    Undercover agent

    †




    Jason || English|| "Gift of YAHWEH"
    Ezra || English || "Help"
    Ryder || English || "Mounted warrior" or "messenger".

    Hoewel de jongen eigenlijk Jason heet, spreekt iedereen hem aan als Ezra. Het is de naam van zijn grootvader van zijn vaders kant, die helaas is gestorven toen Jason 1 jaartje was. Zijn grootvader noemde hem graag kleine Ez, vandaar dat de naam Ezra ook is ingeburgerd in de familie en bij vrienden en familie. Hij luisterd natuurlijk wel naar Jason, gezien de mensen an hogere rang hem altijd zo noemen, maar het voelt een stuk vertrouwder aan met de naam Ezra.


    'Big mouthed manwhore.'

    26 || 17/O2 || Biseksueel || American


    INSIDE

         

    x Intelligent x Kan niet stilzitten x Dominant x Luisterend oor x Geweldige leugenaar x Sluw x Harde werker x Flirt xRustig xLoyaal aan familie en vrienden X Lenig x Creatief x Still x overenthousiast x Beschermend




    meer komt


    ’ I'll climb my way on top. ‘

    OUTSIDE



    Ezra is best een knappe man met hier en daar zijn mankementjes . Ezra heeft een gespierde lichaamsbouw, niet overdreven gespierd maar toch wel een wasbordje om u tegen te zeggen. Hij is niet super lang met zijn 1,75m, maar ook niet abnormaal klein voor de blanke jongen. Zijn lengte mag dan misschien niet zo opvallend zijn, de tekeningen over zijn lichaam zijn toch wel zijn pronkstukken. Mocht je Ezra willen omschrijven zal de lotus tattoo in zijn nek toch wel één van de eerste dingen zijn die word opgesomd.
    Zo heeft Ezra nog meer inkt op zijn huid staan, maar naast dit heeft hij ook wel enkele littekens. Zo heeft Ezra enkele littekens van messteken over zijn schouder en borst en een kogelwonde in zijn been. Niet alle missies waar hij naartoe is geweest waren vlekken loos verlopen. Hij heeft van nature donkere haren en iets donkere dikke wenkbrauwen waar een klein kapje in zit die hij als kind op de schaatsbaan heeft opgelopen. Ezra heeft Groene, haast katachtige ogen die bij de jongen als eerste opvallen als mensen hem aankijken. Zijn kijkers zijn omringt met een stel lange donkere wimpers.Als de jongen blij is zullen er pretlichtjes in zijn kijkers verschijnen, als hij kwaad is... wel dan wil je gewoon niet bij de jongen in de buurt zijn.



    ’ I'm a cameleon, be anyone at anytime‘








    HISTORY

    Father || Claud Ryder || 53 || Journalist
    Mother || Veronica Ryder (née Lawrence) || 49 || Leerkracht Engels & Frans
    Older sister || Zara Ryder || 28 || Nurse

    Ezra is geboren op een druilerige 17de april, te Boston Amerika. Hij werd met open armen verwelkomt bij zijn ouders en met wat tegenzin ook door zijn oudere zusje. De jongen heeft nooit echt te klagen gehad, hij groeide goed op had wat vriendjes en werd niet echt buiten gekeken in de lagere school. Hij had het goed, ookal was het voor het gezinnetje niet altijd gemakkelijk om brood op de tafel te krijgen. Dit zorgde er ook voor dat tijdens de puberjaren erg veel veranderde natuurlijk. Ezra was een walflower en op zijn school wel bekend als de zoon van Prof.Ryder. Wat hem niet meteen geliefd maakte. Thuis waren de kinderen altijd al streng maar rechtvaardig opgevoed, waardoor Ezra bij de leraren altijd wel oplettend was en antwoorde wanneer hij het antwoord wist. Voor veel twaalf tot dertien jarige leidde dit natuurlijk dat ze hun zwarte schaap hadden, die ze konden uitmaken voor uitslover en nerd. Ezra schaamde zich natuurlijk dood voor zijn ouders, zijn moeder was niet de populairste leerkrachte en zijn vader wist enkel het brood te verdienen door saaie artikels te schrijven. Zoals ieder 2006 puber zou doen, keerde Ezra zich in zichzelf terug en begon interesse te tonen in de scene en gothic cultuur. Het is iets wat Ezra op dat moment fijn vond wat er ook voor zorgde dat de jongen later dan ook spaarde voor piercings en zijn haar kleurde wat zijn ouders op dat moment ook enorm afkeurden. Veel hadden ze namelijk niet te zeggen tegen de rebellerende puber, hij kleurde zijn haren, zwart, wit zelfs blauw en maakte domme keuzes zoals iedere tiener wel eens doet. Uiteindelijk veranderde jongen niet zo heel veel met deze fase, misschien was hij niet meer dat vrolijke kind, maar hij was ook geen achterlijke pestkop waar hij tot de dag van vandaag nog steeds erg tevreden mee is.
    Ezra Leerde rond zijn 14de levensjaar Karly kennen, het meisje met de brutale mond die ondanks haar uiterlijk zelfs de grootste pestkop bang van haar kon laten worden. Sindsdien zijn ze ook echt soulmates geworden en leek het bijna een gewoonte dat Karly na school bij Ezra kwam chillen. Ezra groeide uit zijn gothic fase tot opluchting van zijn ouders en begon zijn ouders ook meer te accepteren.
    Ezra was 17 toen zijn vader aan een erg interessant artikel begon te schrijven, de man had namelijk een link gevonden naar een bepaalde scammers die door Boston aan het verspreiden waren. Gezien het voornamelijk jongeren waren die in aanraking kwamen, Kathy en Ezra op het idee om undercover te gaan om zijn vader te helpen met het artikel. Zijn vader kwam dit natuurlijk te weten en wilde er eerst niets van weten, maar na erg veel twijfelen heeft hij dan toegezegd, hen waarschuwend dat als ze zelf in gevaar kwamen te komen, ze er meteen mee moesten stoppen.
    De twee tieners hebben zo vier maanden op straat rondgehangen , naar de dealers geweest voor onderzoek en de scammers ontmaskerd. Het artikel zorgde ervoor dat de slechteriken werden opgepakt en dat Ezra's vader zijn baan kon behouden.
    Karly en Ezra hadden wel een enorme preek gekregen van de politie, maar kregen desondanks toch een offer aangeboden om een opleiding te volgen. Nadat ze beiden hun highschool dan ook hadden afgemaakt, begonnen ze een opleiding aan de politieacademie.



    UNDERCOVER

    Ezra is nu al een jaar bezig met deze undercover opdracht en is nu al goed geïnfiltreerd in de achterbuurten van New York. Ezra loopt er bekend als Ezra Miller een jonge Canadese twintiger die zijn vrije tijd voornamelijk aan de bar spendeert. Ezra Miller is dan ook het type persoon die met iedereen kan praten , flirten en het niet erg vind om een avondje te spenderen in een ander zijn bed. Hij komt voor je op als hij je mag en is niet bang om zijn handen vuil te maken. Maak je Ezra kwaad? Dan hou je maar beter je mond of hij helpt je met dat probleem en slaat er even op zodat je het niet meer open kan doen.





    RELATIONSHIPS


    Santino Tonio Bianchi - Criminal - Ezra en Santino zijn niet echt een match te noemen. Er is duidelijk nog wantrouwen tussen hen en Ezra probeert hierdoor wijselijk op afstand te blijven. Ezra weet maar al te goed dat deze man met een vingerknip zijn hoofd als doelwit kan hebben staan.
    Cristiano Romano Marino-Lombardi - Criminal - Ezra kent Cristiano als de grote broer van Adrina maar ook als het grootste gevaar. Ezra weet soortvan wat voor werkjes Cristiano zo allemaal doet en houd de man liever te vriend. Er is duidelijk nog wat wantrouwen, al begrijpt Ezra dat wel en doet hij in de buurt van Cris geen riskante dingen.
    Kieran Gideon Roth - Criminal - Ezra hang vaak rond in Kieran zijn stripclub en ze zijn wel bekenden van elkaar te noemen. Ezra durft na enkele drankjes ook wel eens uitdagende woorden en stiekem te flirten met Kieran, waardoor een kleine seksuele spanning wel tussen hen weet te vonken.
    Beau Stealson - Undercover agent - Ezra kent Beau van de politieacademie, de jongen zat er al wat langer dan hem. Ezra kreeg bijlessen van Beau over wapens en kan dankzij deze jongen aardig goed met vuurwapens overweg.
    Nu undercover weet Ezra het ook goed te vinden met Dash, er zijn wel momenten waat Dash hem de club uit gooid maar de dag erop is alles weer vergeten.

    Monica Noelle "Mo" Prescott - Criminal -
    Blaze Andrade - Criminal -
    Adrina Camila Marino-Lombardi - Criminal - Ezra heeft Adrina leren kennen in één van de eerste weken dat hij in de achterbuurten van New York belande. Ezra had toen nog geen flauw idee wie de dame werkelijk was en hoe belangrijk ze wel niet was als informatiebron. Toen Adrina hem dan ook uitdaagde en hem aan verschillende vuurproeven onderwerpte besloot Ezra er gewoon voor te gaan, het vertrouwen binnen van de mensen hier was belangrijk om zijn cover te blijven behouden en sneller infomatie te kunnen bemachtigen. Het begon simpel natuurlijk, met drugs, drank, maar hoe meer ze elkaar leerden kennen hoe moeilijker de opdrachten. Ezra heeft alles gedaan voor de dame waar hij best close mee was geworden. Eens Ezra dan ook door begon te hebben hoe diep Adrina wel niet in het criminele netwerk zat, heeft hij besloten om bij haar te blijven als bodyguard, wat enkele maanden later eindige op een fwb relatie met de jongedame. Door haar heeft hij dan ook Santonia en Cristiano leren kennen en wat ze zo allemaal doen.
    Novia Santiago - Criminal -
    Karly Louann Hanson - Undercover Agent- Karly en Ezra zijn al jaren beste vrienden en die band zal ook niet gauw stuk gaan. Ze kennen elkaar al sinds het middelbare, Karly kwam altijd voor hem op en hij natuurlijk ook voor haar. Ezra heeft haar nu al meer dan een jaar niet gezien en mist haar enorm, echter zal hij wel schrikken als hij haar zal tegenkomen undercover. Hij is namelijk erg beschermend over haar en zou zichzelf het nooit vergeven moest haar iets overkomen.

    Christina Deborah Price-Lawson - Undercover Agent -




    EXTRA




    Likes Winnen, Sigaretten, Vrouwen, Mannen, sex, alcohol, zijn job, tattoos, dingen bijleren, cuddles met Karly, hardrock muziek, regen, zijn familie, dansen,
    Dislikes Zware drugs, zwemmen (diepe wateren), honden, dreigementen, zijn familie en vrienden niet meer kunnen spreken, fouten maken, LGTBQ + Haters,
    Fears Ezra is absoluut geen fan van water en is dan ook doodsbenauwd om te verdrinken.
    Secrets Ezra is als tiener niet de meest brave geweest. Hij hield in die tijd van experimenteren en wie erg goed zoekt op het internet, zal een gelekte sextape van de jongen vinden. Ezra schaamt zich hier dood voor maar heeft gelukkig nog niemand gehad, die hem hiervan herkende, zijn naam staat er ook nergens vermeld of iets dergelijks. Maar de tattoo in de jongen zijn nek is toch wel opvallend in de video tape.
    Talents Ezra is geen verkeerde danser en vind het heus geen probleem om zich even uit te leven op de dansvloer. Dit zorgt er ook deels voor dat de jongen lenig is en snelle reflexen heeft, wat erg handig uitkomt moest hij ooit gaan vluchten.
    Mistalents Ezra kan niet zingen, koken, een film uitzien, stilzitten,.... Hij heeft niet veel geduld als hij niet geconcentreerd is/er geen doel achter zit.
    Ook is de jongen geen zwemmer.
    Talen Engels, Frans, en basis Spaans en enkele woorden Italiaans. In zijn opleiding heeft hij enkele lessen talen gehad, maar niet genoeg zodat de jongen het al te vloeiend kan spreken.
    Other Ezra rookt en is niet bang voor wat alcohol. Hij heeft al contacten gehad met drugs maar is niet verslaafd al zal hij wel drugs gebruiken mocht hij meer informatie kunnen vinden, via deze manier.


    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 21:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben echt ontzettend aan het twijfelen of ik mijn undercover pas net undercover laat gaan (echt net-net, of pas een maandje ofzo?), of dat ze al bijna een jaar bezig is, mweh D: ik dacht eraan haar een bepaalde "drive" te laten hebben waardoor ze na vele screenings eindelijk toegelaten is bij het undercover "team(?)". Daar zit wel aan vast dat ze ook een beetje haar eigen bedoelingen heeft haha.

    Helpen met brainstormen zou tof zijn ^^


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ik denk dat het voor Adrina wel tof zou zijn als er een aantal undercovers zijn die er pas net zijn. Want in het begin is ze heel er wantrouwend en ik denk dat dat best leuk is om te spelen.
    Geen idee wat de rest denkt?

    Praattopic!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Christina Deborah Lawson



    Naam
    Christina is geboren als Christina Deborah Price. Ze heeft op latere leeftijd de meisjesnaam van haar moeder overgenomen, namelijk Lawson. Deze naam gebruikt ze nu nog steeds, maar als undercover agente gebruikt ze de naam Abbey Rose Gillis.

    Bijnamen
    Christina heeft niet zoveel bijnamen. Ze wordt wel eens Chris genoemd omdat dat beter bij haar zou passen, maar hier hecht ze zelf geen waarde aan. Tijdens haar werk, wanneer ze niet undercover is, wordt ze ook wel Lawson genoemd.

    Leeftijd
    Zesentwintig. Ze is geboren op 20 augustus.

    Rol
    Undercover agente
    Na vele screenings mocht Christina zich bij het undercoverteam voegen. Er was veel wantrouwen omdat ze tijdens een eerder project impulsief handelde. Ondanks dat ze het project niet regelrecht de afgrond in heeft geholpen, was het niet zonder risico's. Hiervoor is ze dan ook een korte periode geschorst geweest. Ze is nu bijna een maand undercover als barvrouw in de stripclub.







    I'm sorry, did I roll my eyes out loud?






    Familie
    Vader • Anthony Daniel Price • 54 jaar • Vastgoedondernemer
    Moeder • Deborah "Debby" Elizabeth Lawson • 53 jaar • Advocate
    Broer • Caden Anthony Lawson • 29 jaar • Doing God knows what


    Geschiedenis
    Christina is geboren als een Price, in een perfect gezin. Vader. Moeder. Oudere broer die over haar waakte. Anthony Price wist heel goed de schijn op te houden. De wereld waarin Christina is opgegroeid bestaat uit machtsmisbruik, chantage, handel in wat je maar kunt bedenken. Het is Christina jarenlang ontgaan hoe ziek deze wereld is. Zij had genoeg aan haar eigen wereldje. Met vrienden die niet zulke beste bedoelingen hadden, haar negatief beïnvloedden en haar keihard lieten vallen als het ze goed uitkwam.
    Pas toen aan het licht kwam dat Christina een drugsprobleem had, wist ze wat ze aan haar vader had. Hij was woest. Gekrenkt. Beledigd. Vernederd. De laatste drie woorden golden haar vader en haarzelf. Ze werd uit huis gezet, zonder verdere discussie. Dat was het moment dat Deborah eindelijk voor haarzelf en haar kinderen opkwam. Een scheiding volgde. Christina moest nog zeventien worden, maar weigerde om nog bij één van haar ouders te gaan wonen.
    Dat is waar haar broer duidelijk in beeld kwam. Hij had het erg goed voor elkaar en zorgde ervoor dat ze bij hem introk. Caden heeft haar veel dingen laten inzien. Met onder andere zijn hulp kon ze langzaamaan van de drugs afblijven en wist ze haar leven weer op te pakken. Met verschillende baantjes, niet allemaal even legaal, had ze al een flink bedrag gespaard om te gaan studeren. Met daarnaast ook nog wat financiële steun van haar broer, zette ze een nieuwe stap in de goede richting. Na veel gesprekken, intakes, middelvingers en nog meer gesprekken, kon ze verschillende opleidingen volgen. Dat ging zeker niet zonder slag of stoot, maar ze heeft veel bereikt waar ze trots op is.
    Inmiddels is ze bijna vijf jaar aan het werk als agente. Ze heeft een eigen appartement, wat nu haar vertrouwde plek is. Ze heeft af en toe nog contact met haar moeder en haar broer, maar haar vader heeft ze sinds haar ouders gescheiden zijn niet meer gezien. Volgens haar broer woont hij ook niet meer in New York en heeft ook hij nooit meer iets van hem gehoord. "Good riddance," aldus Christina.


    Karakter
    Achteloos • Beschermend • Impulsief • Kwetsbaar • Labiel • Leergierig • Onberekenbaar • Openhartig • Oplettend • Praktisch • Rusteloos • Sarcastisch • Scherpzinnig • Spottend • Verstrooid • Workaholic • Zelfstandig



    I've come to a point in my life where I need a stronger word than fuck.



    Uiterlijk
    Christina haar uiterlijk is tegenwoordig het tegenovergestelde van hoe ze er vroeger uitzag. Ze heeft haar gebleekte, lange en stroachtige haar laten uitgroeien. Nu heeft ze haar eigen haarkleur weer terug, warm middenbruine lokken met hier en daar een door de zon opgelichte pluk lichtbruin haar. Dit zijn voornamelijk punten. Sinds kort heeft ze een pony laten knippen, die ze vaak rommelig laat. Haar haar valt over haar schouders. Ze draagt het meestal los, wat door de natuurlijke slag een wat rommelig effect heeft.
    Het moment dat ze besloot haar leven om te gooien, begon ze ook met afvallen. Ze had zeker geen overgewicht, maar was absoluut niet tevreden met wat ze zag als ze in de spiegel keek. Door haar gewichtsverlies is haar gezichtsstructuur tegenwoordig goed te zien. Ze heeft hoge jukbeenderen en beetje een wipneus. Ze heeft een vrij strakke kaaklijn, wat ze zelf niet heel flatterend vindt. Ze draagt haar haar dan ook vaak los, om haar gezicht iets zachter te maken. Christina draagt bijna geen make-up, maar draagt altijd mascara om haar bruine ogen te accentueren. Wanneer ze er de tijd voor kan vinden, vindt ze het leuk om een winged eyeliner aan te brengen. Eyeliner zonder wing doet ze absoluut niet aan.
    Met haar lengte van 1 meter 73, heeft ze niets te klagen. Ze hoeft haar lengte niet te compenseren met een paar ongemakkelijke hakken, die ze dan ook vrijwel nooit draagt. Ze draagt liever een paar stevige bikerboots. Maar nu ze zich in een andere wereld moet mengen, heeft ze zich eraan gewaagd om hakken te gaan dragen. Dan wel het liefst laarzen, waarin ze voldoende steun kan vinden. Haar lichaam is vaak gehuld in zwarte kleding. Zwarte skinnyjeans, zwarte bikerjacks en iets wijdere shirts zijn echt haar ding.
    Op haar hele lichaam heeft ze verschillende tatoeages, waaronder ééntje van een wapen op de binnenzijde van haar linker bovenarm en het woord "float" op haar hals (deze is alleen niet veel te zien, omdat ze haar haar zo vaak los draagt).










    Some people are like clouds. Once they're gone it's a beautiful day.


    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 23:30 ]


    Go ahead and leave me paralyzed.