• Even een praattopic kan je overleggen en brainstormen over evt. relaties en je personages!!!!



    Rollentopic


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iemand voor Kellan?


    Hopper schreef:
    Iemand voor Kellan?


    Desnoods mag je hem van mij wel naar Ezra en Kieran sturen als Maaike dat ook goed vind c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hopper schreef:
    Iemand voor Kellan?


    Maya? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Maya? c:


    Oeh ja. (wbw)
    Kellan staat aan de bar chagrijnig te wezen met een drankje. Waar is Maya?


    Hopper schreef:
    (...)

    Oeh ja. (wbw)
    Kellan staat aan de bar chagrijnig te wezen met een drankje. Waar is Maya?


    Ik ben nu bezig met een post van Maya, dus ik schrijf haar wel naar hem toe! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Mo voor de gegadigden, ik probeer zo snel mogelijk te posten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Ik heb Mo voor de gegadigden, ik probeer zo snel mogelijk te posten.


    Is het goed als ik santino zo naar haar toe breng?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Is het goed als ik santino zo naar haar toe breng?


    Yes prima! Ik vertrek morgen tot de derde naar Duitsland dus dan zal ik niet kunnen posten :') En ik heb de vierde een tentamen en de achtste ga ik naar Amerika haha. Hectische shit all the way


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Yes prima! Ik vertrek morgen tot de derde naar Duitsland dus dan zal ik niet kunnen posten :') En ik heb de vierde een tentamen en de achtste ga ik naar Amerika haha. Hectische shit all the way


    oh jeetje wat leuk though! Ontzettend veel plezier en ik weet niet of het me lukt voor morgen nog te schrijven maar ik ga het proberen, echt heel leuk! Amerika is ook iets om naar uit te kijken :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Greenlight -> Solmeron


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik ben bang dat ik pas kan posten zodra ik thuis/in mijn kamer ben. :'D Ik móet eerst in ieder geval een paper afmaken en een tentamen voorbereiden, dus jullie houden Mo tegoed! Ik denk dat zij dan met Santino praat?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lieve mensen,
    Hierbij moet ik mij helaas afmelden van dit RPG en een tijdelijke stop nemen van Quizlet in het algemeen. Super vervelend, het spijt me, maar ik zit echt te veel op Q. Het is zelfs zo erg dat ik het herstel van mijn hersenschudding enorm in de weg zit en 's nachts, zoals nu, niet kan slapen. Dat moet ik gewoon niet willen, want ik wil gewoon beter worden.
    Omdat het mij niet lukt om minder op Q te zitten moet ik de moeilijke beslissing nemen om even een cold turkey volledige pauze in te lassen en mij op mijn herstel te richten. Ik hoop snel weer beter te worden en terug te kunnen komen.

    Wat gaan we doen met Writtenwords' personage?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zal overigens morgen proberen te schrijven. Ik zit middenin een verhuizing dus drukdrukdruk.


    He hallo! Ik ben gister aangekomen in Glasgow, Schotland, om 5 maanden te studeren. Op dit moment is alles nog vrij nieuw en wil ik graag dingen zien, dus ik weet niet hoe snel ik kan posten! (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'