• Even een praattopic kan je overleggen en brainstormen over evt. relaties en je personages!!!!



    Rollentopic


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zynthra schreef:
    Ik denk dat ik Christina haar undercover naam gewoon Christina Price laat zijn. Het zou voor haar niet handig zijn mocht ze een 'echte' undercover naam hebben, vanwege haar vader. Hoewel ik dat wel jammer vind, want ik hou van dubbele namen/identiteiten haha.

    Overigens loop ik echt ontzettend vast. Ik weet niet zo goed waar dat aan ligt. Ik denk dat ik gewoon ontevreden ben met mijn personage in het algemeen, maar ik heb momenteel de inspiratie niet om iets veel creatievers te verzinnen. Echt hoor, mochten jullie een ingeving hebben, tell me haha.

    In ieder geval zoek ik voor nu:
    - Iemand uit het criminele circuit die ze kent van haar drugsperiode
    - Iemand uit het undercover team waardoor ze van het bestaan weet van de undercovers. Dit kan zowel iemand zijn waarmee ze (goed) bevriend is of iets leukers/beters lol
    - Iemand waarmee ze op één lijn zit. Denk aan zelfde humor, zelfde manier van denken of misschien een beetje dezelfde levensfase?? Idk in ieder geval iemand waarmee ze goed kan hahah
    - Andere suggesties zijn ook welkom c:


    In dit geval, zou elke crimineel toch een achtergrond check kunnen uitvoeren en waarschijnlijk kunnen vinden dat ze dan een politie opleiding heeft gedaan? Dan zou het voor het project te risky zijn om haar dan in dit project te zetten, toch?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik hoop trouwens dat ik wel een klein beetje regelmatig kan posten, want ik wil niemand op me laten wachten. Ik moet echter nog een heleboel doen binnen vier weken en ik raak er een klein beetje in paniek van, lol. Morgen probeer ik in ieder geval een beginpost te maken zodat Mo er wel meteen bij betrokken is, maar ik heb ongeveer twintig deadlines de komende weken dus rip Matty

    en 8 januari ga ik naar amerika lalalal


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Volgens mij kan ik beter dit personage deleten en helemaal opnieuw beginnen, lol. Ik kom er niet uit.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Zynthra schreef:
    Volgens mij kan ik beter dit personage deleten en helemaal opnieuw beginnen, lol. Ik kom er niet uit.


    waar zit je vast? Misschien dat ik kan helpen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    (...)

    waar zit je vast? Misschien dat ik kan helpen?


    Pfff van alles. Haar (undercover) naam, haar geschiedenis, haar drive en motivatie om undercover te gaan etc. :\


    Go ahead and leave me paralyzed.

    He hallo, peeps!
    Anouk vroeg zich af of er nog iemand geïnteresseerd is in een undercover agente, aangezien de verhoudingen nu niet helemaal gelijk zijn. Op dit moment zijn er twee vrouwelijke- en vier mannelijke agenten. Laat maar weten als je nog een personage ziet zitten!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 22:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Say whaaaaat — meer mannen dan vrouwen? Volgens mij zijn we in een alternatief universum beland.


    Ik ben ergens wel geïntereseerd maar ik heb een drukke periode dus ik skip deze :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Doubtingg


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zynthra schreef:
    (...)

    Pfff van alles. Haar (undercover) naam, haar geschiedenis, haar drive en motivatie om undercover te gaan etc. :\


    Haha het komt wel goed! Het hoeft geen heel heel bijzonder verhaal te zijn, het liefst natuurlijk wel een undercover naam anders is het veel te riskant. Misschien dat je in plaats van doet haar vader misschien dat ze dit doet om haar verre oom of tante of zoiets te betrappen, dat ze haar ook niet kennen maar dat ze dat wil omdat hun vroeger de familie veel geld hebben laten betalen of zoiets, maar dat ze geen idee hadden dat ze ook een dochter hadden aka christina, is dat niet wat? Uiteindelijk wordt ze toch wel interessant en zijn er genoeg manieren om haar te laten interacten!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    De rpg komt pas morgen of overmorgen, graag als iemand nog een vrouw wilt zou geweldig zijn voor nu ga ik er zelf ook maar een maken anders wordt het te ongebalanceerd hahaha, ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben!!! Ik ga proberen voor morgen maar een opzetje te hebben


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik wil maybe nog wel eentje maken, maar idk wanneer ik die af kan maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hopps » Plunkett. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Anouk, wanneer start de rpg? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GROEPJES UNDERCOVER ( VOOR NU )

    Novia – Kellan – (personage van cheryl misschien)
    Christina – Jason – Cassius

    Ezra – April – Beau


    Voor de rest betekent dit niet erg veel, het is gewoon dat ze daar op terug zou kunnen vallen en zouden kunnen overleggen, als jullie onderling willen wisselen bespreek dat dan met elkaar!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 17:35 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.