• Even een praattopic kan je overleggen en brainstormen over evt. relaties en je personages!!!!



    Rollentopic


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb het even allemaal bijgewerkt en ik heb nog een paar opmerking voor de undercover personages en zo te zien heeft voor de rest iedereen zijn personage in ieder geval half afgeleverd!

    @Thessalhydra, Paracosmic, Zynthra, ik mis alleen nog een undercover naam! Het moet verschillen van je officiële voornaam en als jullie de gekozen voornaam nu leuk vinden kunnen jullie natuurlijk gewoon de naam houden maar een andere officiële voornaam kiezen! ( als dit een beetje te volgen is haha )


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @ Anouk — Helemaal vergeten, wat stom. Vanaf nu heet Kellan tijdens zijn undercovertaken Grayson (of Gray, whatever suits you). :Y)


    Voor Novia is dat Victoria Diaz

    Zijn er nog mensen die een idee hebben voor een relatie met haar?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 16:07 ]


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Oké, super dank jullie wel! Ik pas het zo aan, en ik ga denk voor het idee dat de undercover agenten in groepjes gaan werken – dit ga ik randomizen!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    Oké, super dank jullie wel! Ik pas het zo aan, en ik ga denk voor het idee dat de undercover agenten in groepjes gaan werken – dit ga ik randomizen!


    Ik heb alleen al wel met Thessalhydra afgesproken dat haar personage en Kellan partners zijn. Ik dacht dat dat al mocht, sorry. D:
    En randomizen is altijd goed, ofc. Maar is het hierbij niet handiger dat de undercover agenten die een beetje bij / rondom hetzelfde werken, ook samen werken?


    Ik ga mijn personage zsm maken! Ik zit nu nog een beetje te kloten met zijn naam lol.


    That is a perfect copy of reality.

    Well er is een giga stroompanne hier in mijn dorp tot zelf in de stad :') En ik heb maar 15% op mobiel


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb zin om te beginnen wbw


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk dat ik Christina haar undercover naam gewoon Christina Price laat zijn. Het zou voor haar niet handig zijn mocht ze een 'echte' undercover naam hebben, vanwege haar vader. Hoewel ik dat wel jammer vind, want ik hou van dubbele namen/identiteiten haha.

    Overigens loop ik echt ontzettend vast. Ik weet niet zo goed waar dat aan ligt. Ik denk dat ik gewoon ontevreden ben met mijn personage in het algemeen, maar ik heb momenteel de inspiratie niet om iets veel creatievers te verzinnen. Echt hoor, mochten jullie een ingeving hebben, tell me haha.

    In ieder geval zoek ik voor nu:
    - Iemand uit het criminele circuit die ze kent van haar drugsperiode
    - Iemand uit het undercover team waardoor ze van het bestaan weet van de undercovers. Dit kan zowel iemand zijn waarmee ze (goed) bevriend is of iets leukers/beters lol
    - Iemand waarmee ze op één lijn zit. Denk aan zelfde humor, zelfde manier van denken of misschien een beetje dezelfde levensfase?? Idk in ieder geval iemand waarmee ze goed kan hahah
    - Andere suggesties zijn ook welkom c:


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Zynthra schreef:
    Ik denk dat ik Christina haar undercover naam gewoon Christina Price laat zijn. Het zou voor haar niet handig zijn mocht ze een 'echte' undercover naam hebben, vanwege haar vader. Hoewel ik dat wel jammer vind, want ik hou van dubbele namen/identiteiten haha.

    Overigens loop ik echt ontzettend vast. Ik weet niet zo goed waar dat aan ligt. Ik denk dat ik gewoon ontevreden ben met mijn personage in het algemeen, maar ik heb momenteel de inspiratie niet om iets veel creatievers te verzinnen. Echt hoor, mochten jullie een ingeving hebben, tell me haha.

    In ieder geval zoek ik voor nu:
    - Iemand uit het criminele circuit die ze kent van haar drugsperiode
    - Iemand uit het undercover team waardoor ze van het bestaan weet van de undercovers. Dit kan zowel iemand zijn waarmee ze (goed) bevriend is of iets leukers/beters lol
    - Iemand waarmee ze op één lijn zit. Denk aan zelfde humor, zelfde manier van denken of misschien een beetje dezelfde levensfase?? Idk in ieder geval iemand waarmee ze goed kan hahah
    - Andere suggesties zijn ook welkom c:


    Chris? c:


    El Diablo.

    Zynthra schreef:
    Ik denk dat ik Christina haar undercover naam gewoon Christina Price laat zijn. Het zou voor haar niet handig zijn mocht ze een 'echte' undercover naam hebben, vanwege haar vader. Hoewel ik dat wel jammer vind, want ik hou van dubbele namen/identiteiten haha.

    Overigens loop ik echt ontzettend vast. Ik weet niet zo goed waar dat aan ligt. Ik denk dat ik gewoon ontevreden ben met mijn personage in het algemeen, maar ik heb momenteel de inspiratie niet om iets veel creatievers te verzinnen. Echt hoor, mochten jullie een ingeving hebben, tell me haha.

    In ieder geval zoek ik voor nu:
    - Iemand uit het criminele circuit die ze kent van haar drugsperiode
    - Iemand uit het undercover team waardoor ze van het bestaan weet van de undercovers. Dit kan zowel iemand zijn waarmee ze (goed) bevriend is of iets leukers/beters lol
    - Iemand waarmee ze op één lijn zit. Denk aan zelfde humor, zelfde manier van denken of misschien een beetje dezelfde levensfase?? Idk in ieder geval iemand waarmee ze goed kan hahah
    - Andere suggesties zijn ook welkom c:


    Ze is zelf een undercoveragente tho right? Dan weet ze toch al dat die teams er zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké! De laatste paar dingetjes nu want ik wil eigenlijk morgen opstarten als dat goed is én ik ga vanmiddag de groepjes randomizen apart van die van jullie Mirte!

    Er is een groepje van drie of we kunnen er een leuke draai aan geven en dat is door de partner kortgeleden overleden te laten zijn, dit is misschien leuk voor een undercover agent(e) voor een leuke backstory ( met dank aan Cheryl )

    Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oeh, ik kan niet wachten :Y)


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    Oeh, ik kan niet wachten :Y)


    Saaame.


    Met de groepjes betekend dat de undercover groepjes? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH