• vooraf: Dit initiatief komt vanuit de users, de crew van Quizlet is niet verantwoordelijk voor de organisatie van dit initatief. Quizlet valt geen blaam bij eventuele schade, miscommunicaties of andere onvoorziene omstandigheden.

    Hallo allemaal!

    Om Quizlet in een kerststemming te brengen, kwam ik pas op het idee om weggeefacties te organiseren rondom de feestdagen. Hoewel één topic natuurlijk al leuk is, zijn meerdere topics nog leukere! Helaas kan zelfs de Kerstman niet alles alleen af en daarom heb ik de wat hulpelfjes ingeschakeld. De komende dagen zul je dus enkele topics zien verschijnen van onder andere Natascha, Aviva, Leah en Froukje. Als jij je ook geroepen voelt, staat het je natuurlijk vrij om zelf ook een topic aan te maken en iets weg te geven. Echter in de reeks van onze actie is het wel de bedoeling dat je het gratis doet en zonder verzendkosten, zo willen we eventuele trolls die geld afhandig maken, voorkomen.

    In mijn topic geef ik dus een smartwatch weg, hij is tweedehands aangezien ik hem zelf van ongeveer half april tot eind november heb gebruikt. Hij heeft lichte gebruiksporren zoals een krasje op het scherm. Voor de rest zijn de ijzeren knoopjes waarmee je hem vastklikt een beetje versleten (niet meer helemaal zilver), maar voor de rest doet hij het wel en hij is dagelijks schoongemaakt met water. Zo ziet de smartwatch eruit als hij nieuw is:



    De smarwatch heeft de volgende functies:

    -Meten van je slaap
    -Meten van de stappen
    -Meten van de afgelegde afstand
    -Berichten vanaf je smartphone doorsturen
    -Alert als je gebeld word
    -Wekker
    -Hoeveel calorieën je verbrand
    -De tijd is zichtbaar
    -Datum is zichtbaar
    -Hij kan seintjes geven als je te lang stil zit
    -Je kan er je mobiel mee bedienen (foto's maken zonder je mobiel vast te houden)

    Je kan gebruik maken van de smartwatch door App Veryfit 2.0 te downloaden op je mobiel

    Regelement:

    • Je krijgt enkel de smartwatch er zijn geen bijgeleverde accessoires zoals opladers, de smartwatch kan met reguliere opladers worden geladen.
    • Er zijn geen kosten verbonden aan deze actie, verzendkosten neem ik voor mijn rekening.
    • Als je mee doet aan de actie en de smartwatch wint moet je er rekening mee houden dat je je adres gegevens aan mij moet doorgeven.
    • Elke user die zijn profiel heeft aangemaakt op uiterlijk 5 december 2017 mag meedoen met de loting
    • Het is niet toegestaan om met twee verschillende profielen deel te nemen aan de actie, constateren wij dat je dit wel doet dan word je bij elke actie uitgesloten.
    • Users mogen mee doen aan elke actie, je kan echter niet meer dan een van de acties winnen.
    • Inschrijvingen sluiten zondag 17 december om 12:00

    Deelnemers
    Voornaam, username

    1. Dean - Kuroshitsuji_Me
    2. Cheyenne- ScribbleTheFox
    3. Mirte - Paracosmic
    4. Ads - Xiezhi
    5. Kelly - Statesman
    6. Jamie - Kiryu
    7. Thirza - Pelekai
    8. Belle - Hephaistion
    9. Tialda - Scribe
    10 Romi - Eon



    Laat hieronder weten waarom jij graag de smartwatch wilt winnen!(:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 12:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een super leuk idee! ^^
    Ik doe zelf niet mee want ik weet toch dat ik hem niet zou gebruiken, maar hopelijk wordt iemand hier heel gelukkig mee. *O*

    Wat een leuke actie!

    Ik zou graag willen deelnemen omdat:
    Ik doe sinds kort aan sport en dit zou de ideale meter zijn in hoeveel calorieën, afstand, hartslag etc. Ik heb gedaan.
    Het heeft me veel moeite gekost om mijzelf aan het sporten te zetten, maar het is mij uiteindelijk gelukt!

    Ik hoop er echt kans op te maken!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 22:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OperaGhost schreef:
    Wat een super leuk idee! ^^
    Ik doe zelf niet mee want ik weet toch dat ik hem niet zou gebruiken, maar hopelijk wordt iemand hier heel gelukkig mee. *O*


    Yay, dat hoop ik nou ook!(nerd)
    Houd dan zeker een oogje open voor de andere vier topics, er komen nog interessante dingen langs, misschien zit daar wel iets voor je tussen (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Statesman schreef:
    Wat een leuke actie!

    Ik zou graag willen deelnemen omdat:
    Ik doe sinds kort aan sport en dit zou de ideale meter zijn in hoeveel calorieën, afstand, hartslag etc. Ik heb gedaan.
    Het heeft me veel moeite gekost om mijzelf aan het sporten te zetten, maar het is mij uiteindelijk gelukt!

    Ik hoop er echt kans op te maken!


    Deze smartwatch kan helaas niet je hartslag meten, de rest doetie wel!(krul)
    Wel goed dat je gestart bent met sporten, in het begin zeker een uitdaging :)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 22:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik doe NIET mee.

    Maar wil even zeggen dat het echt supertof is dat je zelf iets wilt weg geven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Statesman schreef:
    Wat een leuke actie!

    Ik zou graag willen deelnemen omdat:
    Ik doe sinds kort aan sport en dit zou de ideale meter zijn in hoeveel calorieën, afstand, hartslag etc. Ik heb gedaan.
    Het heeft me veel moeite gekost om mijzelf aan het sporten te zetten, maar het is mij uiteindelijk gelukt!

    Ik hoop er echt kans op te maken!


    Woeps ik heb helemaal over ‘vertel hieronder waarom. . .’ gelezen. Stom. :W Maar Kelly, ik heb echt precies hetzelfde als jou. Morgen stap ik weer in het vliegtuig na twee maanden reizen en ik ben van plan om net zo goed te gaan sporten als jij. Het grootste onderdeel van m’n voornemens is nog wel: 10KM per dag hardlopen of wandelen en daarvoor is zo’n smartwatch natuurlijk perfect.
    Daarnaast ga ik binnenkort starten met een soort ‘slaap’ therapie, dus zal het eveneens interessant worden om m’n slaapritmes te zien!


    SPECS schreef:
    (...)

    Deze smartwatch kan helaas niet je hartslag meten, de rest doetie wel!(krul)
    Wel goed dat je gestart bent met sporten, in het begin zeker een uitdaging :)


    Ach maakt niet uit, hahah. Als de rest maar gemeten wordt! (:

    Het is zeker een uitdaging, maar het gaat lukken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IrishNialler schreef:
    Ik doe NIET mee.

    Maar wil even zeggen dat het echt supertof is dat je zelf iets wilt weg geven.


    Awh, ik doe het met liefde. (flower)


    You were born original, don't die as a copy.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Woeps ik heb helemaal over ‘vertel hieronder waarom. . .’ gelezen. Stom. :W Maar Kelly, ik heb echt precies hetzelfde als jou. Morgen stap ik weer in het vliegtuig na twee maanden reizen en ik ben van plan om net zo goed te gaan sporten als jij. Het grootste onderdeel van m’n voornemens is nog wel: 10KM per dag hardlopen of wandelen en daarvoor is zo’n smartwatch natuurlijk perfect.
    Daarnaast ga ik binnenkort starten met een soort ‘slaap’ therapie, dus zal het eveneens interessant worden om m’n slaapritmes te zien!


    Klinkt interessant. Kun je mij via pb of gb meer vertellen over een slaap therapie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Woeps ik heb helemaal over ‘vertel hieronder waarom. . .’ gelezen. Stom. :W Maar Kelly, ik heb echt precies hetzelfde als jou. Morgen stap ik weer in het vliegtuig na twee maanden reizen en ik ben van plan om net zo goed te gaan sporten als jij. Het grootste onderdeel van m’n voornemens is nog wel: 10KM per dag hardlopen of wandelen en daarvoor is zo’n smartwatch natuurlijk perfect.
    Daarnaast ga ik binnenkort starten met een soort ‘slaap’ therapie, dus zal het eveneens interessant worden om m’n slaapritmes te zien!


    Wauw 10Km? Dat is veel hoor! Dat is om en nabij 14.000 stappen per dag, de gemiddelde fitbit gebruiker haalt er 8000 per dag en de gemiddelde Nederlander is vast nog veel erger :'D
    Hoe dan ook, diep respect als het je lukt! (:


    Statesman schreef:
    (...)

    Ach maakt niet uit, hahah. Als de rest maar gemeten wordt! (:

    Het is zeker een uitdaging, maar het gaat lukken.


    Ja, is mooi om mee te beginnen! Mocht je ooit wel eentje met een hartslag meter willen, dan raad ik zelf de Fitbit Alta HR aan. Die heb ik nu zelf sinds een paar dagen (wat de reden is dat ik deze weg doe) en die meet ook de hartslag. Het is een van de goedkopere en betere smartwatches waarbij je wel een hartslag meter hebt. Nog steeds129 euro duur though dus zeker als je op jezelf woont moet je er wel voor sparen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Statesman schreef:
    (...)

    Klinkt interessant. Kun je mij via pb of gb meer vertellen over een slaap therapie?


    Natuurlijk, heel graag zelfs. Alleen wordt dat wel pas over een tijdje, want ik heb er minimale informatie over gekregen van de huisarts voordat ik ging, dus ik moet het hele voortraject en traject zelf nog in, haha. Ik hoop dat het snel lukt, want m’n huisarts is ook nog eens twee weken skiën in december. D: (Heel leuk voor hem, natuurlijk.)

    / OT: Jolijn, even tussendoor, complimentje voor hoe jij Q. levendig en positief houdt.
    (Ik moest iets zeggen om OT te blijven don’t judge. :W)


    @ Jolijn hierboven, 10KM is inderdaad vrij veel, maar in mijn werkveld loop ik al heel veel en als ik dan iedere avond nog een uurtje wandel, is dat wel te halen voor mij. (: Natuurlijk stel ik het op de drukkere dagen wat bij, dan compenseer ik dat gewoon in het weekend.


    Paracosmic schreef:
    (...)

    Natuurlijk, heel graag zelfs. Alleen wordt dat wel pas over een tijdje, want ik heb er minimale informatie over gekregen van de huisarts voordat ik ging, dus ik moet het hele voortraject en traject zelf nog in, haha. Ik hoop dat het snel lukt, want m’n huisarts is ook nog eens twee weken skiën in december. D: (Heel leuk voor hem, natuurlijk.)

    / OT: Jolijn, even tussendoor, complimentje voor hoe jij Q. levendig en positief houdt.
    (Ik moest iets zeggen om OT te blijven don’t judge. :W)


    Lijkt wel of artsen hem in december allemaal pleiten, hier is er eentje een maand weg al :'D

    En dankjeweeeeel, Quizlet is my home <3 So yeah, gotta keep it up and running (krul)
    Trouwens je mag hier gewoon praten over deze onderwerpen die voortvloeien uit de smartwatch! Dat is juist leuk en ook deels de bedoeling. Door middel van deze topics en het feit dat we meerdere topics maken ipv eentje, willen we juist mensen met de zelfde interesses enzo bij elkaar brengen (: It's workiiing (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh ja ik zal even een reden geven waarom ik hem graag wil winnen (al gun ik het iedereen ;)

    Ik wil graag weer gaan sporten om mezelf fit te houden en zo kan ik het meer in de gaten houden :)

    Ik wens iedereen suc6 die meedoet :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    Oh ja ik zal even een reden geven waarom ik hem graag wil winnen (al gun ik het iedereen ;)

    Ik wil graag weer gaan sporten om mezelf fit te houden en zo kan ik het meer in de gaten houden :)

    Ik wens iedereen suc6 die meedoet :)


    Haha ja had dat ook pas later toegevoegd, pure nieuwsgierigheid enzo (:
    En goede conversatie starter


    You were born original, don't die as a copy.