• vooraf: Dit initiatief komt vanuit de users, de crew van Quizlet is niet verantwoordelijk voor de organisatie van dit initatief. Quizlet valt geen blaam bij eventuele schade, miscommunicaties of andere onvoorziene omstandigheden.

    Hallo allemaal!

    Om Quizlet in een kerststemming te brengen, kwam ik pas op het idee om weggeefacties te organiseren rondom de feestdagen. Hoewel één topic natuurlijk al leuk is, zijn meerdere topics nog leukere! Helaas kan zelfs de Kerstman niet alles alleen af en daarom heb ik de wat hulpelfjes ingeschakeld. De komende dagen zul je dus enkele topics zien verschijnen van onder andere Natascha, Aviva, Leah en Froukje. Als jij je ook geroepen voelt, staat het je natuurlijk vrij om zelf ook een topic aan te maken en iets weg te geven. Echter in de reeks van onze actie is het wel de bedoeling dat je het gratis doet en zonder verzendkosten, zo willen we eventuele trolls die geld afhandig maken, voorkomen.

    In mijn topic geef ik dus een smartwatch weg, hij is tweedehands aangezien ik hem zelf van ongeveer half april tot eind november heb gebruikt. Hij heeft lichte gebruiksporren zoals een krasje op het scherm. Voor de rest zijn de ijzeren knoopjes waarmee je hem vastklikt een beetje versleten (niet meer helemaal zilver), maar voor de rest doet hij het wel en hij is dagelijks schoongemaakt met water. Zo ziet de smartwatch eruit als hij nieuw is:



    De smarwatch heeft de volgende functies:

    -Meten van je slaap
    -Meten van de stappen
    -Meten van de afgelegde afstand
    -Berichten vanaf je smartphone doorsturen
    -Alert als je gebeld word
    -Wekker
    -Hoeveel calorieën je verbrand
    -De tijd is zichtbaar
    -Datum is zichtbaar
    -Hij kan seintjes geven als je te lang stil zit
    -Je kan er je mobiel mee bedienen (foto's maken zonder je mobiel vast te houden)

    Je kan gebruik maken van de smartwatch door App Veryfit 2.0 te downloaden op je mobiel

    Regelement:

    • Je krijgt enkel de smartwatch er zijn geen bijgeleverde accessoires zoals opladers, de smartwatch kan met reguliere opladers worden geladen.
    • Er zijn geen kosten verbonden aan deze actie, verzendkosten neem ik voor mijn rekening.
    • Als je mee doet aan de actie en de smartwatch wint moet je er rekening mee houden dat je je adres gegevens aan mij moet doorgeven.
    • Elke user die zijn profiel heeft aangemaakt op uiterlijk 5 december 2017 mag meedoen met de loting
    • Het is niet toegestaan om met twee verschillende profielen deel te nemen aan de actie, constateren wij dat je dit wel doet dan word je bij elke actie uitgesloten.
    • Users mogen mee doen aan elke actie, je kan echter niet meer dan een van de acties winnen.
    • Inschrijvingen sluiten zondag 17 december om 12:00

    Deelnemers
    Voornaam, username

    1. Dean - Kuroshitsuji_Me
    2. Cheyenne- ScribbleTheFox
    3. Mirte - Paracosmic
    4. Ads - Xiezhi
    5. Kelly - Statesman
    6. Jamie - Kiryu
    7. Thirza - Pelekai
    8. Belle - Hephaistion
    9. Tialda - Scribe
    10 Romi - Eon



    Laat hieronder weten waarom jij graag de smartwatch wilt winnen!(:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 12:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Neem ook allemaal een kijkje in het tweede weggeef topic!(:
    https://www.quizlet.nl/topic/185618-quizlet-geeft-weg-harry-potter-deurhanger-turks-oog-sleutelhanger-apart/


    You were born original, don't die as a copy.

    Zijn er nog meer mensen die zich willen inschrijven?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Bump :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wacht met spanning op de uitslag ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik wacht met spanning op de uitslag ^^


    Jaaa ik vind het ook zo leuk dit!


    Scribe schreef:
    Ik wacht met spanning op de uitslag ^^

    same xD


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Nog maar 1,5 uur ik vind het zooo spannend!


    Wel, wie niet waagt, wie niet wint. Ga last minute toch nog meedoen :')
    Eon - Romi


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor het meedoen!:3 Helaas kan ik jullie niet allemaal blij maken.
    Om de winnaar te kiezen heb ik www.pickatrandom.com gebruikt, ik heb 1 tot en met 10 ingevuld (de cijfertjes voor jullie namen) en dit kwam er uit....allemaal feliciteer onze winnaar!(nerd)




    GEFELICITEERD NUMMER 9, AKA SCRIBE!
    Laat me aub vandaag ergens weten wat je adres gegevens zijn, dan kan ik de smartwatch morgen voor je opsturen!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Congrats!


    Hopper schreef:
    Congrats!


    Heaven is a place that we all have

    Gefeliciteerd!


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd ^^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2017 - 13:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    gefeliciteerd :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wauw! Wat super vet! Voor het eerst sinds jaren dat ik weer wat win en dan gewoon een super vette smartwatch! Omg dankjewel!!*O*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!