• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Schott schreef:
    (...)

    O.o kijk je wel uit? Dat je geen middenoorontsteking krijgt? ):

    Oh, lief dat je je zorgen maakt, maar ik sprak redelijk figuurlijk. Elke vrijdagochtend is wordt het brandalarm aangezet om te controleren of hij nog werkt, alleen het is echt een rotgeluid en het duurt zeker een halve minuut (als het geen hele is). En ik zat helaas deze keer recht naast de origine van het geluid, waardoor ik figuurlijk half doof werd.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh, ik heb echt geen zin om morgen te gaan stappen — maar ik heb het al zo lang geleden beloofd en heb al zo vaak gecanceld dat ik het niet nog eens kan maken.


    Ohmy, Dick van Dyke is deze week ouder geworden dan mijn opa...
    EN HIJ ACTEERT NOG STEEDS
    Ben zo blij dat hij trouwens in de nieuwe Mary Poppins zit :3

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 12:40 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Oh, lief dat je je zorgen maakt, maar ik sprak redelijk figuurlijk. Elke vrijdagochtend is wordt het brandalarm aangezet om te controleren of hij nog werkt, alleen het is echt een rotgeluid en het duurt zeker een halve minuut (als het geen hele is). En ik zat helaas deze keer recht naast de origine van het geluid, waardoor ik figuurlijk half doof werd.

    ooooooohhh hahah. Ik weet namelijk hoe het is om een middenoorontsteking te hebben, maar hahah, ik snap hem c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zucht...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tzipporah schreef:
    Ohmy, Dick van Dyke is deze week ouder geworden dan mijn opa...
    EN HIJ ACTEERT NOG STEEDS
    Ben zo blij dat hij trouwens in de nieuwe Mary Poppins zit :3


    Damn. Ik ging 'm even opzoeken en hij is nu ook ouder dan mijn opa ooit geworden is (die is overleden toen hij 91 was). Ik vind hem zo leuk, he.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb nog nooit iemand zoveel leegte uit zien stralen als die Famke Louise, nondeju.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik heb nog nooit iemand zoveel leegte uit zien stralen als die Famke Louise, nondeju.


    Gewoon een vreemd mens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    (...)

    Gewoon een vreemd mens.

    Wie the f is dat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo, veel van me afgeschreven. Ik hoop dat iemand me ermee zal kunnen helpen. :l Mijn hoofd zit vol.


    Ik wil een tuin vol egels

    Mania schreef:
    (...)
    Wie the f is dat?


    Inderdaad, wie is dat?


    26 - 02 - '16


    Ik had eerst ook geen idee, maar astublieft. Zo'n vlogger die nu denkt dat ze model kan worden en zangeres.
    Edit: ohja, en dit heeft al een gouden plaat.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 13:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I heb een column over F.L. moeten schrijven en daarvoor heb ik die clip gezien en het is zo grappig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hmm. Waarom ben je zo laat thuis nu heb ik weer een gebroken nacht. :(


    The truth is out there.

    FireKeeper schreef:
    (...)
    Ik had eerst ook geen idee, maar astublieft. Zo'n vlogger die nu denkt dat ze model kan worden en zangeres.
    Edit: ohja, en dit heeft al een gouden plaat.


    Wauw dit filmpje kijken was echt de grootste tijdsverspilling van mijn leven. Dat en mn oren bloeden. :'D


    The truth is out there.