• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gwenllian schreef:
    Zijn trams in Gent ooit op fucking tijd? The answer is no. They're fucking not.

    // @NMBS/DeLijn: stop everything you're doing 'cuz it's all wrong.


    +1
    Met die sneeuw afgelopen maandag, omg
    dat was niet meer normaal.
    doei, loop ik wel te voet hahahaha


    A to the Z

    Gwenllian schreef:
    Zijn trams in Gent ooit op fucking tijd? The answer is no. They're fucking not.

    // @NMBS/DeLijn: stop everything you're doing 'cuz it's all wrong.


    Standaard een kwartier vroeger vertrekken dan normaal, doe ik ook. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^^ Ik heb nochtans een fiets die ik vaker moet gebruiken. (':

    ^ Ik was er om 17u35, de tram om 17u55. Mijn trein om 17u57. :D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 19:29 ]


    kindness is never a burden.

    Ugh :c Waarom voel ik me nou elke avond zo godsgruwelijk alleen en kut en slecht?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omygod dude... stop talking about it. Ik snap oprecht niet waarom je er telkens weer over begint want dit begint langzaam op opdringen te lijken en I don't like it. Ugh zucht dubbel zucht. Shush gewoon.

    Iemand heeft de schoolsite platgelegd en de examenresultaten zijn beschikbaar ik ben zo blessed


    Heaven is a place that we all have

    Waarom denken mensen altijd dat mensen met weinig vrienden eenzaam zijn? Het spijt me, maar volgens mij heb ik ergens in mijn leven een cursus vrienden maken gemist. Want of het klikt niet want ik ben te verschillend of er is een andere reden of ze willen vrienden zijn op bijvoorbeeld onze opleiding, maar daarbuiten niet. Kan moeilijk mensen gaan dwingen om vrienden met me te zijn, zodat andere mensen niet ongerust over me hoeven te zijn. Ja, ik zie het ook liever anders maar ik kan moeilijk vrienden blijven met mensen die blijkbaar niet het soort vriendschap willen als ik. Het is verdorie soms net zoeken naar een speld in een hooiberg en misschien ligt het wel aan mijn social skills. Maar ik ben ook heel wat mensen tegen gekomen die mij niet echt zagen als vriendin en van wie ik later nooit meer wat heb gehoord.

    En over relaties en jongens gesproken, de cursus die daarover ging heb ik ook gemist, volgens mij. Ik ben niet zo'n sociaal persoon en waarschijnlijk ook een introvert en aangezien de mensen die ik tegen kom meestal extraverte mensen leuker vinden of het nou om vriendschappelijk gaat of voor een relatie. Maar hoezo doen mensen altijd alsof mijn leven niet compleet is zonder vriendje en vrienden? Bedankt dat je me het gevoel geeft als ik niet leuk genoeg of wat dan ook ben. Op het moment ben ik best gelukkig. Tuurlijk wil ik ook wel vrienden en een relatie, maar misschien ben ik daar gewoon nog niet klaar voor of heb ik nog niet de juiste personnen daarvoor gevonden.

    Compleet onverwachtse rant, maar het moest er even uit.


    Physics is awesome

    En toen was alles goed. Zijn college wilde om een of andere reden haar adres niet geven en is mijn vriend bij mij.
    Ik heb mij voorgenomen gewoon positief te blijven en hem zijn ontspanning te geven. Dus geen negativiteit dit weekend (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    En toen was alles goed. Zijn college wilde om een of andere reden haar adres niet geven en is mijn vriend bij mij.
    Ik heb mij voorgenomen gewoon positief te blijven en hem zijn ontspanning te geven. Dus geen negativiteit dit weekend (:


    Proud of you!

    //

    Yooo m’n oma heeft me weer genoeg beledigd ik ben wel weer klaar om naar huis te gaan.


    wat is dit
    stop met in paniek raken van een tv
    jeez ppl

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 21:53 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lekker uitjanken bij je zus want je leven is gewoon een pure shitshow en zij is de enige die weet waar je nou mee zit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mendes1998 schreef:
    Heeft iemand zin om met mij te praten of ben ik weer loner? :’)

    Ik praat al met je haah, maar ik wil altijd met je praten als je het over Q had haha


    i wanna die with you once or twice.

    Altijd leuk wanneer Hart van Nederland je film onderbreekt.

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Proud of you!

    //

    Yooo m’n oma heeft me weer genoeg beledigd ik ben wel weer klaar om naar huis te gaan.


    Dank je (:

    Het was hard om er geen vragen over te stellen, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik heb gevraagd hoe het was op het werk en hem uitgelegd waarom ik geen eten had gehaald(waar hij zelf mee kwam of hij wat mee moest nemen, omdat hij weet dat ik anders niet eet). Hij heeft zijn werkdag verteld en we hebben veel gelachen. Dit is hoe het moet zijn en ik wil mijn negatieve gedachten niet meer op hem reflecteren, die tijd hebben we gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tomorrow will be a lonely day.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered