• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @ Kelly • You go girl. Dat is echt een grote stap voor je. Probeer het zo vol te houden en niet bang zijn als je een keertje een terugvalletje hebt!

    //

    Damn ik heb zo’n zin in 2 januari dat we gewoon in ons nieuwe appartement kunnen wonen.


    FireKeeper schreef:
    (...)
    Ik had eerst ook geen idee, maar astublieft. Zo'n vlogger die nu denkt dat ze model kan worden en zangeres.
    Edit: ohja, en dit heeft al een gouden plaat.


    Stiekem is het best wel m'n guilty pleasure lol


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Stiekem is het best wel m'n guilty pleasure lol


    !! maar dan niet Vroom maar Op Me Monnie, jongens, ik kan het gewoon niet haten het is zo iconisch slecht


    Heaven is a place that we all have

    Internet friends are the best. Even if they live halfway across the world.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I need to stop talking politics and social issues when I'm drunk. Nobody asked for it, @me! People just want to enjoy their Friday nights, dammit!


    kindness is never a burden.

    FireKeeper schreef:
    (...)
    Ik had eerst ook geen idee, maar astublieft. Zo'n vlogger die nu denkt dat ze model kan worden en zangeres.
    Edit: ohja, en dit heeft al een gouden plaat.

    Eh, is dat op het hele Famke Louise gebeuren een reactie? Ik las er eerst overheen namelijk, hehe. Maar dan is het voor mij niet echt duidelijk waarom mensen hier er zo.. tja, redelijk negatief op reageren? Waarom is dat zo erg dan? Is toch alleen maar leuk voor haar. Als zij dat wil.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2017 - 1:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ed Sheeran en instastories is echt een hilarische combinatie x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat moment waarop ik tegen mezelf zei: ‘je mag voor €50 boeken bestellen voor Sinterklaas & Kerstmis.
    Dat moment waarop ik achter m’n laptop zit en nogmaals boeken bestel waarop het totaal uitkomt op €180.

    WHY AM I LIKE THIS.


    HOEZO houd je geen rekening met mij?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mania schreef:
    (...)
    Eh, is dat op het hele Famke Louise gebeuren een reactie? Ik las er eerst overheen namelijk, hehe. Maar dan is het voor mij niet echt duidelijk waarom mensen hier er zo.. tja, redelijk negatief op reageren? Waarom is dat zo erg dan? Is toch alleen maar leuk voor haar. Als zij dat wil.


    Nouja, kijk. Ik vind de muziek echt geen gouden plaat waardig, dat is 1. En daarbij, haar doelgroep ligt tussen de 14 en 16 jaar. Ze kan een voorbeeld geven en komt ipv daarvan aan met dit soort teksten waarbij het stoer lijkt om een wannabee gangster te zijn (want dat is alleen een rol die ze aanneemt voor dr nummers). Dat vind ik jammer. Ze is zo’n influancer -en dat soort mensen vind ik een beetje eng als ze zich zo gedragen- en ze doet er niets mee. Maar dat buiten beschouwing gelaten zal het echt wel een aardige meid zijn (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tzipporah schreef:
    Ed Sheeran en instastories is echt een hilarische combinatie x'D

    100% agreed


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    We zijn onderweg om voor een huis te kijke. O.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog tien dagen eN IK BEN IN LONDEN AARGH
    Het is veel te lang geleden tho ik heb er zo ontzettend veel zin in


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    noooooo....


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Typisch een mij actie. Probeer gewoon mijn mobiel op te laden en dan flikkert die waterfles van de plank af precies op mijn teen.


    Physics is awesome