• Sinds vorige week ben ik weer een beetje actief op FlightRising (voornamelijk in het Coliseum, want het is weer het 'strange chests' event!) en ik vroeg me af welke Quizletters daar nog meer op actief zijn.

    Eigenlijk had ik vorige week dit topic aan moeten maken, aangezien er toen van 14 tot 16 december een registration window was. Maar helaas, toen was ik te lui :'D sorry.

    Wat is FlightRising?
    Flightrising is een beetje verslavend spelletje waar je draken kunt 'paren', opvoeden, trainen in het Coliseum en allerlei andere spelletjes kunt spelen. Er zijn meerdere malen per jaar events waarbij je bijvoorbeeld speciale 'familiairs' (soort van vriendjes voor je draak) kunt krijgen/kopen of speciale attributen om je draak aan te kleden. Nu is er een heel leuk evenement tot en met 2 januari waarbij je schatkisten kunt verzamelen waar van alles en nog wat in kan zitten, waaronder drakeneieren!

    De link naar de website is: FlightRising.com

    Ja! Ik speelde (lang geleden) FlightRising! Maar nu zijn mijn draken uitgehongerd...
    Geen nood! Laat het mij weten, dan stuur ik een deliverdraakje met wat voedsel (zeg maar wat je nodig hebt, insect, meat, seafood of plants en ik stuur het! Ik gather toch genoeg in het Coliseum!)

    Als je in het Coliseum schatkisten wilt gatheren voor het event, dan raad ik aan om dat bij Woodland Paths te doen (level 4-6). Ik gather daar nu 5 minuutjes en ik heb al 7 strange chests verzameld :)

    (ik heb mijn account in oktober 2015 oid aangemaakt, ik ben benieuwd hoeveel Quizletters uit die tijd nog een account op FR hebben, haha)

    Het oude topic: KLIK

    Quizletters actief op Flight Rising
    Derks || Vinception
    Persona || Antleaf
    SPECS || Lyora
    Square || Square
    Aire || Grandina

    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 18:15 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik speel het nog steeds dagelijks :'D Ik heet Antleaf.


    Caution first, always.

    Persona schreef:
    Ik speel het nog steeds dagelijks :'D Ik heet Antleaf.


    Omg, yasss! Medequizletter op FR :D

    Ik maak even een lijstje aan in de beginpost, dan zet ik je daarin :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Omg, yasss! Medequizletter op FR :D

    Ik maak even een lijstje aan in de beginpost, dan zet ik je daarin :)

    Yay!
    Ik vroeg me toevallig een paar dagen geleden nog af of mensen van Q het nog speelden, aangezien het vroeger best populair was :')


    Caution first, always.

    Persona schreef:
    (...)
    Yay!
    Ik vroeg me toevallig een paar dagen geleden nog af of mensen van Q het nog speelden, aangezien het vroeger best populair was :')


    Ja same, ik vroeg het me de hele tijd al af. Toen dacht ik: "Okay en nu ga ik een topic maken."

    Blijkbaar stamt mijn account al uit 2014, wow :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ja same, ik vroeg het me de hele tijd al af. Toen dacht ik: "Okay en nu ga ik een topic maken."

    Blijkbaar stamt mijn account al uit 2014, wow :o

    Oehh nice. :3 Ik heb mijn account in 2015 gemaakt. De tijd gaat snel. :')


    Caution first, always.

    Persona schreef:
    (...)
    Oehh nice. :3 Ik heb mijn account in 2015 gemaakt. De tijd gaat snel. :')


    Je hebt wel veel mooie (unnamed) draken :o

    Ik heb blijkbaar een paar maanden terug een hele lair clearout gedaan... Oeps :'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2017 - 16:17 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Okay okay ik vind de Flutterbun en Radiant Flutterbun familiars wel echt cute eruit zien :o die ga ik zo brewen denk ik :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn god dit is echt te lang geleden hahahah


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Mijn god dit is echt te lang geleden hahahah


    I KNOW hahaha, maar zulke goede herinneringen aan.

    Lucky me ik heb net 2 Nocturne eggs uit m'n schatkistjes gehaald en er net eentje verkocht voor 184 gems. Hehehe diamantjes come to your momma.
    (die andere heb ik nog niet verkocht, maar ik ga 'm sowieso niet houden want eh ja ik heb al zat nocturnes in m'n lair en m'n gen one nocturne is echt onwijs mooi met drie kleuren blauw dus die kan hele mooie second gen offspring krijgen dus eh ja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Je hebt wel veel mooie (unnamed) draken :o

    Ik heb blijkbaar een paar maanden terug een hele lair clearout gedaan... Oeps :'D

    Dank je c: De skin van jouw Chosen is zooo mooi!
    Ik moet ook echt wat draken wegdoen of verkopen, maar ze hebben allemaal een familiar en die wil ik blijven ontwikkelen :'D
    En die familiars zijn inderdaad cute!


    Caution first, always.

    Persona schreef:
    (...)
    Dank je c: De skin van jouw Chosen is zooo mooi!
    Ik moet ook echt wat draken wegdoen of verkopen, maar ze hebben allemaal een familiar en die wil ik blijven ontwikkelen :'D


    Haha ja, ik vind Chosen zelf niet zo mooi, hij maakt ook geen mooie offspring, maar met die skin, oeeeeeh <3



    Zo jammer, ik train m'n draken die ik niet houd dus tot level 7 om ze te verkopen, zodat mensen die wat minder pro zijn in het coliseum met dit event toch nog kisten kunnen gatheren enzovoorts. Zijn er mensen die ze opkopen om ze vervolgens te exalten -_-


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    http://flightrising.com/main.php?p=lair&tab=userpage&id=107514

    Ik ga er waarschijnlijk niet heel veel mee doen, heb ik de tijd echt niet voor, maar als jullie unnamed draakjes zien die jullie willen. Let me know (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    (...)

    Haha ja, ik vind Chosen zelf niet zo mooi, hij maakt ook geen mooie offspring, maar met die skin, oeeeeeh <3



    Zo jammer, ik train m'n draken die ik niet houd dus tot level 7 om ze te verkopen, zodat mensen die wat minder pro zijn in het coliseum met dit event toch nog kisten kunnen gatheren enzovoorts. Zijn er mensen die ze opkopen om ze vervolgens te exalten -_-

    Ah ja, ik heb ook zo veel draken die ik niet mooi vind zonder skin. :'D

    Ohh, dat is wel dedication. :'D Ik ben zelf wel een tijd actief geweest in het coliseum, maar nu al heel lang niet meer eigenlijk.


    Caution first, always.

    SPECS schreef:
    http://flightrising.com/main.php?p=lair&tab=userpage&id=107514

    Ik ga er waarschijnlijk niet heel veel mee doen, heb ik de tijd echt niet voor, maar als jullie unnamed draakjes zien die jullie willen. Let me know (:


    *denkt aan al het huiswerk dat ik nog moet maken*
    (oh shit, ik heb eigenlijk ook geen tijd)
    (fuck it, mijn draken zijn te leuk)

    xD

    Persona schreef:
    (...)
    Ah ja, ik heb ook zo veel draken die ik niet mooi vind zonder skin. :'D

    Ohh, dat is wel dedication. :'D Ik ben zelf wel een tijd actief geweest in het coliseum, maar nu al heel lang niet meer eigenlijk.


    Het coliseum is mijn alles :'D

    Wat doe jij dan vooral op Flight Rising?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Het coliseum is mijn alles :'D

    Wat doe jij dan vooral op Flight Rising?


    Tja feit is gewoon dat je tentamens in een of twee keer moet halen, die vallen niet te compenseren dus ik heb geen keus.


    You were born original, don't die as a copy.