• Sinds vorige week ben ik weer een beetje actief op FlightRising (voornamelijk in het Coliseum, want het is weer het 'strange chests' event!) en ik vroeg me af welke Quizletters daar nog meer op actief zijn.

    Eigenlijk had ik vorige week dit topic aan moeten maken, aangezien er toen van 14 tot 16 december een registration window was. Maar helaas, toen was ik te lui :'D sorry.

    Wat is FlightRising?
    Flightrising is een beetje verslavend spelletje waar je draken kunt 'paren', opvoeden, trainen in het Coliseum en allerlei andere spelletjes kunt spelen. Er zijn meerdere malen per jaar events waarbij je bijvoorbeeld speciale 'familiairs' (soort van vriendjes voor je draak) kunt krijgen/kopen of speciale attributen om je draak aan te kleden. Nu is er een heel leuk evenement tot en met 2 januari waarbij je schatkisten kunt verzamelen waar van alles en nog wat in kan zitten, waaronder drakeneieren!

    De link naar de website is: FlightRising.com

    Ja! Ik speelde (lang geleden) FlightRising! Maar nu zijn mijn draken uitgehongerd...
    Geen nood! Laat het mij weten, dan stuur ik een deliverdraakje met wat voedsel (zeg maar wat je nodig hebt, insect, meat, seafood of plants en ik stuur het! Ik gather toch genoeg in het Coliseum!)

    Als je in het Coliseum schatkisten wilt gatheren voor het event, dan raad ik aan om dat bij Woodland Paths te doen (level 4-6). Ik gather daar nu 5 minuutjes en ik heb al 7 strange chests verzameld :)

    (ik heb mijn account in oktober 2015 oid aangemaakt, ik ben benieuwd hoeveel Quizletters uit die tijd nog een account op FR hebben, haha)

    Het oude topic: KLIK

    Quizletters actief op Flight Rising
    Derks || Vinception
    Persona || Antleaf
    SPECS || Lyora
    Square || Square
    Aire || Grandina

    [ bericht aangepast op 20 dec 2017 - 18:15 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zou iemand me kunnen vertellen wat een goede prijs is voor mijn unnamed draakjes?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Zou iemand me kunnen vertellen wat een goede prijs is voor mijn unnamed draakjes?


    Geen idee, tbh ik weet niet eens wat een reëele prijs is voor mijn getrainde draakjes...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Het coliseum is mijn alles :'D

    Wat doe jij dan vooral op Flight Rising?

    Meestal doe ik gewoon de standaard dingen. Voeren, items gatheren, en alle familiars afgaan. Ik vind het af en toe ook heerlijk om op Youtube rant-filmpjes aan te zetten en Tidal Trouble te spelen terwijl ik luister. :') Ik heb nu simpelweg weinig ruimte om nieuwe draken te maken, maar normaal vind ik dat natuurlijk ook heel leuk om te doen.


    Caution first, always.

    Ik wou het altijd aanmaken, maar altijd als er een registration window was, dan vergat ik het, haha.


    Heaven is a place that we all have

    Ahh, Flight Rising. Wat leuk om dit topic te zien, want ik ben er net de afgelopen paar maanden ook weer af en toe mee bezig geweest. :9~

    Wel een beetje passief, trouwens, want ik doe het eigenlijk vooral voor de spelletjes, omdat het fijn is om met iets bezig te kunnen zijn als ik naar podcasts of lange YouTube video's luister, ongeveer zoals Jamie zegt, geloof ik. De Fairgrounds zijn hersenloos genoeg dat ik er niet echt aandacht bij hoef te houden, maar voelen tegelijkertijd wel wat meer productief dan veel apps op mijn telefoon, want je verdient er nog iets mee waar je andere dingen mee kunt doen. Ik kom nu in de buurt van tien miljoen treasure, haha.

    Mijn account komt uit april 2014, wat vermoedelijk een van de oudste hier zal zijn, want ik heb ooit het allereerste FR topic op Q aangemaakt (en hemel, dat voelt als lang geleden). Ik ben daar ook gewoon Square! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dad schreef:
    Ik wou het altijd aanmaken, maar altijd als er een registration window was, dan vergat ik het, haha.


    Ze hebben tegenwoordig best wel vaak van die periodes, volgens mij, dus de volgende zal vast niet ver weg zijn. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ze hebben tegenwoordig best wel vaak van die periodes, volgens mij, dus de volgende zal vast niet ver weg zijn. *O*


    SOwieso pas na januari, aangezien er tijdens events nooit registration windows zijn en de vorige 3 dagen geleden afgelopen is :'D

    Inge, je bent oud op FR :o damn
    (okay, ik heb m'n account een half jaar later dan jij aangemaakt hahaha, maar toch)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Square schreef:
    (...)

    Ze hebben tegenwoordig best wel vaak van die periodes, volgens mij, dus de volgende zal vast niet ver weg zijn. *O*


    Neat-o! (bloos)


    Heaven is a place that we all have

    :ooooooooooooooooo Inge jouw rode Bogsneak Female (#37388034) is zo mooi :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Op het moment heb ik 2 draakjes te koop:









    Ze staan expensive in de AH, maar als je interesse hebt dan mag je dat gewoon zeggen ;) voor quizletters is de prijs lager.
    Ze zijn btw level 7 (statpoints nog niet ingedeeld) en ook breedable :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    :ooooooooooooooooo Inge jouw rode Bogsneak Female (#37388034) is zo mooi :o


    Oh en van mij is niks mooi?8'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Hoe de fak, 150 gems? .-.
    Just curious, hoe kom je op die prijs?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    PPS: JIMMY? :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Hoe de fak, 150 gems? .-.
    Just curious, hoe kom je op die prijs?:'D



    Ik zeg toch: geen idee :'D

    Die andere heb ik voor 15K verkocht, de ene leeft nog de andere is exalted.
    De draken met level 7 werden in het AH niet voor goedkoper dan 150 gems verkocht, vandaar. Maar niemand die ze koopt :'D ik vind 10K ofzo of minder of meer ook prima zolang ze maar een goed huisje krijgen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    :ooooooooooooooooo Inge jouw rode Bogsneak Female (#37388034) is zo mooi :o


    Ik weet niet precies over welke je het hebt, maar als het een van de bogsneaks is die nog unnamed zijn, dan is ze voor 10k van jou, als je haar wilt. (nerd)

    Ik ben de afgelopen tijd wat te lui om telkens te kijken wat een goede prijs is voor draken in het auction house, dus ze blijven maar in mijn lair zitten en ik moet ze soms exalten om plek te maken voor nieuwe nestjes, wat eigenlijk iets is wat ik ook niet graag doe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan