• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Missing you omg


    i wanna die with you once or twice.

    God I never thought I'd ever say this but I miss you.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    Korte recap van de 2017 editie van kerst met een te grote familie in een te kleine woonkamer:
    > Duitse hoeveelheden taart
    > gigantische scheve kerstboom waar grootouders super trots op waren, wat heel schattig was
    > Die Ene Oom zat aan de andere tafel en ik was blij, en toen kwam hij recht. tegenover. mij. zitten en was ik niet zo blij
    > koekjes
    > (en dat die oom verhuisde was geen toeval, want hij vindt het heel grappig als hij een reactie krijgt en af en toe kan ik mijn >:/ gezicht niet inhouden als hij hardop lacht over een verhaal dat hij vertelt over mensen die stonden te huilen omdat ze een hele nacht in de file stonden met kerst)
    > het duurde zo lang. het was best oké allemaal maar het duurde zo lang, dit keer, terwijl het net zo lang was als normaal
    > meer koekjes
    > oomlief gooide een bierdopje tegen het hoofd van mijn oma, aapte mij na toen ik de nagels van een nicht complimenteerde en probeerde mijn zusje iets uit te leggen wat zij STUDEERT
    > hij is ook een nieuwe hal aan het bouwen voor zijn eigen bedrijf en hij is óf bijna failliet, óf heel succesvol, afhankelijk van of je het aan hemzelf vraagt of iemand anders, en blijkbaar ook best wel ernstig ziek maar letterlijk te koppig om er iets aan te doen tenzij hij echt dood neervalt en ik bedoel, ik Mag Hem Niet, maar dat is ook weer nooit iets wat een mens verdient, bah (en zijn superlieve gezin al helemaal niet)
    > nog meer koekjes
    > na koekjes zonder pauze door naar avondeten
    > toen ijs
    > toen meer ijs
    > toen weer koekjes
    > mijn opa zag een foto van mijn diploma-uitreiking en probeerde me te koppelen aan mijn docent, die dubbel zou oud is als ik en plaatjes van twee schattige kleine kinderen in zijn kantoortje heeft hangen, omdat hij op de foto even lang leek als ik. dank je opa
    > KOEKJES


    Zo te lezen heb jij een irritante oom. Heeft iemand hem dit ooit ook verteld?


    Physics is awesome

    Het is echt grappig hoe goed ik intussen al blijdschap kan faken l m a o


    Heaven is a place that we all have

    Is het normaal dat ik dat gewoon oprecht niet kan? Ik krijg het gewoon niet voor elkaar, het spijt me.

    Btw wat ben jij een eikel om me zo te gaan lopen negeren. Ik leef niet meer voor jou.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mijn leven zit in dozen, so weird.


    Ik mis je nog steeds, maar je hebt wel gereageerd op mijn berichtje! Alleen, is het omdat je gewoon aardig deed en niks beters te doen had of gewoon oprecht?


    There is nothing more badass than being yourself

    MacGyver schreef:
    (...)

    Zo te lezen heb jij een irritante oom. Heeft iemand hem dit ooit ook verteld?


    Haha, daar heb je geen ongelijk in. :'D En ja, absoluut. Waarschijnlijk al meerdere keren in zijn leven, maar hij is niet echt een type voor wie dat iets uitmaakt, helaas.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    rant on/ Het lijkt wel of het hier oorlog is met al dat geknal. Het zou fijn zijn als de politie er eens wat meer aan zou doen. Vuurwerk hoort alleen op oudjaarsdag op de daarvoor bestemde tijden. Ik vind het zielig dat ik hier nu een paniekerige kat binnen heb zitten en zelf vind ik het ook niet fijn om iedere keer een mini-hartaanval te krijgen als er zo'n bom ontploft. /rant off


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Haha, daar heb je geen ongelijk in. :'D En ja, absoluut. Waarschijnlijk al meerdere keren in zijn leven, maar hij is niet echt een type voor wie dat iets uitmaakt, helaas.


    Dat is jammer. Ik zou geneigd om ook irritant bij hem te gaan doen.


    Physics is awesome

    Once I will roll my eyes so hard I’ll go blind.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oke dit was goeie shit hope this friendship is gonna last.


    The truth is out there.

    It is so obvious that some people will never change or grow up.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    AHA AHAHAHAHA AHAHAHAHA.
    God wat ben jij grappig, iets over een pot en een ketel?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:55 ]


    Lucens schreef:
    Missing you omg


    Don't walk. Run, you sheep, run.