• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vraag me af of het een goed gestoord of een slecht gestoord idee is om deze specifieke eigen personages in m'n fanfic voor te laten komen.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Ik vraag me af of het een goed gestoord of een slecht gestoord idee is om deze specifieke eigen personages in m'n fanfic voor te laten komen.


    Gewoon doen waar je jezelf fijn bij voelt en niet te veel malen erover! Je bent echt niet de enige die specifieke eigen personages in een fanfic laat voorkomen (ik heb het zelf ook gedaan namelijk) ;)


    There is nothing more badass than being yourself

    Korte recap van de 2017 editie van kerst met een te grote familie in een te kleine woonkamer:

    > Duitse hoeveelheden taart
    > gigantische scheve kerstboom waar grootouders super trots op waren, wat heel schattig was
    > Die Ene Oom zat aan de andere tafel en ik was blij, en toen kwam hij recht. tegenover. mij. zitten en was ik niet zo blij
    > koekjes
    > (en dat die oom verhuisde was geen toeval, want hij vindt het heel grappig als hij een reactie krijgt en af en toe kan ik mijn >:/ gezicht niet inhouden als hij hardop lacht over een verhaal dat hij vertelt over mensen die stonden te huilen omdat ze een hele nacht in de file stonden met kerst)
    > het duurde zo lang. het was best oké allemaal maar het duurde zo lang, dit keer, terwijl het net zo lang was als normaal
    > meer koekjes
    > oomlief gooide een bierdopje tegen het hoofd van mijn oma, aapte mij na toen ik de nagels van een nicht complimenteerde en probeerde mijn zusje iets uit te leggen wat zij STUDEERT
    > hij is ook een nieuwe hal aan het bouwen voor zijn eigen bedrijf en hij is óf bijna failliet, óf heel succesvol, afhankelijk van of je het aan hemzelf vraagt of iemand anders, en blijkbaar ook best wel ernstig ziek maar letterlijk te koppig om er iets aan te doen tenzij hij echt dood neervalt en ik bedoel, ik Mag Hem Niet, maar dat is ook weer nooit iets wat een mens verdient, bah (en zijn superlieve gezin al helemaal niet)
    > nog meer koekjes
    > na koekjes zonder pauze door naar avondeten
    > toen ijs
    > toen meer ijs
    > toen weer koekjes
    > mijn opa zag een foto van mijn diploma-uitreiking en probeerde me te koppelen aan mijn docent, die dubbel zou oud is als ik en plaatjes van twee schattige kleine kinderen in zijn kantoortje heeft hangen, omdat hij op de foto even lang leek als ik. dank je opa
    > KOEKJES


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het online zijn, maar niet reageren-irritatie ben jij master in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm dit is wel een beetje vervelend.

    Komaan laptop, het is echt niet het moment om niet op te starten. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HA IK BEN UIT BED. Productiviteit is de wereld nog niet uit.


    The truth is out there.

    Oke maar even serieus HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM MIJN GELD TERUG TE STORTEN. Je hebt je fucking broek, ik heb m zelfs afgegeven in de winkel. GIMME MY MONEY AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH. SCREAMS


    The truth is out there.

    ik heb maar eens sims city gedownload, en mi people gaan nu al dood
    what am i doing


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    IK HEB GEEN GELD VOOTBRANDWEER, Hou vol rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik vind het niet leuk dat mijn profielfoto het nooit doet


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    * kuch kuch * Stay away from me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt niet aan het janken door Episode Ignis.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je testosteronlevel in 3 maanden letterlijk 28 keer hoger is geworden :W


    Caution first, always.

    Oké, toch maar een appje gestuurd of je wel leuke dagen hebt gehad. Hopelijk rolt hier even een leuk gesprekje uit want ik heb gewoon even behoefte aan contact met je. Ik hoop jij ook...


    There is nothing more badass than being yourself