• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay morgen naar Gent


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    KyloRen schreef:
    (...)
    Dankje! ^^ Ben er één keer eerder geweest maar dat is al weer jaren geleden. Heb er echt zin in.


    Ik ging je leuke plekjes aanraden maar ik heb er echt schandalig weinig. :'D
    Er is een cocktailbar Limonada en daar presenteren ze de drankjes echt ge-wel-dig (wel altijd eerst de openingsuren checken). Oooh en als je van chocolade houdt moet je naar de Mayana Origine Chocoladebar. Die is open tot 23u30 op sommige dagen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben benieuwd of ik volgend jaar eindelijk eens wat met mijn voorgenomen doelen ga doen; dat ik daadwerkelijk stop met een fuck geven om mensen die mij continu pijn doen, in plaats van ze honderd keer de kans geven mij opnieuw kapot te maken.

    I'm such a weak person, so we'll see.. :/


    26 - 02 - '16

    WAAROM KAN HET NIEMAND EEN OOK MAAR IETS SCHELEN HOE IK ME VOEL
    IK HEB JE VERDOMME GEZEGD DAT IK NAAR EEN PSYCHOLOOG WIL GAAN EN JE ÉNIGE REACTIE IS "nou ja, ik wil wel weten waarom, want anders is het wat duur (TERWIJL IK NIET EENS GEZEGD HAD DAT IK VERWACHTTE DAT JIJ BETAALT???), en als het enkel voor dat van je studierichting is, dan moet je daar niet voor naar een psycholoog gaan"
    IK GA TOCH VERDOMME NIET NAAR EEN PSYCHOLOOG GAAN VOOR MIJN FAKING STUDIERICHTING GELOOF ME NU EENS ALS IK ZEG DAT IK HET NODIG HEB VERDOMME
    IK HEB VERDOMME DE ZELFMOORDLIJN GEBELD OMDAT JIJ NIET WIL DAT IK NAAR EEN PSYCHOLOOG GA
    maar dat tegen jou zeggen heeft natuurlijk ook nogal het omgekeerde effect, want dan ga jij je weer nog slechter voelen en dat wil ik niet WANT IK ZIE JE GRAAG en ik weet dat jij mij graag ziet maar GELOOF ME NU TOCH EENS VERDOMME. IK. KAN. DIT. NIET. MEER. HET. GAAT. NIET. MEER.
    Al jaren, al jaren probeer ik zoveel mogelijk goed te doen voor iedereen tot op het irritante af, in de hoop dat ik hun leven er wat beter door maak, in de hoop dat ze het een beetje bijdraagt aan hun geluk
    Probeer ik mensen blij te maken, ze een luisterend oor te bieden en NIEMAND heeft het zelfs maar DOOR

    en honestly, ik denk niet dat iemand er een fak om zou geven of ik morgen nou boven of onder de grond lig
    i'm done here. en dit keer voor echt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik ging je leuke plekjes aanraden maar ik heb er echt schandalig weinig. :'D
    Er is een cocktailbar Limonada en daar presenteren ze de drankjes echt ge-wel-dig (wel altijd eerst de openingsuren checken). Oooh en als je van chocolade houdt moet je naar de Mayana Origine Chocoladebar. Die is open tot 23u30 op sommige dagen. :Y)

    Oh wat lief dat je de moeite neemt. ^^ Die chocoladebar klinkt echt goddelijk! :9~ Ik heb een sterk vermoeden dat ik die even vanbinnen ga bekijken hehe.

    It's funny how a crowded room can feel so damn alone
    They can't hear my mind, or maybe they're just not listening
    So I remind myself I'm better off on my own


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shut up Femke. You annoy them


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    dit is wel echt zwaar klote
    ik hoop dat oma niet meer hoeft te lijden en dat ze rustig kan gaan, zoals ze graag wilde


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik wou dat ik boven was gebleven, dan had ik kunnen slapen en wist ik het morgen pas. ik ga nu toch wachten tot iemand met nieuws thuis komt, wat toch niet gebeurd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja maar. Wat moet ik hier nu mee dan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    spijt en waardering komt altijd te laat en achteraf


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Not saying what you want to say because you might hurt someone else's feelings is very exhausting and not very self-stimulating if you have trouble opening up.


    kindness is never a burden.

    HAHA ik kom er net achter dat het gestalk dat ik uitvoer op een vroegere vriend dus overduidelijk zichtbaar is op Instagram. OEPS.


    The truth is out there.

    Barb schreef:
    HAHA ik kom er net achter dat het gestalk dat ik uitvoer op een vroegere vriend dus overduidelijk zichtbaar is op Instagram. OEPS.


    Gheheh slim. :')

    ~
    Uugh, frustraties naar jou toe, gozer. Communiceer eens op tijd. Dit heb ik afgelopen woensdag met jou en je ma besproken! D: je mag dan wel 16 zijn, lijkt me een prima leeftijd om te laten zien dat je heus wel zelf kunt communiceren met ons. En buh, verdomd vervelend om de enigste te zijn met een rijbewijs. 😩


    Smile. You're beautiful. <3

    Ew ik ben zo verkouden.


    — Inner peace, it's hard to find. —