• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Ik hou van dit topic omg al die theorieën


    What worries you, masters you.

    Maar afgezien van dat van Ron: it. would. make. sense. Dat van Ron brak overigens keihard mijn hart, maar ik zou het wel leuker hebben gevonden als hij daadwerkelijk spannende informatie had en niet gewoon semi-wikipedia-informatie, haha, maar helaas.


    She's imperfect but she tries

    Er zijn mogelijk ook al twee finalisten gelekt. Iemand beweerde al voordat de namen van de kandidaten bekend waren dat ze twee kandidaten en een filmcrew had gezien op schiphol op 9 juni. Die twee finalisten zouden vanuit Istanbul gekomen zijn, wat blijkbaar een logische tussenstop/overstap is vanuit Georgië.

    De twee mogelijke finalisten zijn:

    Jan en Olcay


    Het kan ook goed fake zijn, want die namen werden al wel genoemd als mogelijke kandidaten en Georgië werd ook al als een mogelijke locatie gezien.

    Ik verdenk nog steeds Jan en Stine


    And then we'll see it.

    Marveldrake schreef:
    Er zijn mogelijk ook al twee finalisten gelekt. Iemand beweerde al voordat de namen van de kandidaten bekend waren dat ze twee kandidaten en een filmcrew had gezien op schiphol op 9 juni. Die twee finalisten zouden vanuit Istanbul gekomen zijn, wat blijkbaar een logische tussenstop/overstap is vanuit Georgië.

    De twee mogelijke finalisten zijn:
    Jan en Olcay


    Het kan ook goed fake zijn, want die namen werden al wel genoemd als mogelijke kandidaten en Georgië werd ook al als een mogelijke locatie gezien.


    Oml laat dat alsjeblieft niet waar zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ergert iemand anders zich ook zo aan de blaas van Olcay?
    En al die theorieën in dit topic maken me helemaal gek hahaha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dit is eigenlijk geen spoiler maar ik doe het er toch maar onder voor de zekerheid

    Ik haatte de aflevering van gisteren echt intens. Normaal gesproken vind ik het wel vermakelijk als sommige mensen dom bezig zijn, maar dit voelde te klunzig en stuntelig en onmenselijk aan dat ik me er echt aan ergerde. Vond het helemaal niet leuk om te kijken tbh, terwijl ik al jarenlang trouw iedere aflevering kijk. Als dit nare gevoel zo blijft, vrees ik dat ik het plezier in widm echt ga verliezen en dat zou ik zo jammer vinden :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Marveldrake schreef:
    Er zijn mogelijk ook al twee finalisten gelekt. Iemand beweerde al voordat de namen van de kandidaten bekend waren dat ze twee kandidaten en een filmcrew had gezien op schiphol op 9 juni. Die twee finalisten zouden vanuit Istanbul gekomen zijn, wat blijkbaar een logische tussenstop/overstap is vanuit Georgië.

    De twee mogelijke finalisten zijn:
    Jan en Olcay


    Het kan ook goed fake zijn, want die namen werden al wel genoemd als mogelijke kandidaten en Georgië werd ook al als een mogelijke locatie gezien.


    Nee omg. Dat kan ik echt niet aan. Ik haat Olcay bijna net zo erg als iedereen Umbridge haat. Verschrikkelijk. Ze moet gewoon heel snel weg. En ik vrees ook dat Bella snel weggaat, maar haar vind ik nou juist echt top!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 22:10 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Nee omg. Dat kan ik echt niet aan. Ik haat Olcay bijna net zo erg als iedereen Umbridge haat. Verschrikkelijk. Ze moet gewoon heel snel weg. En ik vrees ook dat Bella snel weggaat, maar haar vind ik nou juist echt top!

    DUDE, spoilers?!


    Deep inside, I've never felt alive

    Guysss zet gewoon alles in spoilers.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Barnum schreef:
    (...)
    DUDE, spoilers?!


    Ik heb het in een spoiler gezet, maar er was helemaal niks om te spoileren.

    @Plunkett: Waarom alles in spoilers? Als het niet over de aflevering gaat dan hoeft het toch niet in een spoiler? Of zit ik nou verkeerd te denken?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Ik heb het in een spoiler gezet, maar er was helemaal niks om te spoileren.

    @Plunkett: Waarom alles in spoilers? Als het niet over de aflevering gaat dan hoeft het toch niet in een spoiler? Of zit ik nou verkeerd te denken?

    omdat misschien niet iedereen weet wie er de vorige aflevering uit is gegaan én niet iedereen wil misschien weten wie dat is, wat die persoon boven jou verteld. Voorgaande jaren werd er nooit zo moeilijk gedaan om spoilers, waarom maakt iedereen er zo'n probleem van om je tekstje tussen spoilers te zetten? Het is één kleine moeite voor jou en tien anderen kunnen er plezier van hebben.


    Deep inside, I've never felt alive

    Volgens mij ben ik een van de weinige die geen problemen heeft met Olcay

    Marveldrake schreef:
    Volgens mij ben ik een van de weinige die geen problemen heeft met Olcay


    Waarschijnlijk, haha.
    Nja, ik zou haar misschien nog enigszins okay hebben gevonden als ik haar niet voor widm al hd gezien met die stunt van dcc toen. Ik kan daar echt nog steeds niet over rip. Ik was dan ook echt niet blij toen ik hoorde dat ze meedeed. Maar yea, na die opmerking over Stine ook..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk, haha.
    Nja, ik zou haar misschien nog enigszins okay hebben gevonden als ik haar niet voor widm al hd gezien met die stunt van dcc toen. Ik kan daar echt nog steeds niet over rip. Ik was dan ook echt niet blij toen ik hoorde dat ze meedeed. Maar yea, na die opmerking over Stine ook..

    Wat is DCC?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder