• In het kader van onzinnige topics aanmaken heb ik wel een leuke..

    Ik heb dus voor kerst kaartjes gestuurd naar een aantal vriendinnen met een in zilverfolie inverpakt chocolaatje erin. Deze heb ik toen goed dicht gemaakt met plakband, want ik vertrouw dje plakstrips dus niet. Nu hebben een aantal de chocolaatje gelukkig ontvangen, maar er waren ook heel wat vriendinnen die me vertelde dat de brief opengescheurd is geleverd zonder chocolade!
    Not to point any fingers, maar misschien ga ik toch even de hongerige postbodes aanspreken xD Ik snap niet wat iemand nou moet met mijn chocolaatjes....

    Iemand ook ooit zoiets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2017 - 22:34 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    MacGyver schreef:
    Dat is inderdaad pech. Helaas kan het ook zo zijn dat de envelop kapot is gegaan in de machine. Als een envelop te dik is en toch in de machine gaat, kan het voorkomen dat de envelop kapot gaat. Als de chocolade dik was, dan hebben een aantal geluk gehad en een paar minder geluk.

    Dus het hoeft geen hongerige postbode te zijn geweest.


    De chocolsatjes waren dus niet heel dik gelukkig en heb alles met plakband stevig dichtgeplakt. En andere brieven waren wel goed aangekomen hahaha dus of het moet echt vet toeval zijn geweest dst de machine nrt dir te pakken kreeg xD maar kan altijd inderdad, toch verdacht ik d emachine minder


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    De chocolsatjes waren dus niet heel dik gelukkig en heb alles met plakband stevig dichtgeplakt. En andere brieven waren wel goed aangekomen hahaha dus of het moet echt vet toeval zijn geweest dst de machine nrt dir te pakken kreeg xD maar kan altijd inderdad, toch verdacht ik d emachine minder


    De andere brieven zijn er misschien eerder in het sorteerproces uit gehaald en apart verwerkt. Want ik heb heel wat langs zien komen qua dikke brieven en wat ik af en toe heb gevonden in de machine, daar was ik zelfs verbaasd over.

    Het is natuurlijk balen. Mijn moeder heeft ook wel eens een gescheurde envelop ontvangen.


    Physics is awesome

    Is dit toevallig gebeurd bij kaartjes die je naar België hebt verstuurd?
    Ik heb namelijk eens een (verjaardags)kaartje gehad dat opengescheurd geweest was. Gelukkig zat er geen geld in, maar ik hoorde toen van mijn vrienden uit België dat dit wel vaker gebeurd omdat ze bij de post dan denken dat er geld in zit en dat ze dat er dan gewoon uithalen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Is dit toevallig gebeurd bij kaartjes die je naar België hebt verstuurd?
    Ik heb namelijk eens een (verjaardags)kaartje gehad dat opengescheurd geweest was. Gelukkig zat er geen geld in, maar ik hoorde toen van mijn vrienden uit België dat dit wel vaker gebeurd omdat ze bij de post dan denken dat er geld in zit en dat ze dat er dan gewoon uithalen.


    Ook naar belgie inderdaad, maar dan geen chocolade maar een sleutelhanger... Gewoon gejat...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dat is echt fucking schofterig.


    26 - 02 - '16

    Eerlijk gezegd zou ik ook een klacht indienen.


    26 - 02 - '16

    Tortitude schreef:
    Eerlijk gezegd zou ik ook een klacht indienen.


    Ja dat ben ik ook van plan. En mocht het niet gestolen zijn, dan maar gewoon om te vragen hoe dat gebeurd is. Plakband gaat niet zomaar weg :') en bovendien ben ik hierdoor een prachtige sleutelhanger kwijt geraakt die voor iemand beloofd was en dan dan dus in belgie dus 2 postzegels voor niets haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Echt heel rottig. Ik hoop dat de klantenservice beter is dan toen ik eens een klacht had. (Toen werd ik gewoon van het kastje naar de muur gestuurd eigenlijk).
    Toen ik trouwens eens een pakje gehad had dat door PostNL gescheurd was, zat er netjes een excuus brief bij en de vraag of alles er nog in zat bij aankomst (dit was gelukkig wel het geval, ondanks dat de verpakking onderweg gescheurd was). Veel succes! Ik raad je trouwens aan om het via een prive bericht via Facebook te doen, daar reageren ze namelijk sneller op (is mijn persoonlijke ervaring tenminste).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik schrik er toch even van dat dat echt gebeurd dat men inhoud van post steelt. :/

    Ik zou zeker een klacht indienen. Ook nog voor die sieutelhanger, haha. Zulke dingen mogen echt niet gebeuren.

    Ik heb laatst iemands kerstkaartje niet ontvangen, terwijl ze zelf ook 1 naar NL had gestuurd en ze is van België net zoals ik. Die naar NL is wel al een tijdje geleden aangekomen. Nu begin ik te denken dat ze de enveloppe bestemd voor mij hebben geopend en weggegooid, omdat het al geopend is. Het kan natuurlijk gewoon zijn verloren, al heb ik dat altijd raar gevonden. Maar goed, ik wacht nog wel af.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik had hem wel :Y) Hij was helemaal verkruimeld, maar ik had hem!
    Het chocolaatje was heel lekker hoor leah (':

    (Voor de rest heel erg pech, het is raar dat ze die enveloppen open maken)


    It's never gonna happen, Guys.

    Chocolade weg net zoals mijn sleutelhanger :c Ik blijf het echt gewoon zielig vinden van de mensen van de post als ze het gestolen zouden hebben :/ (want dat is het echt nodeloos verpesten voor iemand want chocolade of een sleutelhanger is echt niet zoveel waard...)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.