• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat is apart, om te horen dat iemand van jongere leeftijd die niet uit Engeland komt naar André Rieu gaat.


    Helemaal niet apart, toch?
    Of ben ik nu raar dat ik dat de normaalste zaak van de wereld vind :'D

    Ik ben in 2014 (toen was ik 15...) naar André Rieu geweest, haha. In de Ziggo Dome. Ik vond het geweldig!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Helemaal niet apart, toch?
    Of ben ik nu raar dat ik dat de normaalste zaak van de wereld vind :'D

    Ik ben in 2014 (toen was ik 15...) naar André Rieu geweest, haha. In de Ziggo Dome. Ik vond het geweldig!


    Nou, ten eerste is het een vrije algemene aanname dat klassieke muziek nu niet de populairste muzieksmaak is van de jeugd. En ten tweede zie ik rond André Rieu in Maastricht enkel ouderen rondlopen daar, en daarmee bedoel ik vooral 40+, maar meer 60+. Maar het is een zeer toegankelijke manier van een klassiek concert geven, en de sfeer is er iedere keer geweldig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben nog op zoek naar een kaartje voor Harry Styles in Maart en ik ga 8 April met mijn moeder naar Collabro


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik denk in Antwerpen. Het zal ik op de 24 februari zijn.

    Oef dat is te ver voor mij :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niemand anders hier die naar 30 seconds to mars gaat?

    20 Februari -> Billie Eilish -> Melkweg
    20 Maart -> 30 Seconds to Mars -> Ziggodome
    19 Juli -> Ed Sheeran -> Olympiastadion in Berlijn


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Op 1 maart naar kensington! Zo veel zin in. Ik ga in Utrecht in Tivoli, en heb nog een kaartje over die ik nog ergens moet verkopen ofzo. Iemand zin? Haha :)
    Ik wil ook graag in april naar Wulf of naar James TW


    What worries you, masters you.

    Dissonant schreef:
    (...)
    Oh my god, jij gaat naar zoveel awesome concerten! Ik had ook echt graag naar Niall gewild 😭


    Ja ben zelf ook echt super blij! Dit jaar was ik ook al naar 4 concerten geweest :)

    Aww misschien doet Niall net als Harry later nog wel een show in Ziggodome en lukt het je dan wel om tickets te krijgen? :)


    Treat people with kindness

    Hoor ik mini meeting bij Imagine Dragons? :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AteIophobia schreef:
    (...)

    Ahh ik wou ook naar Anne-Marie maar wij zijn dan midden in onze proefwerkweek en dat in mijn eindexamen jaar dus die gaat niet door helaas :')


    Oh jammer. :/ Ik ben blij dat het in mijn paasvakantie (eigenlijk blok) valt. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb gister 2 kaartjes gekocht voor Harry Styles in Ziggo dome


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    KyloRen schreef:
    Tot nu toe heb ik nog maar één ding staan volgend jaar; 20 maart naar 30 Seconds to Mars!


    Zijn daar nog kaarten voor?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Boogeyman schreef:
    (...)

    Zijn daar nog kaarten voor?

    Ja hoor, als je even via de ziggodome site kijkt. Volgens mij waren er sowieso nog sta plaatsen, maar ook nog wel zitplekken in de ring.

    Ik ga naar Paramore, Bastille & Fall Out Boy. En idd, bring back P!ATD (al zou ik daar dan voor de vierde x heen gaan, maar dat maakt niet uit haha)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 18:21 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Imagine Dragons gaat voor mij niet meer door :/
    We hebben geen geld om naar NL te vliegen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.