• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    AdoreDelano schreef:
    Zit ook te twijfelen of ik vanavond naar the script ga. Beter worden de kaartjes even goedkoop op TicketSwap.. maar ben deze week al naar Harry Styles geweest. (Vraag me niet waarom.) en heb volgende week 30stm en 5sos.. waarom komt altijd alles tegelijk :(


    Ahh jaloers ik kon geen kaarten fixen voor 5sos


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    AdoreDelano schreef:
    Zit ook te twijfelen of ik vanavond naar the script ga. Beter worden de kaartjes even goedkoop op TicketSwap.. maar ben deze week al naar Harry Styles geweest. (Vraag me niet waarom.) en heb volgende week 30stm en 5sos.. waarom komt altijd alles tegelijk :(

    Ik ben gister geweest en het was echt ge-wel-dig!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    AeIin schreef:
    (...)

    Ahh jaloers ik kon geen kaarten fixen voor 5sos

    Ja ik ga naar belgie, omdat melkweg ook niet was gelukt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    The Script was trouwens echt geweldig. Ze waren zo enthousiast en betrokken het publiek super nice bij het concert. Het was echt heel gaaf. Op een gegeven moment raakte Danny ook een klein beetje geëmotioneerd en dat was echt mooi om te zien.

    De terugreis was wel echt een drama tho. We hadden maar twee treinen die we konden nemen en die waren vijf minuten na elkaar en ook nog allebei aan de andere kant van het station. Dus wij rennen en we komen bij de eerste trein aan -op tijd- staat daar de halve ziggo dome op het perron en het was echt insane. Die trein kwam eraan en iedereen duwen en dringen tot op het punt dat er mensen echt vielen. Best wel eng eigenlijk. Ik was met twee vriendinnen en eentje stond al in de trein, maar ik stond met mijn andere vriendin nog tussen de mensen ingedrukt. Naja ik had dus wel door dat het niet ging passen, dus ik was zo van: “als we rennen, halen we die andere trein misschien nog en anders zijn we fucked, want dan zitten we vast in de Bijlmer.” Mijn vriendin en ik probeerden ons uit die mensenmassa te persen, maar dat lukte niet en de trein reed bijna weg en mijn andere vriendin werd alleen maar verder de trein in geduwd. Was echt wel scary.
    Uiteindelijk hebben we heel hard gerend en kwamen we om 02:02 weer in Groningen aan. Maar mijn god, ik ben nog nooit zoveel aangerand op een dag. Tijdens het concert ging er ook een groep jongens helemaal tegen me aan staan enzo (vet aso, want zij waren veel later dan iedereen die zijn plek had weten te bemachtigen, maar ze duwden zich wel in een hele grote groep naar voren, terwijl ze allemaal fucking lang waren. Dusja, dat was ook leuk.) en na het concert bij de merch was er een volwassen man die zijn buik en borst helemaal tegen mijn rug aanduwde en elke keer als ik een stap verzette of terugduwde, werd het alleen erger. Dat was ook biet zo nice, maar voor de rest was het geweldig. ^^
    Einde verhaal. The Script was amazing en het was echt tof om een keer staanplaatsen te hebben, want je ervaart het concert zo ander.
    Also, Danny was m’n eerste celebrity crush, dus dat was ook best wel speciaal om hem live te zien na vijf jaar.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben gisteren ook naar The Script geweest en Danny liep bij ons twee rijen voor ons (ongeveer anderhalve meter) door het publiek (zitplaatsen). Als ik niet zo klein was geweest, had ik hem een high five kunnen geven. Het concert was in ieder geval echt su-per-gaaf.
    Bij drukke treinen ga ik overigens gewoon in de mensenmassa staan en laat ik me erin duwen, zoals gisteren. Dan pas je altijd nog in de trein en val je niet (maar ik ben de gigadrukke metro's in Londen gewend).

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 0:35 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ik was ook naar The Script gister and omg, it was so amazing. Ik stond helemaal vooraan en heb Danny en Mark beide vam echt een meter afstand gezien. Ik bem niet een superfan, maar ik stond toch wel een beetje te shaken daarna haha. Ben wel ontzettend blij dat ik bij een vriendin in utrecht bleef slapen, want daardoor konden we gewoon een latere, niet zo overvolle trein nemen.
    Ik was overigens wel blij dat ze voornamelijk hun oudere liedjes speelden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik verkoop mijn kaartjes voor Collabro! Het zijn best goede plekken.
    Ik heb mijn Harry Styles kaartjes helaas niet kunnen verkopen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wie gaan er naar FOB? (krul)


    ars moriendi

    Ik ben sinds #3 altijd naar The Script gegaan in Ziggo, dit is de eerste keer dat ik het heb moeten missen vanwege geldnood :c


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Het plan was dus om vanavond naar 30 seconds to mars te gaan. We gingen half 7 weg. Het is nu dik ander half uur verder en we staan nog steeds in de file. Ze zijn ondertussen al begonnen en we hebben het opgegeven en gaan terug. Het is eerder 2 uur to mars..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Apocalyptic schreef:
    Wie gaan er naar FOB? (krul)


    Ikk c: (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga 6 juni naar Babymetal :'D!!!!


    Seasons will change, but I shall remain

    AdoreDelano schreef:
    Het plan was dus om vanavond naar 30 seconds to mars te gaan. We gingen half 7 weg. Het is nu dik ander half uur verder en we staan nog steeds in de file. Ze zijn ondertussen al begonnen en we hebben het opgegeven en gaan terug. Het is eerder 2 uur to mars..
    Omg wat zonde zeg!

    Ik heb echt alleen nog maar meer respect gekregen voor Jared Leto.
    Er was ook een meisje onwel geworden en daardoor legde hij meteen de hele show stil en liet hij de mensen aan de kant gaan zodat de hulpverleners haar beter konden helpen. En dan wel een paar seconde daarna gewoon weer keihard verder gaan, pff - held.
    Was trouwens vet raar want Kensington zong opeens een stuk mee. :'D die was ook even uitgenodigd haha.

    TaeTae schreef:
    Ik heb echt alleen nog maar meer respect gekregen voor Jared Leto.
    Er was ook een meisje onwel geworden en daardoor legde hij meteen de hele show stil en liet hij de mensen aan de kant gaan zodat de hulpverleners haar beter konden helpen. En dan wel een paar seconde daarna gewoon weer keihard verder gaan, pff - held.
    Was trouwens vet raar want Kensington zong opeens een stuk mee. :'D die was ook even uitgenodigd haha.


    Jaa same, maar ook dat iedereen nog zat, gewoon stilleggen en dan echt afvragen: "Hey dude, are you having a good time? How can I give you a good time??'' In plaats van verder gaan met de show en hopen dat de crowd nog in beweging gaat komen. En je kon ook echt zien dat hij genoot om er te zijn ook tijdens het zingen


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.