• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ga voor alsnog alleen naar Spinvis in April ^^


    I am an idiot, I move.

    Ik heb maar een concert op de planning staan en dat is het concert van Pearl Jam waar ik al zoooo lang op wacht. Super super blij dat ik kaartjes heb haha. En ik ben gisteren naar Vrienden van Amstel live geweest, dat was ook gaaf.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik verkoop mijn kaartjes voor Imagine Dragons op 19 februari.
    Vak 203, rij 5 stoelen 61&62. Ingang noord, 2e ring.
    65€ per stuk. Het zijn e-tickets dus zodra ik geld heb, worden de kaarten verstuurd per mail.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 12:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ niet lullig bedoeld, maar is dat niet veel meer dan ze origineel kosten? De kaarten waren vanaf 32.50 en bij vak 203 zit je op een van de laagste rangen volgens mij. En toen ik eerder naar een concert van ID ging was een staplek iets van 40 euro dacht ik, dus dan is 65 voor die plek best wel duur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    ^ niet lullig bedoeld, maar is dat niet veel meer dan ze origineel kosten? De kaarten waren vanaf 32.50 en bij vak 203 zit je op een van de laagste rangen volgens mij. En toen ik eerder naar een concert van ID ging was een staplek iets van 40 euro dacht ik, dus dan is 65 voor die plek best wel duur.


    En? Heb ook servicekosten moeten betalen en was presale.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Servicekosten zijn zover ik weet niet 20 euro per kaartje :'). Je moet het zelf weten, maar ik vind het persoonlijk altijd behoorlijk lullig van mensen als ze kaartjes doorverkopen voor meer dan het kaartje eigenlijk waard is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ooooh, ik ga ook naar Fall Out Boy! Zo'n zin in!


    ars moriendi

    Shadowsinger schreef:
    Servicekosten zijn zover ik weet niet 20 euro per kaartje :'). Je moet het zelf weten, maar ik vind het persoonlijk altijd behoorlijk lullig van mensen als ze kaartjes doorverkopen voor meer dan het kaartje eigenlijk waard is.

    Pure handel inderdaad, lol.


    ars moriendi

    Ja. Kaartjes waren 45 plus servicekosten. Is dus 65. Dus.. klopt toch xd

    Dus noem me lullig, maar is gewoon fair. Ga ze niet met verlies verkopen. Wil er ook geen winst op maken, als ik maar niets verlies.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 18:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb ook twee tickets voor Imagine dragons te koop (antwerpen sportpaleis, 16feb, middenblok staanplaats)

    2x45 euro (aankoopprijs lol)

    pb me

    ik ga nog steeds naar het concert btw, is via een vriend (maar ik heb de tickets op mijn mail staan haha)


    edit: oke nog een ticket nu haha

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 22:58 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn kaarten zijn verkocht overigens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Copenhagen schreef:
    Ik heb ook twee tickets voor Imagine dragons te koop (antwerpen sportpaleis, 16feb, middenblok staanplaats)

    2x45 euro (aankoopprijs lol)

    pb me

    ik ga nog steeds naar het concert btw, is via een vriend (maar ik heb de tickets op mijn mail staan haha)


    edit: oke nog een ticket nu haha


    oke je pense dat het tweede ticket ook kinda verkocht is haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik va naar Niall Horan waar ik heel veel zin in heb en Marco Borsato


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een vriend van me verkoopt zijn ticket voor Fall Out Boy in Brussel Vorst Nationaal (12 april) aan €45, laat iets weten als je geïnteresserd bent via whatsapp of fb

    [ bericht aangepast op 3 feb 2018 - 1:32 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    KyloRen schreef:
    Niemand anders hier die naar 30 seconds to mars gaat?


    Ikke!!
    En 10 maart ga ik naar Trivium.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2018 - 19:40 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?