• *Takes off hat in respect'



    Als ik terug kon gaan in de tijd, had ik mijzelf een klap voor mijn gezicht gegeven het moment dat ik mijn 'Miss Peregrines home for peculiar children' boek wilde uitlenen aan whatsherface.

    En ik zeg whatsherface omdst ik dus niet weet wie.... Ik heb een prachtig boek, gekregen van mijn lieve mama tijdens een dagje in A'dam uitgeleend aan iemand die het dus na een half jaar nog heeft. Ik heb mijn boekenkast afgezocht... De dozen boven... En de kast beneden... Gone...

    Dus hier ik verklaar ik, dat ik nooit meer een boek ga uitlenen, for it will be lost forever...

    Iemand nog meer zo'n domme actie waarin je een prachtig boek bent kwijtgeraakt door het uit te lenen?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nope, ik leen mijn boeken nooit uit en dit is de reden waarom. Ja, soms aan mijn zusje, maar die woont in hetzelfde huis dus dan weet ik waar ie is :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Nope, ik leen mijn boeken nooit uit en dit is de reden waarom. Ja, soms aan mijn zusje, maar die woont in hetzelfde huis dus dan weet ik waar ie is :"D


    Ik ga het ook nooit meer doen.. Als ik dat doe dan aan iemand die ik er wel mee vertrouw, maar die iemand die ik dacht dat hem had, heeft hem dus niet.. Totally clueless now..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ja, alleen met dingen weggeven. Ik deel graag, dus ik geef ook snel dingen weg. Meestal zit ik dan een week daarna te zoeken van ''He?''

    True story.

    Ik hou ook niet van boeken uitdelen, zeker niet als je nog redelijk nieuw zijn. Ik ben altijd bang dat mensen de pagina's omvouwen of dat het boek beschadigd terug komt. Mijn broertje leent nu boeken voor school en ik kan je vertellen dat die niet mooi terug komen (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Same, ik weet ook gewoon niet meer wie het heeft en dit frustreert me al zo'n twee jaar.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ja Ik! Ik heb het eerste deel (Engelse versie) ooit aan verschillende mensen uitgeleend en nooit meer teruggekregen. Toen maar besloten dat ik hem niet meer terug zou krijgen en nu heb ik hem al een paar jaar weer op mijn boekenplank ^^

    Het is wel een doodzonde, ik weet het... sterkte ermee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is ook een van de redenen dat ik mijn boeken niet uitleen. Ik moet er niet aan denken dat iemand met zijn vette vingers aan mijn boeken komt en vieze vlekken (snot, speeksel, kauwgom, e.d.) achterlaat op de pagina's. Of de pagina's een verschrikkelijk ezeloortje geeft. Uch, ik moet er niet aan denken. Ik cringe al bij de gedachte 😫


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahh, dat is echt vervelend. ;/
    Ik ga er zelf nog achter komen. Ik heb drie (hahahahah) boeken uitgeleend aan de vriendin van mijn oom, maar die gaat binnenkort terug naar Rusland, dus ik ben zeer benieuwd. :W Het waren gelukkig geen mooie boeken of zo, though. :')

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 0:51 ]


    Caution first, always.

    Ik heb nog steeds een boek in de kast staan wat ik van mijn klasgenootje heb geleend in groep 6, oeps (A)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik had laats een net nieuw boek gekocht, wilde mijn zusje hem lenen voor school, heb hem met cover en al gevouwen terug gekregen... Ben er nog steeds kwaad over als ik eraan denk.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 0:50 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aisa schreef:
    Dat is ook een van de redenen dat ik mijn boeken niet uitleen. Ik moet er niet aan denken dat iemand met zijn vette vingers aan mijn boeken komt en vieze vlekken (snot, speeksel, kauwgom, e.d.) achterlaat op de pagina's. Of de pagina's een verschrikkelijk ezeloortje geeft. Uch, ik moet er niet aan denken. Ik cringe al bij de gedachte 😫


    Of, wat ik zo irritant vind, dat ze hem even wegleggen en dan opengevouwen zo op tafel met de kaft omhoog, snap je. Dus met de bladzijdes lekker op tafel gedrukt. Doe hem gewoon normaal dicht met een boekenlegger D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    (...)

    Of, wat ik zo irritant vind, dat ze hem even wegleggen en dan opengevouwen zo op tafel met de kaft omhoog, snap je. Dus met de bladzijdes lekker op tafel gedrukt. Doe hem gewoon normaal dicht met een boekenlegger D:


    Guilty, want ik leg ze ook gewoon zo open op tafel hahaha


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb een keer een trilogie van iets uitgeleend, en na drie jaar "mocht" ik het terug komen halen. Ze hadden duidelijk enkel het eerste boek gelezen, want daar was de kaft helemaal gebroken en zaten er ook absurd veel ezelsoren in. Nee, uitlenen doe ik ook zo gauw niet meer :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Varekai schreef:
    (...)

    Of, wat ik zo irritant vind, dat ze hem even wegleggen en dan opengevouwen zo op tafel met de kaft omhoog, snap je. Dus met de bladzijdes lekker op tafel gedrukt. Doe hem gewoon normaal dicht met een boekenlegger D:

    Zodat de boekenrug lekker verpest gaat worden bedoel je? Ja, ik snap je. Al moet ik wel bekennen dat ik dat eerst ook deed. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mazikeen schreef:
    Ik heb een keer een trilogie van iets uitgeleend, en na drie jaar "mocht" ik het terug komen halen. Ze hadden duidelijk enkel het eerste boek gelezen, want daar was de kaft helemaal gebroken en zaten er ook absurd veel ezelsoren in. Nee, uitlenen doe ik ook zo gauw niet meer :'D


    Au, mijn hart.. Ik had een ander boek uitgeleend en kreeg die terug met een koffievlek... Huil... Dat ik toen niet al besloten had het nooit meer te doen, zucht... Ik ben zo naïef

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 11:19 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.