• Ik door een vriendin die hier zit (:


    And then we'll see it.

    Ik googelde 'MELIGE QUIZZEN XD' en toen kwam ik hier uit (': En na een jaar maakte ik een account aan lol


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zat op fanfic, en een meisje mer wie ik toen praatte zag ook hierop dus kwam ik ook joinen (alweer 8 jaar terug help)


    --

    De Tokio Hotelhype van 10 jaar geleden :W

    Ik ben daarna een beetje blijven plakken.


    I am an idiot, I move.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Welke site was dat? :'D

    Ik weet het ook niet meer...


    Horse-Nation.nl :$ maar dat bestaat al niet meer hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    (...)

    Horse-Nation.nl :$ maar dat bestaat al niet meer hehe


    Oh mijn god daar zat ik ook op HAHHAHA. Tot het stopte zat ik er heel vaak op, lol. Ik heette Owl


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Scipio schreef:
    Ik googelde 'MELIGE QUIZZEN XD' en toen kwam ik hier uit (': En na een jaar maakte ik een account aan lol


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik vond het leuk om quizjes te maken en stories te lezen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik via fanfic.nl (‘:
    Geen idee of die site nog bestaat btw ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zocht regelmatig naar leuke quizzen via Google en kwam vaak op Quizlet uit. Toen besloot ik om een account aan te maken.

    Kingsleigh schreef:
    Ik via fanfic.nl (‘:
    Geen idee of die site nog bestaat btw ^^
    ja die site bestaat nog net opgezocht


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Tokio Hotel, 10 jaar geleden. Ik zat op de Sims 2 website en een vriendin was toen mega-fan van TH. Ik vond ze gewoon goed. En toen ging ze hier verhalen lezen en had me ook een link gegeven. Toen kwam ik hier voor de overige quizzen, maar uiteindelijk ging ik toch de TH-quizzen doen haha. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kleine Manon had net ontdekt dat het internet vol met quizzen stond. En ze wilde graag quizzen doen, want zelfontdekking is de sleutel van het leven. Toen deed ze plots een quiz van quizlet en een wereld ging voor haar open. Totdat ze zelf een quiz wilde maken. Bam, hier ben ik dan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zocht een site om op te schrijven en kwam toevallig hierbij uit. Heb wel nog eerst wat zitten lezen voordat ik een account aanmaakte.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Scandal schreef:
    Tokio Hotel, 10 jaar geleden. Ik zat op de Sims 2 website en een vriendin was toen mega-fan van TH. Ik vond ze gewoon goed. En toen ging ze hier verhalen lezen en had me ook een link gegeven. Toen kwam ik hier voor de overige quizzen, maar uiteindelijk ging ik toch de TH-quizzen doen haha. :')


    Ooh de Sims 2 website, dat waren ook goeie tijden hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    (...)

    Ooh de Sims 2 website, dat waren ook goeie tijden hahaha

    Jaaa! En toen ging die verdwijnen, maar ik was eigenlijk al half aan het overkomen naar Quizlet. Dus dat kwam goed uit dat ik Q leerde kennen.
    Wel superjammer van al die verhalen/dagboeken die ik had geschreven op de Sims 2 website! Poef, weg. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury