• Ik door een vriendin die hier zit (:


    And then we'll see it.

    Door mijn zus, ze had eerst dit account maar dat heeft ze later aan mij gegeven zodat ik kon schrijven.


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Scandal schreef:
    (...)
    Jaaa! En toen ging die verdwijnen, maar ik was eigenlijk al half aan het overkomen naar Quizlet. Dus dat kwam goed uit dat ik Q leerde kennen.
    Wel superjammer van al die verhalen/dagboeken die ik had geschreven op de Sims 2 website! Poef, weg. =(


    Ja, inderdaad! En zo'n systeem is ook nooit meer terug gekomen op latere sites dus aaaall die creativiteit ging verloren. Was volgens mij nog een heel drama, toch, omdat ze beloofd hadden dat de dagboeken niet verwijderd zouden worde ofzoiets?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Super sad story:

    Ik ws met een vriendin helemaal gek van 1D en zij vond Quizlet toen. We zijn samen gaan schrijven en toen heeft ze de vriendschap tussen ons soort van afgebroken door mij gewoon niet meer op te zoeken. Ik bleef op Quizlet en ik zit hier nu nog steeds ^^

    Afgelopen jaar was ze ineens online en toen heb ik haar een berichtje gestuurd en daar had ze nooit op gereageerd. *speelt zielig liedje op kleinste viool ooit*

    Nou zo dus hahahaa xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Al the way back in 2011 schreef een vriendin van een vriendin van mij hier op Q een Harry Potter fanfic en omdat die vriendin van mij wist dat ik ook fan was van Harry Potter, vroeg ze of ik dat verhaal misschien wilde lezen. Dat deed ik en ik maakte een account aan om dat verhaal te kunnen volgen en sindsdien ben ik hier blijven hangen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Volgens mij via iemand op punkypet


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik deed op hyves mee aan van die meespeelverhalen. Toen wilde ik zelf een verhaal met één van mijn personages daarvan schrijven en raadde iemand daar me Quizlet aan.


    Stenenlikker

    Ik kwam op Q in het tijdperk dat TH (Tokio Hotel) heel erg populair was. Tien/elf (?) jaar geleden stootte ik op een TH verhaal (dat toen nog in Quiz-vorm stond omdat de huidige stories zoals ze nu gekend zijn nog niet bestonden). Ik vond het interessant en volgde het ongeveer een jaar zonder account aan te maken, maar aangezien ik zowat elke dag online kwam om te kijken of er een update was, besloot ik om een account aan te maken en tot op de dag van vandaag heb ik daar nog geen spijt van gehad. (blush)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Volgens mij was ik toen nog in de TH-spirit en zocht ik daar veel op, maar deed ik ook veel quizzes volgens mij en daardoor kwam ik met Google uit op Quizlet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was in mijn quiz fase en deed op verschillende sites mee aan quizzen. Toen kwam ik Q ook ineens tegen tussen de zoekresultaten en heb ik ook daar wat quizzen gedaan. En later heb ik besloten om een account aan te maken en daar heb ik nog altijd geen spijt van gehad _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Quizzen (,:


    chaos makes the muse

    Wat was Tokio Hotel toch een hype lol.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ook door een vriendin. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik was helemaal fan van Twilight toen en kwam toen via Google bij de quizzen uit. Zo een maand later had ik me aangemeld zodat ik verhalen kon gaan lezen en schrijven!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Een vriendinnetje van mij - die ik ken via de handboogvereniging en waar ik al sinds 2008 mee bevriend ben - had mij aanbevolen om ook op de site te gaan. Zelf is ze al jaren niet meer online geweest, maar ik ben gebleven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Via een vakantievriendinnetje. Ik maakte meteen een account aan, maar er stond in die tijd bijna alleen maar Tokio Hotel hierop, waar ik een hekel aan had, dus toen ben ik een paar jaar weggebleven en zo'n zeven jaar geleden ben ik definitief teruggekomen. (:


    Take risks and conquer your fears.