• Altijd als ik bij iemand thuis kom, is een van de eerste dingen waar ik naar kijk de boekenkast. De boeken die mensen bezitten, zeggen toch aardig wat over de persoon.
    En ook op foto’s of in videos zoom ik stiekem in op de boekenkast. Op de een of andere manier vind ik het erg interessant.

    Daarom: show jouw boekenkast/plank/collectie! Ik ben benieuwd.


    Dit is m'n boekencollectie bij mijn pa. Als ik maandag weer bij mijn moeder ben, zal ik een foto maken van mijn echte boekenkast. (klik voor een grotere versie)


    Zoek de verschillen haha



    Oké, nu is het tijd voor mijn echte kast. *Tromgeroffel*




    Ik heb misschien een heel klein probleem als het gaat om het kopen van boeken... Ik schaam me diep.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 19:24 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Oeh, I like it! Ik zie veel Harry Potter. Love it!

    In het Engels en Nederlands, hehe :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    HaIe schreef:
    MT. Zal vanavond of morgen even foto posten.


    chaos makes the muse

    Oké, je ziet meer andere dingen dan m'n boeken, maar toch. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tada!

    Ik heb van de ene kast niet de onderste plank want alleen schoolboeken en een belachelijke bende







    --

    Ik heb mijn best gedaan om mijn rommel zoveel mogelijk niet bij op de foto te zetten want momenteel is mijn kamer een trademark stort, maar dit is, eh, mijn boekenkast/muur?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 23:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben momenteel mijn boekenkast aan het herinrichten maar als ik klaar bem plaats ik een foto. :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    McNuggets schreef:
    Oeh, Mare, ik zie het nu pas, maar dat is echt slim. Ik kan niet zo goed zien welke boeken je hebt, maar het ziet er wel heel tof uit!!


    Ja, dat is moeilijk te zien. Mijn boekenkast is dus ook vet lang, ik heb zo’n 6,5 meter aan boeken :’)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    MT, dit is zo leuk om te zien allemaal haha


    And then we'll see it.

    We hebben thuis één muur die basically een boekenkast is, daar staan de boeken die we allemaal wel eens lezen (echt 90% detectives), dit is mijn eigen 'boekenkast':




    Ik heb ook nog een schap met historische werken, maar daar ben ik een foto van vergeten te nemen en ik ben te lui om weer naar boven te gaan.(cat)
    En nu ik er zo over nadenk heb ik ook nog ergens anders een paar boeken van me liggen, oh wow ik moet denk ik eens wat gaan opruimen oeps


    The soul needs autumn.

    Ik zal straks even foto’s gaan maken van mijn twee boekenkasten, maar wees gewaarschuwd: ze zijn ehm echt extreem rommelig. Maar echt. Ik heb eigenlijk te veel boeken voor die twee kasten en ik wil mijn oude boeken niet wegdoen, dus het is echt niet netjes om te zien vrees ik. Oeps. (krul)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dit is de mijne! Maar die moet nog even opgevuld worden hihi. Eerste plank boeken is vermaak en tweede is researchboeken ^^



    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 11:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ristridin schreef:


    Oh wauw dat is wel slim gedaan zeg!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Oh wauw dat is wel slim gedaan zeg!


    Ik snapte eerst niet wat er zo slim aan is, tot ik voor de tiende keer de afbeelding bekeek! Erg slim inderdaad, ik heb ook al de lastigheden van een schuin dak ondervonden, al heeft het ook zijn charmes.^^


    The soul needs autumn.

    Ik heb er twee, hehe. Maar de kleine is voor op de groei. En sorry dat jullie je nek moeten draaien, maar tinypic werkte niet mee.


    Stenenlikker

    Ik heb echt maar 1,5 plank atm die ik gebruik voor leesboeken (':
    Oh, en al mijn boeken zijn in het Engels.


    Dit is mijn boekenkast.



    Dit zijn de boeken die ik voor plezier lees/wil gaan lezen/heb gelezen.



    Dit zijn de boeken die ik voor school moest/moet lezen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 17:35 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO