• Altijd als ik bij iemand thuis kom, is een van de eerste dingen waar ik naar kijk de boekenkast. De boeken die mensen bezitten, zeggen toch aardig wat over de persoon.
    En ook op foto’s of in videos zoom ik stiekem in op de boekenkast. Op de een of andere manier vind ik het erg interessant.

    Daarom: show jouw boekenkast/plank/collectie! Ik ben benieuwd.


    Dit is m'n boekencollectie bij mijn pa. Als ik maandag weer bij mijn moeder ben, zal ik een foto maken van mijn echte boekenkast. (klik voor een grotere versie)


    Zoek de verschillen haha



    Oké, nu is het tijd voor mijn echte kast. *Tromgeroffel*




    Ik heb misschien een heel klein probleem als het gaat om het kopen van boeken... Ik schaam me diep.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 19:24 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Oké, nu ga ik even op iedereen reageren, want ik heb er steeds geen tijd voor gehad.

    @ Britt ahahahahaha fifty shades of grey hahahah jij perv. En oeh, hoe is dat boek 'One of us is Lying'? Die wil ik ook eens lezen ^^ Super cute je kast!


    Ik ben eigenlijk nog bezig met GoT en The Perks of Being a Wallflower, heb al een hele tijd niet meer gelezen in 1 van de 2. Ik heb heel subtiel ervoor gezorgd dat m'n ouders hem als cadeautje voor m'n verjaardag gingen kopen, wat ook gelukt is haha. Hij lijkt me wel echt heel leuk en qua omschrijving moest ik heel erg denken aan de Breakfast Club.
    Hahah, FSoG heb ik ondertussen alweer 3 keer gelezen ondanks dat het zo'n slecht verhaal is eigenlijk, maar ze lezen zo makkelijk en dan heb ik ook zoiets van dat ik de rest wel kan lezen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BlueJays schreef:
    Dit is mijn (rommelige) boekenkast! (:


    Ik heb op zich geen hele grote collectie (en voornamelijk young adult en studieboeken). Onder de spoiler staan nog wat foto's van wat dichterbij genomen, aangezien mijn keyboard er voor een deel voorstaat.


    Links: studieboeken, rechts: leesboeken van series


    Links: woordenboeken, schriften en cd's, rechts: meer leesboeken (en een Banksyboek, chocoladeboek en een fotoboek)
    En hier nog een link naar een foto van de andere kant van mijn boekenkast, aangezien het niet lukte om meer dan drie foto's te plaatsen. Hier staan eigenlijk de meeste van mijn favoriete boeken. Aan deze kant zit ook mijn bureau vast.



    Omgg Linguïstics woeeeeeeeeee

    @iedereen: julliehebben zoveel boeken en allemaal mooi gedisplayed, bij mij is het één grote rommel.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    McNuggets schreef:
    Oké, nu ga ik even op iedereen reageren, want ik heb er steeds geen tijd voor gehad.

    @ Snart/ Lieke (toch?) wtf zo mooi! Welke Flikken is dat daar rechtsboven? En die foto's zijn zo cute!!

    @ Anne, ik kan je foto's niet zien... ):

    @ Xan, HOLY SHIT, MAG IK JOUW KAST. ZO. NICE.

    @ Delacroix Damn girl, aesthetically pleasing af. Love it.

    @ Leah Waarom is dit zo mooi? En dat astronomieboek ziet er vet interessant uit.

    @ Hephaistion Wow, dat zijn best wat boeken! En hoe leuk om Natas' boeken te zien!! Super leuk om te zien dat zoveel mensen into fantasy zijn enzo.

    @ Britt ahahahahaha fify shades of grey hahahah jij perv. En oeh, hoe is dat boek 'One of us is Lying'? Die wil ik ook eens lezen ^^ Super cute je kast!

    @ Laura OEH, weer het boek van Natas! Super leuk hoe je alles anders hebt opgestapeld.

    @ AdoreDelano, dat klinkt super leuk! Ik ben benieuwd!

    Je kan misschien eens naar hier afzakken en mijn grootvader lief aankijken :Y) Hij heeft het hele gevaarte namelijk op maat gemaakt voor mijn muur. Schuine daken zijn namelijk bitches ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dallon schreef:
    Oké, nu ga ik even op iedereen reageren, want ik heb er steeds geen tijd voor gehad.

    @ Snart/ Lieke (toch?) wtf zo mooi! Welke Flikken is dat daar rechtsboven? En die foto's zijn zo cute!!

    @ Anne, ik kan je foto's niet zien... ):

    @ Xan, HOLY SHIT, MAG IK JOUW KAST. ZO. NICE.

    @ Delacroix Damn girl, aesthetically pleasing af. Love it.

    @ Leah Waarom is dit zo mooi? En dat astronomieboek ziet er vet interessant uit.

    @ Hephaistion Wow, dat zijn best wat boeken! En hoe leuk om Natas' boeken te zien!! Super leuk om te zien dat zoveel mensen into fantasy zijn enzo.

    @ Britt ahahahahaha fify shades of grey hahahah jij perv. En oeh, hoe is dat boek 'One of us is Lying'? Die wil ik ook eens lezen ^^ Super cute je kast!

    @ Laura OEH, weer het boek van Natas! Super leuk hoe je alles anders hebt opgestapeld.

    @ AdoreDelano, dat klinkt super leuk! Ik ben benieuwd!


    Lieke inderdaad. ^.^
    Maar dat is de Belgische Flikken, de Nederlandse heb ik ook, maar die staan achter alle Baantjers verstopt. Hehehe. Thanks!


    stay safe because I like being alive at the same time as you