• Altijd als ik bij iemand thuis kom, is een van de eerste dingen waar ik naar kijk de boekenkast. De boeken die mensen bezitten, zeggen toch aardig wat over de persoon.
    En ook op foto’s of in videos zoom ik stiekem in op de boekenkast. Op de een of andere manier vind ik het erg interessant.

    Daarom: show jouw boekenkast/plank/collectie! Ik ben benieuwd.


    Dit is m'n boekencollectie bij mijn pa. Als ik maandag weer bij mijn moeder ben, zal ik een foto maken van mijn echte boekenkast. (klik voor een grotere versie)


    Zoek de verschillen haha



    Oké, nu is het tijd voor mijn echte kast. *Tromgeroffel*




    Ik heb misschien een heel klein probleem als het gaat om het kopen van boeken... Ik schaam me diep.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 19:24 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dit is die van mij. Heul boeiend :') Ik mis een paar boeken, maar 90% staat er.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn o zo creatieve paps had een Anne Frank boekenkast gemaakt voor ons rommelhok. Het ding was alleen kei onhandig, dus is hij zins een paar maanden weg. Echt wel een beetje huilen. [ga thuis wel even een foto proberen te zoeken tho.]
    Alles is nu verplaatst naar mijn slaapkamer en is er een rij boeken die mijn kamer helemaal rond gaat. Een kant van de kamer is van mij en de andere van mijn moeder tho. Het lijkt dus of ik nog meer lees dan ik werkelijk doe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oké, nu ga ik even op iedereen reageren, want ik heb er steeds geen tijd voor gehad.

    @ Snart/ Lieke (toch?) wtf zo mooi! Welke Flikken is dat daar rechtsboven? En die foto's zijn zo cute!!

    @ Anne, ik kan je foto's niet zien... ):

    @ Xan, HOLY SHIT, MAG IK JOUW KAST. ZO. NICE.

    @ Delacroix Damn girl, aesthetically pleasing af. Love it.

    @ Leah Waarom is dit zo mooi? En dat astronomieboek ziet er vet interessant uit.

    @ Hephaistion Wow, dat zijn best wat boeken! En hoe leuk om Natas' boeken te zien!! Super leuk om te zien dat zoveel mensen into fantasy zijn enzo.

    @ Britt ahahahahaha fify shades of grey hahahah jij perv. En oeh, hoe is dat boek 'One of us is Lying'? Die wil ik ook eens lezen ^^ Super cute je kast!

    @ Laura OEH, weer het boek van Natas! Super leuk hoe je alles anders hebt opgestapeld.

    @ AdoreDelano, dat klinkt super leuk! Ik ben benieuwd!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oké, nu is het tijd voor mijn kast. *Tromgeroffel*




    Ik heb misschien een heel klein probleem als het gaat om het kopen van boeken... Ik schaam me diep.


    look at the stars, look how they shine for you;

    I feel honored dat ik mijn boeken zo vaak spot hehe :Y)
    Mijn kamer is een bende maar ik zal binnenkort ook wat foto's maken c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Okay dus, hier komen mijn twee extreem rommelige boekenkasten
    Kast 1: (niet letten op de rommel though (‘: )





    Er zijn een paar boeken die ontbreken trouwens, ik schat dat er nu 90% staat van mijn boeken (en hij puilt alsnog uit, jup.)
    (En oh ja, er staan een hoop kinderboeken in. Ik krijg het niet over mijn hart ze weg te doen)
    Kast 2:



    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oh, Delphine, wat een hoop boeken! I love it!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Scipio schreef:
    Okay dus, hier komen mijn twee extreem rommelige boekenkasten
    Kast 1: (niet letten op de rommel though (‘: )





    Er zijn een paar boeken die ontbreken trouwens, ik schat dat er nu 90% staat van mijn boeken (en hij puilt alsnog uit, jup.)
    (En oh ja, er staan een hoop kinderboeken in. Ik krijg het niet over mijn hart ze weg te doen)
    Kast 2:




    Waarom heb je Wij zijn oms brein gekocht 😂😂

    ON: Niceeee

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 19:59 ]


    i wanna die with you once or twice.

Oke ik heb dus een redelijke digitale collectie, sinds ik uit huis ben heb ik een e reader gekregen en heb mn boekenkast bij mijn ouders gelaten.
Maar dit is mijn collectie digitaal (Ik om nou een screenshot te maken van elk boek vind ik een beetje vergaan met bijna 3 duizend boeken :p) :



Klik plaatje voor grote versie

[ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 20:05 ]


Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

_TARDIS_ schreef:
Oke ik heb dus een redelijke digitale collectie, sinds ik uit huis ben heb ik een e reader gekregen en heb mn boekenkast bij mijn ouders gelaten.
Maar dit is mijn collectie digitaal (Ik om nou een screenshot te maken van elk boek vind ik een beetje vergaan met bijna 3 duizend boeken :p) :



Klik plaatje voor grote versie


Holy shit. Super nice!


look at the stars, look how they shine for you;

McNuggets schreef:
(...)

Holy shit. Super nice!


Weet alleen nu al dat ik ze nooit allemaal kan lezen XD Maar dit zorgt ervoor dat genoeg keuze heb voor de rest van mn leven geen enkel boek 2 keer hoef te lezen :P


Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Oeh! Zoveel gave boekenkasten!!! (H)
Zal kijken of ik binnenkort ook wat foto's kan plaatsen.


Credendo Vides

Dit is mijn (rommelige) boekenkast! (:


Ik heb op zich geen hele grote collectie (en voornamelijk young adult en studieboeken). Onder de spoiler staan nog wat foto's van wat dichterbij genomen, aangezien mijn keyboard er voor een deel voorstaat.


Links: studieboeken, rechts: leesboeken van series


Links: woordenboeken, schriften en cd's, rechts: meer leesboeken (en een Banksyboek, chocoladeboek en een fotoboek)
En hier nog een link naar een foto van de andere kant van mijn boekenkast, aangezien het niet lukte om meer dan drie foto's te plaatsen. Hier staan eigenlijk de meeste van mijn favoriete boeken. Aan deze kant zit ook mijn bureau vast.

[ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:02 ]


"Take my advice; I don't use it anyway."

Oh, jouw kamer ziet er vet nice uit!! En je hebt een goede boekensmaak ;')


look at the stars, look how they shine for you;

Hehehehe, ik heb ook een beetje last van een boekenkoopverslaving :Y)


Stenenlikker