• Juist, ik ben gisterenavond met vrienden in de Starbucks van Gent Sint-Pieters geweest en ik heb niets gekocht! Het was moeilijk, maar iik heb me kunnen inhouden!

    Wie heeft er nog moeite om een Starbucks te negeren als je er een passeert?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik hou niet van koffie en niet van dure dingen dus ik kom nooit bij de Starbucks maar WHOOO goed bezigggg!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goed bezig. ;D

    Ik ga meestal bij de AH to go iets halen als ik wat wil, aangezien dat een stuk goedkoper is. Al hoe wel ik afgelopen woensdag nog Starbucks op heb, ssssh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het enige wat ik daar drink is een Mocha Frappuccino, maar ik drink het wel het hele jaar door. :Y) Maar ik ga er enkel eens langs als ik op vrijdag te vroeg in het station ben, en dat is ondertussen alweer een tijdje geleden. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben trots op je. *O*

    Al moet ik toegeven dat dat een probleem is dat ik nog nooit heb ervaren, want ik had het er letterlijk twee dagen geleden nog over met mijn zusje dat we allebei nog nooit iets hadden gekocht in een Starbucks. Ik ben er wel eens binnen geweest, maar alleen omdat er mensen naar de wc moesten bij Q-meetings, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kom nooit meer bij Starbucks. Ik drink geen koffie en de chocolademelk daar vind ik niet te drinken. Ik ging altijd veel liever naar Nero of lokale koffietentjes (in Engeland).


    Take risks and conquer your fears.