• Tijdens het studeren door kreeg ik plots een idee en het laat me niet echt meer los, haha. Dus hierbij vraag ik ook even een cover aan. ^^

    Korte inhoud:

    Ze was vergeten.
    Na jaren van opsluiting in Het Huis van Bewaring, universums meest beruchte gevangenis, was ze niet meer dan een schim. Naamloos. Een omhulsel van een meisje.
    Maar niet alles van haar oude leven was verdwenen. Er was één naam die ze zich maar al te goed herinnerde, een die ze onder haar adem fluisterde elke keer dat ze vreesde dat zelfs die van haar zou worden afgenomen. Ze zei hem keer op keer, met een passie, woede, razernij, die het vuur in haar steeds feller liet branden.
    'Loki Odinson.'
    |||

    Op Aarde heerst er chaos. Nadat er een buitenaards massavernietigingswapen wordt gestolen, besluiten de Avengers er achteraan te gaan. De Sokovia Accords laten echter niet toe dat hun superhelden zich mengen in een intergalactische oorlog, waardoor er enkel nog een gebroken team van vogelvrijen overblijft.
    En Loki weet precies wie dat team wel eens zou kunnen versterken.


    Het is dus een Marvel fanfic, dus als dat op een of andere manier in de cover kan verwerkt worden zou dat heel fijn zijn. Ik heb niet echt plaatjes die ik er per sé in verwerkt wil, maar ik heb wel een pinterestbord aangemaakt met plaatjes die ik bij het verhaal vond passen. Zoals je wel kunt zien ben ik wat overboard gegaan met het pinnen van gaswolken, en nee, die hoeven er niet allemaal op. :')
    Deze plaatjes hoeven trouwens ook niet per se gebruikt te worden.
    Ik zou het liefst er sowieso iets ruimte-achtig op willen en Lexa uit the 100 met haar oorlogsverf, (andere faceclaims met soortgelijke zwarte verf mogen ook.) Loki mag er eventueel ook op, maar dan het liefste meer naar de achtergrond toe.
    Als je er trouwens nog een banner bij zou kunnen maken, heb je mijn eeuwige dankbaarheid. ^^

    Edit: De titel is trouwens "The Nameless", en die mag er natuurlijk ook bij, haha :')

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 11:38 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    *o*


    Every villain is a hero in his own mind.

    O nee nog een Loki story. IM READY.

    En sorry ik kan geen covers maken


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (A) MT (A)


    Credendo Vides

    Ik heb iets in elkaar geflanst ~

    Let me know wat je ervan vindt ^^
    Mocht je er iets aan toevoegen of de tekst iets anders willen dan kan dat uiteraard ook :'D

    Cover foto

    Ik ga wat proberen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Requiemz schreef:
    Ik heb iets in elkaar geflanst ~

    Let me know wat je ervan vindt ^^
    Mocht je er iets aan toevoegen of de tekst iets anders willen dan kan dat uiteraard ook :'D

    Cover foto


    Zou je hem misschien verticaal willen maken? En het lettertype wat groter/strakker. ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    I tried. Is dit iets?







    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Omdat ik toch studie ontwijkend gedrag aan het tonen ben, heb ik in alle rust ook twee voor je gemaakt. Eén met Marvel logo en één zonder. Geen flauw idee of je het wat vind, zo'n groot Photoshop-monster ben ik niet, maar het lijkt me fijn als je opties open kunt houden. Succes!


    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:39 ]


    "If there's one thing you can say about mankind, there's nothing kind about man." - Tom Waits

    Oh wauw, die zijn allemaal echt helemaal anders, maar wel echt heel gaaf. Kiezen gaat nog moeilijk worden, haha. ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik wil tijdens m'n pauzes wel wat proberen, maar of het gaat lukken is een ander paar mouwen. :') Die covers hierboven zien er echt schoon uit, mijn god. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet niet of het is wat je zoekt, want ik heb eigenlijk gewoon wat foto's van je pinterestbord samengevoegd, maar qua sfeer had ik echt geen idee wat ik moest doen, haha. En ik ben niet goed met tekst en lettertypes, dus alvast mijn excuses daarvoor. :')



    edit: of wat vager

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 11:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peperbol schreef:
    Ik weet niet of het is wat je zoekt, want ik heb eigenlijk gewoon wat foto's van je pinterestbord samengevoegd, maar qua sfeer had ik echt geen idee wat ik moest doen, haha. En ik ben niet goed met tekst en lettertypes, dus alvast mijn excuses daarvoor. :')



    edit: of wat vager



    Oh, ik vind het net echt een cool lettertype. Echt tof! ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik zal ook eens kijken of me wat lukt c:



    c: