• Tijdens het studeren door kreeg ik plots een idee en het laat me niet echt meer los, haha. Dus hierbij vraag ik ook even een cover aan. ^^

    Korte inhoud:

    Ze was vergeten.
    Na jaren van opsluiting in Het Huis van Bewaring, universums meest beruchte gevangenis, was ze niet meer dan een schim. Naamloos. Een omhulsel van een meisje.
    Maar niet alles van haar oude leven was verdwenen. Er was één naam die ze zich maar al te goed herinnerde, een die ze onder haar adem fluisterde elke keer dat ze vreesde dat zelfs die van haar zou worden afgenomen. Ze zei hem keer op keer, met een passie, woede, razernij, die het vuur in haar steeds feller liet branden.
    'Loki Odinson.'
    |||

    Op Aarde heerst er chaos. Nadat er een buitenaards massavernietigingswapen wordt gestolen, besluiten de Avengers er achteraan te gaan. De Sokovia Accords laten echter niet toe dat hun superhelden zich mengen in een intergalactische oorlog, waardoor er enkel nog een gebroken team van vogelvrijen overblijft.
    En Loki weet precies wie dat team wel eens zou kunnen versterken.


    Het is dus een Marvel fanfic, dus als dat op een of andere manier in de cover kan verwerkt worden zou dat heel fijn zijn. Ik heb niet echt plaatjes die ik er per sé in verwerkt wil, maar ik heb wel een pinterestbord aangemaakt met plaatjes die ik bij het verhaal vond passen. Zoals je wel kunt zien ben ik wat overboard gegaan met het pinnen van gaswolken, en nee, die hoeven er niet allemaal op. :')
    Deze plaatjes hoeven trouwens ook niet per se gebruikt te worden.
    Ik zou het liefst er sowieso iets ruimte-achtig op willen en Lexa uit the 100 met haar oorlogsverf, (andere faceclaims met soortgelijke zwarte verf mogen ook.) Loki mag er eventueel ook op, maar dan het liefste meer naar de achtergrond toe.
    Als je er trouwens nog een banner bij zou kunnen maken, heb je mijn eeuwige dankbaarheid. ^^

    Edit: De titel is trouwens "The Nameless", en die mag er natuurlijk ook bij, haha :')

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 11:38 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    FearlessFire schreef:



    c:


    Wauw, heel mooi.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Klinkt alsof het een top story gaat worden! Spijtig genoeg ben ik nog niet verder dan twee plaatjes samenvoegen in Photoshop dus ja...
    Deze covers zijn echt wauw! Nog veel succes met het kiezen en de story, ik kijk er alvast naar uit! ^^


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Ik vond het leuke foto's om mee te oefenen, dus ik heb een tweede gemaakt. In vergelijking met de anderen hier trekt het wederom op geen zak, maar hij is tenminste beter geslaagd dan de eerste poging. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peperbol schreef:
    Ik vond het leuke foto's om mee te oefenen, dus ik heb een tweede gemaakt. In vergelijking met de anderen hier trekt het wederom op geen zak, maar hij is tenminste beter geslaagd dan de eerste poging. :'D



    Ah, die is inderdaad nog beter. ^^
    Ik ga nog eventjes nadenken trouwens, ik ga morgen ergens kiezen welke ik ga gebruiken! :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    wil je me waarschuwen als je begint


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    wil je me waarschuwen als je begint



    Ja mij ook?

    *Tromgeroffel*
    Aangezien ik uiteindelijk onmogelijk kon kiezen tussen twee covers, zal ik twee keer 15 credits uitdelen, haha. Ik moet zeggen dat het eigenlijk echt wel een moeilijke beslissing was omdat ik alle covers echt wel mooi vond, maar naar mijn gevoel pasten die van Standal en FearlessFire beiden qua sfeer het best bij het verhaal. De credits komen zo jullie kant uit!
    In elk geval aan iedereen heel erg bedankt dat jullie je tijd hierin hebben gestoken! ^^

    @Varekai en Gambino: Sure! Ik vermoed wel dat het maar voor de eerste week van februari gaat zijn, haha. ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 13:53 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Yuh thanks :') als er nog iets veranderd moet, moet je maar gil geven, heb het originele bestand nog !