• Door dit topicje herinnerde ik me weer dat ik echt heel graag eens mee wil doen aan een officiële wedstrijd. Op mijn zoektocht naar een degelijke Nederlandstalige (gratis) schrijfwedstrijd, kwam ik het volgende tegen:

    Babylons Interuniversitaire Literaire Prijs

    Een van mijn kotgenoten (die toevallig ook schrijft) had deze wedstrijd al vermeld, maar ik was het echt helemaal vergeten. Nu heb ik de wedstrijd dus teruggevonden en ik ben best gemotiveerd om mee te doen c: En aangezien Quizlet toch vol zit met schrijvers, vroeg ik me af of er misschien nog mensen zijn die een kansje willen wagen (:

    En ik wou het ook gewoon even delen, want ik had als schrijver (en student) nog nooit van deze wedstrijd gehoord, terwijl hij er wel echt leuk uit ziet!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ahhhh mega interessant! Jammer genoeg ben ik een vrij student dus kan ik niet deelnemen bummer! )):

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 22:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Super leuk! Ik vind wel maar bitterweinig uitleg? Of kijk ik op de verkeerde pagina, haha?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peperbol schreef:
    Super leuk! Ik vind wel maar bitterweinig uitleg? Of kijk ik op de verkeerde pagina, haha?

    Ik vond de uitleg ook wat weinig, maar in het regelement staat op zich wel alles wat je moet weten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh, dat ziet er best wel officieel uit, haha. Misschien dat ik wel meedoe, al denk ik niet dat ik zelfs maar opgemerkt zal worden, haha.


    Mhm?

    Dat is wel interessant, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bartok schreef:
    Oh, dat ziet er best wel officieel uit, haha. Misschien dat ik wel meedoe, al denk ik niet dat ik zelfs maar opgemerkt zal worden, haha.


    uhm stfu jij


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh wow, dat klinkt zo gaaf. Ik studeer dit jaar net even niet, dus ik ben op dit moment helaas niet de doelgroep, maar als iemand van Q meedoet, laat ons dan vooral weten hoe het afloopt! Er zitten hier voldoende mensen met goede woorden. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil het mij wel eens wagen eigenlijk. Na de examens dan toch :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Nice, hier ga ik eens naar kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gaaf! Mag je als Nederlander ook meedoen?


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Gaaf! Mag je als Nederlander ook meedoen?

    Het is voor alle Nederlandse en Vlaamse studenten die ingeschreven zijn aan een hoge school of universiteit. Dus als dat het geval is bij jou, kun je zeker meedoen (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.