• Ja, ze geven me een fucking whiplash. :')

    Oké, dus ik werk met kids in Engeland, als au pair, een soort oppas die in huis woont. Is het leuk werk? Hangt er vanaf wanneer je het vraagt, want dat kan om de vijf minuten verschillen, zo blijkt.

    Vandaag fietste ik terug van school met de jongens toen de oudste (9) de hele tijd met zo'n treiterstemmetje zei van "I can stay up laaahaaate, I can stay up laaahaaate", omdat hij laat in de avond nog scouts zou hebben. Nou kan ik niet tegen zo'n jengelstem, dus had ik na een tijdje iets van "ga maar lekker voor fietsen, volgens mij moet je wat energie kwijt." (in het nederlands, want de kids verstaan nederlands een beetje door hun Nederlandse moeder, maar spreken altijd engels terug)

    Hij moest zijn energie overigens helemaal niet echt kwijt. zo'n treiterstemmetje staat gewoon op mijn top tien triggers om HEEL GRAAG zo'n kind van de fiets te willen trappen. maar dat doe ik niet, want ik ben lief. en heb eindeloos geduld. en ik ben godverdomme aardig. dus dan suggereer ik gewoon dat hij even voor me uit fietst. nobel peace prize kandidaat hier.

    maar ik haat kinderen wel, oh god, op die momenten haat ik kinderen, met hun jengelstemmetjes en hun totale disrespect en het feit dat ze zo vermoeiend zijn en na een hele dag stilzitten op school alles op de oppas af willen reageren en godallemachtig

    maar goed, skip nou even naar tien minuten later, toen we onderaan een heuvel stonden, en de oudste zich opeens omdraaide en vroeg "mag ik... mag ik - how do you say... uh. Jip, mag ik... to the top of the hill?"

    HIJ PROBEERDE HET IN HET NEDERLANDS. en whoppa, van het ene op het andere moment vond ik kinderen weer magische wezens met gouden hartjes en ben ik mentaal mijn plannen om mijn eierstokken vast te laten knopen alweer aan het cancellen. pff, word er moe van.

    maar goed, even om het relevant te houden: willen jullie ooit kinderen? of met kinderen werken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik haat haat haat kinderen met hun vieze snotkop en hun snotvingers en hun gekrijs als ze ff hun zin niet krijgen en het feit dat ze continu het bloed onder je nagels vandaan halen

    Geef mij maar 4 honden ofzo


    oi, suzy

    Ik ben echt heerlijk hypocriet, want ik hou niet van kinderen, maar toch werk ik met ze voor mijn (vrijwilligers)werk. Al werk ik wel met de leeftijd 11-17, en die kan ik beter handelen, haha.
    Maar nu ben ik van mening dat ik later echt geen kinderen wil. Ugh, ik weet al niet wat ik aan moet met mijn neefje van anderhalf, laat staan dat ik er zelf voor zou moeten zorgen.


    Stenenlikker

    Vroeger wilde ik vet graag kleuterjuf worden. Toen toch van afgezien want kinderen zijn niet echt mijn ding
    Maar op mijn stage heb ik nu 4 keer kinder activiteiten gedaan (ik loop stage op Center Parcs en dan tijdens de vakanties vangen wij de kinderen op van housekeeping medewerkers zodat ze geen oppas hoeven te regelen) en vind het echt leuk, zo leuk dat ik al heb aangegeven heel de zomer te kunnen. Toch is het na die 5 uur wel weer beetje klaar en zo vermoeiend


    --

    Ik hou net van kinderen! Nu moet ik toegeven niet alle kinderen want soms kunnen ze inderdaad echt enorm vervelend zijn maar dat ligt in mijn ogen toch ook regelmatig aan de opvoeding. (niet dat ik weet dat ik het beter zou kunnen, maar sommige kinderen lijken wel de baas te zijn over hun eigen ouders).
    Dus ja ik wil later kinderen maar pas tegen eind 20 zodat ik een baan heb, een huis,...
    Ik vind bovendien kleine kinderen net het leukst. Oké pampers zijn niet fijn, absoluut niet maar hoe jonger kinderen zijn hoe naïever. Dan kijken ze ook nog echt naar je op,... Maar dus op dit moment heb ik nog geen behoefte aan kinderen en ben ik ook wel blij dat ik na het babysitten op 3 kleine bengels terug rustig in mijn zetel kan zitten en tv kan kijken.


    cause i'm a little unsteady

    En toen zei de jongste vandaag weer dat hij me haat omdat ik niet meteen koekjes voor hem pakte en nu vind ik kinderen weer kut :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aww, zo schattig dat hij het in het Nederlands probeerde, dat is echt te cute (bloos)

    Ik ben niet zo heel dol op kinderen (onder de vijf, vanaf vijf kan ik wel met kinderen overweg :W), maar kinderen zijn om de een of andere reden wel altijd dol op mij. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik kinderen wil, daar zal ik binnen 10 jaar ofzo nog eens over nadenken :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wiarda schreef:
    En toen zei de jongste vandaag weer dat hij me haat omdat ik niet meteen koekjes voor hem pakte en nu vind ik kinderen weer kut :')



    HAHHAAHA jip


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omg, zo schattig dat hij het in het Nederlands probeerde!

    Ik werk met kinderen :) en ik vind het echt geweldig, krijg er altijd superveel energie van en sommigen zijn zoooo lief dat ik ze wel mee naar huis zou willen nemen, haha.

    Later wil ik ook echt heel graag kinderen, ik heb zelfs al namen en alles :'D oeps. Maar ik weet niet of ik een goede moeder zal zijn, dus daar zit ik wel een beetje mee.

    Het lijkt me wel echt heerlijk om 9 maanden lang niet ongesteld te zijn :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wiarda schreef:
    En toen zei de jongste vandaag weer dat hij me haat omdat ik niet meteen koekjes voor hem pakte en nu vind ik kinderen weer kut :')

    Nou ja :’) Ik zou het niet in mijn hoofd gehaald hebben dat tegen mijn oppas te zeggen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Nee, alsjeblieft niet zeg. Ik moet er niet aan denken om een stel huilende koters te hebben die van alles van je moeten. Het is gewoon niet mijn ding.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    En toen zei de jongste vandaag weer dat hij me haat omdat ik niet meteen koekjes voor hem pakte en nu vind ik kinderen weer kut :')
    Van wat ik nu hoor, heb ik echt respect voor jouw geduld. :') Ik zou al gillend weggerend zijn of me van die kinderen ontdaan hebben.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Wiarda schreef:
    En toen zei de jongste vandaag weer dat hij me haat omdat ik niet meteen koekjes voor hem pakte en nu vind ik kinderen weer kut :')

    Dat is ook gewoon een doodszonde Jip. Koekjes zijn heilig!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een geweldig verhaal!
    Hou ik van kinderen? Ja. Zou ik met kinderen willen werken? Absoluut niet.


    I was an angel living in the garden of evil

    Oh Jip, heerlijk topic dit. Ik kan je wel begrijpen, haha. x'D

    Ja, ik wil kinderen, ja ik wil veul kinderen (ik heb geen idee hoeveel though, maar ik kom zelf uit een groot gezin en het lijkt me gewoon tof om ook zo'n gezelligheid te creëren met mijn vriend), maar ik wil ze nu nog niet. Ik wil eerst een aantal dingen doen, like naar de andere kant van de wereld reizen, opleidingen afmaken, mezelf nog beter leren kennen en al mijn mentale problemen zo goed als oplossen (of weten hoe ik het beter kan tackelen).

    Derks schreef:
    Omg, zo schattig dat hij het in het Nederlands probeerde!

    Ik werk met kinderen :) en ik vind het echt geweldig, krijg er altijd superveel energie van en sommigen zijn zoooo lief dat ik ze wel mee naar huis zou willen nemen, haha.

    Later wil ik ook echt heel graag kinderen, ik heb zelfs al namen en alles :'D oeps. Maar ik weet niet of ik een goede moeder zal zijn, dus daar zit ik wel een beetje mee.

    Het lijkt me wel echt heerlijk om 9 maanden lang niet ongesteld te zijn :'D

    Ik neem even aan dat jij een zwangerschap nog niet van dichtbij hebt meegemaakt? x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    Oh Jip, heerlijk topic dit. Ik kan je wel begrijpen, haha. x'D

    Ja, ik wil kinderen, ja ik wil veul kinderen (ik heb geen idee hoeveel though, maar ik kom zelf uit een groot gezin en het lijkt me gewoon tof om ook zo'n gezelligheid te creëren met mijn vriend), maar ik wil ze nu nog niet. Ik wil eerst een aantal dingen doen, like naar de andere kant van de wereld reizen, opleidingen afmaken, mezelf nog beter leren kennen en al mijn mentale problemen zo goed als oplossen (of weten hoe ik het beter kan tackelen).

    (...)
    Ik neem even aan dat jij een zwangerschap nog niet van dichtbij hebt meegemaakt? x'D[/quote

    Euh, nee, maar als je zwanger bent ben je niet ongesteld toch?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly