• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:11 ]

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Damon - school - Outfit


          Veel moeite met uit bed komen had ik niet gehad. Ik was de voorgaande avond redelijk op tijd gaan slapen omdat ik toch niet veel anders te doen had gehad, iets wat er voor zorgde dat ik eigenlijk nauwelijks last had van het ochtend humeur dat er normaal bij mij te vinden was. Neuriënd liep ik in de richting van de badkamer waar ik een douche zou gaan nemen en me klaar zou maken. Mijn ouders waren al onderweg naar werk en dus was ik alleen thuis, wat mij alle tijd gaf en ik dus met niemand rekening hoefde te houden.
          Eenmaal klaar liep ik de trap af naar beneden waar ik water in de koker deed en die aanzette. Altijd begon ik mijn ochtend met een kop thee, ik miste gewoon een goed begin als ik het niet had. Daarna begon ik rustig een ontbijtje te maken. Ik wierp een blik op de klok en kwam al snel tot de conclusie dat ik nog meer dan genoeg tijd had, dus besloot ik plaats te nemen aan tafel en daar rustig te eten en wat rond te snuffelen op social media.
          Nadat ik mijn ochtendroutine zo’n beetje had afgerond ging ik op weg naar school. Eerst ging ik een stukje met de bus, en daarna zou ik het laatste stukje lopen. Natuurlijk kon ik ook simpelweg de auto pakken, maar daar had ik gewoon niet zo veel zin in vandaag. Het duurde niet lang of ik liep tussen alle andere studenten richting het grote gebouw. Pas nu drong het tot mij door dat het woensdag was, met andere woorden, de lijst hing er. Vrijwel meteen voelde ik me een stuk minder vrolijk, ik kon dus weer een hele dag gaan luisteren die trots waren op het feit dat ze erop stonden, en meiden waarvan hun hart gebroken was omdat ze er weer niet op waren gekomen ook al hadden ze hard hun best gedaan. Toch leek de sfeer iets anders dan normaal. Sommige mensen die naar buiten liepen, vanuit het schoolgebouw leken anders naar me te kijken, alsof er iets met mij was. Het viel op, maar al snel besloot ik dat het waarschijnlijk toch niets met mij te maken zou hebben, misschien keken ze wel naar iemand anders?
          Rustig liep ik verder tot ik opeens opmerkte dat Damon mijn kant op kwam, ik trok een wenkbrauw op en slikte een keer. Dit kon haast niets goeds betekenen, daarbij wist hij ondertussen wel dat ik eigenlijk zo ver mogelijk uit zijn buurt wou blijven. Ik stopte toch maar met lopen toen de jongen bij me stond, met enige tegenzin, dat wel.
          ”Hey. Kan ik even met je praten?” ik trok een wenkbrauw op en beet kort op mijn lip waarna ik toch iets meer zijn kant op draaide om aan te tonen dat hij zijn woordje kon doen. Het feit dat hij met me wou praten maakte me toch ergens wel een beetje bang, het gaf me in ieder geval geen goed gevoel. Alles in mijn lichaam gaf aan dat er iets behoorlijk mis was, of dat er tenminste informatie mijn kant op ging komen waar ik niet vrolijk van ging worden. Hierdoor begon ik wat zenuwachtig heen en weer te schuiven.“Wat is er?” vroeg ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 21:28 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    sorry

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 14:32 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Nathaniel Anderson

    21 | SCHOOL | WITH JOON


    Chaos. Dat was hoe zijn moeder een normale ochtend in het leven van Nathan noemde. Zoals bijna altijd was hij weer laat, mede te danken aan het feit dat hij iets te goed bevriend was met de snooze-knop op zijn wekker, en moest flink haasten om zijn hele ochtendroutine uit te kunnen voeren.
    Een vrije korte douche voldeed prima naar zijn idee en vervolgens kleedde hij zich vluchtig aan met het eerste het beste wat er in zijn kamer te vinden was.
    Met in zijn ene hand zijn schoenen en in zijn andere hand zijn rugtas, stormde hij de trap af naar beneden. Zoals gewoonlijk was hij nog de enige. Zijn broertje was al naar school vertrokken en de rest bevond zich naar alle waarschijnlijkheid al in het koffietentje dat zijn ouders runden.
    Met een ietwat teleurgesteld gevoel, kwam hij tot de conclusie dat ze niks aan ontbijt hadden laten staan, maar die teleurstelling maakte als snel plaats voor onverschilligheid. Hij zou wel wat te eten halen in de kantine, mocht hij trek krijgen. Voor nu was het belangrijk dat hij maar ging vertrekken, het was een vrij kleine afstand vanaf zijn huis naar school en meestal legde hij deze daarom ook lopend af.

    Er was geen ander woord dat beter van toepassing op deze ochtend was dan rumoerig, dit besloot Nathaniel toen hij de kantine van school binnenliep. Het duurde even voordat er bij hem een belletje ging rinkelen. Het was woensdag. Iedereen die op het Caroll-Wilder College zat, wist wat de woensdag betekende, een gloednieuwe Kisslist.
          Nathaniel had een hekel aan het ding en begreep absoluut niet waarom iedereen er nog altijd iedere woensdag als een zwerm muggen omheen hing. De lol zou er ooit toch wel een keertje van af gaan?
    Een frons ontstond toen hij hier en daar wat hoorde over een tweede lijst. Ergens wilde hij dat het hem niks deed, maar hij kon zijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden. In een paar stappen was hij bij de zwerm aan gekomen. Excuses mompelende, wurmde hij zich tussen de mensen door om zicht te krijgen op de lijst. Zijn blik ging gelijk naar de nieuwe lijst. The Holy Virgin List. Een zucht verliet zijn lippen, veel namen op de lijst kende hij niet, maar een paar wel. Dit waren de namen van meiden waarvan hij wist dat ze absoluut geen fan waren van The Kisslist.
          Voordat hij echter weer op zoek ging naar de rust, kon hij het niet laten nog een korte blik te werpen op The Kisslist. Hij wist dat hij dat beter niet kon doen, omdat het hem toch alleen maar pissig zou maken. Hij slikte even toen hij zag dat Joy de derde plek had bemachtigd. Na even nam hij zich voor er niks over te zeggen wanneer hij haar zou spreken, hij wilde niet nog meer kapot maken dan dat hij al had gedaan. Hij wist ook wel dat het hem niet meer zoveel zou moeten doen, maar toch stak het behoorlijk dat Joy zo hoog op de lijst was beland.
    Even ging zijn blik door de ruimte, toen hij Joy opmerkte, forceerde Nathan kort een glimlach waarna hij verder doorliep naar Joon die hij verderop had gespot.
          Joon was niet het type jongen waar Nathan van gedacht had er bevriend mee te kunnen worden. Zijn ietwat arrogante karakter kon best vermoeiend zijn en daarbij kon je er niet omheen dat Nathan hem eerder weleens voor diva uitmaakte, maar wanneer het erop aan kwam, had Joon zijn hart op de goede plek zitten.
    'Gast,' begon hij toen hij Joon had bereikt.
    'Heb je gezien wat ze nu weer hebben geflikt?' De verontwaardiging was in de stem van Nathaniel te horen, niet dat hij ook maar een poging zou doen deze te verbergen. Hij kon er gewoon niet over uit waarom mensen zulke dingen verzinnen.






    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 15:49 ]


    chaos makes the muse

    Mt,
    post met personages zou zo snel mogelijk komen.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | On his way | Alone -> With Chris

    •••


    Een gefrustreerde kreun verliet mijn lippen toen het ellendige geluid van mijn wekker me uit mijn slaap rukte. Zoals gebruikelijk was het gisteravond weer eens veel te laat geworden. Nog later dan normaal gesproken om precies te zijn. Gisteravond hadden we het namelijk nog over 1 lijst moeten hebben, maar over 2 lijsten. Het had me een leuk idee geleken om nog een tweede lijst op te hangen, maar het oneindige gediscussieer wat daarna was ontstaan vond ik eigenlijk helemaal niet zo leuk.
          Na nog een paar keer op de snooze knop te hebben gedrukt was het nu toch echt tijd om uit bed te gaan, aangezien ik Chris ook nog moest ophalen van huis. Na een snelle douche te hebben genomen en wat kleren te hebben aangetrokken liep ik het huis uit naar mijn auto. Een blik op de klok werpend vertelde me dat ik wel weer eens kon gaan opschieten wilde ik nog een ontbijt halen op school.
    To Chris
    On my way!

          Na Chris een berichtje te hebben gestuurd dat ik onderweg was stak ik een sigaret op en begon in richting het huis van Chris te rijden. Eigenlijk ging het tegen mijn principes in om in mijn auto te roken, maar op dit moment had ik echt behoefte aan een sigaret waardoor ik toch maar besloot mijn eigen regels te negeren.
          Eenmaal bij het huis van Chris aangekomen toeterde ik 2 maal om aan te geven dat ik er was. Op dat moment hoorde ik mijn mobiel een geluidje maken wat aangaf dat ik een berichtje had ontvangen. Vlug liet ik mijn ogen over het berichtje glijden waarna er een grijns op mijn gezicht verscheen.
    To Joy
    Hi babe <3 Cogratz met je derde plek! (; volgende week plekje hoger?
    Geniaal idee toch die nieuwe lijst?! De lijst staat voor 3 dingen.. 1 voor de meisjes die daadwerkelijk nog maagd zijn, waar toch echt verandering in gebracht moet worden. 2 voor de meisjes die er eigenlijk gewoon niks van bakken. En 3 voor de meisjes die we eigenlijk op de kisslist willen hebben, maar die daar dus niet op staan..
    I’m on my way.. talk to you later

          Ik besloot Joy even gauw een berichtje terug te sturen, ik zou haar straks vast wel zien en dan kon ik haar het een en ander nog wel uitleggen. Maar nu zag ik Chris naar de auto lopen. Toen de jongen in was gestapt grijnsde ik een “Goedemorgen” naar hem voordat ik richting de school vertrok. “De nacht nog een beetje overleefd?” vervolgde ik.

    [ooc: correct me if i'm wrong about the list!]


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Joon Hanuel Park

    Too glam to
    Give a damn


    20 jaar | Outfit | School | With Nathaniel

    Toen Joon beneden aankwam was er zoals gewoonlijk niemand aanwezig, zijn ouders waren waarschijnlijk allang vertrokken naar hun werk als ze vannacht al thuis waren gekomen. Joon zou het niet weten, tegen die tijd lag hij allang te slapen. Vroeger toen Joon klein was had hij nog op zijn ouders willen wachten, iets wat zijn nanny nooit toeliet, maar tegenwoordig had hij dat allang opgeven. Als hij op de bank ging zitten wachten totdat zijn ouders thuis kwamen dan kon hij daar om 1 uur 's nachts nog zitten en soms dus zelf de volgende ochtend nog. Joon zijn ouders waren er inmiddels zelf mee opgehouden om hun zoon constant te informeren waar ze nu weer uithingen. Als ze thuis waren dan zag Joon het wel en waren ze dat niet... dan vond Joon het eigenlijk enkel maar beter.
    Door de jaren heen leefde Joon bijna om zijn ouders heen, daarom was het misschien ook verbazingwekkend dat Joon nog altijd in het huis van zijn ouder leefde, hij kon toch net zo goed zijn eigen stulpje opzoeken dan? Dat was echter het punt, dat geld had hij nou net niet. Al het geld wat hij bezat was van zijn ouders en kwam regelrecht van zijn ouders vandaan, natuurlijk zouden ze hun zoon wel iets gunnen als hij zelfstandig wou wonen, maar veel dat niet. Ze wouden dat Joon zijn eigen boontjes ging doppen en schijnbaar wouden ze de jongen dit laten doen door er ook nooit echt voor hem te zijn.
    Omdat er toch niemand aanwezig was besloot Joon zijn ochtend maar te beginnen met een muziekje en zo maakte Joon half dansend een ontbijtje voor zich zelf klaar en poetste hij half dansend zijn tanden. Hij zat zelf nog half dansend in zijn auto toen hij naar college toe reed, pas toen hij het parkeerterrein op kwam rijden stopte Joon zijn half dansje, omdat hij daar weer geacht werd zich cooler voor te doen dan hij in werkelijkheid was. Nu werd het niet echt van hem geacht, maar hij had een reputatie hoog te houden en dan ging hij zijn vreemde dansjes niet aan de halve school tonen. Wel hield hij een enkel oordopje in zijn oor zitten, zodat hij op die manier toch nog naar zijn muziek kon luisteren terwijl hij door de school heen wandelde.
    Onbewust volgde Joon de est van de mensen om hem heen waardoor hij uiteindelijk in de kantine terug kwam. Kort trok Joon zijn wenkbrauw op toen hij zag hoe iedereen zich rond één van de muren leek te verzamelen. Pas toen hij woorden van mensen om zich heen hoorde had Joon door waar iedereen weer naar aan het kijken was, de kisslist. Een korte zucht rolde over Joon zijn lippen heen, daar gingen ze weer, nu konden de meisjes na vandaag weer gezellig door met stressen over hoeveel jongens ze nog moesten kussen om die felbegeerde eerste plek te behalen. Echter wist Joon van het groepje mensen naast hem ook nog iets anders op te pikken, ze hadden het over een tweede lijst die ook ergens bij de horde mensen zou moeten hangen. De holly virgin list, de naam alleen al maakte Joon kriebelig, ze hadden weer iets bedacht hoor... Konden mensen nog oppervlakkiger worden?
    Joon was net van plan weer verder te lopen, hij voelde nou niet direct de grote behoefte om nog veel langer naar het gepraat over de lijstjes te luisteren en wou zich naar zijn les begeven. Echter kreeg hij niet de kans om ver te lopen, want toen werd hij alweer gestopt. Langzaam draaide Joon zich om om recht in het gezicht van Nathaniel te kijken. 'Gast,' begon de jongen. 'Ook goede morgen,' reageerde Joon met een minuscule glimlach op zijn lippen terwijl hij zijn oordopje uit zijn oor trok. 'Heb je gezien wat ze nu weer hebben geflikt?' Joon wist meteen waarop Nathaniel doelde, de tweede lijst. Hoewel Joon enkel de benaming voor het lijstje had gehoord zei deze naam voor Joon al genoeg.
    'Ik weet het,' zei Joon terwijl hij een zucht over zijn lippen liet rollen, hij moest zeggen hij was toch wel een beetje teleurgesteld in zijn mede studenten. 'Vrouw onterende shit, van dudes die enkel maar aan hun teenie weenie kunnen denken,' zei Solomon waarna hij dramatisch met zijn ogen rolde, hij moest zeggen dat hij in dat laatste punt soms niet veel anders was, maar hij ging in ieder geval geen lijstjes maken over wie nou precies beter was als wie. 'En ze hebben mijn naam er niet eens opgezet, ik ben beledigd,'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Joy & Ginger »»»

    [R/size]ozelyn was alles behalve blij met de nieuwe lijst. Ze had een hekel aan hokjes en al helemaal wanneer zij er in een werd geplaatst zoals nu dus het geval was. Ze had altijd ontzettend haar best gedaan van de Kisslist af te blijven, maar nu stond ze tot haar verbijstering alsnog op een of de andere stomme lijst, waarover ze nu haar beklacht aan het doen was tegen Joy.
          Zodra Rozelyn over de lijst begon zag ze dat de glimlach op het gezicht van een van haar beste vriendinnen, plaats maakte voor een verbaasde blik in haar ogen. Iets wat Rozelyn vertelde dat Joy dus ook geen idee had gehad over de nieuwe lijst. ‘Wat is dat voor lijst dan?’ vroeg Joy haar dan ook verbaasd. Net toen Rozelyn haar wilde antwoorden dat ze eigenlijk geen idee had wat de hele lijst te betekenen had was er een andere stem die haar deed op kijken.
          ’Hi girls!’ klonk de stem van Ginger enthousiast. Nog voordat Rozelyn haar terug kon groeten drukte het meisje al een kus op haar wang. Rozelyn voelde haar hart een slag overslaan en van binnen vervloekte ze zichzelf, kon ze dan nooit eens normaal reageren wanneer Ginger in de buurt was? Ze hoopte dat de meiden, de blos die op haar wangen verscheen, zouden verwijten aan het feit dat ze zich druk maakte over dat haar naam op de lijst stond en niet aan de kus die Ginger zojuist op haar wang had gedrukt. ‘Hee, Ginger’ begroette ze haar, terwijl ze probeerde haar stem zo neutraal mogelijk te houden, iets wat haar niet geheel lukte.
          ’Hebben jullie de lijsten gezien?’ Ginger’s woorden zorgden ervoor dat een zucht Rozelyn haar lippen verliet. ‘Wat is dit voor gedoe? Sinds wanneer is er een tweede lijst en wat is het doel daarvan?’ Kort beet Rozelyn op haar lip waarna ze haar blik op Ginger richtte ‘Ik heb de lijsten gezien inderdaad’ mompelde ze lichtelijk gefrustreerd ‘En ik ben er absoluut niet blij mee’ vervolgde ze. ‘Ik heb geen idee wat het doel van die tweede lijst is, maar ze noemen hem de Holy Virgin lijst.. Maar aangezien mijn naam erop staat gaat hij dus niet alleen op voor meisjes die nog maagd zijn.’
          Rozelyn beet op haar lip terwijl ze haar ogen door de kantine liet glijden, iedereen leek van slag te zijn door de komst van de tweede lijst. Sommige mensen leken boos, waar anderen juist geamuseerd leken. Ze begreep werkelijk waar niet waarom er nog een tweede lijst moest komen, hadden ze niet genoeg aan de eerste lijst? Voor haar was een lijst in ieder geval al moeilijk genoeg geweest, nu moest ze een manier verzinnen om ook van de tweede lijst af te blijven.
          ’Geen idee wat die lijst precies te betekenen heeft, maar waarschijnlijk komen we er zo wel achter. Ik zal Blaze wel vragen of hij je eraf kan halen, Roos.’ De woorden van Joy lieten haar weer op kijken naar haar waarna ze kort op haar lip beet. ‘Dat is erg lief van je Joy, ik weet alleen niet of Blaze wel de juiste persoon is om daarvoor te vragen. Ik vermoed dat hij het maar al te leuk zal vinden dat mijn naam daarop staat’ zuchtte ze zacht. Blaze en Rozelyn hadden ooit heel goed met elkaar over weg gekund, maar nadat Rozelyn het uit had gemaakt met de jongen leek het soms wel oorlog te zijn tussen hun. Wanneer ze elkaar dan ook zagen hadden ze eigenlijk geen fatsoenlijk woord voor elkaar over. Hierdoor was Rozelyn er niet echt van overtuigd dat Blaze moeite zou doen voor haar, om haar van de lijst af te krijgen. Maar ze had wel hoop dat Joy meer invloed zou hebben op de jongen, en dat hij haar dan toch wilde helpen. ‘Maar misschien heb jij wel veel invloed op hem’ voegde ze er toch nog aan toe.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 20:39 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit



    Ik neem weer plek in de keuken, de kleine grijns op mijn lippen kan ik niet weg houden. De vrouwen op deze school waren een geschenk uit de hemel, de meeste dan. Twee vannacht, ik kan zeker niet klagen. Ik hoor mijn mobiel afgaan en kijk snel naar het berichtje wat net binnen is gekomen. Ik knik lichtjes, maar besluit niet te reageren. Ik drink snel mijn koffie op en loop naar mijn kamer, waar ik in een simpele zwarte outfit schiet. Blaze kennende zou hij hier al snel zijn. Ik doe dan ook snel mijn haar goed en doe mijn leren jas aan, ready to go. Ik steek net mijn sigaret op als ik hem al hoor toeteren en uit het raam zie ik de bekende auto. Ik had mijn eigen auto total loss gereden, voor de zoveelste keer. Deze keer had ik dan ook niet meteen een andere, dus ik moest rekenen op anderen momenteel. Dat zijn dus niet de vrouwen die al vroeg weg moeten om zich klaar te maken thuis.
    “Goedemorgen” grijnsde Blaze naar me toen ik was ingestapt en ik knik kort. 'Morgen,' lach ik en neem nog een hijs van de sigaret tussen mijn vingers. Ik was geen ochtendpersoon, zeker niet. Als je de avond ervoor ook nog een grote discussie hebt, die nog groter is door onze nieuwste toevoeging... Ik grijns even als ik eraan denk, waarna ik me kort uitrek. “De nacht nog een beetje overleefd?” vervolgde hij en ik schud mijn hoofd lichtjes. 'Nou.. Die twee hebben me misschien drie uur slaap gegund,' zeg ik maar haal dan mijn schouders op. 'Maar goed, als je de volgende ochtend een dame hebt die je koffie maakt en de ander die je ontbijt maakt, met extra bacon, dan is alles weer goed.' grijns ik. Ik kijk naar het gebouw als we aankomen en kijk dan naar Blaze. 'Klaar om de blikken te zien op die prachtige gezichtjes?' zeg ik met een brede grijns en gooi ondertussen mijn opgerookte sigaret uit het raam.


    El Diablo.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Lola • Schoolyard • Outfit



    ”Hey. Kan ik even met je praten?” had ik aan Lola gevraagd, nadat ik met een versnelde pas haar kant op was gelopen. Ik twijfelde of ze überhaupt wel met mij zou willen praten. Aan het begin leek het erop dat de blondine me voorbij ging lopen, maar met een opgetrokken wenkbrauw draaide ze toch een beetje mijn kant op. Lola was zeker niet op haar gemak bij mij, ik merkte het aan haar houding. Ze had kort op haar lip gebeten en ik kon zweren dat ik lichtte angst in haar ogen zag. Op dat moment hoorde ik het geluid van mijn mobiel, waardoor ik vermoedde dat Ginger of Joy terug gereageerd had. Echter negeerde ik het geluidje om Lola gerust te stellen dat ik nu even niet aan The List dacht. "Wat is er?" werd uiteindelijk de stilte verbroken, waardoor ik eindelijk met haar toestemming kon gaan praten. Ik werd licht geïrriteerd van het heen en weer schuifelen, maar dit wist ik te verbergen. 'Okay, luister,' begon ik, terwijl ik met mijn hand in mijn nek wreef. Normaal gesproken ging het praten met meiden (zowel voor als tegen de lijst) me goed af, maar dit bleek toch moeilijker te gaan dan gedacht. 'Ik wilde je waarschuwen,' Nadat gezegd te hebben, herinnerde ik me dat ik nog een peuk achter mijn oor had. Deze had ik zeker nodig, maar toen herinnerde ik me weer het feestje waar ik Lola alles verteld had. Daar had ze me verteld dat ze niet van rokers hield, dus borg ik de peuk maar weer op. 'Het is nog al een lastige situatie, maar je staat op The List, en niet de Kisslist.' zo het belangrijkste was er nu uit, maar waarschijnlijk moest ik haar nog alles uitleggen. Ik liet Lola even de informatie laten bezinken, terwijl ik snel het berichtje las van Joy, wat een klein glimlachje deed opwekken.

    To Joy:
    Voor mij had je op nummer 1 gestaan babe!
    Tonight it is! Kan het bij jou?



    Do I look like Mother Teresa?

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | On his way -> At School | With Chris

    •••


    'Morgen' was het lachende antwoord wat ik van Chris kreeg. Ik wist dat Chris nog minder een ochtend persoon was dan ikzelf ben, maar dat weerhield me er niet van hem te vragen of hij de nacht nog een beetje heeft overleefd. Ik had hem namelijk wel zien vertrekken met de beide dames dit gisteravond nog op hem zaten te wachten, dus als vanzelfsprekend ging ik er vanuit dat hij niet veel slaap gehad zou hebben.
          Zelf was ik zo verstandig geweest, ja werkelijk, zo nu en dan beschik ik zowaar over verstand, om alleen naar huis te vertrekken. Hoewel ik het nooit hardop zou toegeven had de elle lange discussie van gisteravond me best wel leeggezogen waardoor ik afgelopen nacht behoefte had gehad aan het bed voor mezelf.
          'Nou.. Die twee hebben me misschien drie uur slaap gegund,' Ik kon het niet laten even zacht te lachen, precies wat ik al had verwacht. 'Maar goed, als je de volgende ochtend een dame hebt die je koffie maakt en de ander die je ontbijt maakt, met extra bacon, dan is alles weer goed.' grijnsde Chris waarna ik naar hem terug grijnsde 'Dat is zeker niet verkeerd nee, een zeer prettig ochtend ritueel' antwoordde ik hem.
          Al gauw zie ik het schoolgebouw voor ons opdoemen, en niet veel later reed ik het parkeerterrein op waarna ik de auto zo dichtbij mogelijk bij de ingang parkeerde. Ik was niet lui ofzo, maar ik had gewoonweg geen zin het hele parkeerterrein over te moeten lopen om bij de school te komen. 'Klaar om de blikken te zien op die prachtige gezichtjes?' Een brede grijns verschijnt op mijn gezicht waarna ik knik 'Oh zeker weten dat ik daar klaar voor ben' antwoordde ik hem waarna ik uit de auto stapte. Ik was ontzettend benieuwd naar de reacties op de lijsten. Ik gokte erop dat niet iedereen blij zou zijn met de komst van de tweede lijst, maar ik wist wel zeker dat er ook mensen zouden zijn die er wel blij mee waren.
          Rustig aan begon ik naar de school te lopen, maar nog voor ik bij de ingang van de school was viel mijn blik op Lola, die met Damon stond te praten. Vrijwel meteen verscheen er een frons op mijn voorhoofd, ik kon de jongen gewoonweg niet uitstaan, en eigenlijk wilde ik dan ook niet hebben dat hij met Lola stond te praten. 'Wat moet hij met haar?' mompelde ik dan ook geïrriteerd tegen Chris. Even overwoog ik om naar hun toe te lopen, maar dat idee verwierp ik meteen weer, het had geen nut erbij te gaan staan en me meteen groen en geel te ergeren, ik zou Lola later wel spreken besloot ik.
          Zonder het tweetal nog een blik waardig te gunnen liep ik de school binnen waar ik werd verwelkomt door de drukte en onrust. Meteen liet ik mijn blik glijden naar de plek waar de lijsten hingen en toen ik de menigte zag die zich eromheen had verzameld verscheen er een grijns op mijn gezicht waarna ik met mijn schouder kort tegen die van Chris stootte 'Volgens mij hebben we heel wat teweeg gebracht' grijnsde ik naar hem.



    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    GINGER ATWOOD



    21 | Kisslist enthusiast | canteen | with Joy & Rozelyn | Texting Damon & Blaze outfit



    ’Geen idee wat die lijst precies te betekenen heeft, maar waarschijnlijk komen we er zo wel achter. Ik zal Blaze wel vragen of hij je eraf kan halen, Roos,' hoorde ik Joy zeggen. Ik glimlachte even. Hoewel ik niet begreep waarom Rozelyn het zo'n probleem vond om op een lijst te staan, waardeerde ik de reactie van mijn beste vriendin. Ze deed er altijd alles aan om anderen op hun gemak te stellen. Het was fijn om een vriendin te hebben die alles wat ze deed, deed uit de goedheid van haar hart.
    ‘Dat is erg lief van je Joy, ik weet alleen niet of Blaze wel de juiste persoon is om daarvoor te vragen. Ik vermoed dat hij het maar al te leuk zal vinden dat mijn naam daarop staat,’ antwoordde Rozelyn vervolgens, waarna ze zacht zuchtte. Ik haalde automatisch mijn wenkbrauwen op. Rozelyn mocht dan tegen de lijst zijn, ze leek het principe en het spelelement maar al te goed te begrijpen.
    Blaze was mijn beste vriend en hij was de grootst mogelijke voorstander van het papier dat wekelijks in de aula werd opgehangen.
    Joy, Blaze en ik zelf hadden een extra spel element toegevoegd door meiden die niet op de lijst wilde komen juist op de lijst te krijgen. Het meisje had gelijk dat ze dacht dat Blaze haar graag op de lijst wilde hebben.
    ‘Maar misschien heb jij wel veel invloed op hem,’ zei Rozelyn vervolgens. Ik besloot de opmerkingen die door mijn hoofd gingen niet te delen. Wat Joy ook zou zeggen, ik kon me niet voorstellen dat Blaze haar van de lijst zou halen.

    Mijn telefoon, die ik al die tijd in mijn hand had gehad, begon te trillen en ik zag dat ik een berichtje binnen had gekregen.
    From Damon:
    Welverdiende eerste plaats!
    Xxx Damon

    Ik glimlachte even in mezelf en typte snel een berichtje terug.

    To Damon:
    Thanks handsome. Zie ik je straks?
    X


    Nu ik mijn telefoon nog in mijn hand had, zocht ik Blaze op en besloot ik ook hem een berichtje te sturen.

    To Blaze:
    Zin om vanavond mijn notering op de lijst te vieren? Daarnaast heb ik nog een interessant idee voor je…
    X


    Vervolgens keek ik op naar de meiden tegenover me.
    'Maak je niet te druk over die lijst, Rozelyn. Waarschijnlijk is die tweede lijst er als een grap bijgehangen,' hoorde ik mezelf vervolgens zeggen. Vervolgens beet ik op mijn onderlip, me bewust van het feit dat mijn opmerking waarschijnlijk niet zo vriendelijk overkwam. Het was niet mijn bedoeling geweest om Rozelyn te beledigen, zij stond immers op de lijst die ik zojuist had afgedaan als grap. Ik had de opmerking meer gemaakt om aan te geven dat ik een tweede lijst overbodig vond. De Kisslist was dé lijst. De lijst die iemand belangrijk maakte. De lijst waar ik elke week mijn best voor deed.
    Het stak dat er nu zonder enige aankondiging een nieuwe lijst was. Het viel me op dat de interesse rondom de nieuwe lijst de aandacht van de Kisslist verlegde en daar baalde ik van. Vandaag zou de dag moeten zijn dat iedereen een opmerking maakte over het feit dat ik op de eerste plek stond. In plaats daarvan was er ruis ontstaan omdat er een nieuwe lijst in het leven was geroepen.
    'Anyway,' zei ik vervolgens, hopend dat mijn eerdere opmerking snel vergeten zou worden.
    'Wat heb ik gister avond gemist? Heb jullie iets leuks gedaan?' vroeg ik vervolgens met een glimlach.




    I swear I don't love the drama, it loves me.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 20:02 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:11 ]

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Damon - school - Outfit


          Al vanaf het moment dat Damon me had aangesproken was ik me wat zenuwachtig gaan gedragen. En de simpele reden daarvoor was nou eenmaal dat ik gewoon zenuwachtig werd van de jongen. Ooit in een dronken bui had hij wat dingen opgebiecht die ik eigenlijk niet persé had willen weten, en was ik ergens toch wel bang dat hij kosten wat het kost zou voorkomen dat ik het aan iemand zou vertellen. Natuurlijk had ik hem al meerdere malen verzekerd dat ik het nooit aan iemand zou vertellen maar dat betekende natuurlijk niet dat hij het ook geloofde. Daarbij had ik stiekem altijd wel het idee gehad dat de jongens die voor The List waren tot redelijk veel in staat waren, een gedachte waar ik natuurlijk totaal geen bewijs voor had behalve het gevoel dat ik bij ze kreeg.
          Toch besloot ik na een korte stilte maar te vragen wat het gene was dat hij kwijt wou, gezien hij bijna nooit tegen me praatte moest het bijna wel belangrijk zijn. “Okay luister,” de ongemakkelijkheid begon er van zijn kant nu ook af te druipen. Iets waarvan ik het idee had dat het nooit bij hem gebeurde, ik kon me althans niet herinneren dat ik hem zo zenuwachtig en ongemakkelijk had gezien rondom meiden. Hierdoor begon ik weer zachtjes op mijn lip te bijten, wachtend tot hij eindelijk zou uitleggen wat er gaande was.
          ”Ik wilde je waarschuwen,” weer ging mijn wenkbrauw langzaam omhoog, iets wat er regelmatig bij me gebeurde als ik iets niet snapte of iets niet aan had zien komen. Nog voor ik iets kon vragen begon Damon al verder uit te leggen. “Het is nog al een lastige situatie, maar je staat op The List, en niet de Kisslist,” bij het horen van deze woorden stokte mijn adem in mijn keel. Even stond ik stokstijf aan de grond genageld, ik, die er zo lang voor had gezorgd nooit op die verdomde lijst te staan was nu wel ergens op gezet?!
          ”Wacht…” begon ik zacht, mijn hersenen waren nog druk bezig met het verwerken van de informatie die zojuist was aangekomen. “Ik sta op The List… Maar niet op de Kisslist…” kwam er zo ongeveer nog zachter achteraan. “Wat voor lijst is het dan?” was de eerste samenhangende zin die er uiteindelijk mijn mond verliet. Damon keek precies op dat moment naar het scherm van zijn mobiel dus ging ik er niet vanuit dat hij mijn eerdere gestamel had gehoord. “Wat wil je nou precies zeggen? En sinds wanneer waarschuw jij mij voor dingen?” sprak ik zodra hij zijn mobiel weer had weggestopt terwijl ik de jongen aankeek. De zware tas vol met boeken zette ik even op de grond zodat ik me echt kon concentreren op het gesprek. Het leek me voor nu beter als ik eerst maar eens begreep wat er gaande was voor ik met iemand anders erover sprak.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Lola • Schoolyard • Outfit



    Terwijl ik snel een berichtje probeerde te sturen naar Joy hoorde ik Lola zacht wat woorden mompelen. "Wacht..." kon ik nog horen, terwijl ik verder tikte aan mijn bericht, maar de volgende zin was zo zacht, dat ik enkel Kisslist kon horen, maar ik twijfelde zelfs daar nog over of ik het goed had verstaan. Ik stopte snel mijn mobiel weer weg in mijn broekzak en keek met een bezorgde blik Lola aan. Het was een naaistreek geweest van de jongens om haar op de lijst te zetten. Ik had kunnen weten dat Blaze met zo'n idee zou komen. Die jongen leerde ook nooit. Na onze grote ruzie zijn we enkel verder uit elkaar gegroeid. Maar Lola wist gevoelige informatie over mij, waardoor ik haar te vriend moest houden. Ze had me me al heel vaak beloofd niks te vertellen, maar mensen breken soms hun beloftes. Daarom was het gewoon redelijk om het te vertellen aan Lola en dan kon ik nog direct mededelen dat ik met de tweede lijst niks te maken had, waardoor ze niet een nog grotere hekel aan me zou krijgen. “Wat wil je nou precies zeggen? En sinds wanneer waarschuw jij mij voor dingen?” Na die laatste zin kwam er een klein sarcastisch lachje over mijn lippen gerold. 'Kijk het zit zo,' voordat ik verder sprak, gingen mijn pupillen naar mijn ooghoek, waar ik Blaze zag lopen. Met mijn blik volgde ik hem, totdat hij in de school verdwenen was, waardoor ik me weer kon focussen op Lola. 'De jongens zijn gisteravond bijeen gekomen voor The Kisslist, maar het leek ze een leuk idee om een nieuwe List erbij te maken.' De zenuwen waren alweer aardig gezakt en het praten ging alweer vrij soepeltjes. 'Die nieuwe lijst is The Holly Virgin List, en daar sta jij op. Ik wilde dat je het vast van mij hoorde, zodat je weet waarom je straks aangestaard en nagewezen zou worden. Ik wilde je waarschuwen,' Opnieuw trilde mijn mobiel, maar de dames moesten even wachten. 'En ik wil je laten weten dat ik tegen die lijst ben, The holly virgin List. Ik heb niks met die list te maken.' Opnieuw gaf ik Lola even de tijd om alles te laten bezinken, waardoor ik snel de dames een berichtje kon sturen.
    To Ginger:
    Sure Babe, maar moet nog even wat afhandelen ;)


    To Joy:
    Verras me deze week!
    Nice, Love you
    Xxx


    Do I look like Mother Teresa?