• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Lola • Schoolyard • Outfit



    Het berichtje had ik vrij snel gestuurd, waarna ik mijn mobiel weer wegdeed. Hierdoor kon ik de reactie van Lola nog peilen. Ze staarde richting de grond en het bleef even stil bij ons allebei. Met mijn ogen volgde ik Lola's haar hand, die eén van haar blonde lokken achter haar oor verstopte. Ik wierp mijn blik weer terug naar haar gezicht, toen ze weer begon te spreken. “Wat houdt die lijst precies in dan?” Wat hield die lijst precies in? Elk antwoord wat ik zou geven zou negatief zijn voor Lola. Het bleef even stil namens mijn kant, omdat ik zo één twee drie niet het antwoord zou weten. Hij had meerdere reden. “Zullen we vast naar binnen gaan?” klonk het plots. Het liefst had ik mijn peuk nog willen roken, maar dat moest dan maar even wachten. Ik wierp een snelle blik over het schoolplein en zag dat verschillende mensen onze kant opkeken. Ik gniffelde kort. Ik wist precies wat voor gedachtes er in die hoofden omgingen. "Yeah sure," Ik boog door mijn knieën om Lola haar tas op te rapen, die ze aan het begin van ons gesprek op de grond had gezet. Ondertussen begon ik vast te lopen richting de school. "Maar om op je vraag terug te komen," begon ik het gesprek weer. "De lijst bevat namen van meiden die geen idee hebben wat seks is tot die er gewoon helemaal niks van bakken." Ik hield de schooldeur voor Lola open, terwijl ik haar als eerste naar binnen liet. Ook binnen voelde ik vele blikken onze kant op staren. "Maar het kan ook als reden zijn dat ze je stiekem op de Kisslist willen hebben," Ik wierp een snelle blik de kantine rond opzoek naar Joy. Al snel had ik haar gevonden, maar direct keek ik weer weg, omdat ik zag dat Blaze bij haar stond. Ik zou die jongen dadelijk wel krijgen. Mijn ogen speurde nu de kantine af naar Rozelyn. Als ik bij haar in de buurt zou komen, zou Blaze wel weer pissig worden, maar dat wilde ik nu echt uitlokken. "Maar wees trouwens blij dat je niet in de top 3 staat," probeerde ik Lola weer moed in te spreken, maar in mijn achterhoofd wist ik dat dit niet zou werken. "Ik bedoel." er was weer een korte pauze, terwijl ik bedenkelijk gezicht trok. "het is maar een lijst toch?"


    Do I look like Mother Teresa?

    ✝️ Elisabeth Angel Smith ✝️

    20 - Against the list - With Rozelyn & Ginger


    Elisabeth keek Rozelyn niet begrijpend aan toen ze begon te stamelen.
    'Uhh...' Een korte stilte volgde.
    'Het spijt me, verder dan het besef dat mijn eigen naam op die lijst staat ben ik niet gekomen ben ik bang..'
    Natuurlijk voelde ze zich lichtelijk teleurgesteld, maar misschien had ze andere dingen aan haar hoofd. Ze besefte dat ze Rozelyn haar naam ergens onderaan had zien staan. Toch vond ze het erger voor zichzelf.
    Aan de ene kant was ze wel blij dat ze werd gezien als de meest nette persoon van de school. Het meisje dat nog geen seks had gehad, nog nooit een kus had gegeven. Aan de andere kant wilde ze die aandacht niet.
    Ze wist waar ze in geloofde en daar hoefde niemand de nadruk op te leggen.
    Ginger volgde het gesprek en zat tussendoor op haar telefoon. De jeugd kon er immers niet meer zonder.
    Net toen ik wilde vragen of Rozelyn mee wilde gaan naar de les, keek Ginger op.
    'Elisabeth, als je wil kan ik wel met een van de jongens praten om je van de lijst te krijgen. De meesten luisteren wel naar me,' vertelde ze met een lach.
    'Tenzij je er liever op wil blijven staan, denk er anders nog even over na,' vervolgde ze met een knipoog.
    Van de lijst afgehaald worden? Dat had zo zijn voordelen en nadelen.
    'Ach, misschien moet ik me er gewoon in berusten. Dat gedoe rondom die lijst waait vast wel weer over.'
    Terwijl ik dat niet zeker wist, hoopte ik erop.
    'Ik ga maar naar biologie. Ga je mee, Rozelyn?'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 10:11 ]

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone, bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    staring at the lists - with Christiano - listening to music

          Hoe zou deze lijst in hemelsnaam zijn ontstaan? Zoveel vragen gingen door mijn hoofd over deze lijsten. De virgin lijst leek me helemaal niks, verschrikkelijk om als een preuts lammetje bekeken te worden, liever als een vrouw die mannen kan verslinden en er trots op is. Mijn vingers gingen even door mijn haar en zodra mijn hand omlaag ging voelde ik een warme hand op mijn schouder rusten.
          'Geïnteresseerd in een plek?' hoorde ik een mannelijke stem achter mij zeggen, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. Met grote ogen draaide ik me om en tot mijn verbazing stond daar een heel aantrekkelijk persoon, goedemiddag. Door een speelse knipoog beet ik even kort op mijn onderlip. Zijn hand gleed van mijn schouder af en zijn ogen gingen over mijn lichaam, waardoor ik automatisch mijn lichaamshouding wat veranderde, waardoor de rondingen er beter uitzagen.
          'Eigenlijk wel, misschien kun jij me uitleggen hoe ik op die lijst kom?' vroeg ik met een speelse en lichtelijk uitdagende grijns op mijn gezicht. Ook mijn ogen gingen even over zijn lichaam, iemand was duidelijk goed bevriend met de sportschool, wat een lichaam. Zijn outfit was zwart en het bedekte zijn hele lichaam, maar toch zag je zijn brede schouders en borstkas er doorheen. De leren laarzen die hij aanhad waren ook ontzetten sexy, heerlijk als een jongen zich zo kleedt.
          'Je bent nieuw toch? Moet wel, jou zou ik me wel herinneren.' zei hij subtiel, waarna hij zijn hand uitstak. Mijn ogen gingen van zijn lichaam naar zijn hand, die best groot was. Ik nam de hand aan, waardoor mijn kleine tere handje zo ongeveer verdween in die van hem. Even kort beet ik op de binnenkant van mijn wang, hij ging mij sowieso helpen om op die lijst te komen.
          'Cristiano, maar iedereen houd het op Chris.' zei hij terwijl hij de hand schudde. Christiano, wat een typische naam voor een jongen zoals hem, zo'n vrouwen verslinder. Ik had er natuurlijk geen problemen mee, ik kan wel vrienden gebruiken, aangezien ik inderdaad nieuw ben.
          'Camilla Margaux,' spinde ik zijn kant op terwijl ik zijn hand losliet. 'Dus, vertel, wat moet je doen om op die lijst te komen?' vroeg ik terwijl ik mijn telefoon uit mijn kontzak haalde, snel ging ik naar contacten en drukte op "nieuw contact", waarna ik mijn telefoon in zijn hand drukte.



    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 0:33 ]


    - thank you for existing -

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit



    'Camilla Margaux,' spinde ze en mijn lippen krullen weer in mijn welbekende grijns. Volgens mij kan de dame voor mij me wel eens heel erg blij maken, als ik het zo zie. 'Dus, vertel, wat moet je doen om op die lijst te komen?' vroeg ze me en ik pak haar telefoon aan. Een zacht lachje rolt over mijn lippen en ik zet mijn nummer in haar telefoon. Naast mijn naam zet ik de hearteyes emoji, gewoon om te plagen. 'Nou darling,' begin ik en ik stop haar telefoon in haar achterzak, waarna ik mijn arm om haar middel sla. 'Het is heel simpel, en ik denk ook niet dat een dame als jij er moeite mee kan hebben. I mean, look at you.' vervolg ik en ondertussen loop ik langzaam met haar de kantine uit.
    Buiten was het een stuk rustiger, nog altijd heb ik mijn arm om haar heen geslagen. 'De Kisslist is een echte 'traditie' hier, als ik het zo kan noemen. Elke woensdag hangt er een nieuwe, met de dames die zich die week bewezen hebben. En gorgeous, geloof me. Je wilt er op staan. Het is algemeen bekend dat de dames op die lijst weten wat leuk is en weten hoe ze een man blij kunnen maken. Dát, is het geheim voor populariteit. Iedereen is dol op de namen die er op staan en de nummer een is basically de queen van de school. Een hele eer.' zeg ik en laat mezelf op een van de bankjes zakken. 'Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je erop blijft, anders ben je zo weer vergeten. Vanzelfsprekend.' sluit ik af. Kort kijk ik om me heen en dan naar Camilla naast me. Met mijn hand speel ik zachtjes met haar haar en ik glimlach. 'Jij trekt sowieso de aandacht darling.. Het is alleen maar de vraag of jij je wil bewijzen en of je jezelf kan blijven bewijzen. Als dat zo is zou ik niet weten waarom er geen plek voor jou zou zijn,' begin ik dan weer. 'Onthoud wel, er is maar een select groepje jongens die over de lijst gaat. Daar moet je indruk op kunnen maken en laat ik daar nou net bij horen.' Ik leun wat naar haar toe en kijk in haar ogen. 'Ik kan jou helpen als jij mij wilt helpen.. Goede deal toch?' fluister ik.



    El Diablo.

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Damon - school - Outfit


          Het gegniffel van Damon werkte me meteen op de zenuwen, zoals zo'n beetje alles deze ochtend. Waarom hij lachte wist ik natuurlijk niet, maar het moest wel enige relatie hebben tot wat er nu gaande was, en dat was iets wat ik alles behalve leuk vond. Ik beet zachtjes op de binnenkant van mijn wang en besloot snel te vragen of we naar binnen zouden gaan. “Yeah sure,” luidde zijn antwoord en dus maakte ik aanstalten om richting het gebouw te lopen. Net toen ik wou bukken om mijn tas te pakken zag ik Damon bukken. Ik keek hem kort aan maar liet hem maar gewoon gaan, zoals gewoonlijk was de tas nogal zwaar door de hoeveelheid boeken die ik weer eens had meegesleept.
          Onder het lopen sprak de jongen over wat de nieuwe lijst te betekenen had. Ik luisterde stil naar zijn woorden en probeerde alles maar weer te verwerken. Het kwam erop neer dat ik of er niks van kon, of dat ze me op de lijst wouden hebben. Een steek van pijn ging er door mijn lichaam, wie had die achterlijke grap verzonnen? Het was nog erger dan die andere verdomde lijst, daar kozen de meesten tenminste voor, dit was gewoon het afzeiken van meiden die gewoon beter wisten dan met de eerste de beste jongen het bed in te springen. “Wiens idee was het?” vroeg ik en keek opzij naar Damon. Waarom wist ik niet, maar ik wou gewoon weten van wie dit initiatief was gekomen, dan wist ik nog beter wie ik moest ontlopen de komende weken.
          Stil keek ik de kantine rond, het was duidelijk dat er hier nog meer chaos was dan buiten. Voor mijn gevoel keek iedereen onze kant op, het was natuurlijk niet zo, maar ik voelde me gewoon een soort van dierentuindier, dat weggestopt was achter een hek zodat iedereen het leuk kon observeren. Er waren maar weinige momenten geweest ik mijn leven dat ik me zo ongemakkelijk en bekeken had gevoeld.
          Zodra de jongen naast me weer begon te spreken richtte ik mijn aandacht op hem. “Maar wees trouwens blij dat je niet in de top 3 staat. Ik bedoel. Het is maar een lijst toch?” vol ongeloof staarde ik de jongen aan en pakte mijn tas van hem over. “Ja tuurlijk, het is maar een lijst,” zuchtte ik en keek even de andere kant op, het was duidelijk dat ik het niet met zijn woorden eens was. In een top 10 staan op een grote universiteit is nogal wat als je het mij vroeg. Ik kon me haast niet voorstellen dat al die jongens het nog zo leuk vonden als er een van hen werd gemaakt, maar ik durfde het niet eens te vragen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | At School | With Joy

    •••


    Niet veel later was ik samen met Joy aangekomen op een rustiger plekje in de school, een plekje waar we regelmatig te vinden waren. De plagende, speelse blik in haar ogen en haar lichte grijns op haar gezicht lieten mij ook grijnzen. Ik vond het heerlijk als ze zo naar me keek. Toen ze me dan ook neer duwde op de bank die er stond, ging ik gewillig zitten, mijn handen liet ik om haar middel glijden wanneer ze op mijn schoot kwam zitten en haar armen om mijn nek sloeg.
          'Leuk hoor, zo'n tweede lijst'. Ik kon het niet laten even zacht te grinniken bij het horen van haar woorden, echter voor hij kon antwoorden sprak ze weer verder. 'maar wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat je Roos van de lijst laat verdwijnen?' Kort liet ik mijn ogen, onderzoekend over haar gezicht glijden om vervolgens een van mijn handen van haar middel te verplaatsen en een plukje haar achter [bJoy[/b] haar oor te strijken.
          Een korte stilte volgde waarin ik nadacht over wat ik haar zou antwoorden, ik vond het een zeer prettig idee dat ze mij schijnbaar zo goed vertrouwde dat ze het aan durfde mij de keus te geven haar iets, wat dan ook, te laten doen. Maar het idee wat ik minder prettig vond was het feit dat ze dat alleen wilde om Rozelyn van die lijst af te krijgen.
          Zacht liet ik mijn vingers door haar haar glijden terwijl ik haar aan keek 'Hmm' klonk mijn stem bedenkelijk 'Hoe verleidelijk jouw aanbod ook is'. Langzaam bewoog ik iets zodat ik met mijn lippen langs haar kaak kon strelen tot ze bij haar oor aankwamen 'Ik ben bang dat de enige die haar van die lijst kan krijgen, zij zelf is.' Ik vermoedde dat Joy niet bepaald blij zou worden van dit antwoord, maar het was nu eenmaal zo zoals het was.
          Zacht drukte ik een kus in haar nek 'Maar omdat ze op nummer 10 staat, zal het voor haar niet heel moeilijk zijn van die lijst af te gaan. Het enige wat ze zou moeten doen is gewoon iets meer dan ze normaal doet, met één van de kisslist voorstanders, maar net niet genoeg om op de kisslist te belanden.' Ik kon het niet laten te grijnzen, hoewel het zo misschien wel heel simpel klonk was er echter een groot risico dat ze alsnog op de kisslist zou belanden aangezien iedereen wist hoe moeilijk het was te stoppen wanneer je iets prettig vond.
          Zacht streelde ik met mijn lippen langs Joy haar nek 'Maar als je het prettig vindt om ons kleine feetje te helpen..' Ik wist dat Rozelyn een hekel had aan haar tweede naam, maar dat maakte het voor mij des te plezieriger hem juist wel te gebruiken. 'Kun je natuurlijk altijd samen met haar iets ondernemen, ik weet zeker dat er genoeg jongens zijn die daar geen nee tegen zeggen'. Vervolgde ik met een grijns. Het is dat ik er zelf geen zin in had om iets met Rozelyn te ondernemen, anders had ik dat uiteraard wel aangeboden, maar ik wist ook wel zeker dat zij het omgekeerd ook niet zou zien zitten. Maar met een andere jongen, was het misschien wel anders. Mijn hand streelde nog altijd zacht door haar haren, en na nog een kus in haar nek te hebben gedrukt leunde ik weer achterover zodat ik Joy weer kon aankijken.


    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 13:10 ]


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Ginger & Elisabeth »»»

    Rozelyn beet kort op haar lip en probeerde haar opkomende schuldgevoel te negeren. Ze was zo bezig geweest met haarzelf en het feit dat haar naam op een lijst stond waar ze hem niet wilde hebben, dat het amper tot haat doorgedrongen was welke andere namen op de lijst hadden gestaan. ze begreep natuurlijk dat Elisabeth, net als Rozelyn zelf, het vreselijk vond dat haar naam op een lijst stond.
          Een, wat voor Rozelyn voelde als een ongemakkelijke stilte, volgde. Krampachtig probeerde ze iets te bedenken om te zeggen tegen Elisabeth en net toen ze daadwerkelijk iets wilde gaan zeggen zag ze tot haar opluchting dat Ginger op keek. 'Elisabeth, als je wil kan ik wel met een van de jongens praten om je van de lijst te krijgen. De meesten luisteren wel naar me,' vertelde ze met een lach.
    'Tenzij je er liever op wil blijven staan, denk er anders nog even over na,' vervolgde ze met een knipoog.
          Rozelyn nam Ginger kort in zich op, zover Rozelyn wist waren Ginger en Elisabeth niet echt vriendinnen van elkaar. Dat zorgde er dan ook voor dat Rozelyn zich afvroeg waar de reactie van Ginger vandaan kwam. Zou ze Elisabeth echt willen helpen?
          Vervolgens liet Rozelyn haar ogen door de kantine glijden om te uiteindelijk te laten rusten bij Damon en Lucy waarna ze op haar lip beet. Ze moest Damon zo toch maar gaan vragen of hij haar vandaag nog wilde helpen met leren voor haar toets van morgen. Hoewel ze alles behalve zin had vandaag alleen in 1 ruimte te zitten met een van de heren die voor de lijst was, besefte ze dat ze niet heel veel keus had wilde ze haar toets halen.
          'Ach, misschien moet ik me er gewoon in berusten. Dat gedoe rondom die lijst waait vast wel weer over.' de woorden van Elisabeth zorgden ervoor dat Rozelyn weer naar de meiden keek met wie ze in gesprek was. Ze glimlachte kleintjes naar Elisabeth 'Ik vind het knap van je als je dat kan' antwoordde ze het meisje. Rozelyn zou je mij echt bewondering voor hebben als het haar zou lukken zich erin te berusten. Rozelyn zelf wist van zichzelf al wel dat ze het niet eens hoefde te proberen, het zou haar immers toch niet lukken zich erin te berusten.
          'Ik ga maar naar biologie. Ga je mee, Rozelyn?' vroeg Elisabeth haar. Kort beet Rozelyn op haar lip terwijl ze haar ogen weer naar Damon en Lucy liet glijden 'Ga alvast maar, ik moet Damon nog wat vragen zo.. Daarna kom ik' glimlachte ze naar haar, waarna ze haar ogen naar Ginger liet glijden 'Heb jij ook les? Of loop je mee naar die 2?' Vroeg Rozelyn haar terwijl ze in de richting van Damon en Lucy knikte.



    [Ooc: sorry als er fouten inzitten, ik heb op m'n mobiel getypt.. Niet heel handig 🙈]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    GINGER ATWOOD



    21 | Kisslist enthusiast | canteen | with Rozelyn & Elisabeth outfit


    Hoewel ik ervan overtuigd was dat mijn voorstel aan Elisabeth oprecht had geklonken, was ik niet geïnteresseerd in haar antwoord. De enige reden van mijn ogenschijnlijk vriendelijke uitspraak was om ervoor te zorgen dat de blondine dacht dat ik het goed met haar voor had. Een beetje vertrouwen kon ik in de toekomst nog wel gebruiken.
    Ik liet mijn blik door de kantine gaan en hoorde haar op de achtergrond antwoordde dat ze zich wilde neerleggen bij de notering op de lijst. Op hetzelfde moment zag ik hoe Chris nog altijd in gesprek was met het voor mij onbekende meisje. Hoewel het niet als een verrassing zou moeten komen, schrok ik toen ik het tweetal vervolgens weg zou lopen. Typisch Chris bedacht ik me. Zodra er een nieuw meisje op school kwam , zorgde hij er wel voor dat hij de eerste keus kreeg.
    In een mengeling van boosheid en nieuwsgierigheid typte ik snel een berichtje naar mijn beste vriendin. Ik moest er achter komen wie dit meisje was en belangrijker nog, wat ze van plan was met mijn ex.

    [Quote] To: Joy
    Girly, kan ik je straks even spreken? X
    [/Quote]

    Misschien werd het ook maar eens tijd om haar te vertellen over de gevoelens die ik nog altijd voor Chris had, al vroeg ik me af of ik zo eerlijk zou durven zijn.

    'Ik ga maar vast naar biologie. Ga je mee Rozelyn? hoorde ik Elisabeth vragen.
    Rozelyn antwoordde haar dat ze Damon nog iets moest vragen en richtte haar aandacht vervolgens op mij.
    'Heb je ook les? Of loop je mee naar die 2?' vroeg ze me vervolgens. Ze knikte naar Damon , die met een meisje in gesprek was wiens naam me op dat moment niet te binnen schoot. Ik had haar nooit gesproken, maar wist via via dat ze mijn extreme tegenpool was.
    Even wierp ik een blik op mijn horloge om te concluderen dat mijn college strafrecht al twintig minuten bezig was. De lijsten hadden me totaal doen vergeten dat ik les had. Op dat moment besloot ik de rest van het college ook maar over te slaan.
    'Ik loop met jou mee, Damon wil me vast feliciteren met mijn eerste plek,' vertelde ik haar met een brede glimlach.
    De aandacht die je kreeg op de dag dat de lijst uitgebracht werd en je een hoge notering had, was mijn lievelingsmoment.
    Ik ging Rozelyn voor en liep met grote stappen op Damon af. Met een kus op zijn wang begroette ik hem.
    'Hey, Handsome,' zei ik vervolgens flirterig.







    I swear I don't love the drama, it loves me.


    I was an angel living in the garden of evil

    Nathaniel Anderson

    21 | SCHOOL | WITH JOON


    'Ach, je moet toch ergens beginnen hè.' zei Joon, nadat er een lach over zijn lippen was gerold. Wat leidde tot het feit dat Nathaniel zijn schouders op haalde. Ergens maakte Joon een wat ongemakkelijke indruk, maar Nathan kon er zo snel niet zijn vinger op leggen wat het nu precies was.
    'Maar als je nou opschiet met je geld investeren dan kan je het huis zo kopen en ben ik ook van mijn vervelende buren af.' zei Joon, terwijl hij weer van de tafel afsprong. Nathan rolde kort met zijn ogen.
    'Geld investeren, dat klinkt als iets dat echt voor mij is weggelegd,' Nathaniel grijnsde terwijl de woorden zijn lippen verlieten. Hij was nooit heel goed geweest met geld, mede door het feit dat hij nooit zo veel had. Thuis hadden ze het nooit heel breed gehad, maar er was altijd genoeg geweest om een tevreden leven te leiden, wat er voor zorgde dat hij zeker niet vond dat hij mocht klagen. Wanneer hij echter geld had, werd dat vaak uitgegeven aan eten of een paar drankjes op een feestje. Nathan was niet het type om zijn geld op te potten, ook al wist hij maar al te goed dat dat wel eens goed zou zijn.
    'Nee, dat laat ik aan de slimme jongens over. Aan jou bijvoorbeeld.' Voegde de jongen nog toe.
          'Je zou denken dat de afstand tussen hun huis en de mijne groot genoeg is om geen last van ze te hebben, maar helaas... Het zijn van die eind twintigers die denken dat het oké is om elke avond een feestje te geven.' ging Joon verder in op zijn buren.
    'En ik bedoel dat was allemaal oké geweest als ze me tenminste eens uitnodigden, maar nee helaas.' Nathaniel lachte kort, maar knikte vervolgens begrijpend.
    'Twee seconden,' mompelde hij, waarna hij met twee grote stappen bij het hoekje was waar hij een broodje vandaan kon halen. Zijn ogen gingen snel over de variatie aan verschillende broodjes en bakjes. Vluchtig maakte hij een keuze, en de vrouw achter de toonbank schudde kort haar hoofd toen ze de hele hap muntjes in haar handen geduwd kreeg. Binnen recordtijd stond hij weer voor Joon's neus.
    'Als het een beetje leuke feestjes zijn, oké, en anders kan jij het toch gewoon tien keer beter,' Reageerde Nathaniel waarna hij een grote hap nam van zijn broodje.
    'En als het echt te erg wordt, kun je altijd in onze kelder schuilen,' ging Nathan rustig verder, volgend door een lachje dat meer klonk als het gegniffel van een kleuter, mede veroorzaakt door het feit dat de jongen Joon al helemaal zag zitten in zijn kelder.
    'Want zo'n goede vriend ben ik.' Stelde hij vervolgens vast met een serieus gezicht.



    Gebrek aan inspiratie.. sorry


    chaos makes the muse

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Lola&Ginger&Rozelyn • School canteen • Outfit



    Lola had al die tijd wanneer ik aan aan het praten was haar mond gehouden. Dit was volgens mij ook de eerste keer na het feest, waarop ik nogal dronken was, dat we een lang gesprek met elkaar hadden. Een gesprek dat niet verplicht werd door een school of iets dergelijks, maar alsnog voelde deze lichtelijk verplicht. “Wiens idee was het?” klonk het nieuwsgierig van haar kant. Ik keek haar strak aan en zette een bezorgde blik op. De naam die ik zou zeggen zou een grote impact maken. Toen ik nog vrienden was met Blaze had ik gehoord dat hij ooit bij Lola heeft gewoond. "Blaze," gaf ik kort als antwoord. Ik zou Blaze de schuld geven van die stomme lijst. Waarom kon hij het ook gewoon niet bij die ene lijst houden. Als hij nooit zo fanatiek was geweest, waren we waarschijnlijk nog vrienden geweest. De poging om Lola gerust te stellen werkte niet, wat ik eigenlijk allang wist. Vol ongeloof staarde ze me aan en pakte haar tas weer van mij over. 'Geen dank,' mompelde ik. “Ja tuurlijk, het is maar een lijst,” zuchtte ze, waarna ze haar blik van mij afwende. "Kom op Lo," ik legde mijn hand op haar schouder. "Die andere lijst trok je ook niks van aan," Natuurlijk was die lijst een totaal ander verhaal, omdat ze daar niet opstond. Mijn aandacht werd bij Lola weggetrokken door zachte lippen, die mijn wang raakte. 'Hey, Handsome,' klonk een vrouwelijk stem. Aan het London's accent wist ik direct dat het Ginger was. Ik draaide me naar haar om en gaf haar een zoen terug op de mond. "Als we daar niet nummer 1 hebben. Hello Beauty" Ginger zag er zoals gewoonlijk weer geweldig uit en die eerste plek had ze ook zeker verdiend. Achter Ginger zag ik twee blauwe pupillen naar me staren. "Waar heb ik jullie bezoek aan te danken?" vroeg met een speels lachje, waarna ik een snelle knipoog Rozelyn haar kant opmaakte. Het gesprek met Lola zat nog wel in mijn achterhoofd, maar daar wilde ik de twee andere dames niet mee opzadelen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Damon - school - Outfit


          Zodra ik had gevraagd wiens idee het was had ik meteen spijt. Het ging me niet helpen het te weten en ik had een heel naar voorgevoel. Ik keek opzij naar Damon en zag de bezorgde blik op zijn gezicht. Het kon bijna maar één ding betekenen en dat was dat het de jongen was geweest die ooit bij me had gewoond. Het duurde niet lang voor hij dit voorgevoel had bevestigd door de naam Blaze uit te spreken, als teken dat ik het had begrepen knikte ik een keer. Ik slikte en staarde naar de grond terwijl ik uit probeerde te vinden wat ik met deze informatie ging doen. Het was ongelofelijk kwetsend, dat zeker. Ik bedoel, echt contact hadden we al lange tijd niet meer gehad maar ik had op zijn minst gedacht dat hij me iets beter kon behandelen dan dat.
          Ik had mijn tas aangepakt zonder ook maar een bedankje te geven, iets wat ik pas doorhad op het moment dat hij er iets over mompelde. “Sorry, bedankt ja,” antwoordde ik zacht waarna ik een glimlachje op mijn gezicht vormde. Voor de zoveelste keer deze ochtend zuchtte ik zacht. Waarom moest dit toch mij allemaal weer overkomen? Had ik iets gedaan waar ik het aan verdiend had? Ikzelf wist het in ieder geval even niet meer. Ik voelde een hand die op mijn schouder geplaatst werd en keek naar de jongen waar die vandaan kwam toen hij sprak. Hij had gelijk dat ik me niet erg veel van de andere lijst aantrok, maar het verschil daarmee was daar meiden zelf voor kozen. Degenen die er graag op wouden staan deden er nou eenmaal alles aan om dat voor elkaar te krijgen, en hier had ik totaal geen inbreng in gehad.
          Net op het moment dat er een nieuwe vraag ik mijn hoofd vormde – namelijk, hoe kom ik er van af? - hoorde ik een andere stem die zich blijkbaar bij ons had gevoegd. Het was Ginger, een meisje die in al die tijd dat ik hier zat nog nooit had gesproken. Tenminste, nooit echt. Ik was er gewoon erg goed in geweest haar te ontlopen, tot nu dan. Ik beet op mijn lip en keek even in het rond, niet wetend of ik moest blijven staan of beter weg kon gaan. Rozelyn voegde zich er niet veel later ook bij. Damon leek meteen geen aandacht meer voor me te hebben, niet heel verassend gezien Ginger bovenaan de lijst stond, en hij ongetwijfeld daarvan had mogen genieten. Ik glimlachte even naar de brunette als groet en liet mijn blik weer rond de kantine gaan. Misschien was er iemand waar ik me dan bij kon voegen?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone, bring pizza for some netflix&chill? xoxo"

    staring at the lists - with Christiano - listening to music

          Chris keek met een grijns naar mijn telefoon en nam hem aan, waarna hij vrijwel direct zijn nummer had toegevoegd. Mijn blik viel op de emoji die hij er aan had toegevoegd, een poppetje met hartjesogen, wat een charmeur weer zeg.
          'Nou darling,' sprak hij mijn kant op, waardoor ik op keek. Hij keek me in mijn ogen aan en stopte mijn telefoon in mijn achterzak, waarna hij zijn hand om mijn middel sloeg. Zijn hand verwarmde de blote plek op mijn zij, waarom had ik ookalweer dit korte topje aan gedaan? Een rilling ging over mijn rug en ik probeerde de kippenvel tegen te houden, maar dat ging niet al te best.
          'Het is heel simpel, en ik denk ook niet dat een dame als jij er moeite mee kan hebben. I mean, look at you.' sprak hij terwijl hij mij de kantine uit leidde. Waar was hij van plan mij mee naartoe te nemen? Het begint wel interessant te worden zo, de eerste schooldag. We liepen door de schooldeur, met zijn hand nogsteeds om mijn middel en we liepen naar een bankje ergens op het schoolplein. Het was hier een stuk rustiger dan in de kantine, heerlijk.
          'De Kisslist is een echte 'traditie' hier, als ik het zo kan noemen. Elke woensdag hangt er een nieuwe, met de dames die zich die week bewezen hebben. En gorgeous, geloof me. Je wilt er op staan. Het is algemeen bekend dat de dames op die lijst weten wat leuk is en weten hoe ze een man blij kunnen maken. Dát, is het geheim voor populariteit. Iedereen is dol op de namen die er op staan en de nummer een is basically de queen van de school. Een hele eer.' vertelde hij. Met grote ogen en een geïnteresseerde blik luisterde ik naar zijn woorden. De queen van de school, dat leek me wel wat. Chris liet zichzelf op een van de bankjes zakken en ik nam naast hem plaats, met mijn knieëen tegen tegen die van hem. Ik hield van de subtiele hints, zij lieten zien dat ik contact niet erg vond, ik hield er van zelfs.
          'Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je erop blijft, anders ben je zo weer vergeten. Vanzelfsprekend.' vervolgde hij nog, waarna ik begrijpend knikte. 'Dat moet wel goed komen, ik houd wel van een uitdaging.' spinde ik zijn kant op. Chris zijn hand ging omhoog en hij speelde met mijn haar, waardoor ik even kort op mijn lip beet en glimlachte.
          'Jij trekt sowieso de aandacht darling.. Het is alleen maar de vraag of jij je wilt bewijzen en of je jezelf kan blijven bewijzen. Als dat zo is zou ik niet weten waarom er geen plek voor jou zou zijn,' sprak hij weer met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Weer verscheen die ondeugende grijns op mijn gezicht, deze school was nu al fantastisch.
          'Onthoud wel, er is maar een select groepje jongens die over de lijst gaat. Daar moet je indruk op kunnen maken en laat ik daar nou net bij horen.' zei Chris terwijl hij mijn kant op leunde en in mijn ogen staarde, waardoor het in mijn buik even mis ging, verschrikkelijk was dat gevoel, maar aan de andere kant was het een fantastisch gevoel, het gaf me zelfvertrouwen en gaf me een boost van adrenaline.
          'Ik kan jou helpen als jij mij wilt helpen.. Goede deal toch?' fluisterde hij mijn kant op. Weer beet ik op mijn lip, die ondertussen waarschijnlijk al aan het bloeden was. 'Dat lijkt me wel wat,' fluisterde ik terug terwijl ik naar zijn hals leunde en een heel klein kusje in zijn nek plantte. 'Fijn dat ik je nummer heb, ik spreek je vanmiddag nog wel, salut sexy.' knipoogde ik zijn kant op, waarna ik met mijn hand door mijn haar ging. Ik stond op en liep richting de school, natuurlijk draaide ik nog even om, zodat ik nog even één keer kon kijken of hij me na keek. Mijn tong stak plagend zijn kant op en ik liep weer door naar de school. Nu nog mijn klaslokaal vinden.


    - thank you for existing -

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Ginger, Damon & Lola »»»

    Rozelyn wachtte het antwoord van Ginger af terwijl het meisje naar haar horloge keek. 'Ik loop met jou mee, Damon wil me vast feliciteren met mijn eerste plek,' antwoordde ze uiteindelijk met een brede glimlach. Rozelyn knikte naar haar "Is goed" glimlachte ze en richtte toen haar aandacht op Elisabeth waarna ze haar kort omhelsde "Ik zie je straks wel weer".
          Terwijl Rozelyn afscheid nam van Elisabeth liep Ginger vooruit naar Damon en Lola. Niet veel later liep Rozelyn achter Ginger aan naar de andere 2 toe. Ze sloot zich net bij hen aan toen Ginger en Damon elkaar, op zijn zachts gezegd, zeer vriendelijk aan het begroeten waren. "Hee!" Begroette ze Damon en Lola vriendelijk waarna ze kort haar blik afwende, ze had er geen behoefte aan toe te kijken hoe 2 anderen elkaar aan het kussen waren. Hoewel ze het niet wilde, voelde ze toch ergens een steek van binnen. Een steek die ze, zoals gewoonlijk, zou negeren. Ze zag dat Lola naar haar glimlachte en glimlachte naar haar terug.
          Toen Rozelyn het idee had dat de 2 klaar waren met het uitwisselen van speeksel richtte ze haar blik op Damon "Waar heb ik jullie bezoek aan te danken?" vroeg hij waarna hij een snelle knipoog in de richting van Rozelyn maakte. Rozelyn voelde haar wangen lichtelijk warm worden en kon zichzelf wel voor haar hoofd slaan, zelfs wanneer ze ergens niet op wilde reageren verraadde haar gezicht haar wel. Als er iets was wat Rozelyn graag zou willen, was het wel een pokerface, maar helaas voor haar was haar gezicht een open boek.
          Ze glimlachte naar Damon en hoopte diep van binnen dat hij de blos op haar wangen niet zou opmerken. "Ik had een vraag" begon ze tegen Damon waarna ze kort op haar lip beet. Hoewel ze er eigenlijk niet zoveel zin in had hem nu te vragen haar te helpen met leren, niet nadat hij er mede voor had gezorgd dat er nog een lijst bestond, eentje met haar naam erop, had ze niet veel andere keus. "Zou je me vandaag misschien nog kunnen helpen met het leren voor die toets van morgen?" Ze mocht er misschien niet echt naar uit zien alleen met hem te zijn, maar ze hoopte oprecht dat hij ja zou zeggen, hij was de enige die haar kon helpen met die stomme toets. Toch beet ze kort op haar lip terwijl ze hem lichtelijk onzeker aan keek "Maar ik begrijp het ook als je wat anders te doen hebt.. en geen zin hebt met mij opgescheept te zitten.." voegde ze er toch wat aarzelend aan toe. Ze kon het zich wel voorstellen dat hij liever tijd doorbracht met iemand anders, Ginger bijvoorbeeld.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    << Outfit - English Class - Alone - Editing photos

          Met een glimlach op mijn gezicht liep ik door de gangen van de school. Ik was trots op mezelf, de eerste schooldag, het eerste les uur en ik had al een nummer gekregen van een van de knapste jongens van school. Voldaan liep ik richting een deur, waar helaas niet het goede lokaal bij stond. Een zucht verliet mijn lippen en ik liep door, naar de volgende deur. Zo was ik een paar deuren verder en eindelijk had ik de goede gevonden. Voorzichtig opende ik de deur, de les was al begonnen en de leraar keek me even chagrijnig aan. 'Mevrouw Margaux, niet erg handig om telaat te komen op je eerste dag, hé.' kwam er brommend uit zijn mond. Mijn ogen gingen even de klas in en ik zag dat bijna alle ogen mijn kant op stonden, fantastisch dit. 'Ja, sorry.' mompelde ik terwijl ik naar een lege stoel liep en daar mijn tas neer smeet, waarna ik op de stoel plofte. 'Stel je maar even voor,' gromde de leraar mijn kant op. Waarom kan die vent mij niet gewoon even met rust laten. De leraar maakte een gebaar met zijn handen, dat ik moest gaan staan om mezelf voor te stellen. Met een zucht stond ik op en ik keek hem emotieloos aan. 'Mijn naam, -' begon ik monotoon, tot ik me realiseerde dat ik een reputatie moest creëeren, meteen kwam er een glimlach op mijn gezicht en keek ik de klas rond. '- is Camilla Laurel Margaux.' vervolgde ik met een zachte en vlijende toon in mijn stem. De leraar beet even geïrriteerd op de binnenkant van zijn wang en ging in zijn stoel zitten en ook ik liet me weer in mijn stoel zakken. Voldaan keek ik de klas rond met een glimlach en ik zag hoe een paar jongens met elkaar aan het praten waren. Ze leken het met elkaar eens te zijn over iets, en blijkbaar ging het over mij, aangezien de helft van de tijd ze me aan het aanstaren waren tijdens het praten. Ik nam mijn laptop uit mijn tas en zette hem voor mij op de tafel, mijn Engels boek had ik er naast gelegd, zodat het in ieder geval leek alsof ik wat aan het doen was. Engels was mijn beste vak, dus hier hoef ik eigenlijk nooit moeite voor te doen. Met een grijns op mijn gezicht begon ik een paar foto's te bewerken, selfie's, maar ook foto's met mijn hondje.



    [ bericht aangepast op 3 feb 2018 - 21:41 ]


    - thank you for existing -

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit



    'Dat lijkt me wel wat,' fluisterde de blondine nog waardoor ik wat breder grijnsde. Gotcha. Haar lippen plaatsen een kusje in mijn nek en ik lach zachtjes. Wel makkelijk dit hoor. 'Fijn dat ik je nummer heb, ik spreek je vanmiddag nog wel, salut sexy.' knipoogde ze en ik kijk haar even na. Oh darling, weet waar je aan begint... Ik steek een sigaret op en rook nog even op het plein, voor ik op sta en weer naar binnen loop. Eens zien of er nog iets interessants is. Ik loop de kantine weer in en kijk even rond, voor mijn blik blijft hangen op Lola. Ik grijns even. Ze had het niet zo op me, maar dat was juist interessant voor mij. Besides, het leek niet alsof ze heel erg bezig was met het groepje naast haar. Ik loop dan ook naar haar toe en leg een hand op haar rug. 'Heya gorgeous.'


    El Diablo.