• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | At School -> English Class | With Joy -> With Camilla

    •••


    Na afscheid te hebben genomen van Joy liep ik rustig terug naar de kantine. Eenmaal daar aangekomen liet ik mijn ogen door de ruimte glijden om ze vervolgens te laten hangen bij het groepje aan de andere kant van de kantine. Gefrustreerd beet ik mijn kaken op elkaar, Damon begon me ondertussen toch wel behoorlijk de strot uit te hangen. Kort balde ik mijn vuisten en moest ik moeite doen de neiging te onderdrukken naar het groepje toe te lopen. Kort liet ik mijn ogen over de andere mensen van het groepje heen glijden Chris, Rozelyn, Ginger en Lola, allemaal mensen die ik later vandaag zeker even wilde spreken, maar niet nu.
          Na de kantine verder door te hebben gekeken kwam ik tot de conclusie dat er op dit moment niemand was bij wie ik me wilde aansluiten. Een blik op mijn horloge vertelde me dat ik alweer veel te laat was voor mijn Engelse les, sterker nog, de les was alweer halverwege, maar toch besloot ik daar maar heen te gaan. Dat was altijd beter dan in mijn eentje rond te hangen.
          Na een korte wandeling naar het lokaal, liep ik het lokaal binnen zonder ook maar moeite te doen aan te kloppen. "Ah meneer Miller, wat attent dat u ons ook nog eens komt verblijden met uw aanwezigheid deze les" Hoewel de stem van de leraar alles behalve vriendelijk klonk verscheen er toch een grijns op mijn gezicht. Ik wist namelijk wel beter, ik wist zeker dat er een aantal dames die zich in het lokaal bevonden wel degelijk blij waren met mijn aanwezigheid. "Graag gedaan" was dan ook mijn korte antwoord terwijl ik een knipoog in de richting van een paar meisjes zond die vooraan het lokaal zaten.
          Toen ik naar mijn stoel wilde lopen zag ik tot mijn verbazing dat er iemand het lef had gehad op mijn stoel te gaan zitten. En ja wanneer ik zeg dat het mijn stoel is, is het ook mijn stoel, en niemand gaat daar zomaar op zitten. Kort liet ik mijn ogen over de blonde verschijning heen glijden waarna ik kort mijn wenkbrauw op trok. Wellicht dat ik deze keer een uitzondering kon maken voor deze schoonheid, ik had haar namelijk nog nooit eerder gezien, maar zoals ze eruitzag was ze wel een genot voor het oog.
          Ik liet mijn handen in de zakken van mijn broek glijden waarna ik me rustig begaf naar de stoel naast haar. Zodra ik op de stoel zat liet ik mijn ogen kort over de blondine heenglijden waarna er een speelse grijns op mijn gezicht verscheen "Goedemorgen, schoonheid" begroette ik haar "Jij moet nieuw zijn" vervolgde ik terwijl ik zacht een plukje van haar haar tussen mijn vingers nam "Althans zo'n schoonheid als jij zou ik me zeker herinneren" grijnsde ik waarna ik het plukje haar weer losliet en achterover leunde. "En als je hier niet nieuw was zou je wel op de hoogte zijn van de regels die hier gelden" Terwijl ik mijn ogen over haar heen liet glijden sloeg ik mijn armen over elkaar "Zoals dat er bijvoorbeeld niemand is die zomaar ongestraft op mijn stoel gaat zitten, zoals jij wel doet op dit moment." Hoewel ik niet helemaal serieus was, was ik wel degelijk benieuwd naar hoe het meisje hierop zou reageren. Zou ze een reactie geven die ik kon waarderen zouden we een hele leuke tijd samen kunnen hebben uiteraard. Zou ze een reactie geven die ik echter niet kon waarderen, dan mocht ze wat mij betreft per direct bij de giechelende meisjes vooraan in het lokaal gaan zitten.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    GINGER ATWOOD



    21 | Kisslist enthusiast | canteen | with Rozelyn & Damon
    & Lola outfit



    De zoen die Damon op mijn lippen drukte was zacht, maar tevens stevig, alsof hij zonder woorden iets duidelijk wilde maken. Ik schonk hem een ondeugend lachje en wilde een opmerking maken over zijn manier van begroeten, maar de jonge dokter-in-opleiding had zijn blik naar Rozelyn verplaatst.
    'Waar heb ik jullie bezoek aan te danken?' vroeg hij met een vluchtige knipoog naar de brunette. Zoals met enige regelmaat het geval was, verscheen er een blos op de wangen van Rozelyn. Het gaf haar een liefelijke uitstraling, al was het duidelijk dat ze nerveus was.
    'Ik had een vraag. Zou je me vandaag misschien nog kunnen helpen met het leren voor die toets van morgen?' vroeg ze vervolgens. Even haalde ik mijn wenkbrauwen op. Voor zo ver mij bekend was, had Damon geen speciale band met Rozelyn. Hij had het in ieder geval zelden over haar. Een steek, die ik enkel kon vertalen als jaloezie, flitste even door me heen. Ik rechtte echter snel mijn rug en herinnerde me dat dezelfde jongen mij zojuist uiterst vriendelijk had begroet. Daarbij leek het me niet logisch dat ik concurrentie had aan iemand die nota bene op the Holy Virgin lijst stond.
    De woorden van Rozelyn trokken me terug naar het heden.
    'Maar ik begrijp het ook als je wat anders te doen hebt en geen zin hebt met mij opgescheept te zitten,' zei ze met lichte aarzeling in haar stem.
    Even keek ik Damon aan en probeerde hem zo onschuldig mogelijk aan te kijken. Ik was benieuwd naar zijn antwoord, iets wat me meer zou vertellen over zijn band met de mooie brunette.
    Veel tijd om te antwoorden kreeg hij echter niet, toen een bekend gezicht opdoemde naast het meisje dat bij ons stond. Het ontging me niet dat hij zijn hand op de rug van het meisje had gelegd.
    'Heya gorgeous,' hoorde ik Chris vervolgens zeggen.
    Aangemoedigd door zowel een vlaag van boosheid als een groeiend gevoel van jaloezie, boog ik me naar mijn ex toe. Ik drukte mijn lippen vlak naast zijn mond en knipperde even met mijn ogen.
    'Wat fijn dat je me nog altijd als nummer één ziet,' zeg ik vervolgens met een knipoog.




    I swear I don't love the drama, it loves me.


    I was an angel living in the garden of evil

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Lola&Ginger&Rozelyn • School canteen • Outfit



    "Hee!" klonk de stem van Rozelyn, maar ik had nog mijn aandacht gefocust op de zachte lippen van Ginger. Toen onze lippen weer van elkaar los waren kon ik ook Rozelyn begroeten met een snelle knipoog. In mijn ooghoeken zag ik nog een ondeugende lach op het gezicht van Ginger, wat mij ook licht deed glimlachen, maar de glimlach werd groter, toen ik een blos op de wangen van Rozelyn zag verschijnen. Ze antwoordde op mijn vraag waar ik dit gezelschap aan had te danken. "Ik had een vraag" begon de brunette, waardoor ik haar nieuwsgierig aankeek. Stiekem wist ik wel wat er aan zat te komen, maar ik hield me voor nu even voor de domme. We zouden morgen namelijk een belangrijke toets hebben. "Zou je me vandaag misschien nog kunnen helpen met het leren voor die toets van morgen?" Mijn gedachtes werden vrij snel bevestigd. " Zou je me vandaag misschien nog kunnen helpen met het leren voor die toets van morgen?" Als Rozelyn deze vraag aan mij stelde wist ik dat ze de hulp echt nodig had, want voor zover ik wist probeerde ze me vaak te ontlopen nadat we het bed hadden gedeeld, echter lukte dit niet heel erg. We gingen beide de kant op om te werken in een ziekenhuis en 'toevallig' hadden we ook dezelfde stageplek. 'Maar ik begrijp het ook als je wat anders te doen hebt en geen zin hebt met mij opgescheept te zitten,' voegde de jongedame er nog aarzelend aan toe. Hierdoor krulde mijn mondhoeken kort. Ze had een onzekere blik in haar ogen en ik kon zweren dat ze het antwoord nee al in haar hoofd had. Ik keek even opzij naar Ginger, die een onschuldige blik had opgezet, maar ik kende Ginger wel beter, maar haar aandacht verdween snel, toen Chris zich bij de groep toevoegde en Lola begroette. SHIT! Lola, ik was de blondine helemaal vergeten en wierp een snelle blik haar kant op, maar toen bedacht ik me dat ik Rozelyn wel erg lang liet wachten op een antwoord. Ik had plannen met Joy in de avond, maar wat privé tijd met Rozelyn wilde ik zeker niet kwijt. "Ja is goed," antwoordde ik uiteindelijk. "Dr. Willson staat voor je klaar," plaagde ik haar met opnieuw een knipoog. "We willen natuurlijk wel dat Rozelyn een voldoende haalt."


    Do I look like Mother Teresa?

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    << Outfit - English Class - Blaze - Editing photos

          Na één foto was ik er al weer klaar mee, het kost veel te veel moeite om foto's te bewerken, vooral op de eerste schooldag. Mijn vingers vlogen over het toetsenbord en ik ging naar Pinterest, waar ik een beetje aan het rondneuzen was naar inspiratie voor mijn slaapkamer. Al sinds ik hier naartoe ben verhuisd wilde ik het perfecte idee vinden, maar het is het steeds net niet. Tot mijn verbazing kwam er nog iemand telaat het klaslokaal binnen, een jongeman. Hij keek eerst niet al te vrolijk toen hij zag waar ik zat, waarschijnlijk was dit zijn plek. Zijn ogen gingen over mijn lichaam en eindigde bij mijn gezicht, waardoor zijn blik een stuk vriendelijker werd. Hij liep mijn kant op, dus ik keek snel weer naar mijn laptop. Naast mij nam hij plaats op de laatste vrije stoel.
          'Goedemorgen, schoonheid' hoor ik bij hem weg komen. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht, waarna ik hem met twinkelende oogjes aan keek. 'Goedemorgen, charmeur' spinde ik terug met een glimlach waarbij ik mijn tanden liet zien. 'Jij moet nieuw zijn' vervolgde hij, waarop ik knikte. Zijn hand ging richting mijn haar en voorzichtig nam hij een plukje haar tussen zijn vingers, waardoor ik hem even uitdagend aan keek.
          'Althans zo'n schoonheid als jij zou ik me zeker herinneren' flirtte hij. Goh, die had ik nog niet eerder gehoord vandaag. 'Is dat zo?' de uitdagende grijns stond nogsteeds op mijn gezicht, ik hield zo veel van uitdagen én spelletjes spelen. Hij grijnsde terug en liet mijn haren los, waarna hij achterover ging zitten op zijn stoel. 'En als je hier niet nieuw was zou je wel op de hoogte zijn van de regels die hier gelden' zei hij met een intimiderende toon in zijn stem, die me zeker wel beviel. 'Zoals dat er bijvoorbeeld niemand is die zomaar ongestraft op mijn stoel gaat zitten, zoals jij wel doet op dit moment.' vervolgde hij. Een pokerface kwam tevoorschijn en ik ging even met mijn tong langs mijn tanden. 'Wat is je punt?' kwam er streng uit mijn mond. Als ik ergens wil zitten, doe ik dat gewoon, ook als iemand met een mooi gezichtje dat niet leuk vind. Kort na mijn woorden kwam er weer een glimlach op mijn gezicht. 'Nu zit ik hier, maar je mag wel op schoot hoor, als je dat wilt?' daagde ik hem uit. Die lijst ging een eitje worden.





    - thank you for existing -

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Damon, Rozelyn, Ginger & Chris - school - Outfit


          Stil stond ik daar bij Rozelyn, Ginger en Damon die met elkaar in gesprek waren. Ik hoorde er niet echt bij en vond het ook niet belangrijk me erin te mengen, behalve een glimlachje van Rozelyn had ik totaal geen interactie meer. Ik keek een keer snel op mijn mobiel om te zien hoe laat het was. Pas na de lunch zou mijn college beginnen, maar zoals elke woensdag ochtend was ik van plan te studeren in de bibliotheek. Kort beet ik op mijn lip terwijl ik een hand door mijn haren haalde. Ik wist niet zo zeker of ik nou weg moest lopen of moest blijven staan, zo ongemakkelijk…
          Terwijl ik stond te denken over het feit of ik gewoon naar de bibliotheek zou gaan voelde ik opeens een warme hand op mijn rug landen. Ik keek geschrokken opzij en keek naar de jongen bij wie de hand hoorde, Chris. “Heya gorgeous,” waren zijn woorden. Kort beet ik op de binnenkant van mijn lip en richtte mijn blik op de grond. Hoe moest ik hier nou op reageren? De jongen die me ooit op de Kisslist had gezet, en de jongen die nu vond dat hij het recht had mij op de Holy Virgin List te plaatsen, hoe reageerde je daar op?
          Doordat ik niet wist hoe ik moest reageren was Ginger me voor. Ze drukte een kus op Chris’s lippen en zorgde er ongetwijfeld voor dat hij mij meteen niet meer zag staan. Het was niet echt een probleem, maar zeggen dat het goed voelde kon ik zeker niet. Al moest ik toegeven dat ik ook niet kon zeggen dat ik het fijn gezelschap vond in het algemeen. Kort keek ik weer naar Damon en Rozelyn, wat er precies gevraagd was wist ik niet maar het antwoord dat de jongen had gegeven kon in ieder geval op veel manieren opgevangen worden. Vervolgens keek ik weer terug naar de andere twee die bij me stonden, waarom Chris bij mij was gaan staan wist ik niet, ongetwijfeld om Ginger’s aandacht te stelen van Damon en het was overduidelijk gelukt.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Ginger, Damon, Lola & Chris »»»

    Rozelyn wachtte het antwoord van Damon geduldig af, hoewel ze vermoedde dat de jongen het te druk zou hebben om haar te helpen met leren voor de toets van morgen hoopte ze oprecht dat hij haar toch wilde helpen. Ze wilde eigenlijk niet afhankelijk zijn van hem, of wie dan ook, was ze toch echt afhankelijk van Damon wanneer het medisch rekenen betrof.
          Rozelyn zag de mondhoeken van Damon kort krullen toen ze tegen hem zei dat ze het ook begreep wanneer als hij wel iets anders te doen had dan met haar opgescheept te zitten. Damon zijn blik gleed opzij naar Ginger en voor een moment vroeg Rozelyn zich af waarom hij naar haar keek. Toen beet ze kort op haar lip omdat ze besefte dat Damon wellicht een afspraak met Ginger had.
          De komst van Chris die zich bij hen voegde liet haar weg kijken van Damon. Echter toen Ginger hem begroette richtte Rozelyn haar blik weer op Damon van wie ze nog steeds geen antwoord had gekregen.
          "Ja is goed," antwoordde Damon uiteindelijk. Een gevoel van opluchting overspoelde haar waarna ze zich weer kon ontspannen. "Dr. Willson staat voor je klaar," plaagde hij haar terwijl hij haar opnieuw een knipoog zond. Een lichte blos verscheen op Rozelyn haar wangen waarna ze zacht lachte om zijn woorden "Dat is heel fijn, Damon. Dankjewel" antwoordde ze hem. "We willen natuurlijk wel dat Rozelyn een voldoende haalt." Kort beet Rozelyn op haar lip, als er iemand was die wilde dat ze een voldoende zou halen, dan was zij het zelf wel. "Ja dat wil ik zeker wel" glimlachte ze naar Damon waarna ze hem kort in zich op nam. "Wat komt jou het beste uit? Qua tijd en plaats?" vroeg ze hem. Voor haar maakte het niet zoveel uit, ze zou haar agenda wel omgooien voor hem. "Voor mij maakt het niet uit, wat voor jou het handigste is" voegde ze er dan ook aan toe. Kort beet ze op haar lip toen ze zich bedacht dat ze dan misschien met hem wel even kon praten over die nieuwe lijst. Wellicht kon hij haar helpen er vanaf te komen, of haar in elk geval vertellen hoe ze er af kon komen, aangezien hij er ongetwijfeld aan mee had gewerkt dat haar naam erop was gekomen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Lola&Ginger&Rozelyn • School canteen • Outfit



    Ik kon overduidelijk een vorm van opluchting bij Rozelyn zien, nadat ik haar had gerust gesteld dat ik haar wel zou helpen met het medisch rekenen. Opnieuw had ze een lichte blos op haar wangen, wat haar er erg schattig uit liet zien. De blos werd gevolgd, door haar omhoog krullende mondhoeken. Een zacht lachtje verliet haar mond, waardoor ik ook even een grinnik los moest laten. "Dat is heel fijn, Damon. Dankjewel." bedankte ze me. "Geen probleem joh," antwoordde ik daarop. Zonder er moeite er voor moeten te doen had ik een 'date' gefixt met Rozelyn. Ik wist zeker dat de brunette nog steeds gevoelens voor me zou hebben, ondanks dat ik voor de Kisslist was. Misschien was het nu de mogelijkheid om haar echt voor me te winnen als ik haar alles uitlegde over de Virgin list. Ze zou natuurlijk denken dat ik ook aan die lijst had meegewerkt, maar ik had nog een beetje respect tegenover de vrouwen hier op school. "Wat komt jou het beste uit? Qua tijd en plaats?" Ik pakte mijn mobiel er even bij en checkte het berichtje van Joy nog een keer. Ik had met haar afgesproken in de avond, maar deze kans wilde ik echt niet voorbij laten gaan. "Voor mij maakt het niet uit, wat voor jou het handigste is" voegde ze er nog snel achteraan. Het zou sowieso niet bij mij thuis plaats vinden, want Zoë liet me nauwelijks alleen en al helemaal niet als ik een 'vriendin' had meegenomen. "Uit school bij jou?" stelde vervolgens voor, terwijl ik mijn mobiel weg stop. "En mochten we in een middag te weinig tijd hebben, dan gaan we in de avond door en trakteer ik op een pizza, deal?" vroeg ik haar, terwijl ik mijn zwoele glimlach opzette.


    Do I look like Mother Teresa?

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | English Class | With Camilla

    •••


    Na het nieuwe meisje te hebben begroet verscheen er een kleine grijns op haar gezicht waarna haar ogen begonnen te twinkelen. Iets wat voor een grijns op mijn gezicht zorgde.
          'Goedemorgen, charmeur' spinde het nieuwe meisje naar me terug terwijl ze haar tanden bloot lachte. Toen ik een plukje haar van haar tussen mijn vingers nam en begon over het feit dat ze nieuw moest zijn zag ik een uitdagende blik in haar mooie ogen verschijnen.
          'Is dat zo?' was haar reactie toen ik haar vertelde dat ik me haar zeker had herinnerd als ze niet nieuw was geweest. De uitdagende grijns op haar gezicht beviel me zeker wel, ik hield wel van meisjes als deze. Maar toch moest ik haar het een en ander duidelijk maken over de regels die hier gelden.
          Toen ik haar vertelde dat er niemand was die ongestraft op mijn stoel ging zitten zag ik haar uitdrukking veranderen, met hierbij haar houding ’Wat is je punt?’ de toon van haar stem was streng, iets wat voor een lichtelijk geamuseerde blik op mijn gezicht zorgde, wie dacht ze wel niet dat ze was? Ze had duidelijk niet in de gaten dat ik een van de weinigen was die haar kon maken óf kon breken op deze school.
          ’Mijn punt is, liefje’ begon ik haar te vertellen ‘dat als je een beetje een leuk sociaal leven wil op deze school, je mij beter te vriend kan houden en om dat voor elkaar te krijgen kan je bijvoorbeeld beter niet op mijn stoel gaan zitten’. Besloot ik haar te vertellen.
          'Nu zit ik hier, maar je mag wel op schoot hoor, als je dat wilt?' haar toon was uitdagend terwijl ze deze woorden uitsprak, maar het was voor mij een uitdaging die ik zeer zeker niet aan zou gaan. Op dit moment irriteerde ze me, iets wat misschien ook weg komt uit mijn ochtend humeur, maar ik had gewoonweg geen zin gezellig te doen tegen iemand die me irriteerde.
          Ik richtte mijn ogen weer op haar, mijn lippen gleden in een minzaam glimlachje ‘Sorry pop, ik peins er niet over op jouw schoot te gaan zitten, hoewel ik het wel overweeg je dit lokaal uit te sleuren zodat je dat bijdehand mondje van je ergens anders voor kan gaan gebruiken in plaats van mij uit te dagen’. Besloot ik haar te antwoorden. Ik wist dat mijn antwoord van alles kon betekenen, maar ik besloot haar er niet bij te vertellen wat ik er daadwerkelijk mee bedoelde, daar mocht ze zelf een invulling aan geven, ongeacht of dit de juiste invulling is of niet.
          Op dat moment ging ook de bel, deze les was sneller gegaan dan ooit, hoewel ik er uiteraard nog maar net was, dus dan kon het ook al gauw. Terwijl ik opstond liet ik mijn ogen op het nieuwe meisje rusten 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik haar wanneer ik me besefte dat ik haar naam nog niet eens wist. Kort wierp ik een blik op mijn horloge, het was tijd voor pauze, en dus tijd om een aantal mensen te spreken.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    << Outfit - English Class - Blaze - Editing photos

          Mijn blik veranderde naar een speelse blik toen ik het commentaar van de jongen hoorde. Een giechel verliet mijn mond en ik had de jongen precies waar ik hem wilde hebben. Ik zou nooit echt ruzie zoeken met een jongen, het is allemaal een spelletje.
          ’Mijn punt is, liefje’ begon hij, ‘dat als je een beetje een leuk sociaal leven wil op deze school, je mij beter te vriend kan houden en om dat voor elkaar te krijgen kan je bijvoorbeeld beter niet op mijn stoel gaan zitten’. Hij had een strenge toon in zijn stem maar dat maakte hem alleen maar aantrekklijker. Natuurlijk sprak ik hem wel tegen, want dat is nou eenmaal té vermakelijk. Zijn blik veranderde en hij keek me een beetje dreigend aan.
          'Sorry pop, ik peins er niet over op jouw schoot te gaan zitten, hoewel ik het wel overweeg je dit lokaal uit te sleuren zodat je dat bijdehand mondje van je ergens anders voor kan gaan gebruiken in plaats van mij uit te dagen' een gigantische grijns verscheen op mijn gezicht na de woorden van de jongen naast me, ge-wel-dig. Zacht beet ik op mijn lip en keek ik hem geamusseerd aan.
          'Sorry hoor meneer, maar ik moet wel waarschuwen dat ik beter ben met mijn mond in andere dingen dan in uitdagen.' vervolgd door een knipoog keek ik hem vrolijk aan. Dit soort gesprekken, discussies en dreigementen waren precies mijn ding. Net voor ik verder kon met uitdagen, ging de bel, waardoor ik afgeleid werd. De jongen stond op en keek op me neer. 'Hoe heet je eigenlijk?' mijn wenkbrauwen gingen een beetje de lucht in en ik was verbaast dat hij ineens redelijk kon zijn, zomaar was hij in staat zich te gedragen.
          'Camilla Laurel Margeaux, leuk je te ontmoeten meneer...?' vroeg ik nieuwsgierig terug terwijl ik mijn hand uit stak. Hij keek op zijn horloge voor hij mijn hand aan nam, we hadden nu pauze, dus ik had een vermoeden dat hij weg wilde. Gelukkig is dat niet mijn probleem. Met een flirtende blik in mijn ogen keek ik hem aan en ik stond op terwijl ik mijn hand nogsteeds naar voren hield.


    [ bericht aangepast op 19 feb 2018 - 19:56 ]


    - thank you for existing -

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | English Class -> Canteen | With Camilla -> And with Ginger, Chris, Lola, Rozleyn & Damon

    •••


    Nadat ik het nieuwe meisje vertelde dat mijn punt was dat ze mij beter te vriend kon houden mocht ze een beetje een leuk sociaal leven willen op deze school, stuurde ze het onderwerp een beetje een andere kant op door te zeggen dat ik wel op haar schoot kon zitten. Echter was er geen haar op mijn hoofd die er ook maar over na zou denken bij haar op schoot te gaan zitten. Nee ik bedacht wel andere, leukere dingen die ik eventueel met haar zou kunnen of willen doen.
          'Sorry hoor meneer, maar ik moet wel waarschuwen dat ik beter ben met mijn mond in andere dingen dan in uitdagen.' hoorde ik haar antwoorden nadat ik haar vertelde dat ik haar misschien het lokaal wel uit wilde slepen zodat ze haar mond voor iets anders kon gebruikten. De knipoog die ze erbij mijn kant op stuurde vond ik lichtelijk amuserend. "Als dat zo is, mag je dat wel eens bewijzen" antwoordde ik simpel op haar woorden, en op dat moment hoorde ik de bel gaan.
          Toen ik opstond met de bedoeling het lokaal te verlaten bedacht ik me dat ik de naam van het meisje niet eens wist, waardoor ik deze nog maar besloot te vragen. 'Camilla Laurel Margeaux, leuk je te ontmoeten meneer...?' vroeg ze mij nieuwsgierig terug terwijl ik kort op mijn horloge keek om tot de conclusie te komen dat ik nu pauze had. Toen ik weer op keek zag ik dat ze haar hand naar me uitstak, die ik kort schudde. Toen ik mijn hand terug trok liet ik mijn vingers zacht over de binnenkant van haar hand glijden "Miller" antwoorde ik met een grijns "Blaze Miller, maar meneer Miller mag ook" knipoogde ik naar haar waarna ik mijn handen in de zakken van mijn broek liet glijden
          Aangezien het voor mij nu pauze was besloot ik naar de kantine te gaan, daar zouden hopelijk meer mensen zijn, het liefst de mensen met wie ik iets te bespreken had zodat ik dat gauw achter de rug had. "Loop je mee naar de kantine Camilla? Ik kan je voorstellen aan wat mensen, if you want me to?" vroeg ik haar waarna ik het lokaal uitliep naar de kantine toe. Daar aangekomen zag ik nog steeds hetzelfde groepje als eerder bij elkaar staan Ginger, Chris, Lola, Rozelyn & Damon. Ondanks dat ik liever niet bij Damon in de buurt wilde zijn, ik kon de jongen gewoonweg niet uit staan, besloot ik me toch maar even bij het groepje aan te sluiten aangezien hier de mensen waren die ik moest spreken.
          "Hee" begroette ik het groepje kort waarna ik mijn arm om Ginger haar middel liet glijden en haar dicht tegen me aan trok. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik mijn lippen naar haar oor bracht "Heb je even voor mij, schoonheid? Ik geloof dat wij iets te vieren hebben" fluisterde ik zacht in haar oor waarna ik mijn lippen kort langs haar nek liet glijden.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    << Outfit - Kantine - Blaze, Ginger, Chris, Lola, Rozleyn & Damon

          De jongeman bleef me uitdagen met zijn woorden. 'Als dat zo is, mag je dat wel eens bewijzen' sprak hij simpel waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. De bel ging en de jongen stond op, om mij om mijn naam te vragen. Met een glimlach stelde ik mij voor en vroeg ik terug wat zijn naam was.
          'Miller,' sprak hij kort, 'Blaze Miller, maar meneer Miller mag ook.' vervolgde hij. 'Nou meneer Miller, ik mag jou wel.' zei ik speels met een glimlach en een knipoog. Ook ik stond op, ik drukte mijn laptop in mijn tas vervolgd door een pen en een pakje kouwgom.
          'Loop je mee naar de kantine Camilla? Ik kan je voorstellen aan wat mensen, if you want me to?' vroeg Blaze terwijl hij richting de deur liep. 'Gezellig,' zei ik kort maar op een oprechte manier. Blaze liep vooruit door de hallen richting de kantine en ik liep rustig aan zijn zijde. Samen liepen we de kantine in en Blaze liep rechtstreeks richting een groepje mensen. De meeste kwamen me bekend voor, ik had ze eerder vanochtend ook gezien. 'Hee,' kwam er uit Blaze zijn mond en ik nam zijn voorbeeld aan.
          'Hey, mijn naam is Camilla.' zei ik vriendelijk, niet té vriendelijk want dan komt het nep over. Ik ging het groepje langs en gaf iedereen kort een hand terwijl ik luisterde naar hun namen. Blaze sloeg zijn arm om een dame en fluisterde wat in haar oor. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik richtte me weer op de groep. Die dame moest eens weten hoe hij tegen andere meiden praat, dan zal ze hem vast iets minder vriendelijk ontvangen.





    [ bericht aangepast op 25 feb 2018 - 22:16 ]


    - thank you for existing -

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Ginger, Damon, Lola & Chris »»»

    'Geen probleem joh' antwoordde Damon wat voor een glimlach op het gezicht van Rozelyn zorgde. Ondanks dat ze over bepaalde dingen een duidelijk verschil van mening deelde et de jongen, vond ze het ontzettend fijn dat hij haar toch wilde helpen wanneer ze zijn hulp nodig was. Andersom zou dat overigens ook zo zijn, mocht Damon ooit haar hulp nodig hebben, zou ze hem zeker wel helpen.
          Nadat Rozelyn Damon vroeg wat hem het beste uit kwam qua tijd en plaats zag ze dat hij zijn mobiel erbij pakte en iets na las. Zacht beet Rozelyn op haar lip en hoopte ze dat hij niet van gedachten zou veranderen door een berichtje of afspraak die hij wellicht met iemand anders had. "Uit school bij jou?" stelde Damon vervolgens voor. Kort dacht Rozelyn na over dit voorstel, het kon bij haar in huis erg druk zijn met mensen die zorg voor haar broer verleenden en dan was het niet altijd even handig om bij haar thuis te gaan zitten, tenminste niet wanneer je ongestoord aan het werk wilde, mede om deze reden was Rozelyn zelf ook vaak te vinden in de bibliotheek. Maar als ze het zich goed herinnerde zou ze het huis helemaal voor zich alleen hebben vandaag aangezien iedereen andere plannen had en haar ouders haar broer zouden meenemen een paar dagen weg. Hierom knikte ze dan ook bevestigend naar Damon.
          "En mochten we in een middag te weinig tijd hebben, dan gaan we in de avond door en trakteer ik op een pizza, deal?" hoewel de zwoele glimlach op zijn gezicht haar een nerveus gevoel bezorgde kon ze een grijns toch niet onderdrukken "Deal" antwoordde ze "We zijn toch alleen thuis, dus we hoeven ons dan geen zorgen te maken dat anderen ook pizza willen" lachte ze zacht. De gedachte dat ze alleen thuis zou zijn met Damon maakte dat het nerveuze gevoel zich wat versterkte maar ze besloot het te negeren, het was niet alsof ze nog nooit eerder alleen met hem was geweest.
          Plotseling hoorde ze een wel heel bekende stem hen begroeten Hee de stem van Blaze herkende ze uit duizenden, ze hoefde zelfs niet eens te kijken om te weten dat hij het was. Lichtelijk ongemakkelijk keek ze van Damon naar Blaze en vroeg ze zich af waarom Blaze juist nu besloot erbij te komen staan terwijl Damon er ook bij stond, de laatste keer dat zij bij elkaar waren, eindigde in haar herinnering niet heel goed.
          De hand die plots voor haar gezicht bungelde liet haar op kijken uit haar gedachten "Hee ik ben Camilla" hoorde ze een onbekende stem vriendelijk zeggen. Kort gleden Rozelyn haar ogen over het meisje heen waarna ze haar hand schudde en vriendelijk naar het meisje glimlachte "Hee, ik ben Rozelyn" begroette ze haar vriendelijk.



    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Lola, Ginger, Chris, Rozelyn, Camilla & Blaze • School canteen • Outfit



    Na mijn voorstel om uit school bij haar te studeren bleef het even stil. De brunette moest natuurlijk nadenken over mijn voorstel. Om haar sneller te laten kiezen gooide ik het geheime wapen in de strijd, pizza. Bijna niemand kon nee zeggen tegen gratis pizza, right?
    "Deal" klonk het uiteindelijk vanaf haar kant. "We zijn toch alleen thuis, dus we hoeven ons dan geen zorgen te maken dat anderen ook pizza willen" lachte Rozelyn zacht. Na die woorden kon ik wel bijna een gat in de lucht springen. Voor het eerst in lange tijd zou ik gewoon met Rozelyn alleen zijn. "Ik ben met de auto, dus als je wilt zou je met me mee kunnen rijden." Na haar een lift te hebben aangeboden, bedacht ik me pas dat Rozelyn ook gemakkelijk de bieb had kunnen voorstellen of iets dergelijks, maar ze stemde in met het huis, waar voor de rest niemand anders zou zijn. Dit was echt mijn lucky day.
    "Hee" klonk plots een bekende stem, maar aan de stem kon ik al horen dat deze 'hee' niet voor mij was bedoeld, maar ik groette toch Blaze terug met een hey terug, toen ik zag dat hij vergezeld werd door een prachtige dame, die ik nog niet eerder had gezien.
    'Hey, mijn naam is Camilla.' Ik liet mijn ogen even over het lichaam van de blondine glijden en bewonderde hoe ze eruit zag. Deze dame zou een goede concurrent zijn Ginger. Ik pakte vervolgens haar hand aan en schudde deze, waarna ik me voorstelde. "Damon, aangenaam." antwoordde ik kort, gevolgd door een snelle knipoog. "Jij moet hier nieuw zijn, iemand zoals jij zou ik me wel kunnen herinneren."

    [ bericht aangepast op 5 maart 2018 - 12:17 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Damon, Rozelyn, Ginger, Chris, Blaze & Camilla - school - Outfit


          Er leken zich alleen maar meer mensen zich bij het groepje aan te sluiten. Nu was het Blaze, die ik eigenlijk niet wilde zien op dit moment, maar diep van binnen misschien toch ook weer wel, en een voor mij nog onbekend iemand. Ik bekeek haar kort, het duurde niet lang voor ik had geconcludeerd dat ze waarschijnlijk erg in de smaak ging vallen bij de jongens en Ginger, en de vele anderen op de lijst het nog erg lastig kon gaan maken. Bij die gedachte liet ik mijn blik weer kort naar de roodharige gaan. Zachtjes beet ik op de binnenkant van mijn lip. Waarom stond ik hier überhaupt nog bij? Vroeg ik mezelf af terwijl ik mijn aandacht kort op mijn mobiel richtte en wat berichtjes verstuurde naar wat vriendinnen, zij hadden ondertussen ook door dat ik op de Holy Virgin List was geplaatst.
          Ik keek op toen het voor mij nieuwe meisje begon te spreken. “Hey, mijn naam is Camilla,” sprak ze en ik glimlachte maar even naar me. Ergens had ik toch het idee dat we niet erg close zouden gaan worden. Natuurlijk hing dit nog wel af van haar persoonlijkheid, maar als zij net zo geïnteresseerd was in de jongens als die in haar was er vrijwel geen kans dat ik haar veel zou gaan spreken. Eerst stelde Rozelyn zich voor aan het meisje op de voet gevolgd door Damon, mijn ogen volgden steeds degenen die op dat moment zijn mond open trok. “Lola,” stelde ik met vervolgens voor. “Leuk je te ontmoeten. Ben je nieuw hier? Of ben je hier met een uitwisseling?” besloot ik te informeren om ook weer een beetje bij het gesprek te horen. Waarom wist ik niet zo goed, en hoewel ik me hoogst ongemakkelijk voelde en niet helemaal wist waarom iedereen bij ons was komen staan was de drang om meteen weg te lopen toch gestopt. Misschien omdat ik een of andere uitleg wou krijgen over waarom die tweede lijst was gemaakt? Hoe meer ik erover nadacht hoe minder ik het wist.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    << Outfit - Kantine - Blaze, Ginger, Lola, Rozleyn & Damon

          Iedereen nam gelukkig mijn hand aan, alleen de rossige dame met volle krullen in de armen van Blaze was nog iets te druk bezig, dus daar wachtte ik wel even op. Naar iedereen gaf ik een vriendelijke glimlach, die ik ook terug kreeg, met name van de jongen die zich voorstelde als Damon.
          'Jij moet hier nieuw zijn, iemand zoals jij zou ik me wel kunnen herinneren.' flirte hij mijn kant op waardoor ik even een speelse glimlach kreeg en knikte. De dame die zich voorstelde als Lola vroeg het zelfde, met meer interesse en met minder gezwijmel.
          'Ik ben inderdaad nieuw, geen uitwisseling though.' vertelde ik aan de groep met de laatste woorden gefocust op Lola. Snel bekeek ik de drie even, Rozelyn was prachtig, wenkbrauwen waar sommige meiden een moord voor zouden doen. Damon was erg knap, dat was niet te ontkennen... en Lola was ongelofelijk schattig, waarschijnlijk wel een beetje preuts.
          'Leuk om jullie allemaal te ontmoeten,' zei ik eerlijk, het maken van vrienden ging een stuk sneller dan verwacht. Natuurlijk kon ik ze nog geen vrienden noemen, maar het was een goed begin om namen te leren.
          'Ik ga zo even een broodje halen, ben mijn lunch vergeten in de auto, iemand zin om mee te lopen?' vroeg ik met een glimlach waarna ik met mijn hand over mijn buik wreef, als teken dat ik honger had. Met diezelfde speelse glimlach als eerst keek ik Damon even aan terwijl ik mijn portemonnee uit mijn tas haalde.
          'En hoe zijn de cappuccino's hier?' vroeg ik oprecht, aan de dames deze keer, want vaak zijn jongens niet zo'n fan van cappuccino's.



    - thank you for existing -