• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Nathaniel Anderson

    21 | SCHOOL | WITH JOON


    'Ik weet het,' antwoordde Joon op zijn vraag, waarna hij een zucht over zijn lippen hoorde gaan. Ergens had Nathaniel al wel verwacht dat Joon het wist, want als hij zo de kantine rondkeek, kon hij wel zeggen dat het het praatje van de dag was.
    'Vrouw onterende shit, van dudes die enkel maar aan hun teenie weenie kunnen denken,' stelde Joon waarna hij dramatisch met zijn ogen rolde, Nathaniel knikte instemmend. Waarom zoveel meiden ermee instemden was voor hem al een raadsel, maar wat de jongens had bezield toen ze op het idee kwamen, dat was echt iets waar hij met zijn hoofd niet bij kon.
    'En ze hebben mijn naam er niet eens opgezet, ik ben beledigd,' vervolgde de jongens daarna. Daarmee bezorgde Joon zichzelf een tik tegen de zijkant van zijn hoofd.
    'Doe normaal,' Nathaniel kon er op dit moment nu niet echt de humor van inzien. De lijst zat hem al hoog op zich, het feit dat Joy zo hoog stond en dat er een nieuwe lijst bij was gekomen hielpen daar ook niet bij. Hij voelde zijn maag knorren, misschien was het ook handig om toch maar wat te gaan eten.
    'Ik zou niet weten waarom überhaupt op die stomme lijst zou willen,' mompelde Nathaniel, niet wetende of Joon hem sowieso wel kon horen. Dat kon hem echter ook niet heel veel schelen. Joon wist hoe hij over de lijst dacht, waarschijnlijk wist bijna de hele school hoe Nathan over de lijst dacht. Hij was niet bang zijn mening te laten horen, en zeker niet over idiote zaken als The Kisslist.
    'Ik ga wat eten halen,' Nathan keek Joon met een ernstig gezicht aan.
    'Jij al gegeten?' Vraagt hij terwijl hij zijn zakken doorzoekt op zoek naar wat geld. 'Fuck,' mompelt hij wanneer hij vervolgens niks vindt. Met een lichtelijke geïrriteerde zucht, laat hij zijn rugtas van zijn schouder glijden en zet deze op de eerste lege tafel die in zijn bereik staat. Vervolgens haalt hij boeken eruit, een handje pennen en wat papieren die hij waarschijnlijk net zo goed in de bak had kunnen laten belanden. Helemaal onderin, tussen kruimels van waarschijnlijk al wat langer geleden, vind hij toch nog wat geld. Met een korte blik telt hij of het genoeg is, en tot zijn geluk is dat het ook. Hij grijnsde even naar Joon en liet toen zijn hand vol muntjes zien.
    'Als ik nog even doorzoek, kan ik misschien wel het huis naast het jouwe kopen.'





    [ bericht aangepast op 17 jan 2018 - 16:57 ]


    chaos makes the muse

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit



    'Oh zeker weten dat ik daar klaar voor ben' antwoordde hij en net als hem stap ik de auto uit, de deur valt met een klap achter me dicht. Kort rek ik me uit en kijk even over de parkeerplaats heen. Veel mensen waren er niet, waarschijnlijk benieuwd naar de lijsten. Het was hier altijd rustig op de vroege woensdagochtend. 'Wat moet hij met haar?' mompelde Blaze opeens en ik volg zijn blik, waarna ik kort grijns. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, maar damn die ziet er weer goed uit..' lach ik en volg hem naar binnen. Ach, ze zou niet de eerste zijn. Zoveel meiden die er goed uitzien hier en ook zoveel waar ik kansen zie. Niet dat ik écht geïnteresseerd was in iemand, dat had ik maar met een iemand gehad en dat ging toch fout. 'Volgens mij hebben we heel wat teweeg gebracht' grijnsde hij en ik lach als ik de verwachte menigte zie, al leek het nog meer dan normaal.
    'Hmh, nu je het zegt...' zeg ik en lach kort. Het bleef amuserend. De grijns op mijn lippen wordt nog wat breder als ik een bekend gezicht onze kant op zie lopen. Een prachtig gezicht trouwens ook. Joy. 'Heej' zei ze, waarna ze me een knuffel en een kus op mijn wang gaf. Ik sla even mijn armen om haar heen en glimlach. 'Heya gorgeous..' zeg ik en weet een snelle kus in haar nek te drukken, voor ik haar weer los laat. Daarna richtte ze zich op Blaze, waardoor ik de kantine rond keek. Even bleef mijn blik hangen op het groepje waar ze vandaan kwam, Rozelyn & Ginger. Ik steek kort mijn hand op en geef ze een snelle knipoog, de grijns nog altijd op mijn lippen. Dan richt ik me weer op de twee naast me. 'Kan ik jou even alleen spreken?' hoor ik haar nog net zeggen en ik pruil kort, waarna ik wat naar haar toe buig. Mijn handen laat ik even rusten op haar middel. 'Laat je me nu al achter gorgeous?' plaag ik, gevolgd door een zacht lachje.



    El Diablo.

    Jake Cooper


    With: Lucy • At her place • 20 years old
    'Hi' antwoorde hij op de dame die in zijn auto stapte. Zodra ze zat stampte hij op het gaspedaal en schoot de auto naar voren. Zijn blik vloog snel naar de klok en hij tuitte kort zijn lippen.
    'Waarschijnlijk zijn we iets te laat' zei hij met een glimlach tegen haar, voorzichtig schudde hij zijn hoofd hij had ook echt geen idee van tijd. Hij was standaard zeker vijf minuten te laat. Slechts in enkele gevallen waarbij anderen op hem moesten wachten was hij wel eens op tijd. Al met al had hij de slechte gewoonte gecreërd altijd te laat te zijn. Simpelweg omdat hij zelf niet op andere zoekt te wachten en als hij zelf de laatste is, is dat ook zeker nooit het geval. Je kan het een stomme theorie noemen en misschien wat egoistisch, maar zo stak hij gewoon in elkaar.
    Met zijn ogen op de weg gericht gaf hij nog wat gas bij. Zo versnelde hij met zo'n tien kilometer omhoog en wonder boven wonder waren ze op tijd op school. Vliegens vlug parkeerde hij de auto waarna hij een sprintje trok naar haar kant van de auto en haar deur opende en haar een knipoog toewierp. Zijn knipogen waren niet slecht, en hij moest toegeven dat hij ze te vaak gebruikte wetende dat een groot deel er een zwak voor hadden.
    Moehahahah sorry Elisa maar ik moest er een stukje Bibi in zetten hihi. Zijn knipogen zijn echt hallelujahhh.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist

    at the lockers - alone - listening to music

          Eindelijk, na vier keer de verkeerde code kreeg ik eindelijk mijn fucking kluisje open. Terwijl ik het deurtje open trok, trok ik mijn ene oordopje uit mijn oor, waardoor ik zwaar geïrriteerd mijn boeken het kluisje in smeet. Kan het nou in godsnaam gewoon even soepel verlopen, voor één keer? Mijn hand grabbelde door mijn tas, opzoek naar een vierkant scherp voorwerp. Zodra ik het te pakken had haalde ik het uit mijn tas, het spiegeltje dat ik in mijn kluisje wil plakken, perfect. De tape die aan de achterkant van de spiegel zat trok ik los en het spiegeltje drukte ik lomp tegen de binnenkant van het kluisdeurtje aan. Ik haalde even diep adem en kwam weer tot mijzelf, het oordopje dat bruut uit mijn oor was getrokken deed ik er rustig weer in en de make-up tas die in mijn rugzak zat haalde ik er uit en legde ik rustig in het kluisje. Ziezo, ik moet gewoon even rustig ademhalen en dan komt het wel goed.
          Om mij heen zag ik een paar meiden gefrustreerd naar elkaar kijken, ik wist niet waarom, maar ik wist wel dat ik het leuk vond. Zou er onderlinge drama zijn bij de meiden? De gefrustreerde blikken kwamen vanuit de kantine, tenminste, daar leken ze te starten.Een beetje lomp drukte ik mijn kluisje dicht en liep ik richting de kantine, waar de gezichten steeds verontrustender werden. Om een prikbord stonden een aantal leerlingen naar twee A4tjes te staren, wat was er in hemelsnaam zo interessant?
          Op mijn tenen keek ik over de menigte heen naar de witte bladen, waar twee woorden groot bovenaan stonden; 'kisslist' en 'the holy virgin list'. Wauw, was dat even leuk, hier kon ik gewoon losgaan én er voor op een erelijst komen, tenminste, zo leek het wel. Het was helemaal zo gek nog niet, een nieuwe school, met nieuwe uitdagingen. De kisslist was al wel vol, en het leek niet alsof je snel op nummer één kwam. Het lijkt me wel wat om op nummer één te komen, en de queen van de school te worden, ookal was ik nieuw.


    - thank you for existing -

    Lola Rivers
    'Ah-dorkable'

    21 - with Damon - school - Outfit


          Het kostte me toch was moeite precies te begrijpen wat er nou allemaal aan de hand was. Zover had ik begrepen dat er nog een tweede lijst bij was gekomen waar blijkbaar mijn naam opgezet was. Of dit dan betekende dat er nu een top 20 was in plaats van de top 10 of dat er gewoon iets totaal nieuws bij was gekomen wist ik niet. Ik beet nogmaals zachtjes op mijn lip en keek weer naar Damon die zijn aandacht weer naar mij had gebracht.
          Ik had het toch niet kunnen laten hem te vragen waarom hij me nu opeens waarschuwde voor dit soort dingen. Natuurlijk had ik wel een idee en zijn reactie maakte alleen maar duidelijk dat dat dus ongetwijfeld een trigger was geweest van hem. “Kijk het zit zo,” na deze woorden stopte hij opeens met spreken en keek hij de andere kant op. Ik volgde zijn blik en zag dat Blaze en Chris langsliepen. Ooit had ik wel meegekregen dat de vriendschap tussen Damon en Blaze niet goed afgelopen was, ik kon niet zeggen dat ik wist wat er precies was gebeurd, maar dat het niet mooi was geweest was wel duidelijk.
          Ik richtte mijn blik snel weer op de jongen voor me en wachtte tot hij verder zou praten. “De jongens zijn gisteravond bijeen gekomen voor The Kisslist, maar het leek ze een leuk idee om een nieuwe List erbij te maken,” weer ging een van mijn wenkbrauwen omhoog. Het feit dat de jongens dachten dat ze de macht, en het recht hadden om vrouwelijke studenten op zo’n denigrerende lijst te zetten maakte me nog altijd misselijk. Damon sprak verder over het feit dat het om The Holy Virgin List ging en dat hij me vast een beetje wou voorbereiden op de reacties van anderen.
          Ik richtte mijn blik op mijn schoenen en dacht na over wat ik met deze informatie moest. De naam leek vrij duidelijk te beschrijven waar het over leek te gaan. Alleen was ik geen maagd, en er was zeker één iemand van die jongens die dat wist. Ik veegde licht gefrustreerd een plukje van mijn haren achter mijn oor en keek weer naar de jongen die zijn mobiel net weer wegstopte. “Wat houdt die lijst precies in dan?” vroeg ik maar, bij gebrek aan een betere vraag of opmerking.
          Ik keek even rond op de plek waar we stonden, er waren zeker mensen die vol interesse naar ons keken, misschien dachten ze dat ik Damon de les aan het lezen was over de lijst, of vonden ze het gewoon interessant te weten dat ik ‘de Lola van de lijst’ was. “Zullen we vast naar binnen gaan?” vroeg ik toen snel, puur omdat ik weg wou bij de mensen rondom ons. Ja, ik had echt wel door dat er binnen ook mensen waren, maar daar had ik altijd het gevoel dat ik gewoon iets minder opviel, dat ik gewoon wat meer blendde met de rest van de studenten.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Joy & Ginger »»»

    Rozelyn beet kort op haar lip toen ze Joy kort hoorde zuchten. Maar nadat ze eraan toe voegde dat Joy misschien wel veel invloed op Blaze had, zag ze tot haar opluchting een glimlach verschijnen. Rozelyn wist dat Blaze een goede vriend, of misschien was dat wel een understatement, beste vriend was van Joy, omwille van Joy probeerde Rozelyn dan ook zoveel mogelijk het onderwerp Blaze te vermijden. Het laatste wat Rozelyn wilde was Joy in een positie duwen waar ze niet wilde zijn.
          'Maak je niet te druk over die lijst, Rozelyn. Waarschijnlijk is die tweede lijst er als een grap bijgehangen,' Rozelyn beet kort op haar lip bij het horen van Ginger haar woorden "Nou ik vind het anders niet heel grappig" mompelde ze zacht als antwoord. Het kon misschien inderdaad zo zijn dat de jongens deze lijst voor de grap hadden opgehangen, maar Rozelyn zag er de humor niet van in, maar goed ze zou er gauw genoeg achter komen wat deze lijst te betekenen had, althans daar ging ze van uit.
          'Anyway,' Ginger's woorden zorgden ervoor dat Rozelyn haar ogen weer naar haar toe gleden. 'Wat heb ik gister avond gemist? Heb jullie iets leuks gedaan?' Rozelyn dacht terug aan de vorige avond, ze had eigenlijk niet zoveel gedaan. Ze had geprobeerd te leren voor haar toets medisch rekenen die ze de volgende dag zou hebben, maar dat was uiteindelijk niet echt gelukt aangezien ze gewoonweg slecht was in het vak. Het was dan ook niet voor niks dat ze bijles kreeg voor het vak.
          'Vrij weinig' waren de woorden van Joy waarna Rozelyn slechts knikte 'Ik ook vrij weinig, alleen een poging tot leren gedaan'. 'Oeh, over leuke dingen gesproken.' Hoorde Rozelyn Joy zeggen 'Roos, ik denk dat dit het perfecte moment is om Blaze te vragen je van de lijst te halen. Ik zie jullie zo, oké, wish me luck.' vervolgde ze, waarna Rozelyn kort op haar lip beet. Toen Joy haar een knuffel gaf sloeg ze kort haar armen om Joy heen 'Dankje Joy, en succes!'
          Rozelyn keek Joy na totdat ze bij Blaze en Chris was en beide jongens begroette. Toen Rozelyn zag dat Chris hun kant op keek en zijn hand op stak en een knipoog hun kant op stak terwijl hij een grijns rond zijn lippen had glimlachte ze even kort naar hem waarna ze haar aandacht weer op Ginger richtte.
          'En heb jij nog wat leuks gedaan gisteravond?' Vroeg ze haar geïnteresseerd waarna ze haar even kort in zich op nam.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    GINGER ATWOOD



    21 | Kisslist enthusiast | canteen | with Joy & Rozelyn outfit



    Ik knikte wat afwezig toen zowel Joy als Rozelyn kort na elkaar antwoordden dat ze gisteravond weinig hadden gedaan. Mijn gedachten waren nog altijd bij de lijsten, maar ik wist dat Joy het liever niet over dat specifieke onderwerp had. Dat was dan ook de reden waarom ik mijn overpeinzingen voor mezelf hield.
    'Oeh, over leuke dingen gesproken. Roos ik denk dat dit het perfecte moment is om Blaze te vragen je van de lijst te halen. Ik zie jullie zo, oké, wish me luck,' hoorde ik mijn beste vriendin vervolgens zeggen.
    'Succes,' fluisterde ik in haar oor toen ze me vervolgens omhelsde. Er was een glimlach op mijn gezicht verschenen toen ik Joy naar Blaze zag lopen. Hoewel ze met momenten impulsief kon zijn, genoot ik van de levenlust en energie die Joy met zich meebracht.
    De glimlach verdween echter als sneeuw voor de zon van mijn gezicht toen ik zag wie er bij mijn beste vriend stond. Chris stond nonchalant naast hem en voor het me lukte om weg te kijken, ving ik even zijn blik. Hij stak zijn hand op en volgde die handeling met een knipoog. Het lukte me om zwak naar hem terug te lachen.
    Hoewel ik het tegen niemand had verteld -zelfs niet tegen Joy- had ik lang nadat de relatie tussen Chris en mijzelf verbroken was, nog altijd gevoelens voor hem. Natuurlijk wist ik dat hij deze gevoelens niet deelde, maar zelfs dat kei harde feit was niet voldoende om mijn gevoelens af te doen zwakken. Op de een of andere manier lagen mijn gevoelens en mijn verstand mijlenver uit elkaar als het over die jongen ging. Ik dwong mezelf om weg te kijken. Ik hoopte maar dat het Rozelyn niet was opgevallen dat ik even uit balans was geraakt door hem te zien.
    'En heb jij nog wat leuks gedaan gisterenavond?' vroeg Rozelyn vervolgens. We keken elkaar even aan. Opgelucht lachte ik even naar haar.
    'Niet veel bijzonders. Ik ben even naar de stad geweest en ik heb een paar wijntjes gedronken met een mooi meisje,' vertelde ik haar vervolgens naar waarheid. Vervolgens rolde ik met mijn ogen.
    'Helaas was ze alleen mooi en verder niet bepaald interessant. Ik heb de benen genomen toen ze even naar het toilet ging,' vervolgde ik. Niet voor de eerste keer die dag kon ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan dat ik zei wat in me opkwam. Het was de waarheid, maar ik besefte me te laat dat ik opnieuw niet zo vriendelijk overkwam.





    I swear I don't love the drama, it loves me.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 14:02 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Joon Hanuel Park

    Too glam to
    Give a damn


    20 jaar | Outfit | School | With Nathaniel

    Zoals Joon wel had kunnen verwachten leek Nathaniel zijn grapje nou niet bepaald te kunnen waarderen, maar ja Nathaniel was dan ook net iets meer anti-kisslist dan Joon zelf was. Joon beschouwde zich zelf zeker als een tegenstander van de lijst, maar ging er niet erg ver in. Hij probeerde het onderwerp over het algemeen gewoon te vermijden zodat hij het rustig over andere dingen kon hebben die er niks mee te doen hebben. Zolang ze daar niet over hoefden te praten kon iedereen toch wel gewoon een beetje vrede me elkaar houden of niet? Misschien was Joon er net iets te onverschillig over, maar hij voelde gewoon vaak niet de behoefte zich druk te maken om dingen die niet direct invloed op hem hadden. De kisslist had nou eenmaal niet zoveel invloed op Joon en dus probeerde hij het ook gewoon een beetje te ontwijken.
    'Ik zou niet weten waarom überhaupt op die stomme lijst zou willen,' hoorde Joon Nathaniel vervolgens mompelen, waarna Joon kort zijn schouders ophaalde. 'Aanzien, populariteit, status, je weet wel, het gewone riedeltje,' somde Joon snel op, Joon kon nou niet perse zeggen dat hij zich helemaal niet bezig hield met status, maar de manier waarop was inderdaad wel een beetje fucked up. Hoewel Joon zijn populariteit ook niet bepaald claimde omdat hij de meest aardige persoon op de wereld was, de wereld was nou eenmaal niet zo zwart wit als men graag wou dat het was, soms had je grijze gebieden.
    Gelukkig ging Nathaniel al snel over op iets anders waardoor ze niet langer meer over de lijst hoefden te praten. 'Ik ga wat eten halen,' zei de jongeman waarna Nathaniel begon met zijn spullen doorzoeken.'Jij al gegeten?' vroeg Nathaniel nog terwijl hij door de zakken van zijn broek ging, Joon volgde elke beweging van de jongen met zijn ogen terwijl hij kort nadacht over de vraag als of er echt over na gedacht moest worden. 'Ja, ik heb al gegeten,' zei hij uiteindelijk terwijl hij met Nathaniel mee liep naar de dichtstbijzijnde tafel waar hij zijn kont boven op de tafel zette. Nu leek Nathaniel echt moeite te moeten doen om geld te vinden, hij had inmiddels al zijn tas omgekeerd en alles opzoek naar een paar muntjes. 'Als je niet genoeg hebt, wil ik je best wat geven,' zei Joon, waarna hij naar Nathaniel glimlachte. Joon wist dat Nathaniel dit liever niet had, maar waar hadden ze het nu over een broodje? Nathaniel zijn ontbijt, de belangrijkste maaltijd van de dag, dat geld had iedereen hem wel gegeven als het had gemoeten. Op dit punt zag Joon het niet als het laten zien van zijn geld, maar gewoon een vriend helpen.
    Uiteindelijk wist Nathaniel Joon echter wel een hand vol kleingeld te laten zien, een korte lach rolde over Joon zijn lippen Hoe deed de jongen het toch? Misschien kon Nathaniel wel gewoon toveren en kon hij muntjes tevoorschijn toveren, net zoals die goochelaars die dan geld achter je oor vandaan wisten te halen. 'Als ik nog even doorzoek, kan ik misschien wel het huis naast het jouwe kopen.' zei Nathaniel vervolgens, opnieuw rolde er een lach over Joon zijn lippen. 'Ach, je moet toch ergens beginnen hè.' zei Joon, hij wist niet precies wat hij hier moest zeggen. Joon probeerde zijn arrogante opmerkingen bij Nathaniel altijd tot een minimum te houden en zijn geld niet te veel in Nathaniel zijn gezicht te duwen dus hij wist ook niet hoe hij hier subtiel een opmerking over kon maken. 'Maar als je nou opschiet met je geld investeren dan kan je het huis zo kopen en ben ik ook van mijn vervelende buren af.' zei Joon, terwijl hij weer van de tafel afsprong. 'Je zou denken dat de afstand tussen hun huis en de mijne groot genoeg is om geen last van ze te hebben, maar helaas... Het zijn van die eind twintigers die denken dat het oké is om elke avond een feestje te geven.' vertelde Joon. 'En ik bedoel dat was allemaal oké geweest als ze me tenminste eens uitnodigden, maar nee helaas.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ✝️ Elisabeth Angel Smith ✝️

    20 - Against the list - Just arrived at school and on her way to the canteen


    Elisabeth had de buschauffeur uitgezwaaid en liep richting school. Ze was ongeveer een uur (ja, een heel uur!) te laat voor school. Soms wilde ze dat haar moeder ergens anders hulp zocht. Thuishulp, ofzo. Maar natuurlijk kreeg ze dan altijd weer een preek over wat haar moeder allemaal voor haar deed toen ze een klein meisje was, dat thuishulp veel te duur was, en dat haar broers en zussen een eigen leven hadden. So what?! Elisabeth studeerde notabele verpleegkunde. Dat was zeker niet druk genoeg?
    Eli werd uit haar gedachten gehaald toen ze bijna bij de ingang van het Caroll-Wilder college stond, en iemand naar haar aan het wijzen was. Toen ze zagen dat Eli het doorhad, liepen ze snel verder en giechelden nog wat na. Waar sloeg dit op? Ze haalde haar schouders op en liep snel verder. Straks mocht ze de les niet meer volgen en dan kon ze haar toets Medisch Rekenen ook niet meer halen. Wat een ellende..

    Oké, misschien was ze zo laat nog niet. De hele kantine stond vol met studenten. Ze stonden allemaal achter elkaar en wezen naar de lijsten die er hingen. O ja, die verdomde Kiss-List. Elisabeth was het bijna vergeten. Toch was ze wel nieuwsgierig wie er op stond, dus wurmde ze zich door de horde joelende studenten.
    'Zij is toch Elisabeth?' hoorde ze een meisje zeggen die op de andere lijst keek. Wacht... een andere lijst? Ze kneep haar ogen tot spleetjes om te kijken wat er stond.
    ''The Holy Virgin List.''
    Nummer 1. Elisabeth Angel Smith


    Elisabeth kreeg het ongelofelijk warm. Stond zij op zo'n lijst? Gingen ze haar nu ook belachelijk maken met haar levensstijl? Op dit moment voelde ze zich verraden. Geen idee door wie, maar dit kon gewoon niet. Zo snel als ze zich in de grote groep had gewurmd, was ze er ook weer uit. Toen ze Rozelyn niet gelijk zag, draaide ze zich om en rende naar de WC. Dit was de ergste dag van haar leven. En niet eens omdat mensen haar raar vonden, maar de manier waarop ze dit kenbaar maakten. Op de wc droogde ze snel haar opkomende tranen en zuchtte eens diep.
    'Oké, kom op. Je bent Elisabeth. Je bent mooi, uniek en goed zoals je bent. Heb scheit aan wat de rest denkt,' zei ze zachtjes.
    En met die woorden kwam ze de WC weer uit, op zoek naar Rozelyn.
    Toen zag ze haar daar zitten samen met Ginger.
    'Ik heb de benen genomen toen ze even naar het toilet ging,' hoorde ze Ginger zeggen.
    Het was ongemakkelijk stil toen ik erbij kwam staan.
    Fijn moment om binnen te vallen, Eli...
    'Hoi Ginger,' zei ze toen maar zo vriendelijk mogelijk en richtte zich toen op Rozelyn.
    'Je hebt zeker wel gezien dat ik op nummer één sta van die achterlijke nieuwe lijst?'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 10:23 ]

    Lucy Julia Williams


    19 ~ Outfit ~ with: Jake

    Zodra ik in de auto zat vertrokken we. 'Waarschijnlijk zijn we iets te laat' zei hij met een glimlach. Ik glimlach terug. Hij was best vaak te laat, maar gelukkig rijdt hij altijd in een snel tempo, zodat we meestal toch op tijd op school zijn.
    Ook deze keer waren we weer op tijd. Hij opent de deur voor mij en werpt me een knipoog toe. Ik glimlach en stap uit de auto. 'Bedankt.'
    Ik loop richting de ingang van de school. 'Hoe was je ochtend?' vraag ik met een glimlach aan Jake. Naarmate we dichterbij de school komen kijken steeds meer mensen me raar aan, wat hebben zij nou weer. Ik negeer het gewoon en hou mijn aandacht bij Jake.

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | At School | With Chris & Joy Texting Ginger

    •••


    De grijns die ik op het gezicht van Chris zag verschijnen toen ik me afvroeg wat Damon met Lola moest. Ik fronste mijn wenkbrauwen even lichtjes toen Chris zijn schouders ophaalde 'Geen idee, maar damn die ziet er weer goed uit..' . Kort schudde ik mijn hoofd en besloot ik niet te antwoorden, altijd wanneer het Lola betrof leek het wel alsof mijn bloed begon te koken en ik iedereen, zelfs Chris, wel een stoot kon verkopen. Maar omdat ik dit niet wilde besloot ik het onderwerp maar te laten rusten.
          Eenmaal binnen in de school viel het me meteen op dat het drukker dan normaal was in de kantine, en dat zoals het leek, er een enorme onrust heerste. Zoals het leek, zag het er naar uit dat we heel wat teweeg hadden gebracht met het plaatsen van een nieuwe lijst, iets wat ik dan ook tegen Chris zei. 'Hmh, nu je het zegt..' hoorde ik Chris zeggen waarna ik kort lachte en naar hem knikte. Vervolgens viste ik mijn mobiel uit mijn zak en lees ik het berichtje van Ginger, een grijns verschijnt op mijn gezicht bij het lezen van haar woorden waarna ik meteen een berichtje terug stuur.
    To Ginger
    Dat klinkt als een uitstekend idee (; bij jou?
    Tell me all about it, wat voor interessant idee heb je?
    <3

          Na het berichtje verstuurd te hebben las ik het berichtje van Joy, ik wilde haar ook meteen een berichtje terug sturen, maar vanuit mijn ooghoeken zag ik haar al aan komen lopen. Haar verschijning zou ik uit duizenden herkennen. Mijn telefoon liet ik terug in mijn broekzak glijden waarna ik kort in de richting keek waar Joy zojuist vandaan was gekomen, Ginger & Rozelyn. Snel ving ik Ginger haar blik, waarna ik haar een grijns schonk om vervolgens mijn aandacht op Joy te richten.
          'Heej' hoorde ik Joy zeggen terwijl ik een speelde blik in haar ogen ontwaarde, iets wat mij prima beviel. Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik haar arm rond mijn nek voelde en haar hand in mijn haren. Al gauw vonden mijn handen hun weg naar haar heupen waarna ik haar nog iets dichter tegen me aan trok 'Hee schoonheid' antwoordde ik haar begroeting waarna ik voorzichtig een plukje haar uit haar gezicht streek.
          'Kan ik jou even alleen spreken?' Maar nog voor ik op haar kon reageren hoorde ik de stem van Chris 'Laat je me nu al achter gorgeous?' Ik lach zacht waarna ik mijn hoofd schudde 'Natuurlijk kan je mij even alleen spreken, babe' grijns ik naar haar waarna ik mij even op Chris richt 'We zien je zo wel weer' zei ik tegen hem. Mijn arm liet ik rond Joy haar middel glijden waarna ik haar wegleidde naar een rustiger plekje waar we zonder al te veel luistervinken met elkaar konden praten.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Joy & Ginger »»»

    Rozelyn nam Ginger in zich op en beet kort op haar lip, ze kon het gewoonweg niet helpen het meisje had iets over zich waardoor Rozelyn zich enorm tot haar aangetrokken voelde. Hoe hard ze ook probeerde het te negeren, het leek een onmogelijke opgaaf het te negeren.
          Pas toen Ginger haar aan keek en naar haar lachte leek het alsof Rozelyn zich weer een beetje een normale houding kan geven. 'Niet veel bijzonders. Ik ben even naar de stad geweest en ik heb een paar wijntjes gedronken met een mooi meisje,' hoorde ze Ginger zeggen. Ergens van binnen voelde ze een steek, eentje die ze zou negeren. 'Helaas was ze alleen mooi en verder niet bepaald interessant. Ik heb de benen genomen toen ze even naar het toilet ging,' vervolgde Ginger toen. Voor een paar seconden keek Rozelyn Ginger lichtelijk verbijsterd aan, terwijl er toch een gevoel van opluchting door haar heen trok. Vervolgens ging haar blik van verbijsterd naar geamuseerd waarna ze zacht lachte 'Ginger.. Ik..' begon ze met antwoorden, maar toen ze zag dat Elisabeth bij hen kwam staan slikte ze de rest van haar woorden in, waardoor er een korte ongemakkelijke stilte viel.
          'Hoi Ginger,' hoorde Rozelyn Elisabeth zeggen op een vriendelijke toon waarna ze zag dat het meisje naar haar keek. 'Je hebt zeker wel gezien dat ik op nummer één sta van die achterlijke nieuwe lijst?' Rozelyn beet kort op haar lip 'Uhh..' begon ze zacht waarna een lichte blos op haar wangen verscheen. Rozelyn was zo druk geweest met het feit dat haar naam op die lijst stond dat het niet tot haar door gedrongen was wie er nog meer op de lijst stonden. 'Het spijt me, verder dan het besef dat mijn eigen naam op die lijst staat ben ik niet gekomen ben ik bang..' verontschuldigde ze zich lichtelijk tegenover Elisabeth.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:12 ]

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit



    Joy draait zich om naar mij en een tevreden grijns krult mijn lippen weer omhoog. 'Ik beloof je dat ik zo terug ben, handsome' antwoordde ze, ondertussen bracht ze haar lippen naar mijn oor maar bleef even stil. 'Dan wil ik best wat tijd alleen met jou doorbrengen' fluisterde ze vervolgens, waardoor de grijns op mijn lippen alleen maar breder werd terwijl ze een zacht kusje op mijn oorlel drukte. 'Maar eerst heb ik heel even wat met mijn beste vriendje te bespreken. Misschien dat je even bij Ginger op ons kan wachten? Ik weet zeker dat ze maar al te graag haar positie als eerste op de lijst met je wilt vieren.' Ik knik lichtjes en laat haar langzaam los nadat ze een kusje op mijn lippen drukte. 'We zien je zo wel weer.'
    Kort kijk ik de twee na maar draai me dan om. Mijn blik valt op Ginger & co en langzaam loop ik naar het kleine groepje toe. Ik kan het niet laten nogmaals een blik te werpen richting de twee lijsten maar dan wordt ik afgeleid door een wel heel mooi iets. Of beter gezegd, iemand. Ze kwam me niet bekend voor, wat raar is. Als iemand de vrouwen op deze school kent ben ik het wel, maar deze schoonheid heb ik nog niet eerder gezien. Ik lach zachtjes en draai dan langzaam weg van mijn oorspronkelijke richting, waarna ik naar de nog onbekende blondine (Camilla) toe loop. Zachtjes leg ik mijn hand op haar rug en kijk naar haar. 'Geïnteresseerd in een plek?' vraag ik haar en geef haar een snelle, speelse knipoog. Langzaam laat ik mijn hand van haar lichaam glijden en laat kort mijn blik over haar gaan. 'Je bent nieuw toch? Moet wel, jou zou ik me wel herinneren.' grijns ik en steek mijn hand losjes naar haar uit. 'Cristiano, maar iedereen houd het op Chris.' stel ik mezelf voor.



    El Diablo.

    GINGER ATWOOD



    21 | Kisslist enthusiast | canteen | with Rozelyn/b] & Elisabeth outfit


    Tot mijn grote opluchting veranderde de blik van verbijstering op Rozelyn's gezicht snel in een lach. Ik spiegelde haar uitdrukking en knipoogde zo vluchtig dat ik me afvroeg of ze het wel gezien had.
    'Ginger.. Ik..' begon Rozelyn, waarna er een stilte viel. Ik haalde even verbaasd mijn wenkbrauwen op. De brunette had me nieuwsgierig gemaakt naar wat ze wilde zeggen.
    'Hoi Ginger,' hoorde ik een bekende stem achter me. Ik draaide me om en nam het meisje even in me op. Vervolgens glimlachte ik zwakjes.
    Elisabeth,' zei ik vervolgens met een knikje. De blondine schonk me verder geen aandacht en richtte zich tot Rozelyn.
    'Je hebt zeker wel gezien dat ik op nummer één sta van die achterlijke nieuwe lijst?' hoorde ik haar zeggen, wat voor mij het moment was om mijn aandacht op iets anders te vestigen. De Holy Virign List was voor mij een slap en onbelangrijk aftreksel van de Kisslist.

    De korte trilling die mijn telefoon produceert, vertelde me dat er een nieuwe bericht is binnen gekomen. Ik las het bericht dat Blaze me had gestuurd en glimlachte even in mezelf. Ik had de jongen nieuwsgierig gemaakt en dat was ook precies de bedoeling. De dame die zich zojuist bij Rozelyn en mijzelf had gevoegd was het onderwerp van mijn idee.
    Hoewel ik geen hekel aan Elisabeth had, zag ik het als een uitdaging om haar op de Kisslist te krijgen. Ze was zo volhardend in haar overtuiging dat de lijst een verschrikking was, dat het me geweldig leek om haar naam erop te krijgen. Ik wist dat mijn beste vriend hier ook enthousiast over zou zijn en wilde aan hem voorstellen om dit plan in werking te gaan zetten. Ik voelde er echter weinig voor om dat via een berichtje met hem te delen. Ik beet even op mijn onderlip terwijl ik vluchtig een reactie typte.

    Bij mij is prima. BYOB, ik heb gisteren het laatste opgemaakt (;
    Geduld is een schone zaak, vertel je straks meer. x


    Ik keek op en hoorde dat de twee meiden het nog altijd over de lijst hadden. Ik duwde een pluk van mijn rode haar achter mijn oor en zuchtte even, in de hoop dat het onderwerp veranderd zou worden.
    Alsof er een magnetisch veld om Chris hing, werd mijn blik als vanzelf weer naar hem toegetrokken. Op het moment dat ik keek, stond mijn beste vriendin zo dicht bij hem dat ik een steek van jaloezie in mijn maag voelde. Ik zag hoe ze een kus tegen zijn oorlel drukte en het gevoel van jaloezie groeide nog meer.
    Even twijfelde ik of ik naar hem toe zou lopen, maar voor ik een keuze kon maken, kwam de jongen in beweging. Hij lijkt onze kant op te komen, maar spreekt vervolgens een meisje aan dat ik niet herken. Om mezelf niet nog meer te pijnigen, kijk ik weg.
    'Elisabeth, als je wil kan ik wel met een van de jongens praten om je van de lijst te krijgen. De meesten luisteren wel naar me,' vertelde ik haar met een lach.
    'Tenzij je er liever op wil blijven staan, denk er anders nog even over na,' vervolgde ik met een knipoog.








    I swear I don't love the drama, it loves me.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 19:25 ]


    I was an angel living in the garden of evil