• R O L L E N
    JONGENS VOOR DE LIJST
    ♔Jake Cooper • AteIophobia (Maurice Sinclair) • 1.3
    ♔Cristiano Elijah Santiago • Maluma • 1.2
    ♔Blaze Miller • undentified (Cam Gigandet) •
    ♔Damon Tyler Johnson • Mahigan • 1.3

    MEISJES VOOR DE LIJST
    ♕ Katie Araceli Figueroa • ParvaRubraHood (Ariana Grande) • 1.1
    ♕Scarlet 'Joy' Adams • BesidesYou (Kenza Zouiten) 1.1
    ♕Olivia 'Ginger' Atwood • Cami (Darya Lebedeva) 1.2



    ♔❤♕

    Be a slut. Do whatever you want.

    ♔❤♕


    JONGENS TEGEN DE LIJST
    ♔Joon Hanuel Park • Solmeron • 1.4
    ♔Nathaniel Anderson • Sturmfrei (Timor Simakov) • 1.3
    ♔Major Ostin Sadler • ParvaRubraHood (Josh Heuston) • 1.3

    MEISJES TEGEN DE LIJST
    ♕ Brittany Dawn Chamberlain • ParvaRubraHood • 1.2
    ♕Lola Rivers • JudithSuzann (Charlotte McKee) • 1.4
    ♕Rozelyn Fay Johnson • lilangel (Taylor Hill) • 1.2
    ♕Lucy Julia Williams • Pua • 1.3

    The Kisslist
    1. Olivia 'Ginger' Atwood
    2. Katie Araceli Figueroa
    3. Scarlett 'Joy' Adams
    4. Spring Mitchells
    5. Liv James
    6. Rachel Stark
    7. Mona Woods
    8. Lydia Logan
    9. Alice Smith
    10. Crystal Reed


    ♔❤♕

    Pass out, drank, wake up, drank, faded, drank.

    ♔❤♕

    The Holy Virgin List
    1. Destiny Prince
    2. Lilly Harper
    3. Lucy Julia Williams
    4. Bethany Saint
    5. Lola Rivers
    6. Annastasia Darling
    7. Sabrina Martin
    8. Paige Barnes
    9. Brittany Dawn Chamberlain
    10.Rozelyn Fay Johnson

    De beginsituatie
    Het is woensdag morgen, ofwel de dag nadat de lijst is gecreëerd. De school deuren staan net twee minuten open en de vroegelingen staan al klaar om langs de aula af te gaan om een snelle blik op de lijst te werpen. Anderen hebben besloten nog even van het laatste halfuurtje te genieten in hun bed, op weg naar school of op weg naar iemand die ze een lift hadden beloofd. Iedereen start zijn woensdagochtend weer anders op. Maar een ding hebben zij met zijn allen gemeen, ze hebben namelijk allemaal geen idee van wat hen in de aula te wachten staat. Op de jongens van the Kisslist na. Hier hangt vandaag namelijk niet maar een lijst, er hangen er twee. Ze zijn namelijk afgelopen dinsdagavond bij elkaar gaan zitten en net als iedere andere avond ging dit gepaard met wat drankjes en vele discussies. De meiden werden gerangschikt op uiterlijk, tactieken maar met name op de manier hoe ze hen een plezier gaven. Toch besloten zij juist deze avond te kiezen om het "spel" een lichtelijke wending te geven. En zo hing er de volgende ochtend niet een lijst in de aula maar twee. The Holy Virgin List heeft zijn plekje naast the Kisslist bemachtigd en op deze lijst staan tien namen. Van meiden die geen idee hadden wat seks was tot hen die er gewoon helemaal niks van bakten.

    ♔❤♕
    I am the designer of my own catastrophy

    ♔❤♕


    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 19:09 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With the big big group



    Ik had nog met het groepje staan praten, met de nodige amusante momenten. Vond ik dan. Toch was het uiteindelijk echt tijd voor een van mijn rookpauze's, het was ook een vreselijke gewoonte. Een verslaving waar je niet makkelijk van af kwam, waardoor ik dat ondertussen ook had opgegeven. Oh well, met een langzame pas loop ik weer de school in. Richting de kantine en het duurde niet al te lang voor mijn blik weer op hetzelfde groepje viel waar ik net bij stond. Alleen nu trok iets heel anders mijn aandacht en dat was de nieuwe blondine die ik net had gezien. Camilla...
    Ik grijns breed en loop met een zelfverzekerde blik weer op de mensen af. Recht op het doel. 'Ik ga zo even een broodje halen, ben mijn lunch vergeten in de auto, iemand zin om mee te lopen? En hoe zijn de cappuccino's hier?' hoor ik haar zeggen zodra ik dichtbij genoeg ben. Ik sla mijn arm om haar middel en grijns breed. 'Je mag mij altijd ontvoeren darling... De koffie hier is helaas wat minder, moet ik zeggen. Maar nog steeds makkelijk te doen, op zich.' zeg ik en hou mijn blik op haar gericht. Dan kijk ik toch kort naar de rest. 'Hello again,' lach ik, mijn signature smirk nog altijd op mijn lippen.


    El Diablo.

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | English Class -> Canteen | With Camilla, Ginger, Chris, Lola, Rozleyn & Damon

    •••


    Hoewel ik niet kon wachten om even alleen tijd door te brengen met Ginger besloot ik mijn aandacht toch eerst nog op iemand anders van het groepje te richten, namelijk Rozelyn. Hoewel ik liever niet te vaak alleen met het meisje was vond ik het toch heerlijk haar te plagen en uit te dagen vooral omdat ik dingen over haar wist die niemand anders wist. En helaas voor mij gold dat andersom net zo, maar dat nam niet weg dat ik het goedkeurde dat ze één van onze gemeenschappelijke vriendinnen gebruikte om zichzelf van de nieuwe lijst te kunnen krijgen.
          ”Wacht even, babe” zei ik nog tegen Ginger voordat ik mijn aandacht op Rozelyn richtte. Zonder haar eerst fatsoenlijk te vragen met me mee te lopen, aangezien ik wel zeker wist dat haar antwoord nee zou zijn, pakte ik het meisje bij haar arm en trok ik haar mee bij het groepje vandaan waar ik haar een paar meter verderop tegen de muur duwde.
          Met mijn lichaam leunde ik tegen het hare aan om haar op haar plek te houden “Feetje, nu moet je eens goed luisteren” begon ik mijn verhaal, wetende dat het meisje er een hekel aan had als iemand haar tweede naam gebruikte. “Ik kan me enigszins voorstellen dat je het niet leuk vindt dat jouw o zo belangrijke naam op de nieuwe lijst staat” vervolgde ik, een spottende toon was duidelijk te horen in mijn stem. “Maar het gaat wel erg ver om Joy te sturen om je naam eraf te halen, vind je niet?” vroeg ik haar, mijn toon alles behalve vriendelijk.
          Een van mijn handen verplaatste ik naar haar heup, waar ik mijn duim langs het gevoelige plekje liet glijden. Mijn lippen bracht ik tot vlak naast haar oor “Als je zo graag van die lijst af wil, is er maar één manier ervan af te komen” langzaam liet ik mijn hand omhoog glijden langs de zijkant van haar lichaam “En ik weet zeker dat er genoeg jongens zijn, die voor de lijst zijn, die je ermee willen helpen. Maar ik beloof je dat ik het je ontzettend moeilijk ga maken om je naam van die lijst te krijgen, schoonheid” hoewel mijn stem zacht was en er een lichte hese toon in door was te horen, wist ik dat mijn boodschap duidelijk over zou komen bij het meisje. Als ze zo graag van die lijst af wilde, mocht ze haar best er flink voor gaan doen, zolang ik het niet goed genoeg vond zou ik ervoor zorgen dat haar naam daar bleef staan waar hij stond. Had ze Joy maar niet moeten gebruiken voor haar doeleinde.
          Zacht streelde ik een plukje haar achter haar oor “Laat ik het zo zeggen, alleen Damon gaat niet genoeg zijn om jouw naam van die lijst te krijgen, want dat is toch de reden waarom je nu ineens zo wanhopig zijn aandacht staat te zoeken?” Helaas voor mij lukt het me niet om de jaloezie uit mijn stem te houden. Iedere buitenstaander, iedereen die mij niet kende zou denken dat ik gewoon een gemene opmerking maakte. Maar iedereen die mij kende zou de jaloerse toon in mijn stem weten te horen.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Ginger, Damon, Lola & Chris »»»

    Nadat Rozelyn akkoord was gegaan met het voorstel van Damon en aangaf dat ze alleen thuis zouden zijn hoorde ze hem "Ik ben met de auto, dus als je wilt zou je met me mee kunnen rijden." zeggen. Ze glimlachte naar Damon waarna ze knikte, normaal gesproken liep ze altijd van en naar school, maar een lift zou ze zeker niet afslaan, en al helemaal niet wanneer Damon naar dezelfde plaats moest als zijzelf. “Dat zou ik heel fijn vinden, dankje” antwoordde ze hem dan ook vriendelijk “Deze hakken lopen toch niet zo comfortabel” voegde ze er zacht lachend nog aan toe. En het was de waarheid, ze was Damon stiekem wel dankbaar dat hij haar een lift aanbood, de dag was nog maar net begonnen en haar voeten voelden nu al aan alsof ze de marathon had gerend.
          Nadat ze zichzelf had voorgesteld aan Camilla luisterde ze hoe de rest zich ook aan het meisje voorstelde en kort met haar ogen draaide toen ze Damon meteen al hoorde flirten met het nieuwe meisje, hoe kon het ook anders. De stem van Lola zorgde ervoor dat Rozelyn haar aandacht weer op het gesprek richtte “Leuk je te ontmoeten. Ben je nieuw hier? Of ben je hier met een uitwisseling?”. Geïnteresseerd wachtte Rozelyn het antwoord van Camilla af. 'Ik ben inderdaad nieuw, geen uitwisseling though.' Kort nam Rozelyn Camilla in zich op, het was absoluut een mooi meisje om te zien. Toen Rozelyn merkte dat Camilla ook op dat moment naar haar keek verscheen er een lichte blos op haar wangen waarna ze kort op haar lip beet. 'Leuk om jullie allemaal te ontmoeten,' hoorde ze Camille zeggen waarna Rozelyn glimlachte “Insgelijks, ik hoop dat je je hier gauw thuis zal voelen, en voel je vrij me aan te spreken wanneer je wil” glimlachte ze vriendelijk naar Camilla.
          Wat verward keek Rozelyn op toen ze plots aan grote, warme hand rond haar arm voelde, toen ze op keek, keek ze recht in het gezicht van Blaze. Echter voor ze überhaupt kon reageren voelde ze dat de jongen haar mee trok weg bij het groepje. Kort overwoog ze om te protesteren, maar ze besloot toch maar met hem mee te lopen en te zien wat hij van haar moest.
          Een lichte frons verscheen op haar voorhoofd toen Blaze haar tegen de muur duwde en zijn lichaam tegen het hare liet leunen. “Feetje, nu moet je eens goed luisteren” begon hij zijn verhaal wat haar meteen geërgerd met haar ogen liet draaien, ze vond het verschrikkelijk als mensen haar zo noemden, en al helemaal wanneer Blaze het deed. “Ik kan me enigszins voorstellen dat je het niet leuk vindt dat jouw o zo belangrijke naam op de nieuwe lijst staat” vervolgde hij, de spottende toon echter liet haar ogen samenknijpen “Maar het gaat wel erg ver om Joy te sturen om je naam eraf te halen, vind je niet?” vroeg hij Rozelyn. “Is het misschien ooit in je opgekomen dat ik haar helemaal niet heb gestuurd, maar dat ze het zelf voorstelde? Omdat zij wellicht wel begrip heeft voor anderen?” antwoordde ze de jongen geïrriteerd.
          Ze voelde hoe een van de handen van Blaze zich verplaatste naar haar heup wat ervoor zorgde dat de frons op haar voorhoofd nog dieper werd, echter toen zijn duim langs het gevoelige plekje gleed kon ze het niet helpen op haar lip te bijten. Zijn hoofd verplaatste zich tot ze zijn warme adem langs haar oor voelde strijken wat haar kort liet slikken. “Als je zo graag van die lijst af wil, is er maar één manier ervan af te komen” hoorde ze Blaze fluisteren. Toen voelde ze zijn hand verder omhoog glijden langs de zijkant van haar lichaam, maar voordat zijn hand zijn bestemming zou bereiken greep ze zijn pols vast en duwde ze zijn hand weg van haar lichaam. “En ik weet zeker dat er genoeg jongens zijn, die voor de lijst zijn, die je ermee willen helpen. Maar ik beloof je dat ik het je ontzettend moeilijk ga maken om je naam van die lijst te krijgen, schoonheid”. Rozelyn slikte kort, niet goed wetend of het nou kwam van zijn toon, of zijn woorden, maar de temperatuur leek plotseling 10 graden te zijn gestegen. Waarom hij het haar zo moeilijk zou willen maken om haar naam van de lijst af te krijgen begreep ze niet helemaal.
          Zijn vingers die een plukje haar achter haar oor streken lieten haar opkijken uit haar gedachten “Laat ik het zo zeggen, alleen Damon gaat niet genoeg zijn om jouw naam van die lijst te krijgen, want dat is toch de reden waarom je nu ineens zo wanhopig zijn aandacht staat te zoeken?” Een verward gevoel bekroop haar toen ze de jaloezie in zijn stem hoorde doorklinken, Blaze was jaloers? Op Damon? Was dat dan ook de reden dat hij het haar zo moeilijk wilde maken haar naam van de lijst te krijgen? Kort schudde ze haar hoofd terwijl ze haar handen tegen de borstkas van de jongen zette en hem naar achter duwde zodat ze hem aan kon kijken, en zodat er wat meer ruimte ontstond tussen hun lichamen. “Nu moet je even goed luisteren Blaze” begon ze tegen de jongen “In jouw hoofd mag misschien alles om seks, en die twee lijsten draaien, maar niet alles in deze wereld draait daar om. Niet dat het jou nou daadwerkelijk wat aan gaat, maar ik stond bij Damon omdat ik zijn hulp nodig heb met iets wat school gerelateerd is en ja misschien wilde ik hem ook wel vragen me te helpen mijn naam van die lijst af te krijgen, maar dat zijn mijn zaken, en die van Damon, daar heb jij helemaal niks mee nodig. Dus alsjeblieft ga lekker ergens anders over jaloers zijn, het is toch niet alsof wij ooit nog weer seks met elkaar gaan hebben.” Rozelyn voelde haar wangen warm worden en hoopte maar dat niemand hun conversatie hoorde. “En nu we het toch over die lijst hebben, wat er ook gebeurt ik zal er voor zorgen dat mijn naam van die lijst afkomt en daar heb ik jouw hulp absoluut niet bij nodig” voegde ze er vastberaden aan toe.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    << Outfit - Kantine - Blaze, Ginger, Lola, Rozleyn, Chris & Damon

          Net na ik mijn zin had afgemaakt voelde ik een arm om mijn middel sluiten en rook ik een welbekende geur. Even verliet een giechel mijn mond en ik keek op zij, waar ik Chris zag staan. Hij had wel lef om midden in de kantine mij zomaar vast te pakken, terwijl het mijn eerste dag is. Hij zal wel niet bang zijn voor zijn reputatie.
          'Je mag mij altijd ontvoeren darling... De koffie hier is helaas wat minder, moet ik zeggen. Maar nog steeds makkelijk te doen, op zich.' sprak Chris met zijn kijkers op mij gericht. Hij had de groep nog niet begroet en ik wilde niet meteen een slechte indruk achterlaten, maar ik genoot hier stiekem wel heel erg van. Chris keek even naar de groep en besloot toch maar even hallo te zeggen.
          'Nou, in dat geval, ga je mee eten?' vroeg ik met een speelse glimlach op mijn gezicht terwijl ik aan het jasje van Chris peuterde. Ondanks dat de koffie hier blijkbaar niet heel geweldig is, had ik er toch wel echt behoefte aan. 'Én koffie natuurlijk,' vervolgde ik terwijl ik me omdraaide om richting de kantine te lopen.
          'Bye guys,' zei ik met een glimlach richting de groep. Snel haakte ik mijn arm door die van chris. Mijn neus volgde de geur van lekker eten en ik liep rechtstreeks naar de kantine. Een broodje gezond kon er nu echt wel in, het is niet zo handig om je ontbijt over te slaan, maar ik was nou eenmaal wat later uit bed en ik wist niet wat ik aan wilde op mijn eerste dag. Gelukkig valt mijn outfit tot nu toe nog wel in de smaak bij de meeste jongens. Aangekomen bij de broodjes gingen mijn ogen even over alle soorten en maten. Filet American, Salad, Salt and Pepper on a white baguette. Dat zag er zeker wel goed uit. Tevreden pakte ik het broodje vast en liep ik naar de kassa om het af te rekenen. (I guess, tenzij het een all you can eat school is.)
          'Heb jij geen honger?' vroeg ik aan Chris terwijl ik onder mijn wimpers door naar hem keek. Hij was een stuk langer dan ik dus ik moest omhoog kijken om hem in zijn ogen te kunnen kijken. Het had wel iets leuks, dat hij langer was dan ik, vooral in combinatie met zijn uiterlijk.



    - thank you for existing -

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With the big big group >>> Camilla



    'Nou, in dat geval, ga je mee eten?' vroeg ze me met een speelse glimlach terwijl haar vingers ondertussen aan mijn jas peuteren. 'Én koffie natuurlijk,' vervolgde ze en ik lach zacht. 'Toch wel?' zeg ik en kijk kort naar de groep, waarna ik kort mijn hand opsteek als teken dat we er vandoor gaan. 'Bye guys,' Ze haakt haar arm door die van mij en ik kan een kleine grijns toch niet tegenhouden. Ik kijk toe hoe ze een van de vele broodjes pakt en volg haar naar de kassa. Voor ze echter zelf kan betalen schuif ik de jongen achter de kassa al een briefje van vijf toe.
    'Heb jij geen honger?' vroeg ze me en ik kijk naar haar, waarna ik licht mijn hoofd schud. 'Nah..' zeg ik en laat mijn hand afzakken naar haar heup, waarna ik haar wat dichter naar me toe trek. 'Ik zie wel wat lekkers,' zeg ik plagend en hou mijn hoofd wat schuin, waarna ik wat dichter naar haar toe leun. 'Can I have a taste?' grijns ik speels en knipoog snel, waarna ik een zachte kus op haar kaak plaats.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2018 - 9:45 ]


    El Diablo.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Lola, Ginger, Chris, Rozelyn, Camilla & Blaze • School canteen • Outfit



    'Leuk om jullie allemaal te ontmoeten,' sprak Camilla ons alle toe. Ik kon zweren dat ik een speels lachje op het gezicht van de blondine zag verschijnen, waardoor ook mijn mondhoeken ligt omhoog krulde. 'Ik ga zo even een broodje halen, ben mijn lunch vergeten in de auto, iemand zin om mee te lopen?' Camilla haar blik ging als eerste mijn kant op. Ik wist wel dat ze zag zitten, maar ik moest het rustig aan doen. Ik kon nu niet de te enthousiast zijn, want Rozelyn stond nog altijd dicht bij mij in de buurt. Maar ik zag de blondine zeker wel zitten.
    Vervolgens vroeg Camilla, waarschijnlijk om de dames niet buiten te sluiten, hoe de koffie was. Eigenlijk wilde ik de blondine wel beter leren kennen, maar net voordat ik kon aanbieden om met haar mee te lopen, was Chris me plots voor. Ik rolde licht geïrriteerd met mijn ogen, waarna ik mijn blik weer op Rozelyn wilde focussen, maar ik merkte dat ze weg was uit de groep. Ik keek snel de kantine rond en plots zag ik Rozelyn staan. Tegen een muur geduwd, met Blaze voor haar. Ik besloot er nog niet op af te stappen, maar hield wel in de gaten wat daar gebeurde. Ik vertrouwde de situatie zeker niet. Het beviel me totaal niet, toen ik Blaze zijn handen langs haar heup zag glijden en hij zijn lippen dicht naar het gezicht van Rozelyn bracht. Die gast had zijn kans verpest bij haar en dat moest hij onder ogen zien. De situatie leek te escaleren, doordat de brunette Blaze van haar wegduwde. Dit was voor mij het moment om er toch naar toe te stappen. "Excuseer mij," zei ik tegen de overgebleven groep en ik liep met flinke stappen op het tweetal af.
    “...wat er ook gebeurt ik zal er voor zorgen dat mijn naam van die lijst afkomt en daar heb ik jouw hulp absoluut niet bij nodig” Ving ik nog net op, waarna ik naast Rozelyn kwam staan en een arm om haar heen legde. Dit was alles op Blaze pissig te maken. "Gaat het?" vroeg ik bezorgd aan Rozelyn, waarna ik mijn blik op de man tegenover mij richtte. "Wat is er hier aan de hand?" vroeg ik op een dreigende toon.


    Do I look like Mother Teresa?

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    << Outfit - Kantine ' Outside - Chris

          Chris volgde braaf naar de kantine en wachtte geduldig terwijl ik mijn broodje uitkoos. We schoven door naar de kassa, waar ik het broodje neer legde en de jongen achter de kassa aan keek. Voor ik iets kon zeggen of pakken had Chris al een briefje van vijf richting de jongen geschoven en ik keek hem een beetje quasi-boos aan. 'Heb jij geen honger?' vroeg ik hem, aangezien hij mijn broodje had betaald, dan kon ik ook iets voor hem halen. 'Nah...' zei hij terwijl hij zijn hand over mijn rug liet glijden naar mijn heup.
          'Ik zie wel wat lekkers,' zei hij terwijl hij me wat dichter tegen hem aan trok. Zijn parfum drong door mijn neus en tevreden ademde ik het in, waarna er een glimlach verscheen. Chris leunde wat naar voren, mijn kant op, waardoor ik mijn adem even in hield. 'Can I have a taste?' vroeg hij waarna hij knipoogde en een kus op mijn kaak drukte, waardoor mijn hoofd wat schuin ging. Een giechel verliet mijn mond en ik zag hoe de jongen achter de kassa ons chagrijnig aankeek.
          'Kunnen jullie even doorlopen?' bromde de jongen achter de kassa waardoor ik moest lachen en het broodje van de toonbank ritste. De jongen gaf het kleingeld terug aan Chris en we liepen weer weg, naar buiten, ik kon wel wat frisse lucht gebruiken.
          'Je hebt wel lef hoor, midden in de kantine, voor de neus van die jongen zomaar een kus op mijn wang drukken.' plaagde ik Chris speels, vervolgd door mijn tong die plagerig naar buiten stak. Snel peuterde ik het plasticje van het broodje af en nam ik er een klein hapje van, waarna ik meteen mijn flesje water uit mijn tas haalde en er een slok van nam.
          'Wil je ook geen hapje?' vroeg ik terwijl ik het broodje zijn kant op hield met een bescheiden glimlach.



    - thank you for existing -

    Cristiano Elijah Santiago
    22 ~ Loves the list ~ Law student ~ Outfit ~ With the big big group >>> Camilla



    Ik grijns breed als ik haar giechel hoor, maar kijk dan op als de jongen achter de kassa begint. 'Kunnen jullie even doorlopen?' ik kijk kort naar zijn chagrijnige kop en schud mijn hoofd lichtjes. 'Rustig maar, jeez.. Jij hebt echt een keer een goede beurt nodig, maar ik begrijp waarom iedereen weg blijft met zo'n attitude.' grijns ik maar volg dan snel Camilla naar buiten. 'Je hebt wel lef hoor, midden in de kantine, voor de neus van die jongen zomaar een kus op mijn wang drukken.' plaagde ze me speels waarna ze haar tong uitstak. 'Wil je ook geen hapje?' vroeg ze me en ik schud mijn hoofd glimlachend.
    'Natuurlijk.. Zonder lef kom je nergens toch? Als je iets wilt moet je er nou eenmaal voor gaan.' zeg ik nonchalant. Ik neem plaats op een van de bankjes en trek haar op mijn schoot, waarna ik losjes een arm om haar heen sla. 'Hoewel... Volgende keer ga ik denk ik toch maar een beetje naar links... Dat is beter.' zeg ik, doelend op haar lippen. Ik grijns geamuseerd en leun wat naar achter, waarna ik mijn blik over haar laat gaan. 'Je bent echt een schoonheid, weet je dat?'


    El Diablo.

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | Canteen | With Rozelyn -> With Rozelyn and Damon

    •••


    Het effect wat ik wilde bereiken door Rozelyn Feetje te noemen, was al snel bereikt toen ik de brunette met haar ogen zag draaien, iets wat voor een kleine grijns op mijn gezicht zorgde. Ik wist zo goed hoe ik dit meisje moest irriteren, en ik genoot ervan.
          ”Is het misschien in je opgekomen dat ik haar helemaal niet heb gestuurd, maar dat ze het zelf voorstelde? Omdat zij wellicht wel begrip heeft voor anderen?” hoorde ik Rozelyn geërgerd antwoorden op mijn vraag of ze het niet ver vond gaan Joy erbij te betrekken. Hoewel ik wel zeker wist dat Joy inderdaad zelf met het voorstel was gekomen kwam het uiteindelijk toch door Rozelyn, als zij nou gewoonweg niet zo dramatisch moest doen over het feit dat haar naam op een lijstje stond, was er niks aan de hand geweest.
          Hoewel ik die discussie graag met haar aangegaan zou zijn, besloot ik haar woorden toch te negeren, wetende dat de rest van mijn woorden mij ook interessante reacties zouden opleveren van haar kant.
          Zodra ik mijn hand verplaatste naar de heup van Rozelyn zag ik de frons op haar voorhoofd nog dieper worden, iets wat zorgde voor een grijns op mijn gezicht en het feit dat ze op haar lip beet toen ik mijn duim bewoog, zorgde er alleen maar voor dat de grijns op mijn gezicht groter werd terwijl ik naar haar toe boog om in haar oor te fluisteren dat er maar één manier was om er vanaf te komen. Echter toen ik mijn hand verder omhoog bewoog langs haar lichaam voelde ik plots haar hand rond mijn pols en werd het volgende moment het contact tussen mijn hand en haar lichaam verbroken door haar beweging. Dit zorgde voor een geamuseerde blik in mijn ogen, hoewel ik dit zou kunnen opvatten als een afwijzing vond ik het vooral amuserend om te zien hoe ver ik nog kon gaan bij het meisje, en aangezien ze mijn hand niet meteen wegduwde toen ik haar aanraakte vond ik toch dat ik nog ver kon gaan bij het meisje dat beweerde een hekel aan mij te hebben.
          Zonder verder daadwerkelijk op haar handeling te reageren sprak ik verder over het feit dat ik het haar ontzettend moeilijk zou gaan maken haar naam van de lijst te krijgen en ik meende mijn woorden oprecht. Dit was mijn wraak tegenover haar, ik wist dat dit hetgeen was waarmee ik haar het meest kon raken dat bewees ze nu wel weer.
          Toen ik zag dat ze haar hoofd begon te schudden nadat ik haar vertelde dat alleen Damon niet genoeg zou zijn om haar naam van die lijst af te krijgen en ik benoemde dat dat volgens mij de reden was waarom ze nu zijn aandacht zocht, nam ik haar kort onderzoekend in me op. Langzaam leunde ik wat achteruit toen ik haar handen tegen mijn borstkas voelde duwen. “Nu moet je even goed luisteren Blaze” lichtelijk geamuseerd keek ik haar aan, de toon van haar stem vertelde me dat dit interessant ging worden “In jouw hoofd mag misschien alles om seks, en die twee lijsten draaien, maar niet alles in deze wereld draait daar om. Niet dat het jou nou daadwerkelijk wat aan gaat, maar ik stond bij Damon omdat ik zijn hulp nodig heb met iets wat school gerelateerd is en ja misschien wilde ik hem ook wel vragen me te helpen mijn naam van die lijst af te krijgen, maar dat zijn mijn zaken, en die van [/b]Damon[/b], daar heb jij helemaal niks mee nodig. Dus alsjeblieft ga lekker ergens anders over jaloers zijn, het is toch niet alsof wij ooit nog weer seks met elkaar gaan hebben.”
          Ik kon het niet laten om te grijnzen toen ik haar wangen rood zag kleuren, het feit dat haar wangen rood begonnen te kleuren sprak haar woorden wat mij betreft tegen, hoewel ze dat wellicht nooit hardop zou toegeven, en waarschijnlijk ook nooit aan zichzelf zou toegeven. Net toen ik wilde antwoorden sprak de brunette verder “En nu we het toch over die lijst hebben, wat er ook gebeurt ik zal er voor zorgen dat mijn naam van die lijst afkomt en daar heb ik jouw hulp absoluut niet bij nodig”. De vastberaden toon in haar stem maakte haar uitspraak nog schattiger, ze had niet half door hoe hard ze mij nodig zou gaan hebben om haar naam van de lijst af te krijgen.
          Vanuit mijn ooghoek zag ik iemand op ons af komen lopen, toen ik opkeek om te zien wie het was zag ik het mijn grote ergernis dat het Damon was. Ik kon het niet laten met mijn ogen te draaien toen de jongen naast Rozelyn ging staan en zijn arm om haar heen legde. Het beschermende gebaar van de jongen irriteerde me mateloos, het was niet alsof Rozelyn een verdwaalde puppy was. "Gaat het?" hoorde ik Damon bezorgd aan Rozelyn vragen, wat mij mijn handen onbewust tot vuisten liet maken. Wat dacht hij wel niet? Dat hij de held maar even kon komen spelen voor ons kleine Feetje? Dacht hij nou werkelijk dat hij dan een kans zou maken bij het meisje?
          Toen de jongen zijn blik op mij richtte zond ik hem een duistere blik toe. Wat is er hier aan de hand?" hoorde ik Damon op dreigende toon vragen. Een korte lach verliet mijn mond waarna ik de jongen dreigend aan keek “Niks wat jou ook maar iets aan gaat” besloot ik de jongen te antwoorden. Wie dacht hij wel niet dat hij was? Mij een beetje ter verantwoording willen roepen “Ik begrijp dat je probeert ons kleine Feetje voor je te winnen Damon maar vind je niet dat je wel heel ver gaat voor een afgedankt speeltje? Of hou je wel een tweedehandsje?” grijnsde ik vals naar de jongen, wetende dat ik het nooit zou accepteren wanneer iemand zo zou spreken over een meisje waar ik iets van wilde. Hopende hem op deze manier flink uit te dagen “Hoewel ik natuurlijk wel zo eerlijk moet zijn om toe te geven dat ik haar alles wel goed heb geleerd natuurlijk, dus die ene keer moet vast een fantastische ervaring voor je zijn geweest” vervolgde ik, doelend op het feit dat ik de eerste was geweest die met het meisje had geslapen, haar een hoop had geleerd en hij daarna pas ergens kwam. “Maar Damon er is letterlijk niks aan de hand, behalve het feit dat dit meisje hier, jou wil gebruiken om haar naam van de lijst af te krijgen, maar meer dan een keer platonische seks zal er niet voor je inzitten jongen, dus beter wees je verstandig” eindigde ik tartend. Hoewel ik vermoedde dat ze beide nu boos zouden zijn, hoopte ik erop dat Damon zijn boosheid nu op Rozelyn zou richten, in plaats van op mij nu hij besefte dat ze hem alleen maar wilde gebruiken, dat zou mijn plannetje namelijk een stuk makkelijker laten verlopen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 0:00 ]


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Blaze -> With Blaze & Damon »»»

    Nadat Rozelyn haar laatste woorden had uitgesproken wachtte ze het antwoord van Blaze af, maar in plaats van dat hij haar antwoordde keek hij van haar weg. Lichtelijk verward volgde ze zijn blik met haar ogen waar ze tot haar opluchting Damon naar hun toe zag lopen.
          Toen Damon zijn arm om haar heen legde, zette ze voorzichtig een stapje dichter naar de jongen toe, ergens voelde het wel veilig dat hij erbij was komen staan. ”Gaat het?” hoorde ze de jongen vragen. Een glimlachje verscheen op haar gezicht waarna ze naar hem knikte “Ja, het gaat wel antwoordde ze hem.
          De blik die Blaze Damon toe zond zodra de laatste naar hem keek bezorgde haar een naar gevoel. Ze kende Blaze wel redelijk en de blik die hij nu in zijn ogen had staan voorspelde vaak niet veel goeds. Wat is er hier aan de hand?” hoorde ze Damon op dreigende toon vragen aan Blaze. De lach die bij de jongen vandaan kwam liet haar kort slikken. “Niks wat jou ook maar iets aan gaat” hoorde ze Blaze al net zo dreigend antwoorden. Rozelyn hoopte op dit moment dat Blaze het hierbij zou houden, het laatste wat Rozelyn wilde was weer een ruzie veroorzaken tussen de twee jongens.
          “Ik begrijp dat je probeert ons kleine Feetje voor je te winnen Damon maar vind je niet dat je wel heel ver gaat voor een afgedankt speeltje? Of hou je wel een tweedehandsje?” grijnsde de jongen vals naar Damon. Hoewel de woorden niet tegen Rozelyn uitgesproken waren voelde ze haar mond plots kurkdroog worden, wie dacht hij wel niet dat hij was? Haar een afgedankt speeltje noemen? “Hoewel ik natuurlijk wel zo eerlijk moet zijn om toe te geven dat ik haar alles wel goed heb geleerd natuurlijk, dus die ene keer moet vast een fantastische ervaring voor je zijn geweest” hoorde ze Blaze vervolgen. Verbijsterd keek ze Blaze aan terwijl haar hand zich tot een vuist balde “Klootzak” siste ze de jongen dan ook kwaad toe terwijl ze haar hand ophief om hem te slaan. Echter halverwege haar beweging bedacht ze zich en liet ze haar hand weer zakken “Je bent echt een zielig mannetje Blaze, echt waar. Je hebt half niet door hoe zo’n afgedankt oud speeltje je zelf bent” besloot ze daarvoor in de plaats tegen de jongen te zeggen.
          “Maar Damon er is letterlijk niks aan de hand, behalve het feit dat dit meisje hier, jou wil gebruiken om haar naam van de lijst af te krijgen, maar meer dan een keer platonische seks zal er niet voor je inzitten jongen, dus beter wees je verstandig” eindigde de jongen zijn verhaal tartend. Gefrustreerd balde Rozelyn haar handen weer tot vuisten, ze wilde hem zo ontzettend graag slaan, maar dat zou ze hem niet gunnen, ze zou hem niet gaan slaan. “Wie denk je wel niet dat je bent Blaze” vroeg ze de jongen kwaad “Jij hebt helemaal geen idee wat wel of niet mijn bedoelingen zijn, en dan nog zijn dat helemaal niet jouw zaken, maar die van mij en van Damon. Bemoei je lekker met je eigen zaken in plaats van je jaloezie op deze manier te uiten.”
          Gefrustreerd richtte Rozelyn haar ogen op Damon “Laten we hier alsjeblieft weggaan” zei ze smekend tegen de jongen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Camilla Laurel Margaux
    loves the kisslist


    "Hey babe, I'm home alone,
    bring pizza for some netflix&chill? xoxo"
    << Outfit - Kantine ' Outside - Chris

          Terwijl we naar buiten liepen sprak ik over het feit dat hij wel lef had, mij zomaar een kus te geven, midden in de kantine.
          'Natuurlijk.. Zonder lef kom je nergens toch? Als je iets wilt moet je er nou eenmaal voor gaan.' sprak Chris tevreden waarna hij plaats nam op een bankje en mij op schoot trok, waardoor ik even moest lachen. Voorzichtig nam ik een hapje van mijn broodje en vroeg ik of Chris niet ook een hapje wilde. Hij schudde zijn hoofd en glimlachte.
          'Hoewel... Volgende keer ga ik denk ik toch maar een beetje naar links... Dat is beter.' zei Chris, doelend op mijn lippen. Speels deed ik een kusgebaar richting Chris en nam ik nog een hapje van mijn broodje, waarna ik hem weer in de folie deed en in mijn tas drukte. Natuurlijk vervolgde ik ook deze hap met een flinke slok water. Chris grijnst geamuseerd en leunt naar achteren, waarna hij zijn ogen over mijn lichaam liet glijden. Even voelde ik mijn wangen warm worden, omdat hij zo zat te kijken, maar stiekem genoot ik er wel van.
          'Je bent echt een schoonheid, weet je dat?' vroeg hij waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. Mijn hand ging naar zijn kraag en ik trok er kort aan, waarna ik hem weer losliet. 'En jij-' begon ik terwijl ik mijn mijn handen door mijn haren ging. '-bent echt te aantrekkelijk voor deze wereld,' vervolgde ik met een speelse glimlach en een plagerige tong.
          'Hoelaat beginnen de lessen weer?' vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik even wat beter op Chris zijn schoot ging zitten. Na een beetje wiebelen zat ik weer comfortabel en keek ik hem van onder mijn wimpers aan. Hij was zo ongelofelijk mooi, het zou verboden moeten worden.






    - thank you for existing -

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn & Blaze • School canteen • Outfit



    Net nadat ik was aangekomen bij het tweetal en mijn arm om Rozelyn had heen geslagen, kwam de brunette direct een stapje dichter naar mij toe. Direct kon ik twee conlusies trekken. Het gezelschap bij Blaze was niet vrijwillig en Rozelyn vond mijn aanwezigheid prettig. Ik vroeg Rozelyn of het ging en er kwam direct een kleine glimlach op haar gezicht, waarna ze knikte. "Ja, het gaat wel." Door die woorden was ik wel iets gerust gesteld, maar nog altijd was er nog die confrontatie met Blaze.
    "Wat is er hier aan de hand?" had ik dreigend aan de jongen tegenover gevraagd. Een kort lachje verliet Blaze zijn mond, waardoor ik één van mijn wenkbrauwen optrok. Er was volgens mij niks grappig aan deze situatie en door zijn lach begon de woeden in mij al te koken. “Niks wat jou ook maar iets aan gaat.” was uiteindelijk zijn antwoord. Blaze had ook een dreigende blik in zijn ogen en het kosten me nu al moeite om hem geen stoot te geven. Ik dacht dat het bij dit antwoord bleef, maar Blaze wilde overduidelijk een oorlog starten.
    “Ik begrijp dat je probeert ons kleine Feetje voor je te winnen Damon maar vind je niet dat je wel heel ver gaat voor een afgedankt speeltje? Of hou je wel een tweedehandsje?” Ik probeerde kalm adem te halen, maar Blaze begon echt te vragen om problemen. Ik balde een vuist met mijn hand die nog naast me hing, maar langzaam voelde ik deze richting de postie gaan om plots uit te kunnen halen. De valse grijns op het gezicht van die klootzak maakte het er ook niet beter op, maar ik moest nu mijn geduld bewaren. Ik wist zelf ook dondersgoed dat er aan de buitenkant te zien was dat ik Blaze een klap wilde verkopen.
    “Hoewel ik natuurlijk wel zo eerlijk moet zijn om toe te geven dat ik haar alles wel goed heb geleerd natuurlijk, dus die ene keer moet vast een fantastische ervaring voor je zijn geweest.” Even was ik vergeten dat Rozelyn naast me stond, omdat Blaze haar gewoon belachelijk maakte. "Klootzak," klonk het plots naast me. Het was maar goed dat Rozelyn heel even tussen ons beide kwam, want hierdoor werd ik weer iets rustiger. De woorden van Rozelyn deden een lichte grijns op mijn gezicht verschijnen, ondanks dat ik Blaze nog altijd een stoot wilde verkopen. Deze dame bleek toch aardig wat pit te hebben.
    “Maar Damon er is letterlijk niks aan de hand, behalve het feit dat dit meisje hier, jou wil gebruiken om haar naam van de lijst af te krijgen, maar meer dan een keer platonische seks zal er niet voor je inzitten jongen, dus beter wees je verstandig” Op één of andere manier drongen de woorden van Blaze toch door bij mij, waardoor ik even mijn blik op Rozelyn richtte. Was dit alles om van de lijst af te kunnen komen? Het verklaarde wel waarom ze het niet erg vond om bij haar thuis te leren, waar niemand thuis zou zijn...
    “Jij hebt helemaal geen idee wat wel of niet mijn bedoelingen zijn, en dan nog zijn dat helemaal niet jouw zaken, maar die van mij en van Damon. Bemoei je lekker met je eigen zaken in plaats van je jaloezie op deze manier te uiten.” Doordat haar blauw groene kijkers, plots naar mij keken besefte ik dat Blaze me tegen Rozelyn wilde opzetten. “Laten we hier alsjeblieft weggaan.” Rozelyn wilde sowieso geen verdere problemen, maar ik kon het echt niet laten om Blaze een klap te geven. "Ja we gaan," mompelde ik, waarna ik me omdraaide, maar toch plots met een flinke zwaai uithaalde naar het gezicht van de jongen tegenover ons. Na de de stoot brandde mijn knokkels als een malle en deze liet ik dan ook even wapperen als teken dat de klap best wel heftig was. "Nu kunnen we gaan." zuchtte ik, waarna ik -om Blaze helemaal pissig te maken- een kus drukte op het voorhoofd van Rozelyn.


    Do I look like Mother Teresa?

    Blaze Miller

    Egoism —
    It’s not to live the way you want, but make others live the way you want.

    Clothes | Canteen | With Rozelyn and Damon

    •••


    Toen ik de brunette een stap dichter naar Damon zag zetten draaiden mijn ogen als vanzelf. Ze gedroeg zich werkelijk waar belachelijk, net alsof ik haar zou aanvallen of iets dergelijks. ”Ja het gaat wel” hoorde ik haar antwoorden op de vraag of het wel ging. Net alsof we ook maar iets anders zouden verwachten.
          Toen ik eenmaal begon met praten leek het alsof er bij mij ook geen rem meer op zat, ik was woedend, beide daagden ze me enorm uit en ik wilde gewoonweg niets liever dan een ruzie veroorzaken. Het liefst alleen tussen Damon en {b]Rozelyn[/b], maar als het niet anders kon dan zou ik het zeker niet erg vinden ook bij de ruzie betrokken te zijn. Ik vond het gewoonweg een verschrikking hun samen te zien, al helemaal na alles wat er gebeurd was tussen ons drieën. Doordat ik merkte dat ik echt boos aan het worden was dacht ik ook niet meer na over de woorden die ik uit sprak, het interesseerde me helemaal niks. En aan de gezichten van beide te zien, leek het erop alsof mijn woorden hun daadwerkelijk wat deden, ze leken beide niet bepaald blij te zijn.
          Klootzak. Het ene kleine woordje, afkomstig van Rozelyn deed me kort zwijgen en zorgde ervoor dat ik mijn blik op haar richtte. Lichtelijk geamuseerd keek ik toe hoe ze haar hand hief, klaar om mij te slaan. Maar toch leek ze in innerlijke strijd met zichzelf te zijn en uiteindelijk te besluiten haar hand te laten zakken en mij niet te slaan. Iets wat ik als een verstandige keuze acht, niet dat ik haar ooit zou slaan of iets dergelijks, nee dat zou ik zeker niet doen. Ik zou een vrouw nooit op die manier pijn doen, nee daar had ik wel andere manieren voor. “Verstandige keus meisje” vertelde ik haar dan ook, hoewel ik haar lef wel had kunnen waarderen als ze het bij iemand anders had gedaan dan bij mij.
          Toen ik weer verder sprak over dat Rozelyn Damon alleen maar wilde gebruiken om haar naam van de lijst te krijgen zag ik aan Damon dat mijn woorden een duidelijk effect op de jongen hadden. Tot mijn vreugde richtte hij zijn blik op de brunette, in plaats van op mij. Het leek erop dat ik een gevoelige snaar had geraakt, iets waar ik zeker blij mee was, hoewel ik aan de andere kant wel zeker wist dat Rozelyn niet het type meisje was dat iemand anders zou gebruiken, vond ik het zeer amuserend om te zien dat Damon hier wellicht aan twijfelde.
          ”Jij hebt helemaal geen idee wat wel of niet mijn bedoelingen zijn, en dan nog zijn dat helemaal niet jouw zaken, maar die van mij en van Damon. Bemoei je lekker met je eigen zaken in plaats van je jaloezie op deze manier te uiten.” Kwaad keek ik haar nu aan, bozer dan dit kon je me niet krijgen als vrouw zijnde. Hardop uitspreken dat ik jaloers zou zijn waar Damon bij was notabene. Nee het meisje had nu zeer zeker een grote fout begaan, eentje die ik niet zou vergeten. “Nee meisje, je hebt niet half door hoeveel het wel mijn zaak is. Ik ken jou beter dan je denkt, en ik weet zeker dat je hiervan spijt gaat krijgen, zo iemand als Damon gaat nooit goed genoeg zijn voor jou.” Besloot ik er toch nog een schepje bij op te doen.
          Toen ik Rozelyn naar Damon zag kijken en haar ”Laten we hier alsjeblieft weggaan” hoorde zeggen balde ik gefrustreerd mijn vuisten opnieuw. Ik haatte het als mensen zomaar wegliepen, wegliepen wanneer het gesprek wat mij betreft nog niet afgelopen was. Maar ik had wel door dat het geen zin had om met Rozelyn te praten zolang Damon in de buurt was, dus besloot ik ze voor nu te laten gaan en op een later moment opnieuw met Rozelyn te praten, en dan zou ik ervoor zorgen dat we helemaal alleen zouden zijn. ”Ja weg gaan” hoorde ik Damon als antwoord mompelen waarna hij zich om draaide. Op dat moment liet ik mijn handen in de zakken van mijn broek glijden met als bedoeling mijn mobiel te pakken. Het volgende moment voelde ik een hevige pijn door mijn gezicht trekken en ontsnapte een gepijnigde kreun uit mijn mond. Een hand drukte ik tegen mijn gezicht aan om vervolgens het bloed erop te kunnen zien.
          ”Nu kunnen we gaan” hoorde ik Damon zeggen en wanneer ik op keek zag ik net hoe zijn lippen het voorhoofd van Rozelyn raakten. Nu ging hij zeker weten echt te ver. “Hufter!” riep ik dan ook naar de jongen waarna ik op het tweetal afstapte en woedend met mijn vuist uithaalde naar het gezicht van Damon.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    ROZELYN FAY JOHNSON
    ««« Outfit | Canteen | With Blaze & Damon »»»

    De geamuseerde blik op het gezicht van Blaze zorgde er eigenlijk alleen maar meer voor dat Rozelyn hem wel wilde slaan, maar toch besloot ze het niet te doen. ”Verstandige keus meisje” hoorde ze Blaze tot haar ergernis zeggen. Maar voordat ze kon reageren sprak Blaze alweer verder over dat ze Damon alleen maar zou gebruiken haar naam van de lijst te krijgen, iets wat zeker niet waar was. Plots zag ze dat de jongen naast zich zijn hoofd draaide en nu naar haar keek in plaats van naar de jongen tegenover hun. Kort beet ze op haar lip terwijl ze naar Damon keek en hem met haar blik duidelijk probeerde te maken dat dit niet waar was. Om vervolgens haar blik weer op Blaze te richten en hem te vertellen dat hij geen idee had wat wel en wat niet haar bedoelingen waren en dat hij zijn jaloezie maar op een andere manier moest uiten.
          De kwade blik die ze nu van Blaze kreeg liet haar kort slikken, wetende dat ze hem nu echt boos had gemaakt door deze woorden uit te spreken in het bijzijn van Damon. ”Nee meisje, je hebt niet half door hoeveel het wel mijn zaak is. Ik ken jou beter dan je denkt, en ik weet zeker dat je hiervan spijt gaat krijgen, zo iemand als Damon gaat nooit goed genoeg zijn voor jou.” Geërgerd draaide Rozelyn met haar ogen, Blaze moest wel echt wanhopig zijn om dit soort onzin uit te kramen. “Luister eens Blaze, je hebt geen idee waar je het over hebt, het is duidelijk dat je me dus niet zo goed kent als je denkt. Maar je zet jezelf wel mooi voor schut door dit soort onzin uit te kramen.” Besloot ze de jongen te antwoorden.
          ”Ja we gaan” was het antwoord van Damon toen Rozelyn hem vroeg hier weg te gaan. Toen Damon zich omdraaide om weg te lopen, volgde Rozelyn zijn voorbeeld een draaide zij zich ook om. Wat er toen gebeurde had ze niet verwacht, vanuit haar ooghoek zag ze dat Damon zich weer omdraaide en het volgende moment raakte zijn vuist het gezicht van Blaze. Geschrokken hapte ze naar adem terwijl ze van de een naar de ander keek. ”Nu kunnen we gaan” hoorde ze Damon zeggen waarna ze haar ogen op hem richtte. Toen ze de lippen van Damon tegen haar voorhoofd voelde keek ze hem wat onzeker aan, niet goed wetend waar dit gebaar zo plots vandaan kwam.
          ”Hufter!” De uitbarsting van Blaze zorgde ervoor dat ze weer naar de jongen keek en zag dat hij op hen afstapte met een gebalde vuist. Haar ogen werden groot toen ze besefte dat hij Damon terug wilde slaan, uit reflex deed ze een stap richting Blaze “Blaze, nee! Niet doen!” probeerde ze de jongen te stoppen. Het volgende moment klonk er een harde klap, of misschien klonk het in haar oren alleen wel zo hard, en voelde ze een enorme pijnscheut door de zijkant van haar gezicht heen trekken waarna ze wankelend een paar stappen achteruit zette om te voorkomen dat ze zou vallen door de klap. Te verbijsterd om iets te zeggen staarde ze met grote ogen naar Blaze, de jongen die haar zojuist had geslagen. Traag liet ze haar hand naar haar gezicht glijden waar ze zacht tegen haar wang aan drukte “Auw” mompelde ze zacht terwijl ze een aantal keren met haar ogen knipperde om haar tranen weg te knipperen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Damon Tyler Willsson


    22 • With Rozelyn & Blaze • School canteen • Outfit



    Tevreden keek ik nog even om hoe Blaze reageerde op de klap, waarna ik een kus op het voorhoofd drukte van Rozelyn. ”Hufter!” klonk het achter me. Ik was dan eerder geknapt dan die drifkikker, die overduidelijk jaloers was op het feit dat Rozelyn een soort van aan mijn kant stond, maar de door mij gegeven klap was de druppel die de emmer deed overlopen bij Blaze. Met overduidelijke woede kwam hij op me afgelopen, terwijl ik met mijn handen gebaarde dat hij dichter bij moest komen. Hij had zijn lesje nog niet geleerd en daar wilde ik hem maar al te graag bij helpen. Blaze, nee! Niet doen!” klonk het plots. De bruine haren van Rozelyn waren plots in mijn beeld gekomen, waardoor de hand van Blaze verdween. "Roos, nee!" schreeuwde ik nog, maar ik was nooit op tijd geweest om haar weg te duwen. Een harde klap vervolgde, die vervolgd werd door een "Auw". Ik pakte Rozelyn beet bij haar schouders en keek haar straks in haar ogen aan. "Waarom deed je dat in Godsnaam?" er klonk overduidelijk bezorgdheid in mijn stem, maar ook lichtte woeden. Langzaam veegde ik een uitgelopen traan van haar wang af, waarna ik me weer omdraaide richting Blaze. "Hufter?" herhaalde ik zijn laatste woorden, waarna ik mijn schooltas op de grond liet zakken en mijn mouwen begon op te stropen. "Wie is hier nou de hufter?" Het liefst zou ik Blaze nu tegen de grond aan werken en zijn hele gezicht verbouwen. Ik deed dan wel niet de opleiding om plastische chirurg te worden, maar er waren ook andere manier om zijn gezicht te verminken. Dan zouden zelfs Joy of Ginger het bed niet meer met hem willen delen. Ik hield mijn vuist gereed om hem opnieuw een klap te verkopen, maar toen besefte ik dat Rozelyn die klap had gekregen door mij. Ik liet mijn arm weer zakken en richtte me opnieuw op de brunette. "Zal ik wat ijs voor je halen?"


    Do I look like Mother Teresa?