• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer een restaurant i.p.v. blue monday happy monday belooft, ze een nieuwe kaart hebben sinds vandaag en ze MIJN LIEVELINGSDESSERT HEBBEN GESCHRAPT. Dit is Niet Oké.


    She's imperfect but she tries

    Eindelijk die tienerjaren uit! (yeah)


    Do I look like Mother Teresa?

    To cosplay or not to cosplay? Mh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ugh ik heb geen zin in die afspraak morgen. Want dan moet ik haar vertellen dat ik niet heb gedaan wat ik beloofd had en dat het eigenlijk nog slechter gaat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sofie, STA FUCKING OP UIT JE BED LUIWAMMES

    Nope


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn geduld begint echt op te raken eigenlijk


    Caution first, always.

    Wat verwacht je nou precies?


    — I was lightning before the thunder —

    HAHA, LOL. Oké ik heb dus een sollicitatiegesprek bij de PostNL voor een bijbaantje tijdens het schrijven van m'n scriptie en ik vind het op een of andere manier echt super grappig en hilarisch. :W


    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 13:47 ]


    I'll see you on the dark side of the moon

    Uch, ik vraag je iets. Alleen een ja of nee voldoet fcol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom nam ik dat aan, dat hoort niet in mijn schema, mehhh


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Wat heb ik toch een grafhekel aan mijn haar.
    mijn uiterlijk in het algemeen maar ok.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 14:40 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @me: stop bothering people. Stop asking for help.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wauw scherp echt scherp haha applaus voor de goede organisatie


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja fijn. We kunnen de huur dus niet betalen... FUCK IT. Er was gezegd dat hij 1200 zou krijgen, krijgt hij maar 500. WAT IS DIT!
    Is mijn vriend ook nog zijn werk kwijt omdat hij een keer ziek was, ik word niet teruggebeld door mijn werk, waardoor ik niet kan werken en dus niets verdien.
    Vriend is nu bij een probeerwerk en ik hoop dat het wat wordt... We hebben verdomme geen geld om ook maar iets te betalen... Ik kan alleen nog maar aan het ergste denken en janken.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 15:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.