• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom beantwoord je niet wat ik zojuist gezegd heb? Je praat erover heen en dat is iets wat ik echt enorm haat. Just be straight up. Het was je idee en nu het kan, gaat het "opeens te snel".


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze vertrouwd me niet meer, damn it. Dit was niet hoe ik wou dat het zou gaan


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Stroopwafels uit de magnetron zijn awesome.


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Stroopwafels uit de magnetron zijn awesome.

    Soo true.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik voel me zo leeg vandaag...
    En ik ben zo enorm licht geraakt en ik kan het echt gewoon niet helpen en ik haat mezelf momenteel zo erg >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Firewood schreef:
    Stroopwafels uit de magnetron zijn awesome.
    Ohh dat heb ik al zo lang niet meer gehad... misschien morgen even naar de supermarkt. (cat)

    Mitch effin Conner :W


    Caution first, always.

    Ik heb net een superlang bericht getypt met hoe ik me voel en wat doe jij? JE GAAT OFFLINE. TOP.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Square schreef:
    fjdskljk waarom ben ik zo een zacht eitje

    en waarom is dat alleen in het Duits een ding!! waarom doen talen dingen!! grr


    oké, bij nader inzien is "grr" misschien exact het zachte ei probleem waar ik het een zin eerder over had. goed bezig inge


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oh en ALSO: ik had een enorme lijst met character quirks voor me, en nummer bijna-het-einde was "eats butter straight from the stick"

    1) Ik weet dat Amerikanen hun boter vaak per stick kopen, om een of andere reden, maar dit klinkt alsof het echt OP een stokje zit? Waarom zit boter op een stokje?

    2) Waarom EET je boter WAAR DAN OOK VANDAAN? Ik heb net nog een mes afgeveegd omdat ik de boter niet wilde aflikken want het is gewoon pure vettigheid en dat smaakt niet goed, maar Amerikanen gaan blijkbaar gewoon "hap, boter weg"???

    3) Wat voor rare heldimensie is Amerika?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    oh en ALSO: ik had een enorme lijst met character quirks voor me, en nummer bijna-het-einde was "eats butter straight from the stick"

    1) Ik weet dat Amerikanen hun boter vaak per stick kopen, om een of andere reden, maar dit klinkt alsof het echt OP een stokje zit? Waarom zit boter op een stokje?

    2) Waarom EET je boter WAAR DAN OOK VANDAAN? Ik heb net nog een mes afgeveegd omdat ik de boter niet wilde aflikken want het is gewoon pure vettigheid en dat smaakt niet goed, maar Amerikanen gaan blijkbaar gewoon "hap, boter weg"???

    3) Wat voor rare heldimensie is Amerika?


    4) ACNE


    Heaven is a place that we all have

    Meh aan de ene kant wil ik wel een soort coverstore openen maar aan de andere kant ben ik bang dat ik dan weer te veel hooi op m'n vork neem
    maar het is wel heel leuk om te doen... hm

    Also. morgen uitslapen. *O*

    omg ik voel me echt al persoonlijk aangevallen of zo door al die haat op miss belgie 2018


    ASIAN AND PROUD TO BE OK

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 22:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    The best part of "believe" is the "lie,"


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:

    3) Wat voor rare heldimensie is Amerika?


    waar ik zit valt het meeeee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.