• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gister een kettingbotsing met 9 auto's, vandaag weer een met 4 auto's. Deze keer gelukkig geen gewonden. Misschien moet Rijkswaterstaat eens ingrijpen of zo.


    26 - 02 - '16

    Okay, ik ben niet asociaal geweest door op jouw reactie te reageren en nu reageer jij niet? ARGH IK KAN HIER NIET TEGEN GODVER


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh waarom kom ik dan weer met het persoon dat twintig keer beter is in Engels en een boek over anorexia gelezen heeft samen? Confrontatie en faalangst samen, yay. Vooral die confrontatie begint me best wel kapot te ergeren.


    obsessive rage

    Haha, ik heb over twintig minuten college en ik lig nog in bed. Misschien wel verstandig om toch op te staan.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Hoi ik ben een ouwe taart die tegen pubers praat alsof ze vijftig is.
    Blegh, wat is levenservaring? Geen idee, maar volgens mij heb ik het nog LANGE niet en toch doe ik zo.


    Deep inside, I've never felt alive

    And that's how you do it. Finally.

    Ik moet nog leren, kamer opruimen, een leraar contacteren en dingen voor op Q doen. Wat doe ik? YouTube video's kijken. :')

    Meh, ik voel me zo vol. Heb ik echt zoveel gegeten? Jakkes, vies varken.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Het sneeeeeeuwt! ❄⛄


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ChiIdhood schreef:
    Meh, ik voel me zo vol. Heb ik echt zoveel gegeten? Jakkes, vies varken.


    Stalkend bericht van je stalker: Je bent geen vies varken, goed dat je gegeten hebt (H)


    obsessive rage

    Oké ik ben ergens heel blij dat de afspraak bij mijn psycholoog vandaag niet doorging maar nu heb ik hem vrijdag en voor vrijdag heb ik het sowieso ook nog niet gedaan dus nu kan ik nog 3 dagen extra stressen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Why the fuck do I even bother


    kindness is never a burden.

    Beautiful, skinny people, who are amazing at cosplay AND amazing artists should be illegal. They're a threat to society.


    kindness is never a burden.

    Ik word toch telkens een beetje blij verrast als ik op mijn werk binnenloop en mijn baas zegt dat ik er leuk uitzie, want in principe ben ik een van de grootste klojo's daarin en heb ik totaal geen verstand van wat mooi en niet mooi is. Keep spreading the good vibe though. ✨


    She's imperfect but she tries

    Tegen de mensen die vlak voor mijn deur aan het schreeuwen zijn tegen elkaar: Uh doei, ga even iemand anders vervelen.


    — I was lightning before the thunder —

    Winona schreef:
    Beautiful, skinny people, who are amazing at cosplay AND amazing artists should be illegal. They're a threat to society.


    — Inner peace, it's hard to find. —