• Oké, hallo. Ik heb best wel getwijfeld of ik dit topic zou openen, gezien er best wel persoonlijke shit in staat waar ik me soms zelfs wel voor schaam of zo. Sorry als alles nogal rommelig is, ik weet niet zo goed hoe ik alles moet brengen. (Ik ga ook geen hele lap tekst schrijven met de oorzaken van alles, gezien ik hier nog niet eens zeker over ben)

    Het gaat de laatste tijd niet goed met me. Al redelijk lang eigenlijk, maar het begint nu (ook bij mijn ouders) naar buiten te komen. Ik heb een eetstoornis, wat mijn lichamelijke gezondheid nu ook nogal begint aan te tasten. Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik dit er ook bij zou zetten, maar ik heb mezelf ook redelijk vaak gesneden. Het is nu beiden naar buiten gekomen bij mij thuis en een aantal van mijn vrienden, ik krijg nu dus ook wel hulp, maar ik denk dat het misschien goed is om dat te weten wanneer je mijn berichtjes ziet. Ik merk namelijk dat het mijn stemming nogal beïnvloedt en ook mijn kijk op bepaalde onderwerpen. Kan iemand me alsjeblieft een knuffel geven? Ik zit er een beetje doorheen op het moment.
    Ik hoop echt dat dit niet overkomt alsof ik alleen aandacht wil, want dit is niet het geval, ik denk dat het gewoon belangrijk is je weet dat het niet geweldig gaat momenteel. Er zijn echt gevallen die erger zijn en dat weet ik, ik moet het gewoon even kwijt nu.

    Om deze redenen ben ik ook wat afweziger van Quizlet dan gewoonlijk, ik stop niet, maar ik heb gewoon veel minder internet dan anders.


    obsessive rage

    Wat ongelooflijk dapper dat je aan vrienden, familie en ons kan toegeven dat je met een probleem zit. Het lijkt nu misschien niet zo, maar het wordt beter. Dat beloof ik je <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Awh, Ava. Ik zag je berichtjes in het ljh en alhoewel we nooit echt hebben gepraat oid, maakte ik me best wel zorgen. Maar wat ontzettend dapper dat je zowel tegen je familie als tegen jezelf kan toegeven dat het niet goed met je gaat. In elk geval - je kan mij ook altijd een berichtje sturen als je wil praten oid ^^ Verder nog een knuffel, stay strong - ‘cause you’re amazing <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dat klinkt heel erg naar, maar weet dat zolang je bereid bent om te vechten, je een goede kans maakt om het allemaal achter je te laten. <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties, ik kan niet echt op alles persoonlijk antwoorden, maar elk berichtje helpt me wel ontzettend, dus thanks (H)


    obsessive rage



    Mijn pb staat altijd voor je open! (krul)


    Let's drink Jasmin tea!

    I'm late, whatevs, I just wanted to say you get thousands of hugs from me :3 is dit crappy Engels? Idk?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Heyy lieverd, ik antwoord altijd veel te laat op jouw berichtjes, maar zoals je hopelijk weet, ben ik er voor je. Het spijt me, maar het lukt me op dit moment niet om het topic uit te lezen, want het triggert me for some reason heel erg. Als ik me beter voel zal ik het wel helemaal aflezen en een antwoord mee sturen in een pb.
    Voor nu, lot's of love, een heleboel knuffels en ik zal eens gaan zitten voor een brief naar jou kant op hahah <3



    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 17:23 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Heyy lieverd, ik antwoord altijd veel te laat op jouw berichtjes, maar zoals je hopelijk weet, ben ik er voor je. Het spijt me, maar het lukt me op dit moment niet om het topic uit te lezen, want het triggert me for some reason heel erg. Als ik me beter voel zal ik het wel helemaal aflezen en een antwoord mee sturen in een pb.
    Voor nu, lot's of love, een heleboel knuffels en ik zal eens gaan zitten voor een brief naar jou kant op hahah <3





    Ik vind het al lief dat je reageert (: Ik zou als ik jou was wss ook wel zoiets als "Ugh, stel je niet aan" zou hebben dus als het je triggert snap ik dat wel. Ik weet niet echt iets heel nuttigs te zeggen oeps, ik wil eigenlijk vooral zeggen dat ik je denk ik wel begrijp en blij ben dat je toch reageert. En dat je hugs terug krijgt

    EDIT: Ik ben dom waha, ik bedenk me nu dat je iets anders met triggeren bedoelt, oeps.

    @Mirthe: A thousand hugs back idk either

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 9:49 ]


    obsessive rage