• Dus hoe overleven jullie de storm?

    Ik ben zojuist in zandvoort (windstoten zijn hier paars op de kaart, help) gelopen en net aan overleefd, stuk plastic tegen been en een zand en zeezout masker gekregen van de wind, vet lief natuurlijk.

    Hoe erg is het bij jullie?


    --

    HaIe schreef:
    Ik lig nog even heerlijk in bed ^^

    + Maar ik hoor de wind echt supergoed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelukkig kon mijn vader me vanochtend naar stage brengen met de auto. (: Zit de gehele dag naast een raam en kan dus mooi naar buiten kijken naar al het geweld.


    Credendo Vides

    Wow heel ns ligt nu plat. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

    Wordt dit nou zo'n storm waar we onze kleinkinderen over vertellen? "Noem je dit harde wind? in mijn tijd vlogen de mensen van straat!


    --

    Spideyman schreef:
    Wordt dit nou zo'n storm waar we onze kleinkinderen over vertellen? "Noem je dit harde wind? in mijn tijd vlogen de mensen van straat!


    Haha zou wat zijn


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    HaIe schreef:
    Ik lig nog even heerlijk in bed ^^


    Nog steeds in bed haha. Hoor de wind wel echt ontzettend goed
    .


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    De plastic afval kliko is kwijt :')
    Hij ligt niet eens in de buurt van de wijk haha help

    Gelukkig heb ik alles afgezegd vandaag, station was geëvacueerd en volgens mij liggen alle treinen stil tot 14:00


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Spideyman schreef:
    Wordt dit nou zo'n storm waar we onze kleinkinderen over vertellen? "Noem je dit harde wind? in mijn tijd vlogen de mensen van straat!

    hahahahahhahaha omg ja.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb de reis naar een vriendin overleeft, maar daar is de plint van hun erker eraf gevallen :C. Ik ben met een reden met de bus gegaan vandaag.


    Stenenlikker

    ik heb ondertussen al een paar brandweerwagens langs zien rijden o_o


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Een klasgenoot van mij zit onderhand al 2 uur vast in een trein vanwege een defecte bovenleiding en ze kunnen er niet uit, omdat ze bang zijn dat mensen geëlektrocuteerd worden. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik twijfel of ik met mijn hond moet gaan vliegeren of niet.


    She's imperfect but she tries

    Ahw yeah, ze hebben een deadline voor vanavond verplaatst naar morgen vanwege de storm ^^


    Stenenlikker

    Bij ons is er blijkbaar een deel van het dak van de skipiste weggewaaid, las ik net :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik was door wind en regen naar het station gefietst met een hele planning van NS bij me en uiteindelijk ging er maar 1 trein in de twee uur. Toen ben ik terug naar huis gefietst omdat het waarschijnlijk de hele dag aanhoud en ik niet pas om 9 uur thuis wil zijn.

    Wat een avontuur.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh