• Dus hoe overleven jullie de storm?

    Ik ben zojuist in zandvoort (windstoten zijn hier paars op de kaart, help) gelopen en net aan overleefd, stuk plastic tegen been en een zand en zeezout masker gekregen van de wind, vet lief natuurlijk.

    Hoe erg is het bij jullie?


    --

    Ik had een eerste werkdag. Stond een uur te wachten op de trein, toen had alles enorm vertraging. Na een uur weggegwaaid te zijn, is het treinverkeer gestaakt. Dus ik kon weer naar huis. Volgens mij heb ik een hele goede indruk gemaakt op m'n werk. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vandaag had ik een afspraak in het ziekenhuis, maar het is een uur rijden.
    Toch maar even afgebeld en een nieuwe datum afgesproken! (':


    Edit: Vannacht heb ik trouwens wel maar drie uur geslapen, omdat de wind mijn dakraam eraf wilde slopen, volgens mij.
    Onze hond vond het ook maar niks en is uiteindelijk bij mij op bed gekropen, de arme schat.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 12:48 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ambulances en brandweerwagen gehoord hier... NL Alarmen gehad, vrienden wezen me op een tweet van de NS dat tussen Alphen a/d Rijn - Gouda geen treinen rijden in verband met een aanrijding van een trampoline en van klasgenoten heb ik meegekregen dat er gewoon daken in Enschede afgewaaid zijn...

    En iedereen heeft een mailtje gehad dat medewerkers en studenten zo goed als binnengehouden worden tot 14:00, er zijn een soort van nood cateringstafels opgesteld, ook al hebben we genoeg cateringsgelegenheden in het gebouw. (Twee café's, een soort wegrestaurant buffet, een bakker en een aantal kleine horeca ondernemingen,etc. xD) Maar waarschijnlijk zijn de dingetjes op die tafel gewoon uit de apparaten en is het gratis.


    Credendo Vides

    https://nos.nl/liveblog/2212454-code-rood-afgewaaide-daken-en-gekantelde-vrachtwagens.html

    ^Dat moet je eens volgen. Wat erg joh, dat nieuwe filmpje van Rotterdam omg

    Mijn schoolgroepsapp ontploft bijna met allemaal van die grappige filmpjes! Een wc die meters over een fietspad heen wordt geschoven, enorme stapels met ballen die omwaaien en daken die afwaaien xD Echt verschrikkelijk. En ik zit waarschijnlijk nog een hele tijd vast op school omdat er dus geen treinen rijden


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    In België is het code oranje, maar ik woon in het deel dat mee in de rode golven van Nederland zit. Hier zijn ook al zeer lelijke dingen gebeurd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zit af te wachten of ik wel naar huis kan :')


    26 - 02 - '16

    Laleah schreef:
    Mijn schoolgroepsapp ontploft bijna met allemaal van die grappige filmpjes! Een wc die meters over een fietspad heen wordt geschoven, enorme stapels met ballen die omwaaien en daken die afwaaien xD Echt verschrikkelijk. En ik zit waarschijnlijk nog een hele tijd vast op school omdat er dus geen treinen rijden

    Omg, die filmpjes heb ik ook doorgestuurd gekregen, lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben gewoon thuis gebleven, maar ik heb al een paar keer omineus gekraak gehoord van het dak en dat kan niet goed zijn. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg... ik hoorde van een vriendin die in Dordrecht gestrand is dat daar een trein op het station staat met als bestemming "warme trein" 😂


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Zo blij dat ik niet daar ben nu. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Dit is echt niet normaal o:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben nog niet naar buiten geweest. Hier is het nog oké, maar ik weet niet hoe mijn studentenkamer/huis (in Brabant) er aan toe is. Na alles wat ik online lees, wil ik dat toch wel weten...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Maar ook gewoon die filmpjes van mensen (Lopers en fietsers) die echt bijna gewoon als karton dozen over de grond rollen.. :|


    Credendo Vides

    Barnum schreef:
    (...)
    Dit is echt niet normaal o:

    Maar ook echt, "oh, nummer drie!".


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo