• Hey,

    Ik heb even veel vrije tijd en wil graag lezen, maar heb al zoveel goede boeken gelezen dat ik niet echt weet waar ik nu moet beginnen.
    Ik had graag een aantal aanraders gekregen op basis van boeken die ik zelf heel goed vond en die jullie ook goed vonden eventueel.

    Een aantal van mijn favoriete boeken:
    - Game of Thrones
    - De Hongerspelentrilogie
    - Een lied voor Achilles
    - Een hof van Doorns en Rozen-serie

    Ik ben dol op fantasie, geschiedenis en mythologie. Dus boeken in dat thema zijn een aanrader.
    Ik lees ook graag John Green, maar ik wil liefst geen boeken met waargebeurde verhalen deze keer. :p

    Heel erg bedankt!


    A to the Z

    Strange the Dreamer van Laini Taylor vond ik echt heel goed, ze heeft ook de Daughter of Smoke and Bones serie geschreven en daar heb ik ook erg van genoten. Verder zijn VE Schab's "Shades of Magic" serie en "Our dark duet"-duologie ook echt aanraders. Verder kan ik ook nog deze aanraden, die voldoen denk ik allemaal wel aan je thema's:
    - Forest of a Thousand Lanterns
    - The Bear and the Nightingale
    - Six of Crows (en Language of Thorns van dezelfde schrijfster)
    - The Winner's Curse
    - American Gods
    - Trials of Apollo


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    OH! Zeker weten de kronieken van Kvote! De naam van de wind, zo heet het eerste deel.
    Ik ben oprecht verliefd op die boeken. Ze zijn wel dik, wat misschien wat kan afschrikken, maar als je eenmaal begint vergeet je dat wel :Y)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik kan alleen de pure mythologie aanraden? Ik zou zeggen ga eens naar een tweedehands winkel, daar vind je een heleboel boeken vol mythologie en niet alleen die van de Grieken en Romeinen. (':


    i wanna die with you once or twice.

    Series
    • Boeken van Dan Brown
    • Boeken van Karen Rose
    • Harry Potter
    • Heroes Of Olympus / Percy Jackson
    • Hunger Games
    • Jurassic Park
    • Lord Of The Rings
    • Lunar Chronicles
    • Selection
    • Shatter Me / Touching Juliette

    Stand Alones
    • Boeken van Griet Op De Beeck
    • Boeken van Stephen King
    • Book Thief
    • Fault In Our Stars
    • Hobbit
    • I’ll Give You The Sun
    • Looking For Alaska
    • Martian
    • Perks Of Being A Wallflower
    • Silver Linings Playbook
    • Siren
    • Sky Is Everywhere
    • Turtles All The Way Down
    • Upside Of Unrequited


    •

    The Chemical garden trilogy van Lauren DeStefano ((:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oh wow, al die aanraders!
    Ik ga even alle boeken op het gemak eens opzoeken.
    Echt superlief allemaal, ben voor een tijdje zoet!



    Lucens schreef:
    Ik kan alleen de pure mythologie aanraden? Ik zou zeggen ga eens naar een tweedehands winkel, daar vind je een heleboel boeken vol mythologie en niet alleen die van de Grieken en Romeinen. (':


    Dat doe ik echt voortdurend, maar heb ondertussen al de hele mythologiesectie in de bib gelezen. Daarom vroeg ik mij af of er nog interessante roman-aanraders waren.
    'Gods behaving badly" van Marie Phillips is zo een goede aanrader, trouwens, moest je interesse hebben :)


    A to the Z