• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oké dus
    Ik heb atm 84% gemiddeld voor bio en ik heb al mijn testen op twintig minuutjes max. op school geleerd
    Morgen heb ik tussentijds examen
    Gezien ik bij de kerstexamens de meeste bijvakken ook ‘s ochtends vlak voor het naar school gaan en op school heb geleerd, dus telkens op ongeveer dertig minuten, en ik 81% gemiddeld had, zou dat met bio op die manier ook zeker moeten lukken... Toch?
    Nu ja, I guess I’ll just take the risk (Actually, I’m pretty sure I will (‘: ) en ik weet dat ik met een vak als dit toch geen punten onder de 70 moet vrezen als ik echt heel slecht leer

    En oh hemel, sorry mensen, deze post komt zo arrogant en lui over halp. Vergeef me alsjeblieft

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 16:48 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Why can't they just stick to the book? It's not a difficult book to put on the screen? I was so excited for Love, Simon but I can tell by the trailer they changed so much already. It'll probably still be a good movie, but why though, whyyyyy


    kindness is never a burden.

    Ok. Het zit dus zo, ik heb echt geen zin om dit jaar over te doen en iedereen, iederéén van mijn docenten weet dat toen alles nog goed genoeg ging om school te doen, mijn gemiddelde echt echt wel vwo waardig waren. Ze weten zelfs dat mijn IQ hoog genoeg is voor vwo, als je het theoretisch wil bekijken.
    En ja ik heb geen fuck gedaan dit jaar vanwege mn shit, maar waarom mag ik dit leerjaar dan niet over doen in vwo niveau? Ugh ik wil het zo zo zo graag vragen maar ik durf niet want ik weet het damn antwoord al. Verdomme.


    i wanna die with you once or twice.

    hahahahahahahahahelphahahahaha


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Halverwege de week, ik ben moe en ongesteld. Misschien straks even douchen en hopelijk op tijd naar bed.


    Physics is awesome

    Jullie moeten stoppen met me te proberen maken naar jullie beeld. Oké, ik zag er misschien zeer new wave uit op nieuwjaar, maar dat wil niet zeggen dat ik je ideale new wave vrouw ben en je meteen zal bespringen zodra ik naar jouw muziek heb geluisterd. Hetzelfde voor die fucking jazz geobsedeerde Griek. Ik ben niet je droomvrouw, noch kan ik het appreciëren dat mijn queerness een fetish is voor jou dus get the fuck away from me en val iemand anders lastig, misschien dichter bij je fucking leeftijd.

    "I am not your sun, or your goddamn sky, I am the fire that will burn all of your hope to the ground. I was born of the wild, darling, and I'm not here for you to love."

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 19:05 ]


    kindness is never a burden.

    C'mon

    Zou Utopia niet (eindelijk) stoppen? Want ik zie t nog steeds op tv en nieuwsdingen erover op mn nieuwsfeed wat me doet denken dat t nog steeds aan de gang is? Wat heb ik verkeerd begrepen?

    ~ Nomnomnom, Doritos Sweet Chili Pepper. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 19:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    Zou Utopia niet (eindelijk) stoppen? Want ik zie t nog steeds op tv en nieuwsdingen erover op mn nieuwsfeed wat me doet denken dat t nog steeds aan de gang is? Wat heb ik verkeerd begrepen?

    ~ Nomnomnom, Doritos Sweet Chili Pepper. :Y)


    Het gaat door tot in ieder geval eind mei.


    26 - 02 - '16

    Iedereen op werk is echt belachelijk aardig wauw
    wat een fijne plek om te werken

    Ah Utopia. Het was leuk in het begin. Ook erg leuke mensen leren kennen die daar zaten als we daar op de markt stonden. Zijn er zelfs twee op mijn verjaardag geweest toen ik 20 werd. Gabs en Ivan. Was wel leuk (:

    Heb Bjorn, Gabs(Gabriella), Rowena en Mike op fb en ook nog wel contact mee.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 19:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Personal rant is coming.

    Okay, dus ik heb vandaag mijn eindbeoordeling van mijn stage gehad. En ik heb een 6. Nou zijn er genoeg mensen die dan denken 'ah een 6 top', maar nee niet fucking top. Ten eerste is het kut om een 6 te krijgen wanneer je niet anders hoort dan 'als jij het niet haalt dan weet ik het niet' 'die instellingsdocent is makkelijk' 'haal je makkelijk' blabla en op stage zelf alleen maar goede feedback krijgt, en ten tweede als ze erbij zeggen 'maar het had op basis van dit gesprek ook een onvoldoende kunnen zijn' en de enige reden dat dat dus niet het geval is, waarschijnlijk de goede feedback van stage zelf is. En als ze dan ook nog zeggen 'zie het als een wake up call' en 'ook omdat je werkbegeleider niet mee was om dingen toe te lichten he' en je dus een 'net een 6' krijgt van mensen die je letterlijk nooit op stage bezig zien omdat ze van school zijn. Maar die je puur beoordelen op hoe je jezelf presenteert, en laat dat nou gewoon toevallig iets zijn waar ik echt zwaar in suck. Maar echt, zwaar. Ik ben er sowieso ruk in, en op het moment dat twee beoordelaars, twee werkbegeleiders van andere stagiaires en drie andere stagiaires naar je zitten te kijken klap ik gewoon dicht en is het klaar.
    En dan op het einde ook nog zeggen 'maar wat vind je leuk aan verpleegkundige zijn'? Okay, vraag je dit omdat je denkt 'wat vind je er eigenlijk leuk aan want je doet het best kut naar mijn idee' of is het een soort van 'cheer up, herinner jezelf eraan wat je er leuk aan vindt'. Nou, op deze stage vrij weinig, maar hey, het is een voldoende.
    Ja I know, het is een voldoende. Maar fuck shit man.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rust? Wat is dat??


    There are poems inside of you that paper can't handle

    My hair looks sooo pretty.


    Ik heb er zin in. Cursussen gedragswetenschappen en ontwikkelingspsychologie, come to meeee.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis