• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    OV op reguliere dagen: rijdt gewoon normaal, doch met lichte vertraging.
    OV wanneer ik het me niet kan permitteren te laat te komen: gaat zonder aankondiging de route van de andere bus rijden.


    Ik ga dus sowieso te laat komen. Fijn dit. Heel fijn verdomme 😒




    26 - 02 - '16

    Oké ja sorry dat ik moeilijk ben. Sorry dat ik altijd extreem zenuwachtig ben voor als ik naar je huis moet komen en ik het daarom liever vermijd. Sorry dat ik niet duidelijk ben omdat ik je niet wil kwetsen. Sorry dat ik niet zo vaak wil afspreken omdat ik dat mentaal niet aan kan. Sorry dat ik het wel probeer maar klaarblijkelijk niet genoeg.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik wil dit niet. Ik wil gewoon een normaal functionerend mens zijn. Wat haat ik mezelf toch..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Euh, wij zijn aan het blokken? Ge kunt op z'n minst proberen stil te zijn?


    Mhm?

    Wacht — overweeg ik nu serieus om een jaar lang te gaan werken op Aruba?

    Edit: I'm crazy.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 11:14 ]


    •

    Tentamens van maar een uur zouden verboden moeten worden, want die zijn bijna nooit kort genoeg om binnen de tijd gemaakt te kunnen worden. Iig, dit tentamen niet, eerste keer dat ik m'n extra tijd op de uni heb gebruikt, lol.

    / Mwuahaha, ik begon met het playbacken van een cover van een leuk nummer op de fiets, maar per stom toeval kwam daarna het originele nummer (mn iPod stond op shuffle), dus besloot ik dat ik maar meteen erachteraan een zangconcertje kon geven, lol. Gelukkig weinig andere mensen in de buurt.


    Stenenlikker

    zo fijn, een brandalarm om 6 uur 's ochtends


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zou moeten herhalen maar ik heb drie uur voor vier tekeningen en zeven pagina’s samenvatting dus dutje?


    Mhm?

    So many regrets, it's eating me.


    kindness is never a burden.

    Ik kan dit niet please. Is er geen andere manier? Alsjeblieft..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    why on earth did i think throwing a murder mystery dinner was a good idea? it is gonna fail so much and i'm starting to freak out.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Me, every morning: I don't want to work on my thesis it's so boring I've got other stuff to do.
    Me, every afternoon: FUCK THIS FEELS SO GOOD I ACTUALLY DID SOMETHING FOR MY THESIS I AM INVINCIBLE.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 12:35 ]


    •

    O, beland toch eens in een echte depressie. Stelletje gezeik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yo oké school gaat me examen laten doen in een extra vak.
    Eindelijk ben ik best blij want ik twijfelde vrij serieus tussen Latijn-wiskunde en humane wetenschappen (terwijl die twee mijlenver uit elkaar liggen lol) maar heck yes, ik mag dus de cursus gedragswetenschappen thuis zelfstandig verwerken. En ze gaan er van uit dat ik dat op zo’n drie maanden wel verwerkt heb dus daarna willen ze me een cursus ontwikkelingspsychologie van de hogeschool ook laten leren HAHA yes. I’m ready for this


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ugh nee een onvoldoende, Damn it ik ben zo dom Why. Pap en mam gaan me haten, nee. Ik haat mezelf, Ugh verdomme
    Ik ben zo'n enorme teleurstelling. God damn nee ik haal het niet. Ik ben zo enorm dom.
    ik wol zo graag mijn mesje weer terug,
    mam! Nee, ik moet het niet doen.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 13:31 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]