• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Today was such a good day and life is good and I love this feeling yasssss.


    Yes hello, ik studeer geen psychologie, ik studeer kunstwetenschappen, thanks.


    kindness is never a burden.

    Berichten uit onverwachte hoek. Ik voel me nu best wel heel erg happy. Dankbaar dat men dus kennelijk wél soms uit zichzelf aan mij denkt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I love a good joke.

    Satisfied as heeeell. Now sleep.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ok, hoe de fuck weet zij hoe ik mijn kind ga noemen en waarom krijg ik nu allerlei rare memes die ze overduidelijk zelf maakt met de naam van mijn kind erop. Wat is er mis met mensen en waarom is dit nuttig en relevant?


    — I was lightning before the thunder —

    uuughhhh :c Ik kijk naar mijn collegebundel Wetteksten Privaatrecht en ik wil alleen maar in janken uitbarsten want die toets van overmorgen gaat me echt afmaken.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 23:39 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom word ik 's nachts altijd actief als het gaat om studeren :W


    Caution first, always.

    Dan probeer je jezelf te beschermen om er niet direct vol in te gaan (zoals in het verleden wel eens is gebeurd). Uiteindelijk laat je de gevoelens toe en dan ineens patsboem negeermodus.
    Ik heb gewoon even een knuffel nodig...


    There is nothing more badass than being yourself

    deze mensen zijn zo lief en ze lijken mij ook leuk te vinden en ze zijn oprecht geïnteresseerd in me en liefde


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    idk of t triggerend is dus voor de zekerheid maar onder een spoiler
    ik haal mn tong steeds maar open aan de kleine spleetjes tussen mijn tanden en ik kan niet meer sinaasappelsap drinken vanwege de schroeiende pijn. en alles zit losse velletjes van mn lip afklauwen helpt ook niet echt


    all because i liked a girl

    Waaarom zit ik met mn kop nog steeds in de verkeerde tijdszone. Go away ik ben wakker gebleven de jetlag moet al weg zijn. En dan te bedenken dat jk vandaag naar de fysio moet en een klere eind moet rijden om m'n ma op te halen. D:


    The truth is out there.

    Ik voel me zo verschrikkelijk. Ik ben gewoon thuis, serieus? Ugh. Maar het doet wel pijn, dus naar school gaan heeft njet zoveel zin
    Edit:
    Ik kreeg geen adem, wow, dat klinkt overdreven. Maar damn, nu ben ik bang om weer te hoesten en deze keer echt lang geen adem te hebben, yeaks

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 8:22 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Het klinkt aanstellerig als fuck, maar mag ik dood alsjeblieft? Ik ben gewoon zo moe van deze wereld


    obsessive rage

    Wow ik wil die schoenen echt en waarom duurt deze ps update zo lang.


    The truth is out there.

    Do I wish we never met? Hell no.