• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit gezichtsmasker ruikt zooooooooooo lekker :W

    +

    Op zulke momenten wilde ik dat ik echt gewoon naast mijn vrienden woonden want ik wil ze echt knuffelen : c

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 18:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oeps schreef:
    This is hard... also JERRY STOP PEEING ON THE FUCKING TABLE YOU DISGUSTING LITTLE CREATURE DONT YOU DARE OMG HE DID IT AGAIN



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Aandachtzoekerij deluxe getvers.


    The truth is out there.

    Waarom ben je niet duidelijk en eerlijk tegen mij. Wat we hadden was zo fucking bijzonder. Can't trust no 'Murican, I guess.


    ars moriendi

    Helemaal klaar voor het bedrijfseconomie examen morgen. i got this.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    @self; Don't get sick. Not now. Er zijn BTW dagen en oefenexamens die gewoon mee tellen dus ik kan mezelf echt niet ziek melden maar ik heb serieus het gevoel dat ik moet kotsen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom kon ik er pas net achter dat de plek voor de lekkerste moussaka in Londen gesloten is, en ik nu iets anders voor donderdag moet bedenken? /:
    Oh en een van mijn betere vrienden verwacht iets duidelijk niet van me. Ze moest eens weten... (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Meh... ik wil echt janken omdat ik niet naar Imagine Dragons kan en mijn kaarten heb moeten verkopen. Verdomme :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh nee echt waar, ik verpest echt altijd alles


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Could this evening get any worse.


    She's imperfect but she tries

    Ugh waarom ben ik zo’n extreem weke mossel ew

    //Also, wat verwacht je nu serieus? Als je denkt dat ik door m’n vinger wat op te steken in de klas, ik mezelf plots helemaal ga accepteren en van het leven ga genieten en alles geweldig ga vinden: keep on dreaming, please. Echt, je reduceert alles tot ‘angst om in het openbaar te spreken’ en godverdomme. Je gaf aan dat je het jammer vind dat ik hier al meer dan een jaar in stilte mee rondloop, maar lol, als ik je dan dingen vertel reageer je zo. Verwacht je dan serieus dat ik heel mijn hart bij je uitstort? Echt, ik voel me alleen maar kutter en opgelost gaat het al zeker niet worden op deze manier.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    3 A4'tjes volgeschreven - het is wel weer mooi geweest


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Self indulgent cosplay buying be like.


    This ain't no place for no better man.

    @Best friend: Babe, I love you, but stop complaining. I know it sucks, but maybe show up next time???

    // You're not getting it and I'm tired of saying the same shit all over.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2018 - 22:29 ]


    kindness is never a burden.