• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tis echt ok als gelle hier praktisch zit te roepen, maar roep dan op z’n minst intelligente dingen


    Mhm?

    Dit helpt niet...
    zo krijg je alleen maar meer hoofdpijn.
    Maar wat moet ik anders doen in dit kleine huisje? :o


    It's never gonna happen, Guys.

    Stop romanticizing mental illnesses. 🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Horkos schreef:
    Stop romanticizing mental illnesses. 🙄

    Dit dus. Amen.


    Al vanaf tien uur wakker zijn maar nu pas willen ontbijten. To do or to wait.


    — I was lightning before the thunder —

    Horkos schreef:
    Stop romanticizing mental illnesses. 🙄


    Ik snap niet waarom mensen dat überhaupt doen. Het is zo respectloos?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ok blijkbaar is de lamp in de badkamer kapot. Als in kapot-kapot. Maar er zit geen raam in de badkamer. Ik wil niet in het donker douchen. Ik herhaal: ik wil niet in het donker douchen.


    She's imperfect but she tries

    Todoroki schreef:
    (...)

    Ik snap niet waarom mensen dat überhaupt doen. Het is zo respectloos?

    Aandacht.


    ars moriendi

    Well I’ll just keep on making the saaaaame mistakes,
    Hoping that you’ll understaaaaand


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ugh. Nietsnut. Ongelooflijke kuthoerige nietsnut. Ik kan beter sterven of zo. Domme teringslethoer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nirvana MTV Unplugged, Thai green curry, a bigass glass of water and a History of Theater exam to prepare for. This day could be a whole lot worse.


    kindness is never a burden.

    lamme hand lallaal

    also, de sneeuw van anderhalve week geleden is bijna weg en nu vallen er weer vlokjes en het blijft liggen neeeee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I feel weird. Aan de ene kant ben ik erachter gekomen dat ik één van mijn tentamens toch niet spectaculair gefaald heb - helemaal niet, zelfs - , waardoor ik dus niet hoef te leren voor de herkansing... Aan de andere kant wacht ik nog steeds op mijn cijfer van het andere tentamen, waarvan ik vrij zeker weet dat ik die WEL gefaald heb, en misschien moet ik vast beginnen met leren maar ugh...... Also het is awkward dat ik tegen iedereen heb lopen klagen over dat cijfer en her en der om hulp heb zitten vragen en WHOOPSIE dat was helemaal niet nodig........... ALSO ik zou eigenlijk mijn paper moeten inkijken maar ik heb er een 6,4 op en dat is het soort cijfer waarbij ik bang ben voor het commentaar because I'm fragile AF en ben gewend om hoger te halen op papers........UGH DIT ZIJN ZULKE LUXEPROBLEMEN REALLY BUT I STILL FEEL WEIRD.

    Ennnn ja ik had misschien toch wel kunnen koken deze week dan als ik toch niet zoveel hoef te leren RIP mistakes were made. Zou ik mezelf nog kunnen inschrijven? probably not want dan moet ik iemand anders van de lijst kicken lol which is probably not.......great.


    There is freedom in the dark.

    Thank you life, for messing this up for me.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik maak me te vaak te druk om wat mensen over me denken. En ik blijf mijn gesproken woorden altijd te vaak nog in mijn hoofd herhalen, afvragend of ik niet iets anders had kunnen zeggen. Ik moet echt eens leren afstand nemen van deze dingen want het vreet me soms echt op.

    Die bloedplasma donatie ging echt beroerd. :/


    26 - 02 - '16