• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben zo verschrikkelijk moe. Maar ik kan weeral niet slapen. The fuck is wrong with me??


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik ben eindelijk dingen aan het waarmaken. Look at that.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ergens wil ik toch ooit eens een IQ-test doen... Gewoon, om het te weten...


    Mhm?

    Ugh i feel like shit and my mom doesnt even give a shit that I came home crying.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2018 - 23:58 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oeps schreef:
    Ergens wil ik toch ooit eens een IQ-test doen... Gewoon, om het te weten...


    Ik zou je dat afraden. Ze hebben mij er zo drie laten doen en vervolgens is het gevolg geweest dat mensen alleen nog naar dat nummer kijken. Nu kan het zijn dat het anders is omdat ik nog veel pedagogen tegengekomen ben gezien ze het zo jong afgenomen hebben, maar echt, ik zou liever gehad hebben dat ze me het niet laten doen hadden. Het is niet meer dan een nummer dat ergens wel een indicatie geeft van "intelligentie", maar in feite zo, zo weinig zegt over een persoon en zijn/haar intelligentie. Het test echt maar op bepaalde vlakken.
    Anderzijds moet je het gewoon lekker doen en me negeren als je het echt wil, natuurlijk, haha. c:

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 0:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    (...)

    Ik zou je dat afraden. Ze hebben mij er zo drie laten doen en vervolgens is het gevolg geweest dat mensen alleen nog naar dat nummer kijken. Nu kan het zijn dat het anders is omdat ik nog veel pedagogen tegengekomen ben gezien ze het zo jong afgenomen hebben, maar echt, ik zou liever gehad hebben dat ze me het niet laten doen hadden. Het is niet meer dan een nummer dat ergens wel een indicatie geeft van "intelligentie", maar in feite zo, zo weinig zegt over een persoon en zijn/haar intelligentie. Het test echt maar op bepaalde vlakken.
    Anderzijds moet je het gewoon lekker doen en me negeren als je het echt wil, natuurlijk, haha. c:


    Ik sluit me hier volledig bij aan. Daarnaast is het ook slechts een momentopname. Net zoals je een toets beter of slechter kunt maken als je je goed of slecht voelt, kan dat hier ook van invloed zijn. Het is dus niet eens 100% betrouwbaar en het zou lullig zijn als je in dat geval een uitslag krijgt die tegen valt, terwijl je misschien heus wel intelligenter bent.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En ik ga morgen sowieso die teringtoets verkloten. Gaat allemaal weer lekker. Kan niet beter11!!!!1!1!!!!11!!11


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké... Ik heb gister de hele tijd geleerd voor deze toets, ik ga het proberen. Gelukkig heb ik minder hoofdpijn als gister. Ik ben bang


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    De douane was suprchill for once. En ik was de enige die er doorheen moest. Mocht zelfs mijn doc's aanhouden 0.0
    Nu de vlucht overleven, but it is for a higher goal. 👻


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oké, kom maar op met die onvoldoende, I'm ready to defend myself when I get it
    Of zo
    Oké nee alsjeblieft geef een voldoende


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Oké, kom maar op met die onvoldoende, I'm ready to defend myself when I get it
    Of zo
    Oké nee alsjeblieft geef een voldoende


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En dit kinderen, is waarom we geen grapjes maken over pedofilie en aanranding.


    kindness is never a burden.

    My hair still looks flawless. (joehoe)


    Eomer schreef:
    My hair still looks flawless. (joehoe)


    Fotooo

    OTOFT: muh. I want puppy's. :C en eten. Laat ik eens gaan ontbijten... 🤔


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gooo scriptiewerkzaamheden.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt